Květen 11, 200916 r Autor ved jasne, ze je to fotomontaz, ked je to z konfiguratora rakuskej stranky Skoda Auto... http://cc.skoda.at/nwapp/nws/ICC3/SKODA...#33;!!/ Upraveno Květen 11, 200916 r od Cjoctavian
Květen 11, 200916 r Interiér klasika, vpredu OII Classic, vzadu holá karoséria resp. tuším vyrovnaná podlaha drevotrieskovou doskou.
Květen 11, 200916 r no a CJoctavian blesk kdyby trochu sledoval skodanews, videl by to tam asi pred ctvrt rokem. mimochodem v rakousku maji dve vybavove provedeni vychazejici z classica a ambiente.... jinak nechapu, co je na tom za degradovani. OII je stejne tak jako OI OBYCEJNE auto nizsi stredni tridy - jenom u nas se z neho dela vuz bohu.. Upraveno Květen 11, 200916 r od bojler
Květen 11, 200916 r Autor No nabuduce sem nic nemusim dat ani keby som mal foto S2 scouta - ved aj Superb je len obycajne auto strednej triedy... A je to degradacia, ved je to 2. najvyssia modelova rada (ako sa musi citit majitel LaK alebo RS popri takto vvbrakovanom aute - ved tymto Octavia straca aj to minimum prestize, co ma)... Proste u Roomstera to pochopim, ved ma na to aj dodavkovitu karoseriu, ale u O2 je to prinajmensom zvlastne Upraveno Květen 11, 200916 r od Cjoctavian
Květen 11, 200916 r No nabuduce sem nic nemusim dat ani keby som mal foto S2 scouta problem je trosku v tom, ze se rozcilujes nad vic jak dva roky starou veci. pro tvou informaci jezdi bezne napriklad v holandsku kombiky se zvysenou strechou apod. jestli si myslis, ze je momentalne polokorejska OII nekde v zahranici za etalon a nekdo vubec premysli o nejaky druhy nejvyssi modelovy rade...... tak se jed podivat nekam do zahranici. v GB temer vzdy nejlevnejsi vybavy a nebo naopak RSka. v rakousku take hlavne nejlevnejsi modely a bohatsi si kupuji VW.. Upraveno Květen 11, 200916 r od bojler
Květen 11, 200916 r Autor lenze ja uvazujem o umiestneni v ramci znacky a jej portfolia. A ta zvysena strecha je este v O1...
Květen 11, 200916 r No a v cem je porad problem? Skoda ma porad tri a pul modelove rady a v zemi, kde se to auto nabizi ma povest lacineho a kvalitniho auta. To snad maji prestat prodavat kvuli tomu, ze v ceske kotlince je porad armada maniku, kteri ucvrkavaji z obstarozni OI a OII je tady luxus?
Květen 11, 200916 r Autor Ved ja tomu rozumiem, ze je to mozno predajne uspesne, ale podla teba nie je marketingovo rozporuplne na jednej strane robit z auta pseudolimuzinu (LaK) a na druhej robotnicke "pracovne" auto? Upraveno Květen 11, 200916 r od Cjoctavian
Květen 11, 200916 r ne, prijde mne to naopak jako vyborny napad a ja bych to tatinkovi doporucil ke koupi. deti davno odrostle a na zahradniceni prostoru habakuk. oproti holote R Praktik, do ktereho pomerne nepochopitelne nejde objednat nic poradneho alespon radne auto. jinak, co je u LK tak limuzinovateho? plastova imitace dekoru dreva? nataceci potkavaci xenonova svetla, ale staticka halogenova dalkova? skrcenecka poloha na zadnich sedadlech? a nebo jenom povest a kopa vybavy vcetne kozenych sedadel, tak aby se cenovka dotykala SII? ja proti OII nic nemam, jenom nemam rad, kdyz se z veci dela neco, co nejsou. a OII LaK fakt neni nic jinyho nez kopec vybavy oproti Eleganci
Květen 11, 200916 r Autor ja len pisem, ze ako to prezentuje skoda (staci si spomenut na predlzenu O1), to vobec neznamena, ze ju aj ja povazujem za limuzinu...
Květen 12, 200916 r to bojler: řekl bych že to z OII dělá její cena.. Určitě to není žádnej luxus, snad jen ten LaK ano ale když si vezmeš, že kdysi stávala nová OII třeba 750 tisíc.. tak proto z OII dělaj lidi takový poklad.. to cjocta: no a degradace to určitě není..
Květen 16, 200916 r Autor to bojler: řekl bych že to z OII dělá její cena.. Určitě to není žádnej luxus, snad jen ten LaK ano ale když si vezmeš, že kdysi stávala nová OII třeba 750 tisíc.. tak proto z OII dělaj lidi takový poklad.. to cjocta: no a degradace to určitě není.. no ved, dobre si pamatam ceny velmi blizke Passatu...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.