Publikováno Prosinec 16, 200717 r Poraďte jak opravit sytič na karburátoru starého typu Favorita.Vyměnil jsem jich několik a všechny jsou vadné.Má někdo návod na ruční ovládání sytiče?
Prosinec 16, 200717 r Co je tam vadny? Topna spiralka? Nebo ohrev vodou? Neni to jen zavzdusneny? LEKR ma mnoho zarizeni co ovladaj sytic ... http://autodilykrc.cz/eshop/detail/ovladac...173cac024efb14d Todle muze prej taky delat bordel ... menils vzdy celej karb nebo jen ten sytic?
Březen 29, 200916 r Mám fáčko 94 silver line karburátor na LPG a jsem z toho špatnej . Nejde mi asi sitič jak na benzín tak aji na plyn nebo jeslti se to nějak šteluje? Ráno když nastartuji tak musím držet otáčky aji volnoběh kolísá.Tak jsem tam dal druhý karburátor z nějakyho favorita ale prostě mi nejde ten volnoběh. Když se motor zahřeje tak už to je dobry ale jinak musím držet otáčky. Ja nevím jeslti mám nějak vyčistit ten karburátor nebo to zeštelovat ale nevím jak Děkuji za odpověd
Březen 29, 200916 r A nemáš třeba jen špatné těsnění mezi hlavou a sáním nebo prasklou podložku pod karbecem ? Přisávalo by to falešný vzduch - to by vysvětlovalo tvoje problémy.
Březen 30, 200916 r Tiež derava hadica-prívod vzduchu na posilovač brzd,alebo sluchom pri zapinani zapaľovania počúvať či cvakne el .ventil voňobehu.Nakoniecje možná chyba v sitiči,čierna PVC súč. kruhového tvaru nad štelovacím šroubom voľnobehu.
Březen 30, 200916 r Jo Dík moc za radu.Zítra se na to podívam co stím je.A šteluje se ten sitič nějak nebo dělá se tam nějaká udržba??
Březen 31, 200916 r Na protistrane uvadzaného PVC podtlakového sitiča je štelovaci dorazový šroub.Každopadne dopor sitič vymeniť v prípade zistenia ,že z neho unika podtlak.Ďaľšou časťou sitiča na pravom boku karb.je štelov šroub kovovej špirály,kde sa da nastaviť predp.špirály a tým zvýsiť otáčky voňobehu ,po naštartovaní studeného motora.Je to 6-hranný šroub asi o rozm.4 mmm.
Prosinec 9, 200915 r Čauko.mam formana 92 a pri naštartovaní studeného motora na sytič mi vybehnú otáčky až na 2000 ot/min.a pomaly padaju na 800.chcem sa spýtať,či je to normálne,a či sa dá sytič niekde dostaviť,aby nemal také vysoké otáčky.
Prosinec 11, 200915 r No je to normální a dá se to nastavit.Já sem to dělal tak že když bylo zima tak sem před startem jednou sešlápl plyn. pedál,tím se aktivuje sytič,potom nastartoval,otáčky byly kolem 2000 a pak při dalším mírným sešlápnutí a puštění pedálu otáčky vlivem podtlakové membrány spadnou tak kolem 1500 a tím jak se motor počas jízdy zahřívá tak klesají otáčky až na volnoběh.
Říjen 22, 201113 r Zdravím, mám Š Favorit 135 LX s motorom Š 781/136L karburátor/benzín. Po oprave mám zánovný karburátor, voľnobeh drží perfektne a je nastavený tak, že na EK neveril mechanik, keď pozeral na výsledky ako u skoro nového vozu . Problémy začali teraz s poklesom teploty -na sytič štartuje perfektne, avšak po druhom zošliapnutí pedálu pri pohýnaní otáčky voľnobehu spadnú na 1500 a pri zastavovaní na križovtke vybehnú opäť na 2100 a dajú sa znížiť asi na 1100 po prudkom zošliapnutí plynu a na ďalšej križovatke sa to opakuje (akceleračná pumpička má z toho radosť, ja nie). Sytič sa vypne asi po 5 min. jazdy po otvorení termostatu (podľa ručičky teplomera chl. kvapaliny) -vtedy už sú otáčky 850 a teplota v norme. Stúpla mi spotreba o +3l . Prosím niekoho o radu, čo je zlé, a ako to môžem svojpomocne odstrániť . Ďakujem.
Listopad 6, 201113 r Pouze zásah do karburátoru a seřídit ale to chce někoho kdo ví co dělá. Sytič vypíná až podle teploty chladící vody takže dokud se neohřeje voda tak jede na sytič. Což tech 5 min. bude určitě záleží jak to je seštelovaný. Upraveno Listopad 6, 201113 r od pfujara
Listopad 19, 201113 r Je to v poriadku,Ja som dával fungel nový karbec,a robí to presne tak .Keď to natočím tak tam mám cca 2 000 ot/min,šlapnem na plyn /jemne/,spadne to na tých 1400 ot/min a na križovatke mám zase 2 000 ot/min.Pritom ek vynikajúca.Na krátke cesty mam tiež príšernu spotrebu.
Únor 6, 201213 r Zdravym mam problem z vypinanim sytica aj ked je motor uz zohriaty aj tak sa nevypne sitic pocujem to podla zvuku sem tam ked na volno pridam plyn tak sa vypne ale potom zas ide mam velku spotrebu paliva neda ja nejak ten sytic vypnut alebo co z nim za odpoved dakujem.
Únor 14, 201213 r To je divný, spíš to dělá, že spožďuje jeho aktivace, či nefunguje vůbec. Nezasekává se Ti pouze lanko? To už jsem taky párkrát řešil, přímo u karburátoru, tam, kde tahá za klapku.
Červen 3, 201213 r Problém je v tom, že málokdo umí sytič správně nastavit. Mechanismus se může zasekávat, mohla vyskočit pružinka, nemusí být funkční podtlakový ovladač přívěry, nebo elektrický výhřev bimetalu... Těch kontrol a nastavení je mnoho. Popsáno je to třeba v Andrtovi. http://web.skodateam...Skoda_Andrt.pdf Od strany 140 dále...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.