Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den,

přemýšlím o koupi octavie a měl bych pár dotazů

1) Do jakých octavií se montovali kotoučové brzdy na zadní nápravu?

2) Co si myslíte o motoru 1.9 TDi 81Kw (hlučnost, spotřeba...). Do teď jsem měl

escorta 1.6 benzín 77kw (1991), pro normální jízdu stačil, vyblbnout se s nim taky dalo, ale když nás jelo víc,

tak to auto bylo děsně líný. Takže přemejšlim o dieselu, ale jelikož jsem v TDI ještě nejel, tak nevim

co od toho můžu čekat. Jesti se sním dá taky vyblbnout.

TDI 81kw mám. Svezení krásný, sílu má. Musí vše chodit tak jak má, resp. pozor na jejich bolest v podobě zadrhlé regulace turba. Jezdím dlouhodobě za 4,6l/100km a to nejsem žádnou brzdou na silnici! Hlučná mi nepřijde, je to věc názoru, Ropáky já mám rád B)

Doporučuji typ motoru ASV, je to poslední typ rotačky.

1. kotouče na zadní nápravy se dávaly od výkonu 81kw

2. Myslím, že ten motor je skvělý - nízká spotřeba a výkon slušný. Co se týče hlučnosti, tak za studena je to hlučnější (ale to i novější motory PD), pak se motor utiší..

Muj nazor je budto 1,8T nebo 1,9 TDi/81 jak pises, to jsou asi nejlepsi motory co se davaly do OI, 81 jede mooooc pekne uz v zakladu.

1. kotouče na zadní nápravy se dávaly od výkonu 81kw

2. Myslím, že ten motor je skvělý - nízká spotřeba a výkon slušný. Co se týče hlučnosti, tak za studena je to hlučnější (ale to i novější motory PD), pak se motor utiší..

1. 4x4 na všech ne???

Jinak i s TDI se vyblbneš... stačí čip nebo trysky....něco okolo 100kw a pak už to i jede :) A tolik to nežere jako když blbneš s benálem.

myslim,že kotouče byly vzadu všude kromě motorů 1.4 , 1.6 , 1.9SDi a 1.9TDi 66kw ,ale s ESP byly i na nich ;)

RS 1,8 T :p

1.8T RS :)

1.9 TDI 81 kW lol

ale RS taky fajn kol5

66kw je je taky výborná a je to držák. A za 4tis. z ní uděláš 81kw jako nic!

To uz bych radeji vzal tu 81KW, pac ma aspon vzadu kotouce atd...

  • Autor

Ještě sem zapoměl napsat, že každý den jezdim cca 20km do práce a zpět (15 mimo obec, 5 město) a

jednou za dva tejdny tak 100km někam dál. Jestli nebudou turbodieselu vadit, takový krátký trasy.

Ještě sem zapoměl napsat, že každý den jezdim cca 20km do práce a zpět (15 mimo obec, 5 město) a

jednou za dva tejdny tak 100km někam dál. Jestli nebudou turbodieselu vadit, takový krátký trasy.

myslím, že ne, teď jezdím podobnej styl :) sice se neohřje v zimě, ale co už ;)

Však i ty zadní bubny jdou předělat na kotouče. A nestojí to tolik. Zato rozdíl v ceně mezi 66kw a 81kw je docela velkej.

1.9TDI !!!

Přikláním se také k TDI 81kW. :palec2: Velice solidní výkon za rozumnou spotřebu. Nemluvě o těch kotoučích vzadu. A cena jeté 66 a 81 se dnes příliš neliší. Něco jiného to bylo při koupi nové 81kW, tam byl kdysi tuším rozdíl +60tis. Kč oproti 66kW. To byl docela mazec...

taky bych bral o5 TDI a radši 81kW....

  • Autor
myslím, že ne, teď jezdím podobnej styl :) sice se neohřje v zimě, ale co už ;)

V zimě se neohřeje? To si v něm ani nezatopim? V tom případě, jestli by nebyl lepší benzín,

sem zvyklej auto docela honit a jezdit se do práce volnym tempem se mi moc nechce

Nemusis jezdit volnym tempem, jen ten diesel za studena nesmis vytacet. Ale tady jsou lidi, co maji auta radi, takze se k nim taky tak chovaji. Kdyz tomu budes trochu pridavat pod kotel, tak by se taky nemelo nic stat, otec jezdi ty samy podminky jak si psal uz dobrych par let, nez se auto zahreje, tak dostane poradnyho couda hned prvnich par kilometru do kopce a za celou tu dobu se mu taky nic nestalo, takze ono to neni tak horky. V zime se ti zahreje tak kolem 5 km normalni jizdou. A nebo uz pak jedine vyhrivany kresla lol

Nemusis jezdit volnym tempem, jen ten diesel za studena nesmis vytacet. Ale tady jsou lidi, co maji auta radi, takze se k nim taky tak chovaji. Kdyz tomu budes trochu pridavat pod kotel, tak by se taky nemelo nic stat, otec jezdi ty samy podminky jak si psal uz dobrych par let, nez se auto zahreje, tak dostane poradnyho couda hned prvnich par kilometru do kopce a za celou tu dobu se mu taky nic nestalo, takze ono to neni tak horky. V zime se ti zahreje tak kolem 5 km normalni jizdou. A nebo uz pak jedine vyhrivany kresla lol

přítelkyně měla služební 01 rok 2004 najela na tom cca 200tis. km... v zimě nastartovala ( nějaký žhavení sere pes ) a fičela, jestli je teplo, zima na to kašlala, prostě to nastartovala a mazala zima nezima.....za 200tis. bez jediné poruchy na motoru ( kromě váhy - nemoc oktávie ) a motor jak fík :palec2: .. jel jak prase + spotřeba klasika - suchý z nosu

  • 2 týdny později...

Trosku vylepsim statistiku benzinakov. Odporucam 1,8 T ideal RS :kol-65:

určitě 1.8T

1.9 TDI :palec2:

Pro některé: pište o tom čemu rozumíte - já mám 66kW viz podpis a kotouče mám origo i vzadu !!

Tak to ale nebylo pro cesky trh, ne? :help:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.