Publikováno Březen 18, 200916 r Zdravim vsetkych fanusikov Skoda. Rad by som sa opytal, ci existuje nejaky sposob, ako sa da pomerne presne merat realny objem paliva v nadrzi. Totiz na plnu nadrz prejdem cca 850 km a podla palubneho pocita mam mat spotrebu cca 5.4 l/100 km, ale realita je ina ... :-( Hlavne ma stve, ze rucicka palivomeru si beha ako chce. Donedavna som mal FABIU I. (1.2 HTP 47 kW) - tam pokial sa natankoval doplna, tak cca 200 km sa rucicka palivomeru ani nepohla, az potom zacala rychlejsie klesat. A teraz mam Octaviu I. 1.9TDI 81 kW a rucicka beha ako kedy - chvilu rychlejsie, chvilu pomalsie ... Preto ma zaujima, ci existuje nejaka moznost (alebo pristroj) na presne meranie objemu paliva v nadrzi. Dakujem za kazdu odpoved. S pozdravom Jozo.
Březen 19, 200916 r Autor Do rezervy bolo 790 km, potom mi rucicka veeelkmi rychlo klesala na 850 km a nechcel som riskovat ... :-) A tam uz bola rucicka palivomeru uplne na dne. Nevies, ci existuje nejaky externy pristroj na meranie paliva v nadrzi ? Dakujem. Upraveno Leden 12, 201114 r od Wojnar
Březen 19, 200916 r A k čemu je to vlastně dobrý, tohle blechaření ?? Myslím, že nejlepší externí přístroj je uchovat si účtenku a zapsat si na ní třeba stav km, vyjezdit do rezervy a znovu. To je reálná spotřeba.
Březen 19, 200916 r Zdravim vsetkych fanusikov Skoda.Rad by som sa opytal, ci existuje nejaky sposob, ako sa da pomerne presne merat realny objem paliva v nadrzi. Totiz na plnu nadrz prejdem cca 850 km a podla palubneho pocita mam mat spotrebu cca 5.4 l/100 km, ale realita je ina ... :-( Hlavne ma stve, ze rucicka palivomeru si beha ako chce. Donedavna som mal FABIU I. (1.2 HTP 47 kW) - tam pokial sa natankoval doplna, tak cca 200 km sa rucicka palivomeru ani nepohla, az potom zacala rychlejsie klesat. A teraz mam Octaviu I. 1.9TDI 81 kW a rucicka beha ako kedy - chvilu rychlejsie, chvilu pomalsie ... Preto ma zaujima, ci existuje nejaka moznost (alebo pristroj) na presne meranie objemu paliva v nadrzi. Dakujem za kazdu odpoved. S pozdravom Jozo. Kdyz nebudes jezdit, nebude klesat
Březen 19, 200916 r Já bych to měřil odměrným válcem. Ne vážně, reálnou spotřebu zjistíš jedině tak jak se tu píše, prostě si napíšeš na účtenku(nádrž do plna) stav km a až budeš příště tankovat tak už si dopočítáš kolik km jsi na kolik litrů najel.
Březen 19, 200916 r Nemusis si ani nic pisat . Chod natankovat nadrz do plna az po hrdlo. Potom vynuluj DENNE POCITADLO a jazdi . Pokial sa ti nerozsvieti rezerva . Chod potom natankovat zas do plna. Priklad: 55litrou : 1000km = je 5,5l na 100km
Březen 19, 200916 r Malo? Vela? Nadrz ma 55 l ale urcite nevybehal do sucha. Ktovie kolko zostalo dnu nafty. K tomu tanku do plna.. Nie je to iste tankovanie ked peni nafta,ibaze potom pomaly na viackrat dotankovat ozaj po okraj. Alebo system piskne rezerva,vynulovat pocitadlo. Kym sa dostanes k pumpe,nieco nabehas,to si zapisat + pocet litrov+ nulovat zase pocitadlo. Zapiska zase rezerva pozriet pocet km,pripocitat povodny pocet kym si isiel tankovat a vypocitat spotrebu. A modlit sa aby ti nepiskla rezerva ked sa budes driapat niekam na kopec alebo most aby si mal neskresleny udaj o rezerve.
Březen 19, 200916 r Nemusi jazdit az po rezervu!!!! Zaklad je natankovat nadrz do plna az po hrdlo a hned vynulovat pocitadlo!!! Prejde 600km ide na pumpu a do plna natankuje nadrz!!!! 600km- 36litrou nafty-6l/100km Upraveno Leden 12, 201114 r od Wojnar
Březen 19, 200916 r Do rezervy bolo 790 km, potom mi rucicka veeelkmi rychlo klesala na 850 km a nechcel som riskovat ... :-) A tam uz bola rucicka palivomeru uplne na dne.Nevies, ci existuje nejaky externy pristroj na meranie paliva v nadrzi ? Dakujem. D-DOT
Březen 20, 200916 r ...vždy tam bude nějaké procento chyby. Otázka zní: "je potřeba to opravdu takhle pitvat ??"
Březen 20, 200916 r Podivej se na "konkurencni" www.skodaoctavia.cz a tam stahni excelovsky soubor a pis si tam kdy a kolik tankujes a po par natankovanich vis presne cislo. Ja se pohybuji podle palubniho pocitace tak nejak na 4.9-5.0 a realita je tak 5.1-5.2. Upraveno Leden 12, 201114 r od Wojnar
Březen 20, 200916 r Především zdaleka nenatankuješ plnou, kvůli tomu bláznivému ventilu u hrdla nádrže - při tankování tam vraž prst a "odpšoukni" ho, když budeš trpělivý, natankuješ plnou
Březen 22, 200916 r njn bezpečnostní prostor nádrže. u benzínu ale s tím odvzdušňovacím čudlíkem opatrně. Jak radí ostatní metoda dotankováno x ujeto je dobrá k výpočtu. Pal. PC může ukazovat hlouposti. Na dlouhé trase mi to souhlasí celkem dobře, ale při popojíždění se to liší o 0,2-0,4l Ale přesto mi 850Km na nádrž připadá dobrý. Tolik s 1.6 neujedu ani náhodou.
Březen 22, 200916 r Především zdaleka nenatankuješ plnou, kvůli tomu bláznivému ventilu u hrdla nádrže - při tankování tam vraž prst a "odpšoukni" ho, když budeš trpělivý, natankuješ plnou Naco si mam spinit prst!!!! JA NA TO POUZIVAM PISTOL KTOROU TANKUJEM :p
Srpen 15, 201015 r ja jsem to resil tak ze jsem pred dovolenou doma nalil plnou a po dovolene zase doma na stejnym miste dolil do plna a hned jsem znal rozdil mezi nadrzi a pc.ale byl to docela pakec nalivat tech poslednich par litru po litru a jinak se da skalibrovat pc Upraveno Leden 12, 201114 r od Wojnar
Srpen 17, 201015 r Pokud natankujes plnou, a rucicka palivomeru neukazuje plnou nebo hned klesne, tak mas zavsdusnenou nadrz, pokud natankujes uplne full, pouzijes odvzdusnovaci cudlik, tak musis najet dobrejch 200km, nez se palivomer poprve pohne.
Leden 11, 201114 r ja som to skusal asi 3krat uplne natankovat a vybehat to uplne az dokonca,az kym nezhaslo ,1krat to bolo 1080 druhy okolo 1060 a treti 980km,samozrejme zalezi od toho aku mas tazku nohu a kde behavas,ale mimo mesta mam zvecsa 4,6 a v meste 5,1
Prosinec 3, 201113 r Web na měření spotřeby a počítání provozních nákladů http://www.celask-on.cz/?page=not_logged
Prosinec 3, 201113 r Dobrá aplikace na ANDROID " Moje auto " Je zdarma na marketu a mimo přesné spotřeby počítá i jiné náklady na auto např. servisy, výdaje, plus poznámky, servisní úkony atd. Maximální spokojenost
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.