piskovec Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 (editace) Dobrý den, Vlastním Octavii, r.v. 2001, 1,9 TDi, 81 kW. Minulý týden se mi stalo, že mi auto samovolně zrychlilo , aniž bych měl nohu na plynu. Stalo se mi to dvakrát, a to vždycky, když jsem měl zařazený třetí rychlostní stupeň. Včera se závada vyskytla znovu, rovněž jsem měl zařazen třetí rychlostní stupeň. Tak jsem zařadil IV. a jel dál. Nevíte oč jde? Čím by to mohlo být? Díky za odpověď Editováno: 10. Duben 2009, autor: piskovec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 automaticky si umi motor pridat, kdyby mel chcipnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 Co diag. a tempomat máš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskovec Vloženo 11. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Co diag. a tempomat máš? Jo, tempomat mám, ale neměl jsem ho zapnutý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 Normalne to dela kazdy modernejsi motor - schvalne dej za jedna a poustej pomalu jen spojku a nepridavej plyn, potom zarad dvojku a stejne...uvidis jak se ti to rozjede a samo si to prida Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 hmm maximálně udržet volnoběh a nebo nejezdím v moderních motorech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakin Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 asi v tom tempomatu bude zakopaný pes. Skus jezdit se zapnutým tempomatem a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 Pokud budeš mít podtočený motor,tj něco pod 1300 ot,pojedeš třeba z kopce,tak ti automaticky zvedne ŘJ otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 když pojedu z kopce a budu mít 1300 ot. tam motorová jednotka si řekne že mi přidá ? s tím jsem se ještě nesetkal ani u benzínů ani u dieslů a ani nevím proč by to motorová jednotka dělala ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 (editace) podtočenej motor v 1300?? a co je potom 700, 600? je to nesmysl, to by se nedalo s TDI na rovince bublat kolem 1200... a když pojedu z toho kopce, tak proč mi to bude chtít přidávat? auto zabiják? Editováno: 14. Duben 2009, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
santafe Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Treba to dat na soft pocas jazdy a uvidis co ti to pise,resp.skus pozriet skrtiacu klapku a prejdi RJ. Mozno teraz zajdem do utopie,ale raz som cital ze jeden mal problem s brzdovym snimacom,obcas sa mu zasekol a riadiaca jednotka to zle vyhodnotila,tak skus,mozno to nieco da. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 hmmmaximálně udržet volnoběh a nebo nejezdím v moderních motorech Delalo to Punto prvni generace a dela to i O1 co mam ted - pouziva se to pro jizdu v kolone Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 to znamená že nejde s autem jet pod 1300 ot ? takže máš neustále otáčky nad 1300 ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidonus48 Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 (editace) Jezdím v patrové garáži kde parkuji. Při výjezdu sjíždím všechny sjezdy na 1. převodový stupeň a auto ( Octavia 2, 1.9 TDI) normálně bzdí motorem a určitě nezrychluje samo od sebe. Editováno: 15. Duben 2009, autor: sidonus48 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 rikal tady nekdo neco o brzdeni motorem? Jen o rozjizdeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 když přidáš plyn tak auto zrychluje - na to tam ten pedál je ale zakladateli auto zrychluje samo od sebe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidonus48 Vloženo 18. Duben 2009 Sdílet Vloženo 18. Duben 2009 Normalne to dela kazdy modernejsi motor - schvalne dej za jedna a poustej pomalu jen spojku a nepridavej plyn, potom zarad dvojku a stejne...uvidis jak se ti to rozjede a samo si to prida Tak mi to nedalo a dnes jsem to vyzkoušel přesně takto. Výsledek byl je ten že se auto bez přidání plynu rozjelo na 1. převodovy stupeň aniž by otáčky volnoběhu stouply. Po přeřazení na 2 šly otáčky dolů až motor chcípnul. Skusil jsem to několikrát a nikdy otáčky motoru podle otáčkoměru nevzrostly a z toho usuzuji že zakladatel vlákna má poruchu na jeho voze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 18. Duben 2009 Sdílet Vloženo 18. Duben 2009 Normalne to dela kazdy modernejsi motor - schvalne dej za jedna a poustej pomalu jen spojku a nepridavej plyn, potom zarad dvojku a stejne...uvidis jak se ti to rozjede a samo si to prida zařekl jsem se, že nebudu tady psát, ale tohle je moc,,, prosím tě, jsem úplné vemeno co se týká znalostí motorů, převodovek a dá se říci, že moc vlastně nerozumím autům jako takovým nehledě na to, že jsem nemehlo, které povětšinou urve šroub a podobně,nicméně tě prosím, nepiš tady tyhle hejhuloviny,, každý normální člověk s dokončeným základním vzděláním ví, proč je v autě převodovka,,, to auto si samo nepřidá (tím pádem motor nezvýší otáčky), ale jen změníš poměr převodů (možná se motor bude chtít bránit, ale sám nepřidá) a tím při stejných otáčkách motoru zrychlí vozidlo, prosím neuváděj tady lidi v omyl já rozhodně, když něco napíše Vaša, rolbař a podobní jim, tak jen držím hubu a čtu či poslouchám, dělej to také, bude to lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 18. Duben 2009 Sdílet Vloženo 18. Duben 2009 řekl bych že to mícháte jedno přes druhé. Žádné moderní auto nesmí zdechnout pokud máte zařazenou jedničku a sundáte nohu z plynu. Prostě pojede krokem a díky elektricky ovládané škrtící klapce si ŘJ sama lehce koriguje plyn. Vyzkoušeno u autoškolské FI HTP i u mojí O 1,6-funguje to u obou. Jestli se udrží na dvojku to jsem nezkoušel. Po rovince možná jo. Ta jednička bez plynu krokem vyjede i malinkatý kopeček. Otáčky se drží tak kolem 800. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 zařekl jsem se, že nebudu tady psát, ale tohle je moc,,, prosím tě, jsem úplné vemeno co se týká znalostí motorů, převodovek a dá se říci, že moc vlastně nerozumím autům jako takovým nehledě na to, že jsem nemehlo, které povětšinou urve šroub a podobně,nicméně tě prosím, nepiš tady tyhle hejhuloviny,, každý normální člověk s dokončeným základním vzděláním ví, proč je v autě převodovka,,, to auto si samo nepřidá (tím pádem motor nezvýší otáčky), ale jen změníš poměr převodů (možná se motor bude chtít bránit, ale sám nepřidá) a tím při stejných otáčkách motoru zrychlí vozidlo, prosím neuváděj tady lidi v omyljá rozhodně, když něco napíše Vaša, rolbař a podobní jim, tak jen držím hubu a čtu či poslouchám, dělej to také, bude to lepší Nez neco budes tvrdit, vyzkousej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 řekl bych že to mícháte jedno přes druhé. Žádné moderní auto nesmí zdechnout pokud máte zařazenou jedničku a sundáte nohu z plynu. Prostě pojede krokem a díky elektricky ovládané škrtící klapce si ŘJ sama lehce koriguje plyn. Vyzkoušeno u autoškolské FI HTP i u mojí O 1,6-funguje to u obou. Jestli se udrží na dvojku to jsem nezkoušel. Po rovince možná jo. Ta jednička bez plynu krokem vyjede i malinkatý kopeček. Otáčky se drží tak kolem 800. jo udrzi i dvojku i do kopecku - alespon ta moje spotreba 11l/100km podle palubaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 (editace) auto přidá paliva jen aby udrželo volnoběh ale jak furt dokola tvrdím jen to nikdy auto nepřidá samo bez zásahu řidiče otáčky krom udržení volnoběhu pokud sundám nohu z plynu v otáčkách vyších jak volnoběh tak auto musí zpomalovat pokud pojedu z kopce jak tu kdosi uvedl tak je možné že auto bude zrychlovat ale to je spůsobeno zemskou přitažlivostí kdy síla komprese motoru je menší jak síla působící vlivem zemské přitažlivosti toto vše platí pokud nemá auto vše v pořádku Editováno: 19. Duben 2009, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 Tak mi to nedalo a dnes jsem to vyzkoušel přesně takto. Výsledek byl je ten že se auto bez přidání plynu rozjelo na 1. převodovy stupeň aniž by otáčky volnoběhu stouply. Po přeřazení na 2 šly otáčky dolů až motor chcípnul. Skusil jsem to několikrát a nikdy otáčky motoru podle otáčkoměru nevzrostly a z toho usuzuji že zakladatel vlákna má poruchu na jeho voze. No konecne nekdo vyzkousel a jen nevericne nekroutil hlavou. Se dvojkou uz si musis pohrat dulezite je to nechat chvili jet za jedna a potom pomalu poustet spojku - uvidis ze to pujde pouzivam to dnes a denne pri cestach Prahou. BTW rozjeti bez plynu je soucast snad vsech prvnich hodin v autoskolach... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 a přidá ti nad 1000ot nebo víc ? zakladatel asi nebude na 4st jezdit na volnoběh takže jestli ti auto nejede bez plynu nad 1000 ot. tak to tady furt neomýlej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sentinel1988 Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 Tohle nám dělalo u 1.6 escorta nebo spíš dále dělá. Je starší tak už dost pocuchaje a při studenejch startech zlobí sytič. Moc se vytočí a zůstane tak. Po chvíli to ustane ale jak zařadim rozjedu se tak si sám přidává snad až do 4 pak už to neutáhne a jde to dolu. Ale dám normálně za 1 rozjedu pak 2 a už jede sám dám 3 zase jede sám, ale už jen tak tak a 4 to už padá jak jsem psal. Dělá ti to teda za studena nebo při zahřátém motoru? jestli za studena tak třeba by to mohlo být něco podobného. My to už u starýho escorta neřešíme. Už se necelej rok dotahá a pude pryč resp. třeba na šrotovný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.