Jar_da Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 asi nikdy není tak plná, aby tam mírný přesun hmoty nebyl a navíc ve spojení s vysoko položeným těžištěm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 (editace) ja si spis myslim,ze tenkrat byla jinaci doba, soudruzi staveli z toho, co meli a to same plati i u "autobusu" CAS K25 liaz... Ten Liaz nebyl z toho co bylo, ale ta bus kabina umožňuje rychlej nástup a výstup a je v ní spousta místa pro hasiče i dejchačáky. tak proto. Dřív to řešili takle, ale to nebylo ideální. Editováno: 14. Březen 2009, autor: Luďa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Ten Liaz nebyl z toho co bylo, ale ta bus kabina umožňuje rychlej nástup a výstup a je v ní spousta místa pro hasiče i dejchačáky. tak proto.Dřív to řešili takle, ale to nebylo ideální. LIAZ nebyla delana proto, ze v ni je spusta mista pro hasice a dejchacaky, vzdyt na tom aute nenajdes ani jeden dil ze zahranici, protoze soudruzi to tenkrat neumoznili a vyrobilo se to z toho, co bylo v CSR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Samo, že to není o cizích dílech-pokud neberem budíky z Maďarska a tak. Už tenkrát se šetřilo. Dělat dlouhou budku by bylo docela drahý. Důvod byl i todle: "Změnou prošla i střecha u dlouhých kabin. Plechy z železáren totiž jsou vyráběny v určitých formátech a v případě polotovaru střechy dlouhé kabiny šlo ale o natolik specifický rozměr, který byl dostupný pouze v USA.! A to byla jen spací kabina. Dělat dvojtou už se jim nechtělo. Proč myslíš, že Liaz a Tatra vyvíjeli unifikovanou kabinu? Měla bejt "stejná" pro Liaz, Tatru, Tatru s čumákem a i pro Avii-uzká verze (Avia pak odstoupila). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Taky se přidám, sice není moc vidět, ale popíši Slovenská D1 kousek za Bratislavou, nad ránem se s Octávkou vyhýbal srnce, na zledovatělé vozovce dostal smyk a po nárazu do středových svodidel ho to otočilo na střechu po které se klouzal ještě pár metrů Mimochodem jsem byl na zpáteční cestě ze španělského Irunu a toto byla jediná nehoda na cestě dlouhé 5000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 A ještě jedna kuriozitka z pražské D1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 (editace) A když jsme u kuriozit Náš dispečer parkoval podél návěsu a při couvání proti slunci nějak přehlídl návěs, který posunul asi o 15cm Škoda na autě údajně přesáhla 100 000 Editováno: 14. Březen 2009, autor: Dundee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Takové pěkné a nové auto to bylo... http://tn.nova.cz/zpravy/cernakronika/neho...-do-sloupu.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ransom Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 A ještě jedna kuriozitka z pražské D1 ta ženská vůbec nepřemýšlí... nemá vestu, ale budiž tu mít zatim nemusí, ale proč stojí u toho auta takhle blbe ma zalést mezi svodidla a neproducirovat se po silnici... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Přesně jak píšeš...někteří lidi si vůbec neuvědomuji následky kteří by mohli nastat a že na dálnici v těch rychlostech to je opravdu hned...bohužel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 co mezi svodila!, spise daleko od svodidel, kolik bylo pripadu, kdy lidi postavali u pokazeneho auta ( pred ci za svodidly ) bouchlo do nich auto a jste se to na nich prevratilo ja bych stal radej daleko nekde v poli ( samozrejme za svodidly ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ransom Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 pokud se nemylim tak na fotce je videt pouze pravy smer jizdy, takze jsou to svodidla oddelujici dva smery jizdy, tudiz silnice kde jezdi auta = zustat stat mezi svodidly a nepokouset se harakiri vydesena prebihat komunikace... samozrejme se nestoji u auta ale kus od nej proti smeru jizdy, aby kdyby do nej nekdo narval to neletelo na nas ale od nas... ale to snad uz kazdeho logicky napadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 Takhle dostat auto na svodidla musí být docela umění a i kdyby to někdo chtěl tak se mu to těžko asi podaři... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 nevím jestli si vzpomeneš v HK, tam bylo něco podobného u tý myší zatáčky u telefonní ústředny na mostě přes Labe, tehdy tam byly takový ty betonový bloky oddělující provoz a stezku pro kolaře, někdo tam taky vyskočil nahoru, to bylo výš než na svodidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Joo! člověče.Máš pravdu! Pamatuju na to.Byl to stoprocentně Němec který do ty zatáčky musel jet aspon stovkou směrem jakoby k Shellce.To byl taky zajimavý pohled Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Tak taky přispěju.. A dokonce koncernově, všechno bohužel Řidič sledoval křižovatku spíše doprava, zvonění šaliny si neuvědomoval, doleva se podíval už pozdě.. Stačil zacouvat tak o 10cm.. Provoz po chvilce obnoven srážka s chodcem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ransom Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 http://www.pozary.cz/rubriky/udalosti/hori...brno_16609.html O komplikovaném dojezdu hasičů k místu požáru vypovídá informace jedné z posádek hasičů operačnímu středisku „ Prodíráme se mezi auty na dálnici, je to tu totálně ucpané a v dálce asi dvou kilometrů hoří auto. Požár je již asi v plném rozsahu"I v tomto případě neukázněnost řidičů na dálnici, ovlivnila komplikovaný dojezd hasičů, tím že nenechali jeden jízdní pruh volný pro jednotky IZS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 Někteří lidi sou pitomci. Dřív na dálnici byl na projetí IZS odstavnej pruh. Teď zavedli že se musí vyklidit mezy levým a ostatníma pruhama místo, ale většina na to s prominutím SERE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 I tady plati to co já s oblibou používám...je to všechno o lidéch a ne o tom kdo co používá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 kdyz byl pro IZS volnej pruh ten odstavnej, tak to bylo 100krat lepsi, nez ted ten levej, kokoti, co fungovalo,tak to museli zmenit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 (editace) Přesně tak, nechápu, proč zavedli takovou kokotinu jako je dělání místa kdesi v prostředku - upřímně, když zastavím v koloně, tak je to "tam kde jedu" a nemám možnost se nikam posunovat a kličkovat, když za mnou jsou další auta. A do odstavnýho jim nikdo v běžné situaci uhýbat nebude, když ani nevíš, o co se jedná a jak to vypadá. Editováno: 22. Březen 2009, autor: SKAJA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 No toto isté zaviedli aj u nás, navyše teraz sa chystá rozširovanie diaľnice BA-TT na 3 pruhy a tam odstavný pruh nemá byť vôbec! No bude veselo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 To je dobrý. Když bude mít někdo poruchu, tak s tim autem asi sjede do pole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gybson Vloženo 31. Březen 2009 Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 A ještě jedna kuriozitka z pražské D1 sikovny ridic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 1. Duben 2009 Sdílet Vloženo 1. Duben 2009 Srážka s chodcem: To mi neříkejte, že mi chodec takhle dodrbe auto, já je asi začnu pouštět, toto přeci nemůžu dopustit svýmu miláčkovi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.