tydyyt Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 Zdravim , mam dotaz na ladice motoru AGN 1.8 20V, co se bude dít s kroutakem ve spodnim pasmu otacek po odmontovani katu, zlepsi se kroutak odspodu a nebo to bude horsi ? Popr. jak optimalizovat vyfukovou soustavu aby se zlepsil prubeh kroutaku odspodu. prosim bez OT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radim205D Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 Otázka jak je ten KAT přicpanej provozem, AGN je vysokootáčkový motor, který se dodnes převrtaný na 2L využívá v Octavia Cupu a krouťák odspodu díky 5ventilům je žalostný. Trochu se obávám, že ten krouťák vespod půjde do kytek ale pro změnu to zas pojede mnohem líp nahoře. Chtělo by to okopírovat nějaké parametry vyfuků renomovaných značek a zkusit to doladit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kulisek Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 Ahoj no tento motor není z fabriky postavený moc dobře,ale má velké předpoklady jen si myslím že by se mělo začít sáním hlavou no a ten kat těžko říct jak bylo řečeno většinou se stratí krouťák v nižších otáčkách,ale ten motor je stejně dle ventilů otáčkovej.Takže si myslím že se stratí spodek,ale v otáčkách to pojede mnohem líp.Největší zádrhel bude ve vačkách chtělo by skusit jiné nebo nechat nabrousit.Hodně lidí tento motro odsuzuje že má velkou spotřebu!!No proč má Audi tento stejný motor vychytaný.No uvidíme přes týden budu mít doma origo Octávku MTX s tím to motorem ale z Audi tak se domluvíme s kolegou a porovnáme to s AGN ve stejném autě.Ahoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 1,8t arx je taky vysokootáčkový??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radim205D Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 (editace) 1,8t arx je taky vysokootáčkový??? 1.8T zabírá krásně odspodu a tolik se nemusí točit narozdíl od 20V atmosférického AGN který zabíra cca od 3500ot Pro zájímavost graf motoru pro Octavia Cup (pan Michl snad promine zveřejnění) Editováno: 14. Duben 2009, autor: Radim205D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tydyyt Vloženo 19. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 nikdo dalsi zkusenosti nema? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirin1.8 Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 nikdo dalsi zkusenosti nema? Zdravím, mám ten samý motor jen z roku 99. Nečekej žádné velké změny. Když jsem auto koupil, jelo slušně, ale na 5tis. jakoby přestalo táhnout. Napřed jsem koupil výfuk Remus, přímo na tenhle motor, vyměnil původní filtr za bavlněný BMC a kat nahradil rezonátorem. Určitě je poznat, jak táhne až do konce, ale ten spodek opravdu nic moc. Ale nad 4tis. je to zabiják. Uvažoval jsem ještě čip, ale podle článků se to nevyplatí. Jinak jsem s ním spokojenej. Jezdím od 6,5l do 7,5l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tydyyt Vloženo 7. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 no tak jako nad 3500 je to celkem dost velkej tah az do konce:) slo mi ale prave o ten spodek,jelikoz mesto apod jedes nizsi otazky a nechce se mi to tahat porad nad 3000ot/mm. ja prave shanim info o tom katu no.nektreri rikaj kat dolu zlepsi otacky nahore a zhorsi o neco dole a druzi rikaj ze kat dole ma za nasledek lepsi tah od spoda tak nevim co si myslet:-D jinak jsem s ni naprosto spokojenej:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.