Přejít na obsah

AGN 1.8 20V


tydyyt

Doporučené příspěvky

Zdravim , mam dotaz na ladice motoru AGN 1.8 20V, co se bude dít s kroutakem ve spodnim pasmu otacek po odmontovani katu, zlepsi se kroutak odspodu a nebo to bude horsi ? Popr. jak optimalizovat vyfukovou soustavu aby se zlepsil prubeh kroutaku odspodu.

prosim bez OT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otázka jak je ten KAT přicpanej provozem, AGN je vysokootáčkový motor, který se dodnes převrtaný na 2L využívá v Octavia Cupu a krouťák odspodu díky 5ventilům je žalostný. Trochu se obávám, že ten krouťák vespod půjde do kytek ale pro změnu to zas pojede mnohem líp nahoře.

Chtělo by to okopírovat nějaké parametry vyfuků renomovaných značek a zkusit to doladit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj no tento motor není z fabriky postavený moc dobře,ale má velké předpoklady jen si myslím že by se mělo začít sáním hlavou no a ten kat těžko říct jak bylo řečeno většinou se stratí krouťák v nižších otáčkách,ale ten motor je stejně dle ventilů otáčkovej.Takže si myslím že se stratí spodek,ale v otáčkách to pojede mnohem líp.Největší zádrhel bude ve vačkách chtělo by skusit jiné nebo nechat nabrousit.Hodně lidí tento motro odsuzuje že má velkou spotřebu!!No proč má Audi tento stejný motor vychytaný.No uvidíme přes týden budu mít doma origo Octávku MTX s tím to motorem ale z Audi tak se domluvíme s kolegou a porovnáme to s AGN ve stejném autě.Ahoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,8t arx je taky vysokootáčkový???

1.8T zabírá krásně odspodu a tolik se nemusí točit narozdíl od 20V atmosférického AGN který zabíra cca od 3500ot

Pro zájímavost graf motoru pro Octavia Cup (pan Michl snad promine zveřejnění) :)

ocup-protokol.jpg

Editováno: , autor: Radim205D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
nikdo dalsi zkusenosti nema? :)

Zdravím, mám ten samý motor jen z roku 99. Nečekej žádné velké změny. Když jsem auto koupil, jelo slušně, ale na 5tis. jakoby přestalo táhnout. Napřed jsem koupil výfuk Remus, přímo na tenhle motor, vyměnil původní filtr za bavlněný BMC a kat nahradil rezonátorem. Určitě je poznat, jak táhne až do konce, ale ten spodek opravdu nic moc. Ale nad 4tis. je to zabiják. :smich: Uvažoval jsem ještě čip, ale podle článků se to nevyplatí. Jinak jsem s ním spokojenej. Jezdím od 6,5l do 7,5l. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak jako nad 3500 je to celkem dost velkej tah az do konce:) slo mi ale prave o ten spodek,jelikoz mesto apod jedes nizsi otazky a nechce se mi to tahat porad nad 3000ot/mm. ja prave shanim info o tom katu no.nektreri rikaj kat dolu zlepsi otacky nahore a zhorsi o neco dole a druzi rikaj ze kat dole ma za nasledek lepsi tah od spoda tak nevim co si myslet:-D jinak jsem s ni naprosto spokojenej:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...