Přejít na obsah

Tempomat - poruchy, závady


Host aka

Doporučené příspěvky

Takze problem se spojklovym spinacem vyresen, neni vubec potreba, jednotka je tak chytra ze si sama vyhodnoti ze kdyz se vyslapne spojka tak vypne, protoze se rychlost snizuje, ale otacky jdou nahoru. Nenapadlo me to vyzkouset driv. Udela to jen nepatrny vyskoceni otacek a hned vypne. Takze staci napojit jen na brzdu. Ted uz jen cekam az mi nekdo vymysli ten prevodnik mezi packu a origo ovladani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stihacka,

uz som tu myslienku na tempomat s lankom chcel hodit za hlavu (ked som cital, ake problemy musis riesit),

ale ked pises, ze ta montaz nie je az taka strasna a ide to aj bez spojkoveho spinaca - mne by stacili aj tie tlacitka bez packy.

Sakra, ale ako teraz zistim, ze ked objednam ten podtlakovy tempomat, ze tam je uz RJ, ktora nepotrebuje spojkovy spinac?

A skoda, ze sa toho niekto nechytil a neda sa to objednat u nas - zo statov ma to akosi nelaka!

Ibaze by sme sa tu dohodli viaceri a objednali spolu - viac hlav, viac rozumu.

Stihacka, skoda ze si tak daleko - Tebe by som svoju zelenu octu zveril do ruk...

Este pockam, co vymyslis a ked napises navod, zvazim, ci do toho pojdem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tam dáš v nejhorším případě ještě jeden origo spojkový spínač a je to vyřešené, tak to mám udělané já. To ovládání tlačítkama je taky v pohodě, mám to dané pod rádiem a pěkně na to dosáhnu prstem, když mám ruku položenou na řadící páce a po více než půl roce to už ovládám bez pohledu. To hromadné objednávání jsem tady zkoušel minulý rok, když jsem ho kupoval já, ale nikdo se na mou nabídku neozval, ani jeden človíček. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi mi tempomat nefunguje,nebo s tím neumím.Když ho chci zapnout na páčce,tak to nejde.Mačkám + a pořád nic

Smerodajna by bola kontrola cez Vag. Ukaze Ti ci je tempomat vobec aktivovani v RJ motora. (v mojej Octe je to v meranych velicinach RJ motora v kanali 006). Inak mne ide aktivovat od rychlosti 30km/h.

A skontroluj poistku na pozici c.5 (7.5A), pri origo zapojeni by mala istit aj tempomat.

Editováno: , autor: juro sdi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak by mě zajímalo jak to s tím tempomatem je? Tady na foru čtu, že do mé motorizace - 1,6 74kw r.v.1999 - tempomat nejde jen tak snadno a objevil jsem tento

http://www.molpir.sk/e-shop/?content=TVRDETAIL&nparams=kod_id;14032

a tam mi na můj dotaz, zda se hodí i na mé auto odpověděli toto:

Dobrý deň,

Tempomat sa dá domontovať aj do benzínových vozidiel akurát sa tam musí

domontovať v Škodovke jeden kábel, ktorý tam nie je od výroby na rozdiel od

dieslových vozidiel.

Tak jsem z toho nějaký zmatený. Poradí někdo jak to tedy je?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u octavie I ?

táhnou se 4 draty do dělící stěny a jeden do pojistkové skříně

Super, zdravím, ty čtyři dráty do dělící stěny myslíš jako svorkovnici v prostoru u motorku stěračů žejo. Mám oktávku 1 s faceliftem z roku 2003 a nemůžu se do prostoru toho motorku a šasi stěračů dostat. Je tam přes půlku šířky čelního skla plast, který nevím jak sundat, aníž bych ho (nejspíš) poškodil. Dá se k té děící stěny dostat i zevnitř interiéru? Nebo se tam prostě musí vlézt přes ty stěrače?

Jinak zbytek tempomatu mám namontovaný, jako páčku na volantu, plasty v interiéru apod není problém rozdělat.

Dík za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten plast sa da bez poskodenia vycvaknut tak,ze pod gumu co prekryva sklo vlozis plochy srobovak a zlahka ho otocis-jasne ze na konci plastu. Osobne to tak robim a plast som este neposkodil.Ked sa dostanes do deliacej steny s konektormi, tak cierny konektor vytiahnes smerom dohora a protikus vytlacis smerom do interieru. Protikus v interieri potom musis odaretovat fialovou poistkou a az potom don osadis kabelaz s pinmi na koncoch. Ja som niektore tieto veci nevedel a pri montazi tempomatu som musel "fest" rozmyslat. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky musel nastoupit stahovák na stěrače, ty mi daly zabrat, nebýt jich, tak bych to měl za chvilku ... jen stěrače mi zabraly min. 40 minut - nejdřív nenásilně, pak postupně zvyšující se hrubá síla spolu s pauzami na odrezovač a pivko a nakonec stahovák, jen jsem neměl zrovna ideální, tak to dalo zabrat i s nim ... a pak u toho krycího plastu jsem přemýšlel a hledal, kde jsou šrouby, než mi došlo že ty mrchy plechový se dají asi šroubovat ... :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...