michall-cz Vloženo 3. Květen 2009 Vloženo 3. Květen 2009 Dobrý den, přemýšlím o koupi octavie a měl bych pár dotazů 1) Do jakých octavií se montovali kotoučové brzdy na zadní nápravu? 2) Co si myslíte o motoru 1.9 TDi 81Kw (hlučnost, spotřeba...). Do teď jsem měl escorta 1.6 benzín 77kw (1991), pro normální jízdu stačil, vyblbnout se s nim taky dalo, ale když nás jelo víc, tak to auto bylo děsně líný. Takže přemejšlim o dieselu, ale jelikož jsem v TDI ještě nejel, tak nevim co od toho můžu čekat. Jesti se sním dá taky vyblbnout. Citovat
TGM1917 Vloženo 4. Květen 2009 Vloženo 4. Květen 2009 TDI 81kw mám. Svezení krásný, sílu má. Musí vše chodit tak jak má, resp. pozor na jejich bolest v podobě zadrhlé regulace turba. Jezdím dlouhodobě za 4,6l/100km a to nejsem žádnou brzdou na silnici! Hlučná mi nepřijde, je to věc názoru, Ropáky já mám rád Doporučuji typ motoru ASV, je to poslední typ rotačky. Citovat
xkubik Vloženo 5. Květen 2009 Vloženo 5. Květen 2009 1. kotouče na zadní nápravy se dávaly od výkonu 81kw 2. Myslím, že ten motor je skvělý - nízká spotřeba a výkon slušný. Co se týče hlučnosti, tak za studena je to hlučnější (ale to i novější motory PD), pak se motor utiší.. Citovat
stihacka Vloženo 5. Květen 2009 Vloženo 5. Květen 2009 Muj nazor je budto 1,8T nebo 1,9 TDi/81 jak pises, to jsou asi nejlepsi motory co se davaly do OI, 81 jede mooooc pekne uz v zakladu. Citovat
Béda Čech Vloženo 5. Květen 2009 Vloženo 5. Květen 2009 1. kotouče na zadní nápravy se dávaly od výkonu 81kw2. Myslím, že ten motor je skvělý - nízká spotřeba a výkon slušný. Co se týče hlučnosti, tak za studena je to hlučnější (ale to i novější motory PD), pak se motor utiší.. 1. 4x4 na všech ne??? Jinak i s TDI se vyblbneš... stačí čip nebo trysky....něco okolo 100kw a pak už to i jede A tolik to nežere jako když blbneš s benálem. Citovat
ladinek90 Vloženo 5. Květen 2009 Vloženo 5. Květen 2009 myslim,že kotouče byly vzadu všude kromě motorů 1.4 , 1.6 , 1.9SDi a 1.9TDi 66kw ,ale s ESP byly i na nich Citovat
rostik Vloženo 6. Květen 2009 Vloženo 6. Květen 2009 66kw je je taky výborná a je to držák. A za 4tis. z ní uděláš 81kw jako nic! Citovat
Dandiel Vloženo 6. Květen 2009 Vloženo 6. Květen 2009 To uz bych radeji vzal tu 81KW, pac ma aspon vzadu kotouce atd... Citovat
michall-cz Vloženo 6. Květen 2009 Autor Vloženo 6. Květen 2009 Ještě sem zapoměl napsat, že každý den jezdim cca 20km do práce a zpět (15 mimo obec, 5 město) a jednou za dva tejdny tak 100km někam dál. Jestli nebudou turbodieselu vadit, takový krátký trasy. Citovat
Fire Vloženo 6. Květen 2009 Vloženo 6. Květen 2009 Ještě sem zapoměl napsat, že každý den jezdim cca 20km do práce a zpět (15 mimo obec, 5 město) a jednou za dva tejdny tak 100km někam dál. Jestli nebudou turbodieselu vadit, takový krátký trasy. myslím, že ne, teď jezdím podobnej styl sice se neohřje v zimě, ale co už Citovat
rostik Vloženo 6. Květen 2009 Vloženo 6. Květen 2009 Však i ty zadní bubny jdou předělat na kotouče. A nestojí to tolik. Zato rozdíl v ceně mezi 66kw a 81kw je docela velkej. Citovat
Zofre Vloženo 7. Květen 2009 Vloženo 7. Květen 2009 Přikláním se také k TDI 81kW. Velice solidní výkon za rozumnou spotřebu. Nemluvě o těch kotoučích vzadu. A cena jeté 66 a 81 se dnes příliš neliší. Něco jiného to bylo při koupi nové 81kW, tam byl kdysi tuším rozdíl +60tis. Kč oproti 66kW. To byl docela mazec... Citovat
paul_tdi Vloženo 7. Květen 2009 Vloženo 7. Květen 2009 taky bych bral o5 TDI a radši 81kW.... Citovat
michall-cz Vloženo 7. Květen 2009 Autor Vloženo 7. Květen 2009 myslím, že ne, teď jezdím podobnej styl sice se neohřje v zimě, ale co už V zimě se neohřeje? To si v něm ani nezatopim? V tom případě, jestli by nebyl lepší benzín, sem zvyklej auto docela honit a jezdit se do práce volnym tempem se mi moc nechce Citovat
houmik Vloženo 8. Květen 2009 Vloženo 8. Květen 2009 Nemusis jezdit volnym tempem, jen ten diesel za studena nesmis vytacet. Ale tady jsou lidi, co maji auta radi, takze se k nim taky tak chovaji. Kdyz tomu budes trochu pridavat pod kotel, tak by se taky nemelo nic stat, otec jezdi ty samy podminky jak si psal uz dobrych par let, nez se auto zahreje, tak dostane poradnyho couda hned prvnich par kilometru do kopce a za celou tu dobu se mu taky nic nestalo, takze ono to neni tak horky. V zime se ti zahreje tak kolem 5 km normalni jizdou. A nebo uz pak jedine vyhrivany kresla Citovat
Fire Vloženo 9. Květen 2009 Vloženo 9. Květen 2009 Nemusis jezdit volnym tempem, jen ten diesel za studena nesmis vytacet. Ale tady jsou lidi, co maji auta radi, takze se k nim taky tak chovaji. Kdyz tomu budes trochu pridavat pod kotel, tak by se taky nemelo nic stat, otec jezdi ty samy podminky jak si psal uz dobrych par let, nez se auto zahreje, tak dostane poradnyho couda hned prvnich par kilometru do kopce a za celou tu dobu se mu taky nic nestalo, takze ono to neni tak horky. V zime se ti zahreje tak kolem 5 km normalni jizdou. A nebo uz pak jedine vyhrivany kresla přítelkyně měla služební 01 rok 2004 najela na tom cca 200tis. km... v zimě nastartovala ( nějaký žhavení sere pes ) a fičela, jestli je teplo, zima na to kašlala, prostě to nastartovala a mazala zima nezima.....za 200tis. bez jediné poruchy na motoru ( kromě váhy - nemoc oktávie ) a motor jak fík .. jel jak prase + spotřeba klasika - suchý z nosu Citovat
Eresto Vloženo 22. Květen 2009 Vloženo 22. Květen 2009 Trosku vylepsim statistiku benzinakov. Odporucam 1,8 T ideal RS Citovat
LuckyLuke Vloženo 25. Květen 2009 Vloženo 25. Květen 2009 Pro některé: pište o tom čemu rozumíte - já mám 66kW viz podpis a kotouče mám origo i vzadu !! Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.