Publikováno Červen 22, 200916 r Zdravim. Chtel bych se chlapi zeptat, jestli by moji 1.4 mpi fabii uskodilo kdybych nalil do nadrze smes leteckeho benzinu s normal benzinem v pomeru tak 4O litru obyc. benzinu a 1 litr leteckeho. Prej se zvysi vykon bez ubytku zivotnosti motoru. Prosim o radu. Diky
Červen 23, 200916 r Taky se přídávám, zkus to co to udělá třeba pak opravdu budeš po silnicích létat :D
Červen 23, 200916 r Nespravi to nic. Ked som bol sopliak tak som jazdil na tento benzin. Daval som ho do motorky. Bol z praskovacieho lietadla ak sa nemylim a bol zadarmo Jazdilo to uplne normalne...
Červen 23, 200916 r Tak vidíš nalej plnou benzínu pro letadla a je to pak už jen ty křídla budou scházet
Červen 23, 200916 r Nespravi to nic. Ked som bol sopliak tak som jazdil na tento benzin. Daval som ho do motorky. Bol z praskovacieho lietadla ak sa nemylim a bol zadarmo Jazdilo to uplne normalne... No ale motor v F není to co měl ficht..nebo čím jsi jezdil..ale ať si to tam dá co chce..je to jeho auto...
Červen 23, 200916 r No ale motorka určite nemala lambda sondy a t.ď. ,ako má MPi.Ale za pokus nič nedáš (v tom lepšom prípade ).Typujem že letecký benzín má vyššie oktánové číslo,takže jeho primiešaním trošky do normálneho benzínu by sa malo zvýšiť aj oktánové číslo zmiešaného benzínu v nádrži.Každopádne rozdiel nepocítiš,lebo v tom prípade zaúraduje lambda a zníži ti spotrebu (bohatosť zmesi vplyvom "kvalitnejšieho" benzínu).Niečo ako keby si natankoval 98čku. Sú len dve možnosti.Buď to pôjde,alebo
Červen 23, 200916 r Jo, fichtl na něj prý jezdil jak ďas. Jenže to není jenom oktanovém čísle...asi bys to brzo zadřel... Upraveno Červen 23, 200916 r od NNNTomas
Červen 23, 200916 r Viděl jsem hoši Jawa 50 typ 23 Mustang s tímto leteckým benzínem-Kerosínem (nebo letecký petrolej) + BOSCH svíčku. Ten Mustang jel kolem 90 Km/h ale pak se celej žebrovanej válec slil v neurčenou hmotu. Prďte na to a jezděte na co máte, jinak minimálně podpálíte ventily a zapečete kroužky!!! Upraveno Červen 23, 200916 r od Dodo-Kolín
Červen 23, 200916 r leteckej benzin ma jen jiny oktanovy cislo.....tim tomu neublizis,pokud to tam nebudes lejt cisty...pokud ale sezenes nekde kerosin s oznacenim JET A1 tak to bych si poslechl co to s tim udela ,takze jesi mate nekdo odvahu hura do toho .....ja to delat nebudu,pac to hori na opravdu vysokych teplotach..... Upraveno Červen 23, 200916 r od diselmilka
Červen 23, 200916 r Let. benzín sa používal 78oct a 95oct. do piestových motorov. Kerosin /let.petrolej/ sa požíva do prúdových mot. S tou 95 som mal 2x prepálený piest na Š120 aj po prestavení predzápalu!
Červen 23, 200916 r Let. benzín sa používal 78oct a 95oct. do piestových motorov. Kerosin /let.petrolej/ sa požíva do prúdových mot. S tou 95 som mal 2x prepálený piest na Š120 aj po prestavení predzápalu! No právě! Proto: jen blbni....
Červen 23, 200916 r Let. benzín sa používal 78oct a 95oct. do piestových motorov. Kerosin /let.petrolej/ sa požíva do prúdových mot. S tou 95 som mal 2x prepálený piest na Š120 aj po prestavení predzápalu! No to se nedivim....tam se leje special max 91 ne? tohle ti casem udela i natural pac to hori na vyssi teplote.mj diky vyssimu okt. cislu{dele prohoriva} ale asi jsi ten benzin mel zadara kdyz si to takhle presteloval.....takze koukam pan buh tresta
Červen 23, 200916 r v poměru 1:40 je to šumák. Aneb, kdyby nalil do nádrže litr nafty, tak mu to taky bude chvíli (a upozorňuju, že klidně i delší ) jezdit. Navíc něco míchat v poměru 1:40 - za jak dlouho vyjedete plnou nádrž, abyste ušetřili jeden litr PHM? ... P.S.: Vysvětlí mi někdo, jaký je rozdíl mezi NM dle DIN EN 590 a Sprint dieselem, Top Q dieselem, Extra dieselem, Super dieselem, Quit dieselem, Quick dieselem, apod ? Nejak se v tom ztrácím... Dodo-Kolín: Mustang pojede tolik, kolik mu otáčky motoru a převody dovolí ... vikino1 : Na Hawker Tempestu Mk.V mám napsáno : 100 oct ... (viz knížka : "Létající cirkus", která je nejen čtivá, ale i fajn)
Červen 23, 200916 r MArvi to nejsi sám, který se v těch pošahanej dieselech ztrácí... Podle mě rozdíly budou, ale ne moc zásadní. A řeči o tom, že SHELLka, nebo AGIP apod. je nej už dávno přehlížím...... Jen netankuju u takovejch NO NAME benzínek. S tím fichtlem máš recht. Otáčky motoru byly jaksi UPgrade
Červen 23, 200916 r No to se nedivim....tam se leje special max 91 ne? tohle ti casem udela i natural pac to hori na vyssi teplote.mj diky vyssimu okt. cislu{dele prohoriva}ale asi jsi ten benzin mel zadara kdyz si to takhle presteloval.....takze koukam pan buh tresta Diselmilka no ale vtedy som najazdil 40t.km ročne takže mi to bolo šuma fuk Marvin papier znesie všetko. mi sme používali 78-čku do Čmeláka a 95-ku do Anduly Upraveno Červen 23, 200916 r od vikino1
Červen 25, 200916 r v tom poměru jak to píšeš v úvodu to neudělá vůbec nic ani kdyžby jsi tam litr nachcal
Červenec 11, 200916 r Zdravim. Chtel bych se chlapi zeptat, jestli by moji 1.4 mpi fabii uskodilo kdybych nalil do nadrze smes leteckeho benzinu s normal benzinem v pomeru tak 4O litru obyc. benzinu a 1 litr leteckeho. Prej se zvysi vykon bez ubytku zivotnosti motoru. Prosim o radu. Diky Dnes se v ČR používá pouze olovnatý letecký benzín AVGAS 100LL, výroba bezolovnatého leteckého benzínu BL 78 byla v roce 2004 v ČR ukončena. viz http://www.petroleum.cz/vyrobky/jet.aspx http://charon.hkfree.org/~libor/teorie/Let...ahrada_LB78.pdf Upraveno Červenec 11, 200916 r od dodge
Červenec 12, 200916 r A nemělo by to být spíše naopak, neměl by se používat spíše bezolovnatý, kvůli ekologii?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.