Přejít na obsah

Jaký výfuk na OI


sr5

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Zdravíčko,

Právě mi prasknul výfuk(ještě jsem nezkoumal kde, ale když jsem pod tím ležel na posled tak bych to tipoval na střeďák  :smich:), tak jsem začal hledat nějaká vlákna, která by mi zjednodušila výběr a orientaci a ono ticho po pěšině  :kuk: Tak jsem se rozhodl to začít(doufám,že jsem se nepřekoukl, jsem přeci jenom člověk ;))

Svojí OI(r.v.1997) vlastním od začátku dubna, takže jsem na ní začal dělat nějaké úpravy(spíš opravy :smich:) protože předchozí majitel byl slušný čuně.(neměnil volej brzdy prostě nic) Tak te´dka na to doplatil výfuk. Pod kapotou mi klape 1.8 20V 92Kw a na tacháku to píše něco přes 160tis(nejspíš přetočený :)) Tak a k věci. Asi budu měnit komplet výfuk(svody ponechám...pokud nenajdu chybu v nich :feve:) 

1. Středový díl: první otázka: dynamizér ano či ne? Vyplatí se to?(Je to poznat na výkonu či spotřebě, zvuku)  Jaký účel dynamizér splňuje?

2. Koncový díl: Jaký je rozdíl mezi jednopláštěm a 2pláštěm? (Kromě ceny :) a nejspíš výdrže) Jinak se mi nejvíc líbí oválnej DTM 135x70mm

3. Jaký výrobce? Poměr cena/výkon. Jak moc velký vliv bude mít na výkon, spotřebu a zvuk?

4. Jaké máte zkušenosti. Kde jste pořizovali svoje výfuky a co ještě přikoupit popřípadě nějaký vhodný e-shop.

Děkuji za vaši případnou spolupráci! :palec2:

Co třeba tento koncový díl:  Laityng - ovál, DTM, 135x70, jedno-plášť

Tady jsem začal hledat nějaké originální díly. Vím, že by si to mohl každý najít sám,ale přeci jen. Snad to bude všechno pro motor 1.8 92Kw. Nejsem automechanik pouze automobilovej fanda  :palec2: Ikdyž si většinu věcí spravuju sám(nebo se snažim), samnozřejmě s pomocí kamarádů od čeho je člověk má :)

Střední díl výfuku  - Výrobce Tyll cena 1139Kč

Zadní díl výfuku- Výrobce Tyll, cena 1963(pro ovál)

Spona předního dílu - německo, cena 104Kč

Spona zadního dílu - Německo, cena 128Kč

Těsnění - německo, cena 156Kč

Trubka výfuku střední- ČR, cena 457Kč

Editováno: , autor: tregler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar kámo , zalozil si super tému , pretože sa chystám i ja menit vyfuk , a to stredovy i zadný diel ,... a mam rovnake otazky ako i ty .. neviem sa rozhodnut ze aku znacku , myslim nad vyfukom znacky BOSAL aj ked cena toho POLSKEHO je lákava velmi :-D

no ja mam O1 , 1997rok , 1.6i , 74kW/101ps

Editováno: , autor: Johny007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja menil katalysator, koupil jsem bosal, a jsem dost nespokojeny!!!!! pri akceleraci piska , jako kdybych mel turbo! Kamarad koupil Bosal posledni dil vyfuku, a je taky hodne smutny jaky zvuk s to jde! je pravda ze taky pokukuji po nejakem ladenem vyfuku ale bez rad a zkusenosti se trochu bojim experimentovat, tak snad tady nekdo doporuci na 1.6 ku

Editováno: , autor: fiser
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Johny007:   Co vím, tak polský výfuk není to nejlepší řešení.

to fiser: Díky za názor. Většina názorů na značku Bosal co jsem zatím slyšel byla negativní. Takže značku Bosal nejspíše nebrat.

Dnes jsem byl nucen lehnout pod auto, abych zjistil odkud mi to podfukuje. Mám 2 zprávy.(jak to bývá jedna lepší a jedna špatná)

1. "Dirka" je ve spojce mezi přední částí a střední částí výfuku,takže oprava by mohla stát jen pár set kč. (viz foto)

2. Co jsem na internetu našel tak výfuk na mojí octávině by měl mít 2 spojky jednu mezi přední a střední čáastí a druhou mezi střední a koncovou částí, kterou bohužel na svém výfuku nemám pokud nejsem slepej. Mám střeďák spojen na přímo s koncovou částí výfuku(bez viditelných svárů). Tak nevím co to je. Protože jsem chtěl tenhle měsíc vyměnit střeďák a spojky a příště koncovou část.

post-33534-1245342804_thumb.png

post-33534-1245342817_thumb.jpg

post-33534-1245342983_thumb.jpg

post-33534-1245342988_thumb.jpg

post-33534-1245342999_thumb.jpg

Editováno: , autor: tregler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bosal nebrat! Moc moc špatný, dvakrát jsme reklamoval střední díl. Vždy po 8 měsících brutálně uhnilý v místě svárů. I ten plech, když na to poklepáte je jako z papíru. Na tu naši 1.8 92 kw je to s výfuky horší, přeci jen je to Audi motor. Origo mi na autě vydržel 10 let, včetně tlumiče 11. Za origo tlumič ale chtěj ve Škode 6 litrů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Sudetak: Díky moc. Už jsem se lekl, že mám nějakej špeciál :-) A na druhou stranu se divim, že ten original vydržel tak dlouho  :palec2: Zatím to vydim asi na výfuk od  Laityngu, ale stále nevím zda se vyplatí investovat do středního dílu s dynamizérem. Máte stím někdo zkušenosti? Přci jen je o 1200 drazší než-li bez něj. 

Děkuji za další reakce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak doporučuji řešit výfuk středně levně - tedy nějaký Walker nebo Tyll každopádně schovávat paragony, 24 měsíců, Bosal má krásný barevný letáčky, reklamu na každým pneuservisu, ale skutek utek...

Ja som menil teraz na 1.6 55kw od katu cely. Kupil som ju starsiu tak som si nechal poradit. Mechanici skodovkari mi radili jedine Tyll a to nielen kvoli cene ci materialu, ale aj kvoli geometrii. A fakt na centak presne sedel ziadne dlhe dvojite svorky, nic takeho. No a na Felde mam Tyll uz piaty rok, dal som ju synovi a stale je v pohodovom stave.

Editováno: , autor: sanok
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bosal nebrat! Moc moc špatný, dvakrát jsme reklamoval střední díl. Vždy po 8 měsících brutálně uhnilý v místě svárů. I ten plech, když na to poklepáte je jako z papíru. Na tu naši 1.8 92 kw je to s výfuky horší, přeci jen je to Audi motor. Origo mi na autě vydržel 10 let, včetně tlumiče 11. Za origo tlumič ale chtěj ve Škode 6 litrů

To máte u Vás nějak draho. Před měsícem jsem měnil střední díl - za originál (1.6 74kw). Koupil jsem ho ve Škodovce ve Žďáře nad Sázavou za 3.500. Za origo zadní díl chtěli 5.500. Jinak mi ho chvilku rozmlouvali, že majitelům starších Octavek doporučují repliku Tyl oba díly za cca 3.200.

Ten původní vydržel 11 let a 164tis, tak jsem neváhal a šel do origo. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No rozdíl pětikila není až tak nenormální, u nás origi tlumič za šestku u vás za pět a půl. Origo tlumič výfuku byl fakt skvělej, mě vydržel těch 11 let a 10 let střeďák. Já koupil tlumič Walkera za 1600,- a záruku má dva roky stejně jako origoš za šest táců :palec2: Teda samo za ty prachy není profilovanej, ale ovál, zvuk má ale stejnej jako origo, takže šuma fuka :prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No rozdíl pětikila není až tak nenormální, u nás origi tlumič za šestku u vás za pět a půl. Origo tlumič výfuku byl fakt skvělej, mě vydržel těch 11 let a 10 let střeďák. Já koupil tlumič Walkera za 1600,- a záruku má dva roky stejně jako origoš za šest táců :palec2: Teda samo za ty prachy není profilovanej, ale ovál, zvuk má ale stejnej jako origo, takže šuma fuka :prc:

Tak to jsem tě nepochopil. Já myslel, že píšeš o středním dílu za 6000. Proto se mi to nezdálo. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...