Pavlina Vloženo 27. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2007 Ahoj všem tady na fóru, jsem už asi rok majitelka Octavky dvoulitra z roku 2002. Všechno je celkem v pohodě, ale poslední dobou mi připadá, když pustím plyn se zařazenou rychlostí, že auto trošku zaškubne. Není to nic hroznýho, ale připadá mi, že se to zhoršuje. Dřív, když jsem třeba při trojce, nebo při dvojce pustila plyn, tak auto normalně začlo plynule zpomalovat. Myslím, že se to lehce vyskytne i při přidáni plynu a i při podřazení bez plynu. V servisu v Berouně mi řekli, že na diagnostice nic nenašli. Mě připadá, jako by to to bylo něco mechanického, jako kbyby bylo něco rozvyklaného v motoru nebo v převodovce nebo jinde mezi motorem a kolama. Fakt nevím jako to líp popsat. Pojedu do servisu znova, tak abych jim tam mohla něco říct, na co se mají zaměřit a abych tam zase nevypadala, jako blb. Co by to mohlo dělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepo Vloženo 28. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2007 Ahoj všem tady na fóru, jsem už asi rok majitelka Octavky dvoulitra z roku 2002. Všechno je celkem v pohodě, ale poslední dobou mi připadá, když pustím plyn se zařazenou rychlostí, že auto trošku zaškubne. Není to nic hroznýho, ale připadá mi, že se to zhoršuje. Dřív, když jsem třeba při trojce, nebo při dvojce pustila plyn, tak auto normalně začlo plynule zpomalovat. Myslím, že se to lehce vyskytne i při přidáni plynu a i při podřazení bez plynu. V servisu v Berouně mi řekli, že na diagnostice nic nenašli. Mě připadá, jako by to to bylo něco mechanického, jako kbyby bylo něco rozvyklaného v motoru nebo v převodovce nebo jinde mezi motorem a kolama. Fakt nevím jako to líp popsat. Pojedu do servisu znova, tak abych jim tam mohla něco říct, na co se mají zaměřit a abych tam zase nevypadala, jako blb. Co by to mohlo dělat? Tezko rici, kdyz u toho nejsme:) Co silenbloky uchyceni motoru a prevodovky...nejsou uz nahodou vymlacene ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavlina Vloženo 28. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. Červenec 2007 Aha, a dá se to nějak poznat - třeba pohledem? Ale začalo to dělat asi tak před měsícem, prakticky z ničeho nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanly Vloženo 29. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2007 Mě to dělá to samý u 1,6 74kW. Když pustím plyn tak to místo plynulého zpomalení zaškube. Taky mi připadá, že se to zhoršuje. Zatím jsem nezjistil, čím by to mohlo být. Měnil jsem zatím jen čidlo teploty vody a čistil škrtící klapku, ale bez výsledku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavlina Vloženo 29. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2007 Tak jsem dneska svezla jednoho známého automechanika - amatéra a ten říkal, že by to mohly být ty silentbloky. Nevíte, kolik by stála výměna silentbloků (úchytu motoru)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor Rapsaj Vloženo 29. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2007 Ahoj všem tady na fóru, jsem už asi rok majitelka Octavky dvoulitra z roku 2002. Všechno je celkem v pohodě, ale poslední dobou mi připadá, když pustím plyn se zařazenou rychlostí, že auto trošku zaškubne. Není to nic hroznýho, ale připadá mi, že se to zhoršuje. Dřív, když jsem třeba při trojce, nebo při dvojce pustila plyn, tak auto normalně začlo plynule zpomalovat. Myslím, že se to lehce vyskytne i při přidáni plynu a i při podřazení bez plynu. V servisu v Berouně mi řekli, že na diagnostice nic nenašli. Mě připadá, jako by to to bylo něco mechanického, jako kbyby bylo něco rozvyklaného v motoru nebo v převodovce nebo jinde mezi motorem a kolama. Fakt nevím jako to líp popsat. Pojedu do servisu znova, tak abych jim tam mohla něco říct, na co se mají zaměřit a abych tam zase nevypadala, jako blb. Co by to mohlo dělat? Dlouho, předlouho jsme řešili něco takového. Nakonec to byl pedál plynu. Je to vlastně potenciometr. Stačí půjčit z jinýho auta a vyzkoušet. Ale pozor, některý mají tři kontakty, některý pět. Chce to zjistit co tam máš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanly Vloženo 1. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2007 Ahoj všem tady na fóru, jsem už asi rok majitelka Octavky dvoulitra z roku 2002. Všechno je celkem v pohodě, ale poslední dobou mi připadá, když pustím plyn se zařazenou rychlostí, že auto trošku zaškubne. Není to nic hroznýho, ale připadá mi, že se to zhoršuje. Dřív, když jsem třeba při trojce, nebo při dvojce pustila plyn, tak auto normalně začlo plynule zpomalovat. Myslím, že se to lehce vyskytne i při přidáni plynu a i při podřazení bez plynu. V servisu v Berouně mi řekli, že na diagnostice nic nenašli. Mě připadá, jako by to to bylo něco mechanického, jako kbyby bylo něco rozvyklaného v motoru nebo v převodovce nebo jinde mezi motorem a kolama. Fakt nevím jako to líp popsat. Pojedu do servisu znova, tak abych jim tam mohla něco říct, na co se mají zaměřit a abych tam zase nevypadala, jako blb. Co by to mohlo dělat? Dlouho, předlouho jsme řešili něco takového. Nakonec to byl pedál plynu. Je to vlastně potenciometr. Stačí půjčit z jinýho auta a vyzkoušet. Ale pozor, některý mají tři kontakty, některý pět. Chce to zjistit co tam máš. U mě to tím potenciometrem nebude, protože ho na pedálu nemám. Je to plastový pedál, kde je pouze závaží. Nevím teda čím to může být, už mě to docela štve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanly Vloženo 1. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2007 Tak už jsem to vyřešil. Servisák mi po vyčištění škrtící klapky neudělal její nové nastavení ve VAGu. Teď už všechno běží jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanly Vloženo 12. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2007 Tak bohužel mi to dělá zase. Vždycky ale až po zahřátí motoru a ujetí několika kilometrů. VAG neukazuje nic, klapka nastavena. Nevím co s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Triskos Vloženo 14. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2007 Tak bohužel mi to dělá zase. Vždycky ale až po zahřátí motoru a ujetí několika kilometrů. VAG neukazuje nic, klapka nastavena. Nevím co s tím. Já mám taktéž 2002, 74 kW a dělá mi to totéž. Klapku mi čistili u Klokočky už 2x, a když jsem jim řekl, že to vůbec nepomáhá, tak mi řekli, že to tyhle auta dělají. Momentálně nemám prachy, abych to někomu dával, aby si s tím pohrál, ale jsem z toho zoufalý. Strčil jsem to jednomu známému, který našel nějakou děravou hadičku, ani nevím, kam byla :-) Vyměnil jí a bylo to o malinko, ale opravdu jen o malinko lepší, snad jen psychický pocit, že se něco zlepšilo. Teď mám pocit, že je to také horší a horší. Zatím také nevím, co s tím, kdyby se někdo našel, kdo tu záhadu vyřeší, tak to bude super. Diagnostika totiž, také jako u všech ostatních, říká, že je vše bez problémů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milouss Vloženo 14. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2007 (editace) Ahoj, mam 1,8T MR03 najeto cca 56000km a mam to same a co je dulezite, nedeje se mi to pravidelne a s ruznou intenzitou. Uplne nejmarkantneji je to citit v Praze v zacpe na jizni spojce (neco podobneho jsem tady cetl i od nekoho s Fabii), neda se jet jinak nez na jednicku a to pak vypada jako kdybych neumel jezdit, potrebuju popojet, pridam plyn decentne, ale motor hup dopredu, tak uberu, chvilinku nic a hup motor zabrzdi a tak furt dokola, brrrr Je treba jeste rici, ze mame v Octavkach myslim MSR, coz by melo delat to, ze motor, pokud neni seslapnuta spojka, plynule zacne snizovat otacky a kdyz je spojka seslapnuta, motor ubere cilene rychle. Chci tim rict, ze problem nemusi byt jen mechanicky nekde v hnacim ustroji, ale muze byt i v elektronice, coz by ale melo byt poznat diagnostikou. Vysledoval jsem, ze nekdy si necham nohu oprenou o spojku a pak to dela vic, ze to hupsne, coz by odpovidalo tomu, ze si motor mysli, ze ma rychle snizit otacky.... Od doby, co toto pozoruju jsem nechal, ne primo na popud tohoto problemu, vymenit svicky, vahu vzduchu a palivove cerpadlo... Nastalo jen minimalni zlepseni a mozna je jen psychologicky jev. (Zlepsily se samozrejme jine veci, jako je zatah auta a podobne, ale to s timto nesouvisi) V pondeli mam naplanovany servis a vymenu plynoveho pedalu s potenciometrem, ve kterem pry byvaji tzv. hluche zony, trebas to prinese zlepseni, uvidime. Klapku jsem zatim neresil, to bude teprve nasledovat, ani zadne silenbloky a podobne. Obecne si dovolim jeste poznamku - toto forum je fakt moc super, travim tady hodne casu a obcas nekde i neco napisu, je tady mraky fakt chytrejch lidi, kteri radi pomuzou. Problem ale je v tom, ze kazdy zavadu ci problem popise jinak, projev je trosku jiny a od toho by mel byt servis, kde by meli byt profici. Moje zkusenost je ale opacna, tahle republika je snad plna samymi samozvanymi "odborniky", ale najit opravdoveho fachmana, ktery by si do auta sedl, projel to a rekl, hmm, tybrdo, tady je citit toto, tady neco jinyho, to jsme resili takhle a nebo takhle a dokazal by nejen hledat zavadu, ale dokazal by ji vyresit... Znate nekoho takoveho?? Sem s nim .. Mila ... a ano, hrabe mi, tak se omlouvam, jsem narocnej a chci, aby auto bylo v lepsim stavu, nez jak ho vyrobili Editováno: 14. Srpen 2007, autor: Milouss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hans.piche Vloženo 15. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2007 (editace) Ahoj,mam 1,8T MR03 najeto cca 56000km a mam to same a co je dulezite, nedeje se mi to pravidelne a s ruznou intenzitou. Uplne nejmarkantneji je to citit v Praze v zacpe na jizni spojce (neco podobneho jsem tady cetl i od nekoho s Fabii), neda se jet jinak nez na jednicku a to pak vypada jako kdybych neumel jezdit, potrebuju popojet, pridam plyn decentne, ale motor hup dopredu, tak uberu, chvilinku nic a hup motor zabrzdi a tak furt dokola, brrrr Je treba jeste rici, ze mame v Octavkach myslim MSR, coz by melo delat to, ze motor, pokud neni seslapnuta spojka, plynule zacne snizovat otacky a kdyz je spojka seslapnuta, motor ubere cilene rychle. Chci tim rict, ze problem nemusi byt jen mechanicky nekde v hnacim ustroji, ale muze byt i v elektronice, coz by ale melo byt poznat diagnostikou. Vysledoval jsem, ze nekdy si necham nohu oprenou o spojku a pak to dela vic, ze to hupsne, coz by odpovidalo tomu, ze si motor mysli, ze ma rychle snizit otacky.... Od doby, co toto pozoruju jsem nechal, ne primo na popud tohoto problemu, vymenit svicky, vahu vzduchu a palivove cerpadlo... Nastalo jen minimalni zlepseni a mozna je jen psychologicky jev. (Zlepsily se samozrejme jine veci, jako je zatah auta a podobne, ale to s timto nesouvisi) V pondeli mam naplanovany servis a vymenu plynoveho pedalu s potenciometrem, ve kterem pry byvaji tzv. hluche zony, trebas to prinese zlepseni, uvidime. Klapku jsem zatim neresil, to bude teprve nasledovat, ani zadne silenbloky a podobne. Obecne si dovolim jeste poznamku - toto forum je fakt moc super, travim tady hodne casu a obcas nekde i neco napisu, je tady mraky fakt chytrejch lidi, kteri radi pomuzou. Problem ale je v tom, ze kazdy zavadu ci problem popise jinak, projev je trosku jiny a od toho by mel byt servis, kde by meli byt profici. Moje zkusenost je ale opacna, tahle republika je snad plna samymi samozvanymi "odborniky", ale najit opravdoveho fachmana, ktery by si do auta sedl, projel to a rekl, hmm, tybrdo, tady je citit toto, tady neco jinyho, to jsme resili takhle a nebo takhle a dokazal by nejen hledat zavadu, ale dokazal by ji vyresit... Znate nekoho takoveho?? Sem s nim .. Mila ... a ano, hrabe mi, tak se omlouvam, jsem narocnej a chci, aby auto bylo v lepsim stavu, nez jak ho vyrobili moje OI 18T MR 01 dela to samy jak uberu plyn treba na dalnici i tempomatem tak sebou celej agregat neprijemne skubne pri rozjezdu v kolone a nasleednym pribrzdeni to samy tak sem si to prohlidnul vespod a zjistil sem ze vsechny silentbloky motoru a prevodovky sou pekne vycochtany takze se pripravuju na vymenu a plus k tomu mam vymlety vnitrnio klouby poloos ty u prevodovky a to dela taky bordel pri pridani plynu se to prenasi do rizeni jestli mate najeto vic jak 150tis tak je pravdepodobne mate ty silenbloky motoru a prevod .taky v pytly sou tam 3 a menit jedine vsechny najednou jinak se nedosahne kyzeneho efektu ,jinak SEBO je ma za luxusni ceny takze nevahat a menit min tejden sem dal kolegovy rozvody na OI tdi a chtel je hned novy ty silentbloky a panecku jak si chrochta ze uz mu pri startu nechce vyskocit motor na klin Editováno: 15. Srpen 2007, autor: hans.piche Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mst Vloženo 22. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2007 Zdravím, cukání, klepání při ubrání a přidání plynu může být způsobený i vadným stabilizátorem, nebo oběma (lidově kost), je to zachycovač momentu mezi motorem a karoserií - když jsem nechal vyměnit klepání přestalo. Samozřejmě to můžou být i silentbloky, ale tam bych tak velkou vůli nehledal. Nejvíc je to samozřejmě znát na 1 a na 2, na 3 už míň. Pokud to dělá jenom občas bude to spíš v motoru než v podvozku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milouss Vloženo 24. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2007 Paralelne se neco podobneho resi i tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=533003 Svicky a vahu jsem menil po cca 52000km - zlpepseni v planulosti zatahu motoru, jakoby jemnejsi chod Palivove cerpadlo jsem menil po cca 55000km - zadne zlepseni, mozna malilinko mensi vodstuch... Akceleracni pedal s potenciometrem vymene vcera po cca 57000km - super, asi byl u mne predevsim problem v tom potenciometru, snad se tomu rika mrtve zony, ted mam krasne plynulou reakci motoru na seslapnuti pedalu, zadne jakoby najednou hups sem a hups tam, nebo nesmyslne ubrani sily motoru... ______________________________________________ Jeste zvazuju kontrolu kabelu ke svickam a zapalovaciho modulu, pro svuj klid. Dasli vec je kontrola mechanicke casti, jak pise MST stabilizace motoru, ale to musim nejprv nastudovat. Silentbloky pry mam v poradku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hans.piche Vloženo 24. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2007 Paralelne se neco podobneho resi i tady:http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=533003 Svicky a vahu jsem menil po cca 52000km - zlpepseni v planulosti zatahu motoru, jakoby jemnejsi chod Palivove cerpadlo jsem menil po cca 55000km - zadne zlepseni, mozna malilinko mensi vodstuch... Akceleracni pedal s potenciometrem vymene vcera po cca 57000km - super, asi byl u mne predevsim problem v tom potenciometru, snad se tomu rika mrtve zony, ted mam krasne plynulou reakci motoru na seslapnuti pedalu, zadne jakoby najednou hups sem a hups tam, nebo nesmyslne ubrani sily motoru... ______________________________________________ Jeste zvazuju kontrolu kabelu ke svickam a zapalovaciho modulu, pro svuj klid. Dasli vec je kontrola mechanicke casti, jak pise MST stabilizace motoru, ale to musim nejprv nastudovat. Silentbloky pry mam v poradku. TO MST to co popisujes je stabilizator predni napravy a tam neni zadny spojeni mezi motorem a karoserii tam je spojeni karoserie s prednima ramenama kuli potlaceni efektu naklonu v zatacce to co je spojeni mezi motorem a kastli se menuje reakcni vzpera a je to ten spodni silentblok mezi motorem a prevodovkou co konci v predni napravnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nms Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 Mám stejnou zkušenost - OI TOUR 2005 74kW. Rozjezd OK, po zařazení dvojky škubání jak svině, ne tak pokud ještě uberu plyn. Trojka a výš už OK, ale po rychlém ubrání plynu (ale až na doraz) při jakékoliv rychlosti sebou auto cukne a škubne se šaltpáka. Jak to tady čtu, tak to bude asi potenciometr (anebo přece jen silentbloky ?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 26. Září 2007 Sdílet Vloženo 26. Září 2007 Kolega měl u 1.6 2002 problém v hadičce od prý filtru aktivního uhlí, ne u filtru, ale ta co jde jakoby z pod motoru do úrovně výškově svíček, kde se láme pod 90° a pokračuje odvětráním skříně (vedle hrdla dolévání oleje) do sání ... měl ji prasklou pod tim ohybem 90° a dělalo to neplechu ... Já to tam mám předělaný a utěsněný další hadicí, kdyby mi to neřekl, tak myslim, že je to normal od výroby ... (že prý stála hadice 1500,-) Ale na benzínu to může dělat tolik věcí, že je zbytečný vypisovat ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinos Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 (editace) Zdar všichni, potřebuju poradit. Mám benál 2.0 RV 00 85 KW. Když se zahřeje tak kolem 1600 otáček cukne, občas tarotuje.... váha je nová tak před půl rokem... kontrolka elektroniky se vůbec nerozsvítila, čili má cenu jít na VAG? svíčky a kabely jsou nové... nevím co ještě.... každá levná rada drahá....při volnoběhu jakoby i malinko prcal do výfuku.....A zajímavé je, že tado závada se objevuje sporadicky, ne vždy... spíš při rychlejším sešlápnutí motoru a jakoby podtočení a následné akcelerace... dík Editováno: 30. Květen 2009, autor: vinos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Ta váha je origo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Já mám 1,8 T 132kW a mám stejný problem,taky mi kolísají otáčky,svíčky mám nové denso o stupeň studenější a mám chipovaný motor.Nemůže to být tím?špatné svíčky?ty máš chipovaný motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinos Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Ta váha je origo? Váhu tam dávali v servise origoš BOSCH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinos Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Váhu tam dávali v servise origoš BOSCH A kdyby to byla váha, ukázala by to přece diagnostika... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinos Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Já mám 1,8 T 132kW a mám stejný problem,taky mi kolísají otáčky,svíčky mám nové denso o stupeň studenější a mám chipovaný motor.Nemůže to být tím?špatné svíčky?ty máš chipovaný motor? Svíčky má origo NGK ty co tam mají být... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Váhu ti diagnostika neukáže, spíš lambdu a podobný blbosti. Přitom bude váha v háji. Pokud teda nebudeš přímo sledovat hodnoty co z ní lezou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J-o-s-h-u-a Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Zdar všichni, potřebuju poradit. Mám benál 2.0 RV 00 85 KW. Když se zahřeje tak kolem 1600 otáček cukne, občas tarotuje.... váha je nová tak před půl rokem... kontrolka elektroniky se vůbec nerozsvítila, čili má cenu jít na VAG? svíčky a kabely jsou nové... nevím co ještě.... každá levná rada drahá....při volnoběhu jakoby i malinko prcal do výfuku.....A zajímavé je, že tado závada se objevuje sporadicky, ne vždy... spíš při rychlejším sešlápnutí motoru a jakoby podtočení a následné akcelerace... dík Řeším stejnej problém, do servisu jedu až 8.6, začalo mi to dělat až po tom co mi borec vyměnil novej - né origo katalyzátor..... Do té doby mě tam taky jakoby prdělo a byl v háji kat. - no a ted je v háji nevím co, ale co tak pozoruju tak 100% něco z výfukovou soustavou - to uvidím až za týden - s autem takřka nejezdím - raději .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.