Publikováno Duben 7, 200916 r ma uz niekto realne skusenosti s tymito typmi motorov? aky je pomer spalovaneho benzinu a LPG, resp. ake su s tym problemy. Zatial som sa o tom vela nedozvedel pokial ide o realnu prax s tymito motormi. dik
Duben 7, 200916 r Myslel som, že tieto motory ešte nikto neprerába na LPG. Samotné VW motor 1,4 TSI zatiaľ len testuje na LPG. Ale ak sa mýlim, tak ma opravte.
Duben 8, 200916 r Autor Myslel som, že tieto motory ešte nikto neprerába na LPG. Samotné VW motor 1,4 TSI zatiaľ len testuje na LPG. Ale ak sa mýlim, tak ma opravte. uz prerabaju lenze mna zaujima prakticka stranka, vraj to nie je este vychytane a efektivita je nizka, lebo to musi spalovat aj benzin, kvoli chladneiu benzinovych trysiek
Duben 11, 200916 r podívejte se na www.brc.it - Prodoti - Seguent Direct injection, tam jsou motory s hotovým softem pro přímý vstřik...
Duben 19, 200916 r Autor vidim, ze zatial tu nie je stastlivec, ktory by sa odvazil do takeho niecoho namontovat lpg
Duben 20, 200916 r holt chudý národ, nikdo na to nemá odvahu resp. ani peníze, ale hledal bych na německých webech, tam je lpg bům P.S. Samozřejmě jsem tím myslel chudý český a slovenský národ (aby si to někdo tady na fóru nevzal osobně ) Upraveno Duben 21, 200916 r od Sudetak
Duben 20, 200916 r Autor holt chudý národ, nikdo na to nemá odvahu resp. ani peníze, ale hledal bychna německých webech, tam je lpg bům nemci zacinaju uz chapat ze niekedy chodili na vozoch a teraz na autach, tak ako niekedy lpg bolo o velmi jednoduchej konstrukcii a teraz je to o vcelku spolahlivej elektronike. ono aj ked vw presiel z klasickych 1,,9tdi 66kw na 2,0CR tak s tym okrem znizenia ladiny hluku uskutocnil aj narast spotreby. dnes uz snad nie je ani pravda aby TDI CR dosiahol spotrebu 4,1-4,2 ako stare dobre smradlave 1,9 66kw ...mam aj diesel, viem o com hovorim...
Duben 22, 200916 r Tak sem byl na servisní prohlídce cca po roce a vše ok. Stál tam pašík 1,8t taky na lpg majitel si to velice chválil. Jen říkal, že to měl čipované a musel ten čip nechat upravit bo mu to na lpg blblo z toho jak tam měl krátké časy vstřiků. Jinak říkal že v tom jezdí spíš svižně při spotřebě cca 10l:)
Březen 19, 201015 r Tak jak to vypadá s montáží LPG do motoru TSI? Zvažuji novou Fábii 1.2 TSI a nechat ji předělat.Má už někdo tento druh motoru předělán?Kolik stojí montáž a je to vůbec realné?
Březen 22, 201015 r Zatím si nech zajít chuť, do motorů s přímým vstřikem se zatím nikdo nežene, programy do těchto aut dělají sami výrobci plynových zařízení, osobně jsme o tom mluvili s techniky z BRC už před 2 roky na školení, mají udělaných pár programů, problém je, jak uchladit benzínové vstřiky v hlavách, průchodem benzinu se ochlazují, při provozu na plyn je program udělán tak, že např. na 30 vstřiků LPG udělá v tomto rozmezí 5 vstřiků benzinu, v každém režimu je to jinak, co jsme se bavili, na 150 km to vezme 1 litr benzinu, jinak to zatím nejde, jinak montáž SDI je tak o 5-7 tisíc dražší než u sekvenčního, do programu vůbec nemůžeme zasáhnout, je nastaven na válcích, takže tvoje 1.2 by se musela dovézt do itálie, sjet na válcích, udělat programy,typovky, emisní testy atd, není to na chvíli a někdo to musí zaplatit, takže zatím z toho nic nebude...
Březen 22, 201015 r Taky mě láká koupit TSI a předělat na lpg, ale z těch důvodů co tady vypsal karel to nevidím moc růžově. Ona ta ekonomika provozu už zas tak skvěle nevychází. Pokud se s tím nepojede stylem pana v klobouku, tak si to toho benalu cucne mnohem víc. To už pak jestli není lepší si koupit nafťáka pokud jde jenom o ekonomiku provozu. Mám obavy z toho, že přímovstrikové motory co se teď hojně vyrábí způsobí to, že když uvidíme auto s žlutou nálepkou bude to jednou za....
Březen 22, 201015 r Chladenie benzínových vstrekovačov zaujímavo vyriešila spoločnosť Vialle: http://www.greencar.sk/lpg/definitivne-rieenie-pre-lpg-v-motoroch-s-priamym-vstrekom
Březen 22, 201015 r A co tedy business LPGčkářů v České republice? U nás bude koncernových aut, tedy aut s přímým vstřikem tím pádem relativně hodně, takže buď se nalezne řešení nebo přijde pro LPG v ČR útlum. Opustit koncernová auta a jít do nějakého s klasickým atmosferickým či turbo motorem? P.S. A nakonec zvítězí nafta.
Březen 22, 201015 r To není nic nového, je to takový mezikroužek mezi motor a vstřik s odbočkou na přívod plynu, mám to nafocené, ale nevím jak sem fotku poslat, teď jde o to jestli jim to bude fungovat, u Subaru se jim totiž stávalo, že když vstřikovali kapalnou fázi a měli blízko vstřikovače, že jim to natolik ochlazovalo ventily, že jim praskaly/nevědělo se, jestli je to plynem nebo nekvalitním materiálem/, takže se uvidí, kapalina bude proudit kolem vstřiků, nikdo neví co to za 20,30,5é tisíc udělá, ale myslím si, že všichni výrobci kolem toho dělají....
Březen 23, 201015 r Jelikož nám lpgáčkařům koncern není nakloněn svými přímovstřiky, tak jsem přemýšlel do jakých jiných aut by se dalo jít. Líbí se mi ford focus ten má prý, ale měkká sedla ventilů. Nevíte jak je na tom 1,8 honda civic poslední generace s předěláváním na lpg?
Březen 23, 201015 r Autor mam otazku: pustila by firma vialle vstrekovanie kvapalnej fazy bez otestovania? moj technik mi vravel ze vplyvom teplotnych sokov tie vstreky vo valci odchadzaju. pri vstrekovani kvap. fazy ma lpg -46st??? a vo vnutri pri spalovani je samozrejme ina teplota. to vraj nerobi dobre tym vstrekom. tu je pekna schema v brozurke http://www.vialle.nl/fileadmin/user_upload/brochure/NLD/FlipBook.html Upraveno Březen 23, 201015 r od siemens
Březen 23, 201015 r Jediný co jsem viděl je 1,4 TSi CNG. Ale jestli tam má dvoje vstriky nebo to cpou přímo do válce nevím. Ale jinak TSI + LPG NEEEEE ... měl sis koupit 1,6MPi tam by to šlo v pohodě.
Březen 23, 201015 r mam otazku: pustila by firma vialle vstrekovanie kvapalnej fazy bez otestovania? moj technik mi vravel ze vplyvom teplotnych sokov tie vstreky vo valci odchadzaju. pri vstrekovani kvap. fazy ma lpg -46st??? a vo vnutri pri spalovani je samozrejme ina teplota. to vraj nerobi dobre tym vstrekom. Ahoj símensi, nevím na co reaguješ takže ti něco napíšu pouze k tomuto. Každý výrobce LPG zařízení nějakým způsobem své zařízení testuje ve svých zkušebnách na autech. Vialle je silná společnost v oblasti LPG, takže by se jí "neměli" stávat velké přehmaty. Nevím jaká je teplota vstřikovaného kapalného LPG, takže se nebudu hádat, jestli má tvůj technik pravdu nebo ne. Já jen, co jsem se bavil se zástupcem Vialle pro ČR, tak ten říkal, že největší bolestí těch vstřiků (proč odcházejí) a čerpadla je kvalita tankovaného paliva, resp. kvalita LPG v české republice. Podobná věc je i systém AG, taktéž holandský. V holansku jezdí auta s AGčkem bez filtru plynné fáze......auto dovezeš sem a doporučení zástupce AG System pro ČR je "ihned vybavit systém o filtr plynné fáze". Pročpak?
Srpen 26, 201411 r ma uz niekto realne skusenosti s tymito typmi motorov? aky je pomer spalovaneho benzinu a LPG, resp. ake su s tym problemy. Zatial som sa o tom vela nedozvedel pokial ide o realnu prax s tymito motormi. dik existuju aj kvapalne vstrekovania bez spotreby benzinu. problemy - treba najst kvalitny servis ktory ti plyn do tohto motora namontuje dobre. co viem ja tak specialisti na TSI a FSI su v Zarieci All4car pridam aj link na webku http://www.autolpg.sk/montujeme-aj-vstrekovanie-do-tsi-a-fsi-motorov/. mne v tejto firme prerobili plyn na ojazdenom auto no ako som si vsimol stalo tam vela aut prave s tymito typmi motorov ktore davali majitelia prerobit na plyn takze pytal by som sa tam. pokial viem vsetky info ti radi poskytnu ...
Srpen 26, 201411 r a este podla toho co tu citam a toho co som sa dopocul tiez by som odporucam vialle ...
Srpen 26, 201411 r my děláme vstřikování od holadského výrobce PRINS, aktuální seznam je na našich stránkách www.autogas-bartak.cz,sekce montáž LPG- přestavby FSI a TFSI....tento systém vstřikuje kapalný plyn přímo přes benzínové vstřikovače, takže ihned po zapnutí klíčku a startu jde auto na plyn,nepotřebuje žádný benzín, jen když se vyčerpá plynová nádrž, záruka na toto zařízení 3 roky...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.