Publikováno Březen 27, 200916 r převzato z DF. Je to sice z VW-T4,ale u OII se tenhle problém vyskytl také,u prvních 2,0 TDi,kdy se roztrhl setrvák a rozbil převodovku.
Březen 27, 200916 r Také moc pěkné....mě by zajímalo proč u techto jak W nebo OII se oběvují takto závažné závady......a u 2.0TDI nejen dvouhmota.......
Březen 28, 200916 r Nejen u těchto, obecně vzato se takhle závada může stát všude kde je dvohmotový setrvačník.
Březen 28, 200916 r cha cha jo běžná věc.. prostě dvouhmota u techto vozů je trochu poddimenzovaná... a další vec ,že u tdi je známo docela brutus krouták .. no a nejvíc dolstává zabrat právě dvouhmota.. no a když to někdo ještě trochu poladí nějakýma sooftwama tak se to kroutí jako hadr na podlahu .. minule jsem dělal nějakou dvouhmotu která se uplně přetočila ,že nebylo vidět na šrouby.. no taky docela prekérka..
Duben 14, 200916 r Dost huste, ale ked tvrdis ze je to poddimenzovane,preco to v MB neskusia nahradit inym materialom??? zeby cakali kedy to praskne a dalsie diely predsa nie su zadarmo,
Duben 15, 200916 r Strašíte tady dvouhmotou... asi mě taky čeká spojka nebo setrvák. Když dám nohu na spojku a mírně sešlápnu, tak cítím jak to mírně ale znatelně kope do pedálu a když je zima tak rozjezd je taky takový skákavý. Jak se to zahřeje tak už to skákání při rozjezdu není tak citelné, ale kope to pořád do pedálu. Auto má najeto 150 000 Km. Myslíte že to bude dvouhmota nebo spojka?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.