Ladeliver Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 Zdravim,poradí mi prosím někdo,jestli je možné docílit u Octávky 1.9TDI (66kw) docílit toho,aby výfuk řval ? Rezonátorem,koncovkou či něčím podobným ? Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RAZTY Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 VYRABUJ TLUMIČE A DEJ TAM JENOM TRUBKU.....TO BUDE ŘEV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kosta103 Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 VYRABUJ TLUMIČE A DEJ TAM JENOM TRUBKU.....TO BUDE ŘEV řev ani nee spíš traktor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RAZTY Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 (editace) KOSTA....JÁ JEN ŽERTOVAL LADELIVER....SKUS SE PODÍVAT TADY, JE TAM I UKÁZKA JAKÝ TO MÁ ZVUK. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=50891 Editováno: 5. Březen 2009, autor: RAZTY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 ale toje odkaz na moji octavku a tam mám motor benzin 1,8T a t je ještě s katalizátorama, ted už tam nejsou a zvuk natočím asi zítra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 Se zvukem u dieslu moc neuděláš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 by ses divil,sem slysel od Funa,a potom od jednoho borca ze zlina a je to mazec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 já jsem slyšel že diesel jedině vyhodit katalizátor a trubka až dozadu ale nevím jestli to bylo myšleno s tlumičem na konci nebo bez Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 jo maji to tak hola trubka a na konci nejaky maly tlumic nebo rezonator,akorat ten manik rikal ze je mozna lepsi dat ho co nejbliz k turbine,ale zvuk fakt mazec WRCcka sou sracky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alibaba I Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Mno, za sebe musím říct, že bych ten mazec ani snad nechtěl slyšet, natož to mít na autě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 co bych musel udělat abych měl zvuk jak wrc?? ale i střílení do výfuku a tak?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Mat RJ so systemom ALS a aktivovat ho. ALS udrzuje turbo roztocene pri stati tym, ze pusta palivo az do turba a to tam hori a tym ho roztaca. Podrobnejsie info rad prezradi ujo Google. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 ukázka výfuku, 60 trubka od turba bez katu až do konce, tam je tlumič http://www.stream.cz/video/263017-zvuk-kompletniho-vyfuku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tregler Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 (editace) Zdravíčko, Právě mi prasknul výfuk(ještě jsem nezkoumal kde, ale když jsem pod tím ležel na posled tak bych to tipoval na střeďák ), tak jsem začal hledat nějaká vlákna, která by mi zjednodušila výběr a orientaci a ono ticho po pěšině Tak jsem se rozhodl to začít(doufám,že jsem se nepřekoukl, jsem přeci jenom člověk ) Svojí OI(r.v.1997) vlastním od začátku dubna, takže jsem na ní začal dělat nějaké úpravy(spíš opravy ) protože předchozí majitel byl slušný čuně.(neměnil volej brzdy prostě nic) Tak te´dka na to doplatil výfuk. Pod kapotou mi klape 1.8 20V 92Kw a na tacháku to píše něco přes 160tis(nejspíš přetočený ) Tak a k věci. Asi budu měnit komplet výfuk(svody ponechám...pokud nenajdu chybu v nich ) 1. Středový díl: první otázka: dynamizér ano či ne? Vyplatí se to?(Je to poznat na výkonu či spotřebě, zvuku) Jaký účel dynamizér splňuje? 2. Koncový díl: Jaký je rozdíl mezi jednopláštěm a 2pláštěm? (Kromě ceny a nejspíš výdrže) Jinak se mi nejvíc líbí oválnej DTM 135x70mm 3. Jaký výrobce? Poměr cena/výkon. Jak moc velký vliv bude mít na výkon, spotřebu a zvuk? 4. Jaké máte zkušenosti. Kde jste pořizovali svoje výfuky a co ještě přikoupit popřípadě nějaký vhodný e-shop. Děkuji za vaši případnou spolupráci! Co třeba tento koncový díl: Laityng - ovál, DTM, 135x70, jedno-plášť Tady jsem začal hledat nějaké originální díly. Vím, že by si to mohl každý najít sám,ale přeci jen. Snad to bude všechno pro motor 1.8 92Kw. Nejsem automechanik pouze automobilovej fanda Ikdyž si většinu věcí spravuju sám(nebo se snažim), samnozřejmě s pomocí kamarádů od čeho je člověk má Střední díl výfuku - Výrobce Tyll cena 1139Kč Zadní díl výfuku- Výrobce Tyll, cena 1963(pro ovál) Spona předního dílu - německo, cena 104Kč Spona zadního dílu - Německo, cena 128Kč Těsnění - německo, cena 156Kč Trubka výfuku střední- ČR, cena 457Kč Editováno: 17. Červen 2009, autor: tregler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny007 Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 (editace) Zdar kámo , zalozil si super tému , pretože sa chystám i ja menit vyfuk , a to stredovy i zadný diel ,... a mam rovnake otazky ako i ty .. neviem sa rozhodnut ze aku znacku , myslim nad vyfukom znacky BOSAL aj ked cena toho POLSKEHO je lákava velmi :-D no ja mam O1 , 1997rok , 1.6i , 74kW/101ps Editováno: 17. Červen 2009, autor: Johny007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 (editace) Ja menil katalysator, koupil jsem bosal, a jsem dost nespokojeny!!!!! pri akceleraci piska , jako kdybych mel turbo! Kamarad koupil Bosal posledni dil vyfuku, a je taky hodne smutny jaky zvuk s to jde! je pravda ze taky pokukuji po nejakem ladenem vyfuku ale bez rad a zkusenosti se trochu bojim experimentovat, tak snad tady nekdo doporuci na 1.6 ku Editováno: 17. Červen 2009, autor: fiser Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tregler Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 (editace) to Johny007: Co vím, tak polský výfuk není to nejlepší řešení. to fiser: Díky za názor. Většina názorů na značku Bosal co jsem zatím slyšel byla negativní. Takže značku Bosal nejspíše nebrat. Dnes jsem byl nucen lehnout pod auto, abych zjistil odkud mi to podfukuje. Mám 2 zprávy.(jak to bývá jedna lepší a jedna špatná) 1. "Dirka" je ve spojce mezi přední částí a střední částí výfuku,takže oprava by mohla stát jen pár set kč. (viz foto) 2. Co jsem na internetu našel tak výfuk na mojí octávině by měl mít 2 spojky jednu mezi přední a střední čáastí a druhou mezi střední a koncovou částí, kterou bohužel na svém výfuku nemám pokud nejsem slepej. Mám střeďák spojen na přímo s koncovou částí výfuku(bez viditelných svárů). Tak nevím co to je. Protože jsem chtěl tenhle měsíc vyměnit střeďák a spojky a příště koncovou část. Editováno: 18. Červen 2009, autor: tregler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 origo z výroby jde střední díl v celku se zadním, při vyměně jednoho z nich se to řízne, mrkni do DP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dufado Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Bosal nebrat! Moc moc špatný, dvakrát jsme reklamoval střední díl. Vždy po 8 měsících brutálně uhnilý v místě svárů. I ten plech, když na to poklepáte je jako z papíru. Na tu naši 1.8 92 kw je to s výfuky horší, přeci jen je to Audi motor. Origo mi na autě vydržel 10 let, včetně tlumiče 11. Za origo tlumič ale chtěj ve Škode 6 litrů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tregler Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 to Sudetak: Díky moc. Už jsem se lekl, že mám nějakej špeciál :-) A na druhou stranu se divim, že ten original vydržel tak dlouho Zatím to vydim asi na výfuk od Laityngu, ale stále nevím zda se vyplatí investovat do středního dílu s dynamizérem. Máte stím někdo zkušenosti? Přci jen je o 1200 drazší než-li bez něj. Děkuji za další reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dufado Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Jinak doporučuji řešit výfuk středně levně - tedy nějaký Walker nebo Tyll a každopádně schovávat paragony, 24 měsíců, když se dodrbe - na záruku a po starostech. Bosal má krásný barevný letáčky, reklamu na každým pneuservisu, ale skutek utek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sanok Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 (editace) Jinak doporučuji řešit výfuk středně levně - tedy nějaký Walker nebo Tyll každopádně schovávat paragony, 24 měsíců, Bosal má krásný barevný letáčky, reklamu na každým pneuservisu, ale skutek utek... Ja som menil teraz na 1.6 55kw od katu cely. Kupil som ju starsiu tak som si nechal poradit. Mechanici skodovkari mi radili jedine Tyll a to nielen kvoli cene ci materialu, ale aj kvoli geometrii. A fakt na centak presne sedel ziadne dlhe dvojite svorky, nic takeho. No a na Felde mam Tyll uz piaty rok, dal som ju synovi a stale je v pohodovom stave. Editováno: 24. Červen 2009, autor: sanok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 Bosal nebrat! Moc moc špatný, dvakrát jsme reklamoval střední díl. Vždy po 8 měsících brutálně uhnilý v místě svárů. I ten plech, když na to poklepáte je jako z papíru. Na tu naši 1.8 92 kw je to s výfuky horší, přeci jen je to Audi motor. Origo mi na autě vydržel 10 let, včetně tlumiče 11. Za origo tlumič ale chtěj ve Škode 6 litrů To máte u Vás nějak draho. Před měsícem jsem měnil střední díl - za originál (1.6 74kw). Koupil jsem ho ve Škodovce ve Žďáře nad Sázavou za 3.500. Za origo zadní díl chtěli 5.500. Jinak mi ho chvilku rozmlouvali, že majitelům starších Octavek doporučují repliku Tyl oba díly za cca 3.200. Ten původní vydržel 11 let a 164tis, tak jsem neváhal a šel do origo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dufado Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 No rozdíl pětikila není až tak nenormální, u nás origi tlumič za šestku u vás za pět a půl. Origo tlumič výfuku byl fakt skvělej, mě vydržel těch 11 let a 10 let střeďák. Já koupil tlumič Walkera za 1600,- a záruku má dva roky stejně jako origoš za šest táců Teda samo za ty prachy není profilovanej, ale ovál, zvuk má ale stejnej jako origo, takže šuma fuka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 25. Červen 2009 Sdílet Vloženo 25. Červen 2009 No rozdíl pětikila není až tak nenormální, u nás origi tlumič za šestku u vás za pět a půl. Origo tlumič výfuku byl fakt skvělej, mě vydržel těch 11 let a 10 let střeďák. Já koupil tlumič Walkera za 1600,- a záruku má dva roky stejně jako origoš za šest táců Teda samo za ty prachy není profilovanej, ale ovál, zvuk má ale stejnej jako origo, takže šuma fuka Tak to jsem tě nepochopil. Já myslel, že píšeš o středním dílu za 6000. Proto se mi to nezdálo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.