Přejít na obsah

central - neotvara jedny dvere


Piaggio

Doporučené příspěvky

Zdravíčko, nechtějí se mi odemknout dveře u spolujezdce jinak všechny ostatní se odemykají, ale ručně přes kliku zevnitř se otevřou, poté už se zamknout se všema, ale nebliká ta dioda u řidiče ve dveřích. Kabelový svazek do dveří jsem zkoušel různě prohmatat i několikrát zavřít a otevřít dveře, ale pořád je to stejný :( myslíte, že to bude zámkem ? Díky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, ale jiný mají opačný problém, že se jim to nezamklo. Nicméně to asi bude nějakej kontakt či co, jelikož ráno se to zase neodemklo a jak jsem dojel do práce tak už to funguje normálně a i dioda už bliká.

 

PS: tak jsem možná něco našel, jdu to pročíst :)

Editováno: , autor: street-dog
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes rozdělal průchodku a dráty jsou v pohodě konektory jsem prostříknul kontaktolem a jednou se to odemčelo a pak zase nic, ale když se to nechce odemknout, tak stačí zatlačit na kolíček ve dveřích a pak to zase nějakou dobu funguje a když ne tak zase se zatlačí na kolíček a funguje, takže to bude zámkem :( a do toho se mi zrovna moc nechce  :kol-36:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obnovuji toto téma, dnes mi přestal fungovat zámek pravých předních dveří úplně na Fabii I.

V poslední době se mi stávalo, že se pravé přední dveře nezamkly, poznat to šlo díky delší prodlevě mezi stisknutím DO a zablikáním auta. Bylo většinou potřeba odemknout, zatáhnou zevnitř za kliku dveří (nebo domáčknout čudlík ručně) a pak se centrál opět chytnul i na těchto dveřích. Chovalo se to tak nějak náhodně, nevšil jsem si závislosti na počasí, slunečních erupcích nebo nečeho podobného. Při zamykání a odemykání byl ze dveří slyšet takový vrzavý zvuk, jakoby to mělo každou chvíli umřít.

 

Dnes však PP dveře nejdou otevřít vůbec. Po odemknutí zůstanou zavřené a nelze je otevřít ani zevnitr klikou (pravděpodobně se neodjistí ani SAFE systém na PP dveřích), ani několikanásobným odemknutím dálkově či tlačítkem uvnitř. Zároveň pokud zevnitř auta zamknu pomocí el. tlačítka na řidičových dveřích, je slyšet zřetelné klapnutí pod palubní deskou (zvuk připomíná nějaké relé).

 

Auto proto pravděpodobně čeká cesta do autorizovaného servisu, pokud by se tato nepříjemnost dala vyřešit jednodušeji (a levněji) doma, bylo by to samozřejmě lepší.

 

Máte nějaké tipy, kolik si mam připravit, případně co se mohlo v tomto případě porouchat a jak to opět rozchodit? Děkuji :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Postup dle dílenské příručky. Demontovat čalounění, demontovat plech stahovačky. Pak mechanicky oddělit el. část zámku od mechaniky a ono se to otevře. Pak zámek dát samozřejmě nový. Jiný postup spočívá trochu ve štěstí. Budeš bouchat do dveří v místě zámku a zároveň odemykat dálkovkou. Já jsem u své F1 bouchal s krátkýma pauzama 4 hodiny. Protože se opravou zámků zabývám , mám vymyšlen a několikrát ověřen přístroj, který umí dveře otevřít i v zasejfovaném stavu za 10 sekund. Jedinou podmínkou je, že se musíš dostat na piny 1a2 zámku. Uvádím to záměrně, protože to jde bez demontáže čalounění jen u aut, které nemají el. stahování oken-což jsou většinou F1 a zadní dveře. U předních se musí odčalounit. Pak se samozřejmě zámek opraví a na stolici odzkouší a namontuje. Proboha hlavně nekupuj čínu.

Editováno: , autor: misumi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za reakci! :)

 

Bohužel můj případ je F1, přední dveře, el. stahování oken a r.v. 2007, takže plech bude nejspíš přinýtován. Ideální kombinace, Bouchací styl jsem chvíli zkoušel, samozřejmě né 4 hodiny, ale zkusím auto dneska projet, třeba pražské silnice udělají podobný efekt, jako 4 hodiny bouchání.
Ideální by bylo opravit starou jednotku zámku, ale předpokládám, že mě bude čekat nová. Znáš přibližně cenu nového zámku pro F1? Čínu kupovat neplánuju, buď se mi to podaří dneska otevřít, nebo servis, ať mi řeknou co a jak (a za kolik).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nový zámek stojí asi 3-4tis.Já je opravuji. Mám vyrobenou stolici, která mi ukáže všechny stavy-zamčeno-odemčeno-safe-otevřeno-zavřeno- pokyn od klíčku v případě lp zámku. Tvůj problém dělá motor. Má zanešený komutátor. Nechá se rozebrat a po kontrole uhlíků, které mají po 10 letech ještě půlku, se na soustruhu stočí a jede jako nový. Je třeba si uvědomit, že zámek ze sejfu se dostane pouze elektricky. Jakmile ho rozsekneš, tak je to vyhodit. Můj přístroj na otevírání propaluje onu zanešenou a nevodivou vrstvu na komutátoru nedestruktivně a motor se pootočí a tím provede odsejfování.

Editováno: , autor: misumi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže aktuální stav je takový, že týden jsem s tím nic nedělal, občas někam jezdil, zámek mrtvej (a to se za tenhle týden vystřídalo snad všechno počasí). Dneska jsem přišel, odemknul auto a koukám - zámek otevřen. Tak jsem si s tím chvilku hrál, zamykání a odemykání zevnitř - funguje, stejně tak to zvládlo na parkovišti několikrát odemknout a zamknout do SAFE klíčkem. Takže zámek žije, alespoň na chvíli.

 

Při otevřených dveřích jsem sundal tapec, vyházel z něj ty plastový nesmysly pro případ, že se to zase poťamťá - aby šel jenom vysunout nahoru a sundat.

 

Bohužel za ním je ten plech přinýtovaný (r.v. 2007 + el. stahovačka), nedostanu se tedy k zámku, abych ho mohl zkusit rozebrat, vyčistit, případně jen odpojit od elektriky, aby se dal ovládat jen ručně zamčeno-odemčeno bez SAFE, než se dostanu do servisu. Stejně tak se mi nepodařilo najit způsob, jak (dočasně) deaktivovat SAFE. Pojistka 59 (tuším) je na celý centrál, VAG bohužel nemam, tam by se to teoreticky dalo vypnout.

 

Napadlo mě, jestli není ještě problém v kabelech, ale nejde mi do hlavy, že to prostě jen tak z ničeho nic začalo zase fungovat..

post-27313-0-30467600-1427628132_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak prozatím odpojeno, ovšem chování po odpojení mě přivedlo na myšlenku, jestli není něco s kabely. Důvodem je, že s odpojenými dveřmi se auto chová naprosto stejně, jako předtím, když zámek nefungoval. (Cvakání pod palubkou při zamykání, funkční SAFE, ...) Pohledově se však zdají být vpořádku, jenom jeden pin na bílém konektoru se mi zdál trošičku tmavší, ale neznám jeho funkci, případně jinou souvislost.

post-27313-0-19172400-1427738487_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Mne sa to včera stalo tiež. Ale dvere sú zavreté a nejde ich otvoriť. Nič nefunguje. Zámok je mrtvy pri odomikaní. Pri zamikaní počuť vrčasnie kolečok na prazdno. Tapacir dole nedám, je priskrutkovaný a opretý o palubovku. Rozobral som vonkajšiu kľučku PP dverí, zvesil som zadné, ale neviem kde čo potiahnuť, aby to ten zámok uvolnilo. Dostanem sa tam iba popri klucke a lanku na potiahnutie, alebo spodnou bocnou dierkou. Cez vrchnu som uvolnil krytku klucky. Servis už dnes nefunguje, vedel by mi niekto s tým helfnúť? Napísať potprípade som z MI.

Editováno: , autor: majky_sv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic rozbijet nemusis, staci ty uplne nejobycejnejsi hvezdicky tema se da dostat na ty spodni 3 hvezdicky.. Pak jen jedna mala hvezdicka pod ovl. Zrcatka pak jen trhnout a vysunout nahoru.. Stahovacka sundat uplne nejde tam vadi palubka a nebo sedacka ale na zamek se dostat da.. Vic ti bohuzel neporadim u me stacilo potom bouchat do zamku a zkouset otvirat a nastesti se chytnul. Tak preju hodne stesti a trpelivosti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím, chci se zeptat zda je tady někdo z Prahy nebo okolí, kdo se zabývá opravou zámků jak je tady ve vláknu popisováno? Četl jsem tady, že to dělá misumi... jen myslím, že asi nebude z okolí Prahy. Ale přesně to co popisuje bych potřeboval. Mám v SAFE pravé zadní dveře u FI 2003, manuální stahování okýnek. Nejde to ani náhodou otevřít. V autorizovaném servise mi řekli, že jediná možnost co by oni udělali je to, že by rozštípali tapicírunk a vyměnili motorek. Je tady někdo kdo by to zvládl bez rozbíjení potahu? Díky moc za odpovědi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

na G4 kdyz  zamkes vuz dalkou blika dioda safe systemu (i alarm se uvede v cinost pokud jej vozidlo ma ). Kdyz potom na dalce zmacknes tlacitko zamknout jeste jednou, safe system se deaktivuje ( vcetne alarmu ) a kontrolka prestane blikat, muzes takhle mit zamceneho napriklad psa v aute :-D 

 

prover to u  sve  f1

Editováno: , autor: ladiktm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

urobil som podla tvojho navodu- druhe stlacenie "zamknut" sa nijako neprejavi. LED blika dalej.

ja nemam ziadne senzory pohybu v kabine- ide  len o jednoduchy alarm na zaklade snimania spinacov dveri. kedze som druhomajitl, tak nic viac o alarme /centrali neviem.

 

ako sa oteplilo, tak zatvaranie zadnych dveri zazracne funguje na prvy pokus....neviem dokedy.

 

stale plati ponuka z ineho prispevku, ze zaplatim za repasaciu zamkov vsetkych 4 dveri  - rozobratie, prespajkovanie, vycistenie, osmirglovanie komutatora motorceka,....

v servise tvrdili, ze zamky sa nedaju rozobrat.....inak su fajn , vyznaju sa, super motorar aj elektrikar, .... - kludne mohli povedat,ze sa im nechce .

ponukal som ,ze nebudem pozadovat zaruku a pisomne to potvrdim. nepomohlo.

takze ak by niekto bol ochotny....aj nejake kilometre pridem.....Bratislava

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...