kalett81 Vloženo 29. Květen 2009 Vloženo 29. Květen 2009 zdravím prosim vás o pomoc Mám fabku 1.4.MPI rv 2000 44KW a začíná se mi dusit začalo to když jsem jel do táhlího kopce nebo z něj tak se zadusila a nechtěla se chytnout dokud jsem nanašlapal.a ted to začína dělat i po městě.a vap com mi píše naměřena nesmyslná hodnota a příliš bohatá směs.vyiměnil jsem už labdu palivovej filtr vyčistil klapku vzduchu a nic.ta klapka vzduchu je mírně pootevřená a nevím jestli to je správně.pomožte prosím díky Citovat
kalett81 Vloženo 1. Červen 2009 Autor Vloženo 1. Červen 2009 Tak děkuji za pomoc ale problém viřešen.celkové problémy s fabií 1.4 mpi škubání při studeném motoru,ohřátý:sešlápnutí zprudka plinu zadušení a až při cca 2800 otáček pocit že se teprv motor chitnul jak má.a jde do toček. do dlouhého kopce nebo zněj zadušeni a při neutrálu tradické kolísaní otaček.vědčí spotřeba a slabčí výkon. celá zahada stala 70 kč stačilo viměnit těsnění pod sacím potrubím. Měněno bilo:palivoví filtr OK Klapka vzduchu NEBYLO TŘEBA Zapalovací modul NEBYLO TŘEBA Svíčky OK Palivové čerpadlo NEBYLO TŘEBA Lambda sonda NEBYLO TŘEBA Vičištění klapky vzduchu OK jak poznate špatné těsnění: mokré Hlašené chiby na VAGU: Příliš bohatá směs Nesmislná hodnota Citovat
jargoon Vloženo 1. Červen 2009 Vloženo 1. Červen 2009 Já děkuji. Máme s kamarádem (oba stejné motory) podobný problém. Teplý motor odstavený se po 20 minutách nastartuje a nechce se napoprvé během rozjetí vytočit. Vyřadím, vytočím zakucká a už jede celou cestu, jak má. Mrknu na to. Citovat
vohnout Vloženo 1. Červen 2009 Vloženo 1. Červen 2009 utahoval si to saci potrubi uplne na krev,nebo jen tak akorad??? jo a uz ti to ty chyby nehazi???? Citovat
kalett81 Vloženo 2. Červen 2009 Autor Vloženo 2. Červen 2009 Ne neutahovat na krev je to slitina hliníku bacha tak s citem.ne uz ani jednu chibyčku a bacha když jsem vičistil tu klapku vzduchu tak mi to vihodilo asi 10 chib ale toho se neleknete az viměníte to těsněni tak zmiznou všechny klapku muzěte vičistit sami to jsou kecižě se nesmi čistit!!! Citovat
vokyp Vloženo 4. Červen 2009 Vloženo 4. Červen 2009 jednoduchá pomůcka, jak zjistit netěsnost sacího potrubí, aniž by jsi ho zbytečně demontoval: vzít si třeba petku s vodou a polít příruby v místě těsnění, spojů apod. Pokud to má vliv na chod motoru na volnoběh, tak je někde netěsnost. Jakmile totiž na netěsnost naleješ vodu, tak se díra přicpe a směs se rychle obohatí a způsobí to zakolísání motoru. Jednoduchý a účinný, jen bacha ať to zbytečně neleješ na nějaký konektory a tak. Citovat
vohnout Vloženo 4. Červen 2009 Vloženo 4. Červen 2009 a nasel si tu netesnost??? bylo to tesneni bo co??? Citovat
petao Vloženo 27. Únor 2010 Vloženo 27. Únor 2010 ja jsem byl v servise na diagnostice.jelo to jako by na 3 valce (1.4 - 44) za studena to skubalo tak moc,az jsem myslel ze se ten motor uthne ze silentbloku,dusil se,pri vyrazeni to melo snahu chcipat a ten zvuk,kazdej rikal hele jde ti to jen na tri...kontrolka neustale svitila,zhasinala,blikala a tak furt dokola.do 2 tisic otacek byl motor uplne bez vykonu,pri prudsim pridani se to dusilo.VAG psal naprosty kraviny,interpretovany jako vadna zapalovaci lista,vstrik,nesmyslne hodnoty o bohatosti smesi a tak.vyzkousela se jina lista - beze zmen,pak svice,jiny vstrik - beze zmen,tak se slo dal,demontovalo se kompletni sani a ejhle... foukly tesneni pod sanim.vymena tesneni+nakej pomocnej material,4 hodiny prace,dph = 1400,- a auto jezdi jak novy. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.