Airman64 Vloženo 16. Březen 2014 Sdílet Vloženo 16. Březen 2014 Baterku bych určitě nabil asi nebude v nejlepší kondici ale je divne ze kontrolky pohasinaj atd a pak nastartujes... nemáš uvolněné kabely ? Skus je dotahnout hele na baterce Zabere to par vteřin a možna bude po problemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 16. Březen 2014 Sdílet Vloženo 16. Březen 2014 Nebo můžou být zoxidované kontakty na AKB. V horším případě může být načatej článek a baterka KO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 16. Březen 2014 Sdílet Vloženo 16. Březen 2014 Zkontroloval bych kostřící kabel k motoru a kastli a dále i plusko na startéru a altíku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakubfotbal Vloženo 16. Březen 2014 Sdílet Vloženo 16. Březen 2014 Tak jsem byl teď zkusit auto nastartovat, popř. dotáhnout ty kabely k baterce a všechno bylo najednou v pořádku. Dokonce ani kontrolky a světla nepohasínaly a sup chytnul napoprvé. Na jednom kabelu se teda ale udělal nějaký povlak (viz.foto), který jsem setřel. Vůbec nevím, co to může být, nevíte náhodou? Dál mě teda v motoru zaujalo něco prodředého, co nevím co je (viz. taky foto) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ghostbuster Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 To predrate je vlnovec, chce to navarit novy. Inak mas to tam dost zasrate - egr ventil bude uz pekne zaneseny. tolko moj neodborny nazor ;-) A ten povlak vyzera ako nieco na zlepsenie vodivosti, ale moze to byt rovnako nejaky sajrajt... z foto to neni dobre vidiet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 (editace) na tom obrázku vlevo nic nevidím, ale vpravo máš zoxidované plusko a to moc pěkně, to by mohl být ten problém. Odmontovat, očistit a vypadá to, že budeš muset vymenit bateriovou svorku. Originál svorka je zatavená s kabelem. Takže pilkou na železo odřezat od kabelu a kup plusovou svorku šroubovací a je po problému. Pak na to napatlej vazelinu, ochrání to svorku před další oxidací. Udělej to co nejdříve, mohl by to odnést altík! Pozor, plusová a minusová svorka mají různé rozměry, tak puk tu správnou, stojí pár korun EDIT: pokud máš možnost změřit akumulátor zátěžákem, udělej to, pokud by test dopadl špatně, tak ještě vyměnit aku Editováno: 17. Březen 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Dle vzhledu AKU je z vyroby měl sem tu samou Jinak ses nezminil o motoru jaky mas Jinak ten zatezovy test AKU no nevim nevim dneska muze dopadnout dobře a zitra muže byt baterka KO Měl jsem tu čest to takhle testnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrChodny Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Mi delali test baterky ve skodovce pri garancce a vzesla z toho vadna baterie, i kdyz pak dve zimy vicemene fungovala (v mrazech teda uz podstatne hur, ze). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 (editace) No jo, to je jasný, na skladě pár zbytečných akumulátorů, tak proč hned jeden neprodat? U origo servisu mě to nepřekvapuje. Taky jednomu známému blily nesmysly, že tam nepatří klasická dolévací, ale že musí být se stříbrem a podobné nesmysly a že mu to odrovná jednotku. Samozřejmě mu hned bylo nabídnuto, že mu jí vymění... Mám vyzkoušené, že zátěžák špatný aku pozná a dobře, když už leze při zatížení do červeného, je to fakt blbě. A to mám ten obyč s odporovou spirálou Editováno: 17. Březen 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakubfotbal Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 (editace) Tak jsem zjistil, ze je to původní originál baterka je to 1.9TDI 96kw z roku 2002, takže 12let stará :-) to nechápu, jak mohla tak dlouho vydržet a zatím teda ještě drží, když otcovi u superbaII odešla ted už po dvou letech, ale zase je to auto s podstatně víc elektroniky. Ten plusový kabel jsem od oxidace zatím jen vyčistil a doufám, ze zvládne cestu 300 km. Jinak pánové, zatím Vám děkuji za rady!!! :-) Editováno: 17. Březen 2014, autor: jakubfotbal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Ty jo, 12let starý aku. To se jen tak nevidí. Nicméně to spíš svědčí o tom, že o auto není staráno špatně. Takže v dobrém slova smyslu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakubfotbal Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Ještě teda, kde se dá ta bateriová svorka sehnat? Měnili jste ji už někdo? Nevím, jestli se o to mám pokusit sám, podle toho jak psal SUP1 nebo to dát radši do servisu, kde to už dělali a je to otázka pro ně třeba 15minut. Nebo to stačí prozatím očistit a mělo by to fungovat? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 (editace) Já bych jí vyměnil, u Tebe je ta oxidace značná. Zkus ji odpojit od aku a jakoby zlomit, možná Ti to i zůstane v ruce oddělené, nebo bude třeba půlka kabelu přerušená a to je hodně blbě. Např.při startování je odběr takový, že by se kabel nadměrně zahříval (startér má velký odběr) a věř, že Tě nestraším, mohlo by se to zahřát natolik, že by to mohlo chytnout i plamen Svorku by měli mít v každých autodílech. Dělají se od obyč: http://www.spero.cz/akumulatorova-bateriova-svorka-minus.htm Montáž zvládneš sám, nemusiš jezdit do servisu a hlavně třeba ve škodovce by Ti vyměnili origo díl i s kabelem Editováno: 19. Březen 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakubfotbal Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 Doufám, ze taková situace hrozí opravdu jen při startu kvůli vysokému odběru. Protože zitra s tim musím odjet domu 300km a do opravy se pustím az doma. Nerad bych byl celou cestu na dálnici ve stresu. Jednou nastartuju a motor vypnu radsi az doma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboss47 Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 čau, asi se jedná o čidlo(a) bočního nárazu. Schéma ti pošlu a zkusím najít takový povídání o airbacích. Bylo to tam hezky popsaný a vysvětlený. čidla jsou zvlášť pro l a p stranu takže při nehodě záleží na situaci ale myslím že vylítnou všechny. Ahoj, mohl bych tě požádat o zaslání toho schématu a povídání, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Jen upřesním - bateriové svorky vybírat ty dražší a s dalšími šroubky na připojení dalších vedení (kabel. oček). Taky se dají sehnat i poolověné (jsou masivní a vydrží). Ty obyč. ze slitiny mosazi s podložkou a dvěma šroubky M6 jsou strašně křehké a nedrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ROMIK Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 (editace) Ahoj,na Sup 1 mi po sklopení zrcatek nejdou odklopit a nejde mi horni dil maxidotu ,radio-navigce DX. Ve vagu radio ,nav chyba 00854. VYŘEŠENO!! Editováno: 26. Duben 2014, autor: ROMIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ek-laky Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 Pro ACE VENTURU: dobrý den, chtel bych poprosit jestli nemáte schema origo zapojeni denniho sviceni S1 2007. Ja bych potreboval origo denni sviceni vypnout uplne abych mohl rozchodit nove, ktere me zapne xenony az po naskoceni motoru.( Protoze se me nelibilo, kdyz po zapnuti klicku me hned naskocily xenony pri startu zhasly a pak zase zaply. Odvarilo me to uz nekolik vybojek.) Nove jsem zapojil podle navodu a ted me i po vytazeni klicku ze spinaci skrinky sviti neustale parkovacky. Mylim ze je to zpusobeno tim puvodnim dennim svicenim. Nevite kde to odpojit. Nebo je mozny, ze by to bylo aktivovany nejak pres 15 ze spinaci skrinky? Nekde tady na foru jsem cetl, ze staci vytáhnout kabely z hlavniho vypinace svetel z pinu 6 a 7. Ale ja do techto pinu musim zapojit nove sviceni. Nekde se me to hada a nemuzu prijit na to kde. Diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 Budu trochu drzej a odpovím za ACE. Podle schematu origo je to skutečně pin 6 a 7 ze spínače světel (pin6=zelenočervený,pin7=žlutohnědý)-vyznačeno zeleně. Nemůžeš se na ně napojit, ale musíš je úplně odpojit - normálně ucvaknout a zaizolovat Pak se na ně přeci můžeš normálně napojit ne? Mimochodem (aspoň tedy za mě), je to hrozná zhovadilost svítit xenonama ve dne, DRL to chce a máš klid. A že budeš šetřit nejen výbojky, nejen altík, nejen akumulátor a zanedbatelně lepší spotřebu snad rozebírat nemusím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaJoker Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 Čau mam dotaz kde je zhruba ridici jednotka zadnich parkovacich senzoru a jak se k ni dostanu nejlip ? Predem diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ghostbuster Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 caw v prvom rade najskor hladaj! par temat nizsie sa rozobera len to!!! je tam postup aj foto. http://forum.skodahome.cz/topic/83996-parkovac%C3%AD-senzory-zadn%C3%AD/page-8 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ek-laky Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 (editace) Vím, ze DRL by bylo lepsi ale uz jsem si na xenony zvykl. Co se tyka zapojeni pinu 6 a 7 postupoval jsem presne podle prilozeneho navodu ve kterem je napsane ze piny 3,6,7 jsou volne, ale ja je volne nemel coz beru tak ze to bylo to stare zapojeni svetel. Vsechny tri kabely jsem vytahl zaizoloval a zapojil podle navodu.viz priloha DENNI SVICENI SUPERB AEV.pdf Editováno: 4. Červen 2014, autor: ek-laky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Jo jo, tam bude problém tedy s tou původní origo zástavbou Tak to musí už ACE, na to jsem krátkej, nebo bych to musel vidět osobně. Ale když koukám na ten návod, tak je to hrozná krávovina (nic proti Tobě samozřejmě) Hlavně ta konektorová svorka G - hrůza tyhle rychlospojky (1.nefunkční, 2.po elektrikářské stránce nepřípustná) Tím to nechci nějak dramatizovat, samozřejmě bych si nedovolil Ti nějak kazit vlákno, ale kritiku si prostě neodpustím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ek-laky Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 V pohode kazda reakce i zaporna je uzitecna, pokud se tyka daneho tematu. Svorku "G" jsem taky nepouzil, taktez neuznavam. Snad nejakym zpusobem zjistim, kde je problem. Kolega ma znameho primo ve Skode tak jsem ho pozadal o origo zapojeni, pokud ho budu mit samozrejme ho poskytnu dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motoCvok Vloženo 14. Červen 2014 Sdílet Vloženo 14. Červen 2014 nazdar, viete mi niekto poradit preco mi stale ked zatocim do prava a auto mierne podskoci ( nerovnost hrbol alebo diera) tak mi zazne pipat a naskoci kontrolka rucnej brzdy do lavej strany sa mi to este nestalo. Staci ak prejdem len prednym kolesom podskocim a uz to pipa. v zime to bolo skoro vzdy teraz cez leto len sem tam z rana ked je nizsia teplota . dakujem za akukolvek radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.