stihacka Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 Takze problem se spojklovym spinacem vyresen, neni vubec potreba, jednotka je tak chytra ze si sama vyhodnoti ze kdyz se vyslapne spojka tak vypne, protoze se rychlost snizuje, ale otacky jdou nahoru. Nenapadlo me to vyzkouset driv. Udela to jen nepatrny vyskoceni otacek a hned vypne. Takze staci napojit jen na brzdu. Ted uz jen cekam az mi nekdo vymysli ten prevodnik mezi packu a origo ovladani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 Tak to máš super, že nepotřebuješ na tempomat spojkový spínač. Moje jednotka to bez něj nepochopí a bez něj točí otáčky na omezovač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 Já se právě bál to vyzkoušet, protože jsem taky čekal že to poletí do omezovače. Tak jsem měl prst na čudlíku vypnutí a zkusil to. Otáčky vyskočí asi o 250 a tempomat hned vypne. Tak je možný že udělali nějakou menší změnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pmajco Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 Stihacka, uz som tu myslienku na tempomat s lankom chcel hodit za hlavu (ked som cital, ake problemy musis riesit), ale ked pises, ze ta montaz nie je az taka strasna a ide to aj bez spojkoveho spinaca - mne by stacili aj tie tlacitka bez packy. Sakra, ale ako teraz zistim, ze ked objednam ten podtlakovy tempomat, ze tam je uz RJ, ktora nepotrebuje spojkovy spinac? A skoda, ze sa toho niekto nechytil a neda sa to objednat u nas - zo statov ma to akosi nelaka! Ibaze by sme sa tu dohodli viaceri a objednali spolu - viac hlav, viac rozumu. Stihacka, skoda ze si tak daleko - Tebe by som svoju zelenu octu zveril do ruk... Este pockam, co vymyslis a ked napises navod, zvazim, ci do toho pojdem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 Tak tam dáš v nejhorším případě ještě jeden origo spojkový spínač a je to vyřešené, tak to mám udělané já. To ovládání tlačítkama je taky v pohodě, mám to dané pod rádiem a pěkně na to dosáhnu prstem, když mám ruku položenou na řadící páce a po více než půl roce to už ovládám bez pohledu. To hromadné objednávání jsem tady zkoušel minulý rok, když jsem ho kupoval já, ale nikdo se na mou nabídku neozval, ani jeden človíček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 (editace) Tak som dnes uspesne namontoval tempomat. Chcem tymto prispevkom podakovat vsetkym co ohladom montaze napisali svoje postrehy. Este raz dakujem aj "Vašovi" za radu ohladom farieb kablov. :palec2: Editováno: 6. Červen 2009, autor: juro sdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pmajco Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 stihacka, mas nieco noveho s tempi na lanko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Zatím bohužel nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damdee Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 asi mi tempomat nefunguje,nebo s tím neumím.Když ho chci zapnout na páčce,tak to nejde.Mačkám + a pořád nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 (editace) Mas 100% istotu ze tam mas tempomat??? A nie len tempomatovu packu.??? TEMPOMAT zapinas + az ked auto ide rychlostou vyssou ako 50km/h. Hladaj temy su tu vyvesene o tempomatoch. Editováno: 9. Červen 2009, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 Si snad děláš srandu, jsou tu dvě témata o tempomatech a ty založíš další... Sloučeno! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 (editace) asi mi tempomat nefunguje,nebo s tím neumím.Když ho chci zapnout na páčce,tak to nejde.Mačkám + a pořád nic Smerodajna by bola kontrola cez Vag. Ukaze Ti ci je tempomat vobec aktivovani v RJ motora. (v mojej Octe je to v meranych velicinach RJ motora v kanali 006). Inak mne ide aktivovat od rychlosti 30km/h. A skontroluj poistku na pozici c.5 (7.5A), pri origo zapojeni by mala istit aj tempomat. Editováno: 10. Červen 2009, autor: juro sdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
turanec Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 asi mi tempomat nefunguje,nebo s tím neumím.Když ho chci zapnout na páčce,tak to nejde.Mačkám + a pořád nic ja mačkám - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 Jj, mačká se mínus neboli SET. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nabik Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 Tak by mě zajímalo jak to s tím tempomatem je? Tady na foru čtu, že do mé motorizace - 1,6 74kw r.v.1999 - tempomat nejde jen tak snadno a objevil jsem tento http://www.molpir.sk/e-shop/?content=TVRDETAIL&nparams=kod_id;14032 a tam mi na můj dotaz, zda se hodí i na mé auto odpověděli toto: Dobrý deň,Tempomat sa dá domontovať aj do benzínových vozidiel akurát sa tam musí domontovať v Škodovke jeden kábel, ktorý tam nie je od výroby na rozdiel od dieslových vozidiel. Tak jsem z toho nějaký zmatený. Poradí někdo jak to tedy je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
turanec Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 ja mačkám - když chci udržet aktualní rychlost, a + když se chci vrátit na poslední navolenou rychlost. Tempomat ala Vaša,cca 2 mesíce a tím to mu děkuji za nedelní ochotu a přístup Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 Tak věř místním zdrojům ... Co Ti napsali je naprostá kravina, prostě máš lanko a jeden drátek to opravdu nevyřeší ... musíš se inspirovat členem "stihacka" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
turanec Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 jestli cse pustíš do toho co stíhačka, tak hodně štěstí. to stíhačka--- mahr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marth83 Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 u octavie I ?táhnou se 4 draty do dělící stěny a jeden do pojistkové skříně Super, zdravím, ty čtyři dráty do dělící stěny myslíš jako svorkovnici v prostoru u motorku stěračů žejo. Mám oktávku 1 s faceliftem z roku 2003 a nemůžu se do prostoru toho motorku a šasi stěračů dostat. Je tam přes půlku šířky čelního skla plast, který nevím jak sundat, aníž bych ho (nejspíš) poškodil. Dá se k té děící stěny dostat i zevnitř interiéru? Nebo se tam prostě musí vlézt přes ty stěrače? Jinak zbytek tempomatu mám namontovaný, jako páčku na volantu, plasty v interiéru apod není problém rozdělat. Dík za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Tam sa dostanes jedine cez ten plast zvonka. Bezne sa to nazyva torpedo. Je to nacvaknute do plastu pod sklom tak z kraja to zacni tahat smerom von. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Rolbař to umí udělat celý spodem - ale nechápu jak kdybych neviděl nevěřím a to jsem zkoušel i doma na volné kabeláži a nedal bych to sundat torpéda není zas tak zásadní problém bych řekl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 (editace) nožejček a okrájej si prsty sice trošku OT, ale dneska na FII nešly za boha stěrače dolu, nakonec až stahovákem na čepy a celkem už hrubou silou, až mi to nebylo příjemný, cca rok stré auto Editováno: 11. Červen 2009, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marth83 Vloženo 12. Červen 2009 Sdílet Vloženo 12. Červen 2009 Tam sa dostanes jedine cez ten plast zvonka. Bezne sa to nazyva torpedo. Je to nacvaknute do plastu pod sklom tak z kraja to zacni tahat smerom von. OK, vyzkouším, dík za radu, resp. potvrzení toho čeho jsem se obával :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 12. Červen 2009 Sdílet Vloženo 12. Červen 2009 Ten plast sa da bez poskodenia vycvaknut tak,ze pod gumu co prekryva sklo vlozis plochy srobovak a zlahka ho otocis-jasne ze na konci plastu. Osobne to tak robim a plast som este neposkodil.Ked sa dostanes do deliacej steny s konektormi, tak cierny konektor vytiahnes smerom dohora a protikus vytlacis smerom do interieru. Protikus v interieri potom musis odaretovat fialovou poistkou a az potom don osadis kabelaz s pinmi na koncoch. Ja som niektore tieto veci nevedel a pri montazi tempomatu som musel "fest" rozmyslat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Taky musel nastoupit stahovák na stěrače, ty mi daly zabrat, nebýt jich, tak bych to měl za chvilku ... jen stěrače mi zabraly min. 40 minut - nejdřív nenásilně, pak postupně zvyšující se hrubá síla spolu s pauzami na odrezovač a pivko a nakonec stahovák, jen jsem neměl zrovna ideální, tak to dalo zabrat i s nim ... a pak u toho krycího plastu jsem přemýšlel a hledal, kde jsou šrouby, než mi došlo že ty mrchy plechový se dají asi šroubovat ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.