Publikováno Květen 6, 200916 r Zdar chlapi, přemýšlím, že si koupím RS křídlo, ale není nalakované a nemá ani základní barvu. Kolik mě bude stát nabarvení a nalakování? Zvládnu to i sám? Díky za odpovědi
Květen 6, 200916 r Pokud na to máš nervy nebo nejsi puntičkář a nevadí drobné vady, zvládneš to sám... jinak tě pak bude štvát, že se ti na to třeba nachytal prach nebo je to nerovnoměrně, atd atd...ale dá se to Cena? dle ceny spreje, podle mě by 1 nebo 2 spreje mohly stačit
Květen 6, 200916 r Samo, že ironie. Sprejem obstojně nastříkáš malé plochy jako třeba rámeček v interiéru, pokud jsi šikovný. Ale křídlo? NE! bude to poznat kvalita laku bude nijaká a časem to bude nahovno. Na křídlo často šaháš a meješ kdejakejma sračkama. přilepené křídlo budeš muset servat a nechat stejnak nalakovat. Akorát budeš naštvaný. Každopádně to dej lakýru. Když seženeš nějakélo levného mohl by ses do 1000-1500Kč bez papíru vejít. Každopádně to za to stojí.
Květen 6, 200916 r ja to mám navrtané,a uplně v pohodě,někdo to lepí a drží to taky,já to chtěl mit hned tak proto sem to vrtal.co se týče nastřiku jestli je to křidlo laminát tak ti to můe pěkně zdrbat i lakýrník,takže radši tam kde víš jak stříkaji a nedivat se uplně na cenu....tot muj názor,ale auti bude určo pěknější.
Květen 8, 200916 r nechávali jsme si lakovat rs křídlo na OII, když jsme ho koupili byl na něm pouze plnič. cena kompletního laku byla kolem 1500. Lak je i po čtyřech letech perfektní, není na něm jediná vada auto mejem zpravidla vapkou, občas myčka...... silně pochybuju o tom že kdyby si to vzal sprejem že to bude takhle držet a navíc nikdy to neuděláš bez chyby a vůbec teď všude hafo prachu a pylu.... a přebrušuj si to pak celý když se ti to nepovede ! a co se týče lepit nebo šroubovat tak jsme to lepili i šroubovali.
Květen 9, 200916 r já ho dával lakýrům a komplet mě to vyšlo na dvojku, nalepil jsem ho a ani v myčce se nehne:)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.