Přejít na obsah

Cukání a škubání 2.0 MPI


Pavlina

Doporučené příspěvky

Čus,řeším v podstatě to samé na 1,6MPi (2002)-za studena a to hlavně v zimě to po nastartování cuká, na volnoběh kolísaj otáčky,po prudkém sešlápnutí plynu to zakucká a někdy chcípne,někdy je to jak 120ka na 2 válce.Po zahřátí je to celkem OK. Váha vzduchu nová,vzduchové hadice nové,diagnostika nic moc neprozradila,chystám se na svíčky,ale pochybuju že to pomůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj všichni... mám octu 99rv. 2.0 benál, kombi.

když při pomalé jízdě uberu plyn, auto jamoby skáče.. při jízdě v koloně na nízký plyn, na jedničku auto jako by hop a hop poskakuje.. řeknu laicky jakoby byla obrovská vůle v převodovce... na zubech. Což je blbost. Při rozjíždění pomalém když mám ruku na páce, cítím jak se chvějě a malinko samovolně hýbe.... co to je? každá rada dobrá. Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

zdravim motor mi cuká do 2500 otacek... proste v tech nizsich otackach..mam 2.0i benzin rok 2000 .... vahu vzduchu jsem zkousel jinou a tou to není... kdyz mam zaplou klimatizaci...tak to cuká znatelne mnohonasobne víc...ale nepravidelne.....kdyz je vypnuta tak to cuká mín ... prijde mi ze to spatne spaluje..pac kolikrat to jakoby i trosku streli do vyfuku.... jako jezdi to krasne auto...ale v tech nizkejch otackach to je nejake divne a nevim cim by to mohlo byt... poradte prosim.... dík vojta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

dělá mi to něco podobneho mam 1.6 55KW 98rok při puštění plynu to cukne cítím to i v řadičce proto myslím že jsou to silentbloky motoru nebo pak možná ještě něco se vstřikovánim přeci jen brzdíme motorem tak se přeruší dodávka paliva skoro na 0 nevím neni tam co by mělo cukat motory maj sílu tak to bude určitě silentbloky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mám problém s cukáním/škubáním při prudkém přidání plynu a zároveň přitom začne blikat kontrolka motoru check. Po sundání nohy z plynu za několik sekund kontrolka přestane blikat.

To škubání a blikání kontrolky dělá pouze při prudkém sešlápnutí plynu, při "normálním" zrychlování to nedělá. Starty, volnoběh i spotřeba jsou v pořádku.

Jde o Oktávku 2.0 85kW r.v.2003, motor AZJ.

Vag ukázal:

2 Nalezeny chyby:

16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani

P0300 - 35-00 - -

16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava

P0301 - 35-00 - -

Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

mam hodne podobny problem 

 

priznaky:  auto netahne jede tak na 60%, po prudkem seslapnuti plynu na VOLNOBEH se otacky nedostanou ani nad 5000/min-1  pak rychle klesnou na cca 3000/min-1

stalo semi to za jizdy a auto na dalnici nejelo na 5ku vic nez 120km/h, pred nedavnem se mi otto stalo tak jsme vymenil palivovy filtr a VSE ok  cca 500 km.  

 

 

 

auto : O1 2.0 85kw motor AQY

VAG: chyba vag 16684 a 16686 ( 2valec)

vymeneno : kabely svicky jsme vymenil ted uvazuji o vymene trafa? ( po promereni ma spravny odpor ), palilovy filtr, tlak v palovove soustave volnobeh 2,5 baru, 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj lidi, snad někomu pomůžu. Mám taky 2 litra a taky při přidání nebo ubrání plynu auto zacukalo a taky se mi zdálo, že netáhne jako dříve. Byl jsem ve škodovce 2x ale nic nenašli, jen nějaké sporadické chybičky ale doporučili mi vyměnit kabely ke svíčkám, svíčky, váhu paliv. filtr. Nepomohlo nic z toho. Při druhé návštěvě mi nenašli také nic a řekli, že mi ještě vymění paliv. čerpadlo. To jsem nechtěl. Koupil jsem tedy škrtící klapku, protože jsem měl podezření právě na ni, novou, ale nějakého španělského šmejda a vyměnil si jí sám. Bylo to o něco lepší, jenže po půlroce to začalo dělat stejně. Zajel jsem tedy do jednoho malého servisu, kde dělají jen škodovky a řekl jim, co mám za problém a co jsem všechno vyměnil. Chlápek mi hnedka řekl, že je to škrtící klapka a že když není originál, tak auto prostě nejede a dělá problémy. Nová stojí v originálu ve škodovce nějakých 12 tisíc. Navrhnul mi, že mi tam dá originál, ale starší, za nějakých 2500. Za hodinu a půl mi volal, že je auto hotové. Už s tím jezdím 3 měsíce a auto fičí bez problémů, necuká, startuje a táhne, jako zamlada. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, 

rád bych požádal o radu, 

motor 2.0 AQY 192tis km, vyměněný svíčky, vzduchovej filtr, a po předchozím jiném problému čidlo otáček klikovky, 

 

ještě před timhle všim náhle z nic auto začlo cukat do 2tis ot, nejvíc je to cejtit když mam lehkou nohu když od nízkejch víc šlápnu na plyn tak necuká vůbec nebo třeba jednou lehce, od 2tis vejš nikdy nic, výkon jak má bejt. Ještě jedne poznatek na volnoběh občas střílí do vejfuku. Plus lehce neklidnej volnoběh. Spotřeba je v normě, dělá to na LPG i BA, za studena míň po plnym zahřátí víc. Škrtící klapku jsem vyčistil , bylo tam minimum úsad nachvilku stoupnul volnoběh a během jedný jízdy se srovnal ale na cukání bez rozdílu.

 

co by to mohlo bejt, zapalovací modul ? váha vzduchu viz: http://www.autopress.cz/?page=30.kdyz-vaha-vzduchu-lze-skoda-octavia-2-0-aqy ? někdo mi radil zkusit jet s odpojenou váhou ale to nejde, auto neudží ani volnoběh a motor jde dost zvláštně nestabilně.

 

vag nevidí nic, původně viděl chybu lambdy ale po odmazání závady klesla spotřeba o 3L (8-10L/100 pohoda jízda / 150 na dálnici ) 

 

 

díky :)

Editováno: , autor: aaischa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moje chybka - starý vlákno sem našel, pročet ale nenašel úspěšný řešení, v jinejch forech se naopak nemá psát do roky starech vláken :) takže pro příště už vim :) vše myšleno v dobrym.

 

---------

 

tak bych to rád trošku zaktualizoval a případně znovu požádal o radu, nebylo moc korun navíc tak sem to musel trošku odložit, 
 
jiná váha vzduchu -> bez rozdílu
 
odešla lambda, stoupla spotřeba cca o 3L/100 vag hlásil nesmyslný a občas i žádný signál -> ale cukání přestalo -> čili je jasný že zapalování chybu mít nebude, musí bejt špatně něco kolem vyhodnocování a dávkování směsi 
 
vyměněná lambda za novou BOSH, spotřeba klesla, trošku klidnější chod, závada kolem bohatosti směsi vag nehlásí, ale ZAS TO CUKÁ, ikdyž míň častějc, v mírný zátěži 1500-2000ot... je to prokletý :(
Editováno: , autor: aaischa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 5 let později...
  • o 4 týdny později...

řeším kolísání otáček na volnoběh a jeden z posledních komponentů, který jsem nekontroloval je EGR ventil, muže mi nekdo poradit kde se presne nachází u Octavia 1 2.0 mpi ? Svíčky měním co 5000 km jsou uplne zanesené karbonem a olej to žere 1l na 2000 km :(

 

https://forum.octaviaclub.cz/topic/25334-egr-ventil/   na forum jsem nasel vlakno kde si taky nejsou moc jistí, kod motoru je AZJ

Editováno: , autor: virago999
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...