mlepka Vloženo 16. Prosinec 2007 Vloženo 16. Prosinec 2007 Poraďte jak opravit sytič na karburátoru starého typu Favorita.Vyměnil jsem jich několik a všechny jsou vadné.Má někdo návod na ruční ovládání sytiče? Citovat
Matthes Vloženo 16. Prosinec 2007 Vloženo 16. Prosinec 2007 Co je tam vadny? Topna spiralka? Nebo ohrev vodou? Neni to jen zavzdusneny? LEKR ma mnoho zarizeni co ovladaj sytic ... http://autodilykrc.cz/eshop/detail/ovladac...173cac024efb14d Todle muze prej taky delat bordel ... menils vzdy celej karb nebo jen ten sytic? Citovat
kaplos Vloženo 29. Březen 2009 Vloženo 29. Březen 2009 Mám fáčko 94 silver line karburátor na LPG a jsem z toho špatnej . Nejde mi asi sitič jak na benzín tak aji na plyn nebo jeslti se to nějak šteluje? Ráno když nastartuji tak musím držet otáčky aji volnoběh kolísá.Tak jsem tam dal druhý karburátor z nějakyho favorita ale prostě mi nejde ten volnoběh. Když se motor zahřeje tak už to je dobry ale jinak musím držet otáčky. Ja nevím jeslti mám nějak vyčistit ten karburátor nebo to zeštelovat ale nevím jak Děkuji za odpověd Citovat
Pepa007 Vloženo 29. Březen 2009 Vloženo 29. Březen 2009 A nemáš třeba jen špatné těsnění mezi hlavou a sáním nebo prasklou podložku pod karbecem ? Přisávalo by to falešný vzduch - to by vysvětlovalo tvoje problémy. Citovat
autospravca Vloženo 30. Březen 2009 Vloženo 30. Březen 2009 Tiež derava hadica-prívod vzduchu na posilovač brzd,alebo sluchom pri zapinani zapaľovania počúvať či cvakne el .ventil voňobehu.Nakoniecje možná chyba v sitiči,čierna PVC súč. kruhového tvaru nad štelovacím šroubom voľnobehu. Citovat
kaplos Vloženo 30. Březen 2009 Vloženo 30. Březen 2009 Jo Dík moc za radu.Zítra se na to podívam co stím je.A šteluje se ten sitič nějak nebo dělá se tam nějaká udržba?? Citovat
autospravca Vloženo 31. Březen 2009 Vloženo 31. Březen 2009 Na protistrane uvadzaného PVC podtlakového sitiča je štelovaci dorazový šroub.Každopadne dopor sitič vymeniť v prípade zistenia ,že z neho unika podtlak.Ďaľšou časťou sitiča na pravom boku karb.je štelov šroub kovovej špirály,kde sa da nastaviť predp.špirály a tým zvýsiť otáčky voňobehu ,po naštartovaní studeného motora.Je to 6-hranný šroub asi o rozm.4 mmm. Citovat
milan.34 Vloženo 9. Prosinec 2009 Vloženo 9. Prosinec 2009 Čauko.mam formana 92 a pri naštartovaní studeného motora na sytič mi vybehnú otáčky až na 2000 ot/min.a pomaly padaju na 800.chcem sa spýtať,či je to normálne,a či sa dá sytič niekde dostaviť,aby nemal také vysoké otáčky. Citovat
esař Vloženo 11. Prosinec 2009 Vloženo 11. Prosinec 2009 No je to normální a dá se to nastavit.Já sem to dělal tak že když bylo zima tak sem před startem jednou sešlápl plyn. pedál,tím se aktivuje sytič,potom nastartoval,otáčky byly kolem 2000 a pak při dalším mírným sešlápnutí a puštění pedálu otáčky vlivem podtlakové membrány spadnou tak kolem 1500 a tím jak se motor počas jízdy zahřívá tak klesají otáčky až na volnoběh. Citovat
19jmsr56 Vloženo 22. Říjen 2011 Vloženo 22. Říjen 2011 Zdravím, mám Š Favorit 135 LX s motorom Š 781/136L karburátor/benzín. Po oprave mám zánovný karburátor, voľnobeh drží perfektne a je nastavený tak, že na EK neveril mechanik, keď pozeral na výsledky ako u skoro nového vozu . Problémy začali teraz s poklesom teploty -na sytič štartuje perfektne, avšak po druhom zošliapnutí pedálu pri pohýnaní otáčky voľnobehu spadnú na 1500 a pri zastavovaní na križovtke vybehnú opäť na 2100 a dajú sa znížiť asi na 1100 po prudkom zošliapnutí plynu a na ďalšej križovatke sa to opakuje (akceleračná pumpička má z toho radosť, ja nie). Sytič sa vypne asi po 5 min. jazdy po otvorení termostatu (podľa ručičky teplomera chl. kvapaliny) -vtedy už sú otáčky 850 a teplota v norme. Stúpla mi spotreba o +3l . Prosím niekoho o radu, čo je zlé, a ako to môžem svojpomocne odstrániť . Ďakujem. Citovat
pfujara Vloženo 6. Listopad 2011 Vloženo 6. Listopad 2011 (editace) Pouze zásah do karburátoru a seřídit ale to chce někoho kdo ví co dělá. Sytič vypíná až podle teploty chladící vody takže dokud se neohřeje voda tak jede na sytič. Což tech 5 min. bude určitě záleží jak to je seštelovaný. Editováno: 6. Listopad 2011, autor: pfujara Citovat
milan.34 Vloženo 19. Listopad 2011 Vloženo 19. Listopad 2011 Je to v poriadku,Ja som dával fungel nový karbec,a robí to presne tak .Keď to natočím tak tam mám cca 2 000 ot/min,šlapnem na plyn /jemne/,spadne to na tých 1400 ot/min a na križovatke mám zase 2 000 ot/min.Pritom ek vynikajúca.Na krátke cesty mam tiež príšernu spotrebu. Citovat
JURAJ1982 Vloženo 6. Únor 2012 Vloženo 6. Únor 2012 Zdravym mam problem z vypinanim sytica aj ked je motor uz zohriaty aj tak sa nevypne sitic pocujem to podla zvuku sem tam ked na volno pridam plyn tak sa vypne ale potom zas ide mam velku spotrebu paliva neda ja nejak ten sytic vypnut alebo co z nim za odpoved dakujem. Citovat
Luďa Vloženo 7. Únor 2012 Vloženo 7. Únor 2012 Mi na favoritu měli sytič předělanej na táhlo a ovládals ho ručně. Citovat
Tompo Vloženo 14. Únor 2012 Vloženo 14. Únor 2012 To je divný, spíš to dělá, že spožďuje jeho aktivace, či nefunguje vůbec. Nezasekává se Ti pouze lanko? To už jsem taky párkrát řešil, přímo u karburátoru, tam, kde tahá za klapku. Citovat
Nepér Vloženo 3. Červen 2012 Vloženo 3. Červen 2012 Problém je v tom, že málokdo umí sytič správně nastavit. Mechanismus se může zasekávat, mohla vyskočit pružinka, nemusí být funkční podtlakový ovladač přívěry, nebo elektrický výhřev bimetalu... Těch kontrol a nastavení je mnoho. Popsáno je to třeba v Andrtovi. http://web.skodateam...Skoda_Andrt.pdf Od strany 140 dále... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.