Mondstein Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 Ahoj, nikde jsem tu nenašel, jestli se dá "na ulici" vyměnit lambda sonda za katalyzátorem. Jde o 1.6 75kW BFQ MR2004 Myslím to tak, jestli se musí sundavat vejfuk a tak nebo zda je sonda nějak zboku a stačilo by auto přizvednout třeba jen heverem a nebylo by nutné hejbat s vejfukem. A ještě, bývá tam "zapečená" ? Dá se v pohodě jen povolit klíčem ? Nemáte někdo nějakej postup nebo se na to mám raději vykašlat a nechat to udělat (což se mi nechce vzhledem ke zkušenostem...) ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 já teď měnil na 74kW, je to jinak, ale s tím povolením: nešla mi povolit- ani zanic- pak jsem se do toho pustil jednou na ohřátém autě a ono to šlo jak po másle.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 stačí si auto trošku přizvednout a jde to, doporučuji vzít "očkem" normální plochej klíč se věšinou žvejkne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mondstein Vloženo 17. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Takže stačí přizevdnout auto a vejfuk nic ? Tak to je dobrý, zkusím to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 (editace) Já jsem měnil sondu nedávno a byl to pro mně horor. Taky jsem si myslel, že vlezu pod auto a jednoduše vytočím. Přístup k sondě je bez problému. Závity sondy se ale tak dokonale zapekly do pláště katu, že jsem s tím pod autem nehnul a úplně jsem amputoval tělo sondy. Podařilo se mi to zalomit. Potom jsem musel vydělat přední díl a ve svěráku zachránit aspoň závity na katu - sondu jsem odvrtal. Proto doporučuji v případě, že s tím pod autem nehneš v žádným případě na to neber sílu. Vymontuj přední díl a ve svěráku nahřát plynem a vytočit. Hodně zdaru. Editováno: 17. Červen 2009, autor: Píst Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mondstein Vloženo 4. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2009 Takže se to nakonec povedlo. Přístup je tam pro normální stranovej klíč (22) špatnej resp. žádnej - nedostal jsem ho tam. Takže jsem od starý sondy uštípnul konektor, aby se na ní dal nasadit očkoplochej klíč, ale za studena to fakt nešlo povolit. Nechal jsem asi půl hodiny běžet motor a až potom se to teda hnulo. Utáhnout novou sondu ale znamenalo rozbruskou udělat do toho očkoplochýho klíče mezeru, aby se tam protáhnul kabel od sondy a klíč tak šel nasadit (s konektorem neproleze). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.