Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

asi nikdy není tak plná, aby tam mírný přesun hmoty nebyl a navíc ve spojení s vysoko položeným těžištěm

ja si spis myslim,ze tenkrat byla jinaci doba, soudruzi staveli z toho, co meli a to same plati i u "autobusu" CAS K25 liaz...

Ten Liaz nebyl z toho co bylo, ale ta bus kabina umožňuje rychlej nástup a výstup a je v ní spousta místa pro hasiče i dejchačáky. tak proto.

Dřív to řešili takle, ale to nebylo ideální.

post-5139-1237024406_thumb.jpg

post-5139-1237024414_thumb.jpg

post-5139-1237024427_thumb.jpg

Upraveno od Luďa

Ten Liaz nebyl z toho co bylo, ale ta bus kabina umožňuje rychlej nástup a výstup a je v ní spousta místa pro hasiče i dejchačáky. tak proto.

Dřív to řešili takle, ale to nebylo ideální.

LIAZ nebyla delana proto, ze v ni je spusta mista pro hasice a dejchacaky, vzdyt na tom aute nenajdes ani jeden dil ze zahranici, protoze soudruzi to tenkrat neumoznili a vyrobilo se to z toho, co bylo v CSR.

Samo, že to není o cizích dílech-pokud neberem budíky z Maďarska a tak. Už tenkrát se šetřilo. Dělat dlouhou budku by bylo docela drahý.

Důvod byl i todle: "Změnou prošla i střecha u dlouhých kabin. Plechy z železáren totiž jsou vyráběny v určitých formátech a v případě polotovaru střechy dlouhé kabiny šlo ale o natolik specifický rozměr, který byl dostupný pouze v USA.! A to byla jen spací kabina. Dělat dvojtou už se jim nechtělo.

Proč myslíš, že Liaz a Tatra vyvíjeli unifikovanou kabinu? Měla bejt "stejná" pro Liaz, Tatru, Tatru s čumákem a i pro Avii-uzká verze (Avia pak odstoupila).

Taky se přidám, sice není moc vidět, ale popíši

Slovenská D1 kousek za Bratislavou, nad ránem se s Octávkou vyhýbal srnce, na zledovatělé vozovce dostal smyk a po nárazu do středových svodidel ho to otočilo na střechu po které se klouzal ještě pár metrů

Mimochodem jsem byl na zpáteční cestě ze španělského Irunu a toto byla jediná nehoda na cestě dlouhé 5000km

post-124-1237056880_thumb.jpg

A ještě jedna kuriozitka z pražské D1 :smich:

post-124-1237057648_thumb.jpg

A když jsme u kuriozit

Náš dispečer parkoval podél návěsu a při couvání proti slunci nějak přehlídl návěs, který posunul asi o 15cm

Škoda na autě údajně přesáhla 100 000

post-124-1237057901_thumb.jpg

post-124-1237057913_thumb.jpg

Upraveno od Dundee

A ještě jedna kuriozitka z pražské D1 :smich:

ta ženská vůbec nepřemýšlí... nemá vestu, ale budiž tu mít zatim nemusí, ale proč stojí u toho auta takhle blbe ma zalést mezi svodidla a neproducirovat se po silnici...

Přesně jak píšeš...někteří lidi si vůbec neuvědomuji následky kteří by mohli nastat a že na dálnici v těch rychlostech to je opravdu hned...bohužel.

co mezi svodila!, spise daleko od svodidel, kolik bylo pripadu, kdy lidi postavali u pokazeneho auta ( pred ci za svodidly ) bouchlo do nich auto a jste se to na nich prevratilo :feve: ja bych stal radej daleko nekde v poli ( samozrejme za svodidly ;) )

pokud se nemylim tak na fotce je videt pouze pravy smer jizdy, takze jsou to svodidla oddelujici dva smery jizdy, tudiz silnice kde jezdi auta = zustat stat mezi svodidly a nepokouset se harakiri vydesena prebihat komunikace... samozrejme se nestoji u auta ale kus od nej proti smeru jizdy, aby kdyby do nej nekdo narval to neletelo na nas ale od nas... ale to snad uz kazdeho logicky napadne

Takhle dostat auto na svodidla musí být docela umění a i kdyby to někdo chtěl tak se mu to těžko asi podaři...

nevím jestli si vzpomeneš v HK, tam bylo něco podobného u tý myší zatáčky u telefonní ústředny na mostě přes Labe, tehdy tam byly takový ty betonový bloky oddělující provoz a stezku pro kolaře, někdo tam taky vyskočil nahoru, to bylo výš než na svodidla :)

Joo! člověče.Máš pravdu! Pamatuju na to.Byl to stoprocentně Němec který do ty zatáčky musel jet aspon stovkou směrem jakoby k Shellce.To byl taky zajimavý pohled :smich:

Tak taky přispěju..

A dokonce koncernově, všechno bohužel :feve:

Řidič sledoval křižovatku spíše doprava, zvonění šaliny si neuvědomoval, doleva se podíval už pozdě.. Stačil zacouvat tak o 10cm.. Provoz po chvilce obnoven :palec2:

post-18269-1237490292_thumb.jpg post-18269-1237490311_thumb.jpg

srážka s chodcem :feve:

post-18269-1237490389_thumb.jpg

http://www.pozary.cz/rubriky/udalosti/hori...brno_16609.html

O komplikovaném dojezdu hasičů k místu požáru vypovídá informace jedné z posádek hasičů operačnímu středisku „ Prodíráme se mezi auty na dálnici, je to tu totálně ucpané a v dálce asi dvou kilometrů hoří auto. Požár je již asi v plném rozsahu"

I v tomto případě neukázněnost řidičů na dálnici, ovlivnila komplikovaný dojezd hasičů, tím že nenechali jeden jízdní pruh volný pro jednotky IZS.

Někteří lidi sou pitomci.

Dřív na dálnici byl na projetí IZS odstavnej pruh. Teď zavedli že se musí vyklidit mezy levým a ostatníma pruhama místo, ale většina na to s prominutím SERE.

I tady plati to co já s oblibou používám...je to všechno o lidéch a ne o tom kdo co používá...

kdyz byl pro IZS volnej pruh ten odstavnej, tak to bylo 100krat lepsi, nez ted ten levej, kokoti, co fungovalo,tak to museli zmenit :aggressive:

Přesně tak, nechápu, proč zavedli takovou kokotinu jako je dělání místa kdesi v prostředku - upřímně, když zastavím v koloně, tak je to "tam kde jedu" a nemám možnost se nikam posunovat a kličkovat, když za mnou jsou další auta. A do odstavnýho jim nikdo v běžné situaci uhýbat nebude, když ani nevíš, o co se jedná a jak to vypadá.

Upraveno od SKAJA

No toto isté zaviedli aj u nás, navyše teraz sa chystá rozširovanie diaľnice BA-TT na 3 pruhy a tam odstavný pruh nemá byť vôbec! No bude veselo...

To je dobrý. Když bude mít někdo poruchu, tak s tim autem asi sjede do pole.

  • 2 týdny později...
A ještě jedna kuriozitka z pražské D1 :smich:

sikovny ridic

Srážka s chodcem: To mi neříkejte, že mi chodec takhle dodrbe auto, já je asi začnu pouštět, toto přeci nemůžu dopustit svýmu miláčkovi :aggressive:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.