Přejít na obsah

Sytič


mlepka

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

Mám fáčko 94 silver line karburátor na LPG a jsem z toho špatnej . Nejde mi asi sitič jak na benzín tak aji na plyn nebo jeslti se to nějak šteluje? Ráno když nastartuji tak musím držet otáčky aji volnoběh kolísá.Tak jsem tam dal druhý karburátor z nějakyho favorita ale prostě mi nejde ten volnoběh. :aggressive::aggressive::aggressive: Když se motor zahřeje tak už to je dobry ale jinak musím držet otáčky. Ja nevím jeslti mám nějak vyčistit ten karburátor nebo to zeštelovat ale nevím jak :D:D:D Děkuji za odpověd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na protistrane uvadzaného PVC podtlakového sitiča je štelovaci dorazový šroub.Každopadne dopor sitič vymeniť v prípade zistenia ,že z neho unika podtlak.Ďaľšou časťou sitiča na pravom boku karb.je štelov šroub kovovej špirály,kde sa da nastaviť predp.špirály a tým zvýsiť otáčky voňobehu ,po naštartovaní studeného motora.Je to 6-hranný šroub asi o rozm.4 mmm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

No je to normální a dá se to nastavit.Já sem to dělal tak že když bylo zima tak sem před startem jednou sešlápl plyn. pedál,tím se aktivuje sytič,potom nastartoval,otáčky byly kolem 2000 a pak při dalším mírným sešlápnutí a puštění pedálu otáčky vlivem podtlakové membrány spadnou tak kolem 1500 a tím jak se motor počas jízdy zahřívá tak klesají otáčky až na volnoběh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím,

mám Š Favorit 135 LX s motorom Š 781/136L karburátor/benzín. Po oprave mám zánovný karburátor, voľnobeh drží perfektne a je nastavený tak, že na EK neveril mechanik, keď pozeral na výsledky ako u skoro nového vozu :) . Problémy začali teraz s poklesom teploty :aggressive: -na sytič štartuje perfektne, avšak po druhom zošliapnutí pedálu pri pohýnaní otáčky voľnobehu spadnú na 1500 a pri zastavovaní na križovtke vybehnú opäť na 2100 a dajú sa znížiť asi na 1100 po prudkom zošliapnutí plynu a na ďalšej križovatke sa to opakuje (akceleračná pumpička má z toho radosť, ja nie). Sytič sa vypne asi po 5 min. jazdy po otvorení termostatu (podľa ručičky teplomera chl. kvapaliny) -vtedy už sú otáčky 850 a teplota v norme. Stúpla mi spotreba o +3l :kuk: . Prosím niekoho o radu, čo je zlé, a ako to môžem svojpomocne odstrániť :help: . Ďakujem. :palec2::help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Pouze zásah do karburátoru a seřídit ale to chce někoho kdo ví co dělá. Sytič vypíná až podle teploty chladící vody takže dokud se neohřeje voda tak jede na sytič. Což tech 5 min. bude určitě záleží jak to je seštelovaný.

Editováno: , autor: pfujara
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Zdravym mam problem z vypinanim sytica aj ked je motor uz zohriaty aj tak sa nevypne sitic pocujem to podla zvuku sem tam ked na volno pridam plyn tak sa vypne ale potom zas ide mam velku spotrebu paliva neda ja nejak ten sytic vypnut alebo co z nim za odpoved dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Problém je v tom, že málokdo umí sytič správně nastavit. Mechanismus se může zasekávat, mohla vyskočit pružinka, nemusí být funkční podtlakový ovladač přívěry, nebo elektrický výhřev bimetalu... Těch kontrol a nastavení je mnoho. Popsáno je to třeba v Andrtovi.

http://web.skodateam...Skoda_Andrt.pdf

Od strany 140 dále...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...