libero Vloženo 23. Březen 2015 Sdílet Vloženo 23. Březen 2015 najprv zisti prečo ti to svieti (tlak oleja napr.)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 29. Březen 2015 Sdílet Vloženo 29. Březen 2015 (editace) Vyměněna ložisek klikové hřídele. Zatím klid, uvidíme co delší trasa. Cena 1500 Kč Editováno: 29. Březen 2015, autor: schneefall Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bartolomeo Vloženo 18. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2018 Prosím, vie niekto poradiť? Po zapnutí zapaľovania, takmer stále, mi 5x zabliká oranžová kontrolka snímača hladiny motorového oleja. Potom ďalej už žiadny problém. Oleja je dosť, po hornú rysku. Neviem nájsť info k takémuto problému. Auto Octavia 1; 1,6 mpi, 75 kW; 2003. Rovnaký snímač hladiny oleja by mali mať aj 1,9 tdi a 1,8 T. Nechcem rovno meniť snímač hladiny oleja, keď nie som si istý príčinou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 18. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2018 (editace) .Ops, iná téma... Editováno: 18. Červenec 2018, autor: Effendi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heisenburger Vloženo 20. Únor 2022 Sdílet Vloženo 20. Únor 2022 Zdravím, O1 1.6 74 kW, r.v. 1999, má najeto dle tachometru 240*** KM. Z ničeho nic se asi po 30 km cestě rozblikala červená olejnička doprovázená zvukovou výstrahou, auto jelo bez problému a ani podle zvuku nebylo nic v nepořádku, dojel jsem tedy asi 3 km domů. Ihned jsem zkontroloval množství oleje - ten byl nad ryskou a doléval jsem cca 3 týdny zpátky, takže jsem řešil dál. Druhý den po nastartování a ujetí cca 20 km se problém vůbec neobjevil, patrně dokud se auto nezahřálo. Následující den jsem opět nastartoval a ihned po ujetí pár desítek metrů se problém objevil znova - rozblikání červené kontrolky doprovázené zvukovou výstrahou. Pokračoval jsem tedy dál v jízdě ke známému, kde jsme vyměnili čidlo tlaku oleje ale problém neustal. Následně jsme také vyměnili olej (10W-40) a olejový filtr, ale problém stále přetrvával. Vysledoval jsem, že dokud je motor na volnoběh, kontrolka se nerozbliká. Po zařazení rychlosti nebo při otáčkách okolo 2000 už se ale kontrolka opět rozbliká. Problém je že ve voze nebyl cca 20 - 30t/km měněn olej, ale nevím zda to může mít na problém vliv. Možná je to jen nějaká prkotina způsobená nedostatečnou údržbou bez nutnosti vysokých investic. S autem jsem i s kontrolkou najel už snad přes 100km, ke známému k opravě, pro díly apod. a jede normálně, bez problému. Pokud by nemazalo tak myslím že už by se dávno zadřelo. Nedělám si iluze že by před sebou auto mělo při takovém zacházení ještě dlouhou budoucnost, máte ale nějaké tipy čím pokračovat/na co se zaměřit při opravě a jak problém vyřešit? Budu rád za každý názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.