Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj zjistil jsem že prostřední díl výfuku i zadní je dost rezyvý. Asi budu muset začít uvažovat oi výměně. Poradtě jaký koupit a u koho. Jestli origo nebo ne!!!!

Jaké máte zkušenosti Dííík :p

Vloženo

Mam stejny problem ,zacina mi probublavat stredni dil u 1,8T.Original ve Skode stoji cca 3700,-.Jinak jsem zjistoval jine vyrobce jako Tyll 1950,-(ceska vyroba),Bosal 3300,-,Walker 3300,-,Ernst(longlife) 2800,-.Nejradsi bych Tyll podporuji cesky prumysl a taky maji dobre raference.Bosal a Walker jsou sice vyhlaseni,ale mel jsem Bosal na byvalem aute a nic moc nevydrzel.Jeste bych sel do nemeckeho Ernsta toho chvali tuneri na nemeckych serverech.No jeste opravdu nevim potreboval bych prakticke zkusenosti s jednotlivymi kusy.Kamarad ma BMW 5 a vyfuk ma original 15 let a jeste na nem jezdi a nebubla,ale nevim co je to za vyrobce.Zkuste nekdo napsat s cim mate zkusenost.

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zdravím!

Bol som dnes trochu vyvenčiť psiska v botanike a ako som sa vrátil domov išiel som pod auto poodstraňovať trávu tak som si všimol, že na prednom a strednom diele výfuku už je povrchová hrdza - také tie hrdzavé fľaky až po tlmič. Ten je v poriadku.

Je to normálne alebo to mám ísť reklamovať? Auto je nové, kúpené vo februári. :disgust:

Díky.

  • o 1 rok později...
  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Ahoj nebudu zakládat nové vlákno tak svoji otázku frknu sem.

Budu měnit zadní díl výfuku ale potřeboval bych poradit od jaký značky mám koupit jestli BOSAL,TYLL,VECTOR,WALKER.

Mám vůz Škoda Octavia 1,6 GLX/55kw AEE r.v.1998 auto budu vlastnit tak ještě jeden rok.

Vloženo (editace)

Rozhodně doporučuji TYLL kvalita za dobrou cenu, je ohodnbě těžší než třeba BOSAL, mám doma obě značky středových dílů, a s bosalem nejsem moc spokojen, u mě vyhrává díky menšímu hluku a rezonanci TYLL, aktuálně mám na autě bosal a je to děs a to byl novej

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Vloženo

V sobotu jsem si koupil ve spei výfuk a dynamizér a také jsem si musel koupit nový katalizátor,byl prasklý.Chci se zeptat jak mám jezdit než se vypálí?říkali mi že mám jezdit normálně a nedávat jí kouř,ale zase někde jsem slyšel že jí mám dát pořádně,tak nevím?jo mám octavii RS.Chci aby měla co nejlepší zvuk a nechci nic pokazit už od začátku,díky

Vloženo

Ja mam komplet Tylla. Rezonuje, ale nevim jestli je to vyfukem. Jinak zpracovanim je fakt dobrej. Ve Skodovce ho prej davaj (ale pod jinym oznacenim) jako levnejsi variantu na auta.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Výfuk jsem teda už koupil vyhrál Tyll tak snad bude dobrej. Teď bych potřeboval poradit měl bych si ještě něco koupit na upevnění výfuku? Vypadáto že výfuk na autě je ještě original.

Vloženo

Nemáte chlapy ponětí, jakou značku výfuků dává Škoda z prvovýroby? Vzhledem k tomu, co ten původní výfuk vydržel u mě, rád bych si ho koupil přímo od výrobce a ne v salonu, kde je předražený. Mě pomalu ale jistě odchází středový tlumič.

Vloženo

Tak to by me taky zajimalo, kdo to vyrabi, je pravda ze kdyz clovek koupi novy auto tak vyfuk vydrzi dlouho, my jsme u rodinneho auta meli vyfuk 8 let nez zhnil.

Ale odpoved na puvodni otazku "jaky vyfuk".

No prece ladeny :kol-130:

No moje osobni zkusenost, koupil jsem UNI ladak, peknej lauf, ale hlavne jde o to, ze moje slaba 55 kw verze je trosku zivejsi, neposuzuju to podle zvuku vyfuku, ale i do kopce jedu uz sviznejc nez driv.

Nikomu svuj nazor nevnucuju, je to jen moje osobni zkusenost, jinak jsem slysel ze Bosal stoji posledni dobou za prd, ze moc nevydrzi.

Vloženo

No právě. Můj kamarád měl Bosal na Felicii a nevydežel mu dýl jak dva roky (koncový díl). Nevím, jestli dělá Bosal rozdíly v kvalitě pro jednotlivé typy aut, ale koupit výfuk na dva roky na Octu mi připadá jako vyhozené peníze.

Vloženo

Taky uz odesel na octavce 1,8 vyfuk, ale chtel jsem mit RS koncovku a neresit to prevarovanim apod. tak se vzal origo RS. Tak jsem zvedavej, jak dlouho vydrzí.

Vloženo

Poradím Vám ještě jeden fígl k těm výfukům, jestli chcete aby vydržely víc, tak do každého dílu v nejnižší části navrtejte 2 mm dírku, kondenzát vyprská ven a tlumič uvnitř zůstane ok, dokonce už to dělají i na nových autech, např. FORD tam dělá zezadu škvíru tak 1x5 mm aby kondenzovaná voda vytékala....

Vloženo

Ahojte, dal som si na aute vymeniť komplet výfuk ,tým myslim od katalyzátora cez stredný tlmič až po zadný tlmič, no a predtým som tam mal sponky na dieloch a teraz my to všetko zvarili čiže neviem či nie je to chyba ak výfuk je komplet zvarený od katalyzátora až po koniec, a keď pridávam plyn troska prudšie tak mi to dosť rezonuje, a neviem či to je tým že tam nie sú sponky ,ale je to všetko zvarené dokopy :(

Vloženo

No svár je pevnej asi jako ta sponka, ale někomu bych nakopal zadek kdyby mi na autě komplet výfuk zavařil.

K tý rezonaci, otázkou je jak máš v kondici silentbloky výfuku a samotný vlnovec umístěný v přední části.

Vloženo

Co se týče ty mezirky na odkapavani vody tak ja to mam na koncovim dilu od Tylla. Nejdrive jsem myslel ze je to chyba vyrobku,pak mi rekli ze je to prave z duvodu aby se tam nedrzela voda.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...