ocec Vloženo 21. Květen 2009 Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 Nazdar borci, Zacala sa mi objavoval cudna vec. Ked je vonku teplo, resp. auto stoji cely den na slnku a potom idem startovat, tak ked otocim klucom do polohy dva a cakam kym zhasnu kontrolky, tak niekde z priestoru pristrojovky (na vrchu) zacnu take divne zvuky, ako keby niekomu skvrkalo v bruchu. Asi po 5 sekundach to skonci a uz sa to neobjavi. Ked vypnem motor a znova idem startovat tak sa to opakuje. Robi to aj ked je ventilator na polohe 0. Zaujimave je, ze ked je v noci chladno a idem rano startovat, tak to nerobi. Nemate s tym niekto skusenost? Kazda rada pomoze....Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cornuto Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 ja mam ten isti problem,no neviem co to je,mam fabiu 6rokov ale nemal som snov niake problemi,prosim vas o radu dufam ze sa niekto najde a poradi a tu zavadu sa mi podari osrtanit dakujem moste mi napisat odpovet na moj mail cornuto@centrum.cz dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Ak to je taký bzučivý zvuk trvajúci cca 10 sekúnd tak sa jedná o servo klapky kúrenia, alebo servo recirkulácie vzduchu. Jedno je za rádiom a druhé za schránkou spolujazca. Normálne by to samozrejme robiť nemalo, ale keď je vadné tak sa pri každom štartovaní otáča, lebo elektronika má z neho chaos a nevie v akej polohe práve je a teda sa to snaží tým točením zistit. Výskúšaj toto : daj klúčik do polohy aby svitili kontrolky na palubuvke a vypni ventilátor a zatvor všetky dvere. Potom daj ovládač kúrenia na minimum a pochvíli ho prestav na maximum a počuvaj, objaví sa ten vrčivý zvuk? To je servo kúrenia. Potom zatlač gombík recirkulácie na paneli kúrenia, oranžová ledka sa musí rozsvietit a mal by si počuť servo recirkulácie vzduchu. Oranžová ledka musí zostať svietiť, ak sama od seba zhasne máš problém z týmto servom. Npíš čo si zistil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Jen dodatek-vnitřní cirkulace nefunguje, když je větrák nastavenej na ofukování čelního skla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 (editace) Funguje, ale iba keď ho zapneš pri regulátore otočenom na čelné sklo. Keď recirkuláciu zapneš napr. pri ofuku na nohy a potom otočíš na čelné sklo tak samozreme vypne. Dá sa však zapnúť aj na čelné sklo. Editováno: 1. Červen 2009, autor: Standis necituj příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cornuto Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 poradi mi niekto ako sa da to ostranit a opravit dakujem JOZO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cornuto Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Ak to je taký bzučivý zvuk trvajúci cca 10 sekúnd tak sa jedná o servo klapky kúrenia, alebo servo recirkulácie vzduchu. Jedno je za rádiom a druhé za schránkou spolujazca. Normálne by to samozrejme robiť nemalo, ale keď je vadné tak sa pri každom štartovaní otáča, lebo elektronika má z neho chaos a nevie v akej polohe práve je a teda sa to snaží tým točením zistit. Výskúšaj toto : daj klúčik do polohy aby svitili kontrolky na palubuvke a vypni ventilátor a zatvor všetky dvere. Potom daj ovládač kúrenia na minimum a pochvíli ho prestav na maximum a počuvaj, objaví sa ten vrčivý zvuk? To je servo kúrenia. Potom zatlač gombík recirkulácie na paneli kúrenia, oranžová ledka sa musí rozsvietit a mal by si počuť servo recirkulácie vzduchu. Oranžová ledka musí zostať svietiť, ak sama od seba zhasne máš problém z týmto servom. Npíš čo si zistil. JA SOM TO VYSKUSAL TAK,KED SOM DAL KLUCIK DO POLOHY ABY SVIETILI KONTROLKY A KED TO BZUCANIE NEBOLO LEBO NIEKEDY JE NIEKEDY NENI,PRETOCIL SOM KOBIKOM DOLE ABY REGULACIA BOLA NA NOHY,STLACIL SOM GOMBIK KED SA ORANZOVA LETKA ZASVIETILA HNET MI TO ROBILO,KED SOM JU VIPOL PRESTALO CO TO JE VLASNE AKO SA DA OPRAVIT_?MOZEM STIM TAK JAZDIT ALEBO NIE__? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 takže ešte raz, stlač gombík recirkulácie a čakaj, vrčanie bi malo trvať cca 5 sekúnd a malo by prestať a ledka by nemala zhasnúť po skončení toho vrčania. Keď zhasne sama od seba je problém v tom serve. V každom prípade s autom jazdiť môžeš, oprava je tu na fóre už viac krát rozoberaná, je to ale práca pre ludí čo sa trochu vyznajú v elektrike a mechanike. Začiatočník to sám nezvládne. Nové servo stojí cca 4000 Sk. Ja som si ho tiež opravoval a zatial OK. Nevašaj hlavu, je to bežná závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cornuto Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 (editace) VRCANIE TRVA 5 SEKUND A POTOM MI PRESTANE,LEDKA NESHASNE TAK TERAZ VCOM JE PROBLEM? DAKUJEM JOZO Editováno: 1. Červen 2009, autor: Standis není potřeba citovat předešlý příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Tak potom sa jedná o sporadický problém v serve, časo sa to bude zhoršovať, teraz to nerieš. Vyskúšaj ešte počas jazdy zatlač to tlačítko a nechaj tak dhšiu dobu /aspoň 15 min./ ledka by nemala sama od seba zhasnúť. Kúrenie ti funguje normálne ? Máš v aute klímu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cornuto Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 JOzo kurenie mi funguje normalne,klimu nemam,raz sa mi stalo ze rucicka ako ukazuje teplotu tak sa mi dvyhla velmi malo aj topenie uz take bolo podla tej rucicky,ked som motor vypol a potom zapol teplotu ukazovalo uz normalne,vyskusam este toto co si mi poradil diky kamo za radi dakujem .JOZO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Ak nemáš klímu tak na kúrení neni servo. Takže sa pokaziť môže iba jedno - na recirkulácii vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cornuto Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Tak potom sa jedná o sporadický problém v serve, časo sa to bude zhoršovať, teraz to nerieš. Vyskúšaj ešte počas jazdy zatlač to tlačítko a nechaj tak dhšiu dobu /aspoň 15 min./ ledka by nemala sama od seba zhasnúť. Kúrenie ti funguje normálne ? Máš v aute klímu ? nazdarek,nechal som za jazdy ledku 20 minut a neshasla mozes mi poradit co dalej dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Tak v tom prípade to nie je závada, ale vlastnosť. Všetko je v poriadku. Možno nejaký problém sem tam nastane, ale zatial to nerieš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 3. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Tak v tom prípade to nie je závada, ale vlastnosť. Všetko je v poriadku. Možno nejaký problém sem tam nastane, ale zatial to nerieš. No. mne to robi bez ohladu na to, ci mam zapnuty alebo vypnuty ventilator. Akonahle zapnem recirkulaciu, prestane to, ale v pozadi to este ako keby doznieva...... V kazdom pripade, to pri zapnuti recirkulacie prestane. Takze je to to servo recirkulacie? Aka je priblizna cena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 cca 4500 Sk + robota, spolu cca 5000 Sk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 3. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 cca 4500 Sk + robota, spolu cca 5000 Sk. Fuuuuha, celkost dost........ma to nejaky vplyv na funkciu ventilatora resp. recirkulacie vzduchu? Treba rozobrat pristrojovku aby sa to dalo vymenit? Je to tento diel? http://www.cc-autodily.cz/servomotor-nastavovaci.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 joooooj na co take prachy????? ja osm to rozobral, ten motorcek a je tam ten trimer, modrej farby to je a cierny kruzok ktory sa toci. vypada to ze sa to neda rozobrat ten cierny kruzok z hoho ale ak sa to pekne podpaci napriklad nozikom ten kruzok sa pekne da dolu a pred nami stoji uz len zreraci liesok a znecistena zaoxidovana odporova draha. potom sa to len dooobre postrieka nejakou hovadinou na kontakty a pripadne trosku prihnu tie pliesky ktore behaju pot odporovej drahe v trimri a poriadne par krat pootaca az sa to vycisti. kruzok sa nasadi s5 a ide sa...potom uz len cez vag nastavit zakladne nastavenia...a oprava skoro zadarmo (neratam ten sprej na kontakty)...inak uz sa to tu riesilo, niekto to mal rozobrane ale skoncilo to pri tom ze ten trimer modry je nerozoberatelny celok, no ako pisem mne sa to pekne podarilo rozobrat. po otm ako sa ten kryci kruzok vrati s5 sa moze prilepit kvapkou sekundaku, ale ja som to nerobil nakolko drzal dobre... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cornuto Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 joooooj na co take prachy????? ja osm to rozobral, ten motorcek a je tam ten trimer, modrej farby to je a cierny kruzok ktory sa toci. vypada to ze sa to neda rozobrat ten cierny kruzok z hoho ale ak sa to pekne podpaci napriklad nozikom ten kruzok sa pekne da dolu a pred nami stoji uz len zreraci liesok a znecistena zaoxidovana odporova draha. potom sa to len dooobre postrieka nejakou hovadinou na kontakty a pripadne trosku prihnu tie pliesky ktore behaju pot odporovej drahe v trimri a poriadne par krat pootaca az sa to vycisti. kruzok sa nasadi s5 a ide sa...potom uz len cez vag nastavit zakladne nastavenia...a oprava skoro zadarmo (neratam ten sprej na kontakty)...inak uz sa to tu riesilo, niekto to mal rozobrane ale skoncilo to pri tom ze ten trimer modry je nerozoberatelny celok, no ako pisem mne sa to pekne podarilo rozobrat. po otm ako sa ten kryci kruzok vrati s5 sa moze prilepit kvapkou sekundaku, ale ja som to nerobil nakolko drzal dobre... JOZO-JA SPM UZ PRISIEL NA CHIBU,ROZOBRAL SOM KRITI A SOM ZISTIL ZE TO ROBY MOTORCEK CIRKULACIE VZDUCHU KED STLACITE LETKU,OTPOJIL SOM HO A MAM SVETI POKOJ.MOTORCEK STOJI 4000SK TA TAK SOM TO SVOJPOMOCNE AJ SVAMI SPOLOCNOV SILOV VYRIESIL DAKUJEM VAM CAVTE JOZO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cornuto Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 joooooj na co take prachy????? ja osm to rozobral, ten motorcek a je tam ten trimer, modrej farby to je a cierny kruzok ktory sa toci. vypada to ze sa to neda rozobrat ten cierny kruzok z hoho ale ak sa to pekne podpaci napriklad nozikom ten kruzok sa pekne da dolu a pred nami stoji uz len zreraci liesok a znecistena zaoxidovana odporova draha. potom sa to len dooobre postrieka nejakou hovadinou na kontakty a pripadne trosku prihnu tie pliesky ktore behaju pot odporovej drahe v trimri a poriadne par krat pootaca az sa to vycisti. kruzok sa nasadi s5 a ide sa...potom uz len cez vag nastavit zakladne nastavenia...a oprava skoro zadarmo (neratam ten sprej na kontakty)...inak uz sa to tu riesilo, niekto to mal rozobrane ale skoncilo to pri tom ze ten trimer modry je nerozoberatelny celok, no ako pisem mne sa to pekne podarilo rozobrat. po otm ako sa ten kryci kruzok vrati s5 sa moze prilepit kvapkou sekundaku, ale ja som to nerobil nakolko drzal dobre... JOZO-JA SPM UZ PRISIEL NA CHIBU,ROZOBRAL SOM KRITI A SOM ZISTIL ZE TO ROBY MOTORCEK CIRKULACIE VZDUCHU KED STLACITE LETKU,OTPOJIL SOM HO A MAM SVETI POKOJ.MOTORCEK STOJI 4000SK TA TAK SOM TO SVOJPOMOCNE AJ SVAMI SPOLOCNOV SILOV VYRIESIL DAKUJEM VAM CAVTE JOZO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 9. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 JOZO-JA SPM UZ PRISIEL NA CHIBU,ROZOBRAL SOM KRITI A SOM ZISTIL ZE TO ROBY MOTORCEK CIRKULACIE VZDUCHU KED STLACITE LETKU,OTPOJIL SOM HO A MAM SVETI POKOJ.MOTORCEK STOJI 4000SK TA TAK SOM TO SVOJPOMOCNE AJ SVAMI SPOLOCNOV SILOV VYRIESIL DAKUJEM VAM CAVTE JOZO Nazdar, a ktore kryty si rozobral? Treba dat dole schranku pred spolujazdcom, alebo ako sa dostat k tomu odpojeniu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 ked chces vybrat motorcek recirkulacie vzduchu musi ist dole shcranka psolujazdca..praca na 2 minuty, je tam mylsim 5 torxov...a potom este vysrobovat 1 alebo 2 (uz si presne nepoamatam)ˇroby so drzia ten motorcek a vybrat ho, ale pozor nejde to lahko lebo je tam este aj nacvaknuty na takych umelych jazyckoch... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 Fuuuuha, celkost dost........ma to nejaky vplyv na funkciu ventilatora resp. recirkulacie vzduchu?Treba rozobrat pristrojovku aby sa to dalo vymenit? Je to tento diel? http://www.cc-autodily.cz/servomotor-nastavovaci.html ano, je to diel. Rozobrat to celé ide pomerne lahko, keď sa dáva späť je treba dáť pozor na vzájomnú polohu ozubených kolies, lepšie je si ju poriadne obzrieť ešte pred rozoberaním, alebo mať po ruke DP. Potom ešte treba zručnosť pri rozoberaní samotného serva s tým trimrom. Fotiek je tu na fíore dosť a tak treba najprv študovať a potom robiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 28. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2009 ked chces vybrat motorcek recirkulacie vzduchu musi ist dole shcranka psolujazdca..praca na 2 minuty, je tam mylsim 5 torxov...a potom este vysrobovat 1 alebo 2 (uz si presne nepoamatam)ˇroby so drzia ten motorcek a vybrat ho, ale pozor nejde to lahko lebo je tam este aj nacvaknuty na takych umelych jazyckoch... Aha, ale na to, aby mi to prestalo robit ten cudny zvuk, je potrebne ten motorcek vybrat, alebo ho staci odpojit? Ma to svoj konektor? Ked vyberiem schranku, kde sa nachadza ten motorcek? Je niekde za tlacitkom recirkulacie vzduchu? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 29. Červen 2009 Sdílet Vloženo 29. Červen 2009 Precitaj si co pises..ked ho odpojis tak uz asi nebude napajany cize nebude sa tocit a tebe nebude nic cvakat... je za schrankou musis ju dat dole a tam ho uvidis, nevime co chces hladat na ovladaci recirkulacie vzduchu... ano ma to samozrejme svoj konektor a ten je na motorceku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.