vevca Vloženo 2. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2011 tot je překlad: P0684 žhavicí svíčka kontrolní M odule pro PCM komunikační C ircuit baterii/jízdní chování jinak celá chyba 17068 - Glow Plug Control Module (J179): Implausible Signal P0684 - 000 - - - MIL ON Freeze Frame RPM: 0 /min Torque: 88.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.31 V Bin. Bits: 00001100 Temperature: 82.8°C Bin. Bits: 01010000 Co si pod tím mám představit???? s tím bliká žhavení, jel jsem zastavil, po 10min nastartoval a začlo to blikat auto má najeto 93tis jinak je to BKD 2,0 tdi Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 7. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2011 odešel ti nejspíš modul pro žhavení, prvně zkontroluj pojistky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevca Vloženo 7. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2011 pojistky jsem zkontroloval a vše OK, a z testu nějak nic nevyšlo tak nevím asi tobude to relé a v jakých místech přesně je není někde u motorových pojistek?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alfikcz Vloženo 11. Září 2011 Sdílet Vloženo 11. Září 2011 (editace) A jakou face ŘJ motoru mám shánět místo nynější neface jednotky 038906018GN pro motor 1.9TDi 81kW AHF? Editováno: 12. Září 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anihilator Vloženo 17. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2011 A co takhle zkontrolovat relé žhavení - napečené kontakty??. Na jedničkové octávě je v motorovém prostoru v takové černé krabce a u dvojkové octávky je někde vespod přístrojovky u řidiče. Tohle jsem řešil u strejdy, má starou octávu 2001 a stačilo dát nové relé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Inka Červená Vloženo 6. Březen 2013 Sdílet Vloženo 6. Březen 2013 tot je překlad: P0684 žhavicí svíčka kontrolní M odule pro PCM komunikační C ircuit baterii/jízdní chování jinak celá chyba 17068 - Glow Plug Control Module (J179): Implausible Signal P0684 - 000 - - - MIL ON Freeze Frame RPM: 0 /min Torque: 88.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.31 V Bin. Bits: 00001100 Temperature: 82.8°C Bin. Bits: 01010000 Co si pod tím mám představit???? s tím bliká žhavení, jel jsem zastavil, po 10min nastartoval a začlo to blikat auto má najeto 93tis jinak je to BKD 2,0 tdi Díky za odpovědi Mám stejný problém po minutě startování BLIKÁ MNE ŽHAVENÍ. Mám WW Polo 1,9 diesel TDI ..Motor jde jak hodinky. V servisu diagnostika nic nenašla. Má to společné prý s spínačem u brzdových světel! Ale není patrno kde jen problém když svítí..Jsem z toho také hin. Jezdím každý den s nejistotou.. Pokud se něco dozvíte prosím napište...A pokud já se toho zbavím budu Vás informovat..Inka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 26. Září 2014 Sdílet Vloženo 26. Září 2014 (editace) Tak včera jsem taky blikal při vjezdu do garáže. Ráno sednu do auta a po startu to tak 10s blikalo a pak OK Svítí všechny brzdovky. Odpo jedu do servisu tak uvidíme..... Editováno: 26. Září 2014, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 1. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2015 Dokazal by mi nekdo popsat schema rele zhaveni? Pin 6/87 je napajeni rele, 7/31 je kostra, 11/30 je plus za pojistkou pro zhavici svicky a 4 piny pro zhavicky jsou jasne. Na co konkretne jsou ale piny 10/ST a 9/DI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 3. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2015 Tak jsem neco nasel. Je to sice pro CR, ale jelikoz je tam zminen take modul J179, tak to asi bude u PD fungovat stejne. DI je diagnostika a ST je rizeni pomoci PWM signalu. (Asi.) The steel glow plugs are activated by the Engine Control Module (ECM) J623 over the Automatic Glow Time Control Module J179 in phase displacement with the aid of a pulse-width modulated (PWM) signal. The voltage on the individual glow plugs is adjusted over the frequency of the PWM impulses. For quick start with an ambient temperature of less than 64°F (18°C), a maximum voltage of 11.5 volts is present during preheating. This ensures that the glow plug heats up as quickly as possible (maximum two seconds) to over 1832°F (1000°C), thus reducing the preheating time of the engine. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanco1985@seznam.cz Vloženo 25. leden 2017 Sdílet Vloženo 25. leden 2017 ahoj kluci,poradi mi nekdo?oktavia 2 1.9tdi 77kw PD rv.2009 blika kontrolka zaveni a pise chybu P0546 cidlo teploty vyfukovich plynu,ktere cidlo to je?nema nekdo stim zkusenosti?diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.