Přejít na obsah

Hospodský pokec


Marek

Doporučené příspěvky

V tom roce ´91 jich myslím bylo kolem stovky, ono jich bylo málo vidět, protože to spíš bylo pod kapotou a v konstrukci skeletu. Určitě se ale na export začalo montovat BMM vstřikování, objevily se limitovaný edice s lepší výbavou a s odlišnýma barvama, začly se dávat litý kola, maska se změnila z tý asymetrický origo Bertone na symetrickou, změnila se výplň dveří, to jsou jen věci na který si teď takhle z voleje vzpomenu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My máme doma Fáčko po faceliftu právě.

Jeden z posledních.

Nicméně žádná echt výbava.

To náš garážovaj soused důchodce měl fáčko jen na leštění.

Byl to tenkrát úspěšnej doktor a tak si pořídil Fáčko s full výbavou co kdy na tom byla.

Rádio a repro od Blaupunkt,šíbr,vyjížděcí anténa z A sloupku a spousta dalších vychytávek.

Před půl rokem ho prodal za 20 tis.

Kurnik měl jsem ho vzít ,byl jak novej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl fáčko z 93 jednu z posledních z karburátotem.....krásný kus, centrál na dálku, pager s dosahem aspoň kilometr, repro pioner, rádio Haitai (znalci možná vzpomenou) ostřik světel, mlhovky, hands free sadu, vnitřní digitální teploměr, litá kola, krásná červená barva rallye, tlumiče monroe, tož mazlík. no a před dvěma roky jsem ho zavezl do šrotu....jak ho tam nadšeně očumovali

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zas měl "ofiko" ´94 formana, ale byl to ´91 reexport z Dojčů tady přebuchnutej na český papíry, což bylo poznat podle některých detailů - neměl stříkačku na světla, přední brzdy nebyly stejný ani s původním fáčkem, ale ani s pozdější felinou (jako to měly série ročníků ´93 a ´94), konektory v elektrice nebyly černý jednořadový "koncern" jako to zase měly ´93 a ´94, ale ještě ty původní dvouřadový se špičkou na jednom boku a s různou barvou, aby se od sebe daly odlišit. Ale jinak to bylo stejný jako pozdější "stříkačky", lítalo to jak čert, naložit se do něj dalo straaašně moc a jelo to furt...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Náš Ferda měl na tachu 123 000, když jsem ho v létě 2004 kupoval v Zámrsku v bazaru u silnice I/35. Stál mě 56 000 kulatejch. A do recyklace jel letos v březnu do Moravský Třebový a na tachu měl bez pár stovek 196 000km... Poslední 2 roky s ním už jezdili jen rodiče, ale bylo to nejspolehlivější auto v rodině. Bohužel, už ale kvetl jak jarní louka, spodky dveří, hrana kapoty, pátý dveře, lemy blatníků - to byl jeden puchejř... A přitom furt jel jak z praku, za sedmičku na 100 v průměru v létě i v zimě... Mít pořádnou antikorozku, jakou dostávaly o pár roků pozdějc oktávky, nikdy bych se ho nezbavil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, jak píšeš být to v pozinku tak to nemělo chybu. já s tím byl taky max. spokojené kupoval jsem ho v roce 2000 za rovných 70t. kč s najetýma 70t. km. za tu dobu než šel do šrotu, tak jsem vyměnil jedno přední ložisko, zadní díl výfuku, a baterku v ovladači na dálku. jinak nic (teda každých 15t. olej) takové auto už nikdy mít nebudu........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...