Březen 14, 200916 r asi nikdy není tak plná, aby tam mírný přesun hmoty nebyl a navíc ve spojení s vysoko položeným těžištěm
Březen 14, 200916 r ja si spis myslim,ze tenkrat byla jinaci doba, soudruzi staveli z toho, co meli a to same plati i u "autobusu" CAS K25 liaz... Ten Liaz nebyl z toho co bylo, ale ta bus kabina umožňuje rychlej nástup a výstup a je v ní spousta místa pro hasiče i dejchačáky. tak proto. Dřív to řešili takle, ale to nebylo ideální. Upraveno Březen 14, 200916 r od Luďa
Březen 14, 200916 r Ten Liaz nebyl z toho co bylo, ale ta bus kabina umožňuje rychlej nástup a výstup a je v ní spousta místa pro hasiče i dejchačáky. tak proto.Dřív to řešili takle, ale to nebylo ideální. LIAZ nebyla delana proto, ze v ni je spusta mista pro hasice a dejchacaky, vzdyt na tom aute nenajdes ani jeden dil ze zahranici, protoze soudruzi to tenkrat neumoznili a vyrobilo se to z toho, co bylo v CSR.
Březen 14, 200916 r Samo, že to není o cizích dílech-pokud neberem budíky z Maďarska a tak. Už tenkrát se šetřilo. Dělat dlouhou budku by bylo docela drahý. Důvod byl i todle: "Změnou prošla i střecha u dlouhých kabin. Plechy z železáren totiž jsou vyráběny v určitých formátech a v případě polotovaru střechy dlouhé kabiny šlo ale o natolik specifický rozměr, který byl dostupný pouze v USA.! A to byla jen spací kabina. Dělat dvojtou už se jim nechtělo. Proč myslíš, že Liaz a Tatra vyvíjeli unifikovanou kabinu? Měla bejt "stejná" pro Liaz, Tatru, Tatru s čumákem a i pro Avii-uzká verze (Avia pak odstoupila).
Březen 14, 200916 r Taky se přidám, sice není moc vidět, ale popíši Slovenská D1 kousek za Bratislavou, nad ránem se s Octávkou vyhýbal srnce, na zledovatělé vozovce dostal smyk a po nárazu do středových svodidel ho to otočilo na střechu po které se klouzal ještě pár metrů Mimochodem jsem byl na zpáteční cestě ze španělského Irunu a toto byla jediná nehoda na cestě dlouhé 5000km
Březen 14, 200916 r A když jsme u kuriozit Náš dispečer parkoval podél návěsu a při couvání proti slunci nějak přehlídl návěs, který posunul asi o 15cm Škoda na autě údajně přesáhla 100 000 Upraveno Březen 14, 200916 r od Dundee
Březen 15, 200916 r Takové pěkné a nové auto to bylo... http://tn.nova.cz/zpravy/cernakronika/neho...-do-sloupu.html
Březen 15, 200916 r A ještě jedna kuriozitka z pražské D1 ta ženská vůbec nepřemýšlí... nemá vestu, ale budiž tu mít zatim nemusí, ale proč stojí u toho auta takhle blbe ma zalést mezi svodidla a neproducirovat se po silnici...
Březen 15, 200916 r Přesně jak píšeš...někteří lidi si vůbec neuvědomuji následky kteří by mohli nastat a že na dálnici v těch rychlostech to je opravdu hned...bohužel.
Březen 15, 200916 r co mezi svodila!, spise daleko od svodidel, kolik bylo pripadu, kdy lidi postavali u pokazeneho auta ( pred ci za svodidly ) bouchlo do nich auto a jste se to na nich prevratilo ja bych stal radej daleko nekde v poli ( samozrejme za svodidly )
Březen 16, 200916 r pokud se nemylim tak na fotce je videt pouze pravy smer jizdy, takze jsou to svodidla oddelujici dva smery jizdy, tudiz silnice kde jezdi auta = zustat stat mezi svodidly a nepokouset se harakiri vydesena prebihat komunikace... samozrejme se nestoji u auta ale kus od nej proti smeru jizdy, aby kdyby do nej nekdo narval to neletelo na nas ale od nas... ale to snad uz kazdeho logicky napadne
Březen 16, 200916 r Takhle dostat auto na svodidla musí být docela umění a i kdyby to někdo chtěl tak se mu to těžko asi podaři...
Březen 17, 200916 r nevím jestli si vzpomeneš v HK, tam bylo něco podobného u tý myší zatáčky u telefonní ústředny na mostě přes Labe, tehdy tam byly takový ty betonový bloky oddělující provoz a stezku pro kolaře, někdo tam taky vyskočil nahoru, to bylo výš než na svodidla
Březen 17, 200916 r Joo! člověče.Máš pravdu! Pamatuju na to.Byl to stoprocentně Němec který do ty zatáčky musel jet aspon stovkou směrem jakoby k Shellce.To byl taky zajimavý pohled
Březen 19, 200916 r Tak taky přispěju.. A dokonce koncernově, všechno bohužel Řidič sledoval křižovatku spíše doprava, zvonění šaliny si neuvědomoval, doleva se podíval už pozdě.. Stačil zacouvat tak o 10cm.. Provoz po chvilce obnoven srážka s chodcem
Březen 21, 200916 r http://www.pozary.cz/rubriky/udalosti/hori...brno_16609.html O komplikovaném dojezdu hasičů k místu požáru vypovídá informace jedné z posádek hasičů operačnímu středisku „ Prodíráme se mezi auty na dálnici, je to tu totálně ucpané a v dálce asi dvou kilometrů hoří auto. Požár je již asi v plném rozsahu"I v tomto případě neukázněnost řidičů na dálnici, ovlivnila komplikovaný dojezd hasičů, tím že nenechali jeden jízdní pruh volný pro jednotky IZS.
Březen 21, 200916 r Někteří lidi sou pitomci. Dřív na dálnici byl na projetí IZS odstavnej pruh. Teď zavedli že se musí vyklidit mezy levým a ostatníma pruhama místo, ale většina na to s prominutím SERE.
Březen 21, 200916 r I tady plati to co já s oblibou používám...je to všechno o lidéch a ne o tom kdo co používá...
Březen 21, 200916 r kdyz byl pro IZS volnej pruh ten odstavnej, tak to bylo 100krat lepsi, nez ted ten levej, kokoti, co fungovalo,tak to museli zmenit
Březen 22, 200916 r Přesně tak, nechápu, proč zavedli takovou kokotinu jako je dělání místa kdesi v prostředku - upřímně, když zastavím v koloně, tak je to "tam kde jedu" a nemám možnost se nikam posunovat a kličkovat, když za mnou jsou další auta. A do odstavnýho jim nikdo v běžné situaci uhýbat nebude, když ani nevíš, o co se jedná a jak to vypadá. Upraveno Březen 22, 200916 r od SKAJA
Březen 22, 200916 r No toto isté zaviedli aj u nás, navyše teraz sa chystá rozširovanie diaľnice BA-TT na 3 pruhy a tam odstavný pruh nemá byť vôbec! No bude veselo...
Duben 1, 200916 r Srážka s chodcem: To mi neříkejte, že mi chodec takhle dodrbe auto, já je asi začnu pouštět, toto přeci nemůžu dopustit svýmu miláčkovi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.