Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny,

mám Octu 1,9 TDi, 81 kW, a mám problém při startování. Za studena motor naskočí okamžitě, bez jediného problému, ale když je zahřátý, po ujetí pár km, točí strašně dlouho a ztěžka naskakuje. Možná to tady už bylo, tak se omlouvám, ale nesetkali jste se s takový problémem? V čem může být problém? Díky...

Ahoj, máš pravdu, bylo to tu asi 100x... :)

Na vině je s největší pravděpodobností startér.

  • Autor

Na vině je startér? Ten točí motorem jak o život a motor nechce naskočit. Tak nevím, jak by to mohl ovlivnit....?

točí málo....

Nech si zvýšit startovací dávku paliva a když to nepomůže tak zrepasuj nebo vyměň starter.

Kolik má motor najeto, a který je to rok výroby?

  • Autor

Je to rok výroby 2001 a má najeto asi 105 tisíc... celkem bezproblémový... v servisu mě strašili, že je to palivové čerpadlo a mám počítat s investicí tak 30 tisíc.... ale víme jak je to v servisech...

Začni od startéru, na 90%

  • Autor

Díky všem, kouknu na ten startér....

Počkat, počkat?! Co, s tím má společného startér?! Pokud Ariesek má alespoň trochu cit pro auta, tak zřetelně slyší, jak písty "rázují" při točení startérem, když říká že točí dost... Tak jak to může být startér?! Mě to občas také v létě udělá, ale dělá to většině majitelů TDi Octiček... Co třeba předvstřik? :unsure:

  • Autor

No mně se taky nezdá, že by to mohl až tak ovlivnit startér. Slyším, že točí stejně silně při studeném motoru i při zahřátém a studený motor naskočí okamžitě a zahřátý musím točit i několik sekund. Potřebuje snad zahřátý TDi motor více otáček, aby naskočil??? Nejsem odborník, ale zdá se mi to nelogické.... ale pokud máte zkušenosti....

Měl jsem ten samý problém, stejný motor,začalo sa u startéru a skončilo se...U nové baterky.Nechápali ani servisáci...

Furt a Furt dokola.je to startér.Přečti si i dieselpowerforum.osobně jsem jich měnil asi 10 a vždy potom OK

No když to říká Cosby :) u mne se mrdali polovinu dne se startérem nastavením dávky paliva... nakonec tam maník dal novou baterku, co kdyby.a.. za tepla , za studena na ťuknutí...možná jen můj případ

První předpoklad je samo OK baterka.Start.dávka z 90% nepomůže

  • Autor

Celkem se s tím dá žít, ale..... už jen proto, že mě to fakt zajímá, zkusím koukonout na ten startér a baterku. Baterka v zimě párkrát zazlobila, ale vždycky jsem myslel, že je mnohem větší problém natočit ten nafťácký motor za studena, ale to jde úplně v pohodě..... uvidím..... díky všem za radu....

  • Autor

...a ještě prosba.... máte představu o ceně nového startéru na to TDi...?

můj dobrej kámoš má ten samej problém a ve fakt super servisu škoda-kde odhalí závadu na poprvé a né jak někde po výměně několika vecí řekli že má špatné čerpadlo...Třeba to bude opravdu tím startérem...

Zkus začít u toho jednodušího,třeba kecám,ale tohle mi připadá na relé 109.Vyjde na dvě kila a nic s ním nezkazíš.

Zkus začít u toho jednodušího,třeba kecám,ale tohle mi připadá na relé 109.Vyjde na dvě kila a nic s ním nezkazíš.

to nebude relé 109

to by občas nastartoval a občas ne

Furt a Furt dokola.je to startér.Přečti si i dieselpowerforum.osobně jsem jich měnil asi 10 a vždy potom OK

Já měl ten samý problém a byl to startér.Nechal jsem ho zrepasovat nasadili ho a bylo to pořád stejný.Co byl v opravně jsem si půjčil od kámoše druhý a bylo po problémech.Zdálo se mi že točí víc.Přijel jsem za týden jim říct že ta repas je nanic a problém mám stále a že ten starý startér točí jakoby do vyšších otáček.Nevěřili mě a tak jsem je ukecal ať ho vytáhnou a nechají přeměřit.Když to udělali tak bral polovic proudu co ten vypůjčený.Hleděli na to jako telata.Vrátili mě peníze a já zaplatil kámošovi ten starý a od té doby mám po problémech.Podotýkám že šlo o stejný typ podle čísla na startérech.Co z toho vyplývá?O tom startování se tu napsalo už hodně ale nikdo tu neřekl proč to ten startér dělá.Já osobně si myslím že tam dávali slabší startéry a když se vyskytly problémy u aut co měly něco najeto tak to vyřešily tak že tam začli dávat startéry silnější.Každopádně radím než začneš dělat nějakou repasi tak ho nech proměřit kolik bere proudu při zatížení.Mě osobně naměřili U vypůjčeného startéru 100 A a u startéru po repasi 50 A.Podotýkám znova že na obou byly stejné typové čísla.

Ještě jsi se ptal na cenu nového startéru.Nový stojí cca. 9000 kč.

Vim o novém starteru Bosch, kámoš za něj chce 3000Kč.

Hoj všem. Potkalo mne to samé. Dovezl jsem si autí, má najeto 150 tis a teplý start trvá cca 3-5 s. Využil jsem akce "Jarní prohlídka" a nechal to zkouknot v autorizovaném servise. Zjistili že to způsobuje 1 žhavící svíčka. Za studena svítí jak o život a za tepla když tam nejde tolik proudu ani neškrtne. Dali nový kus a vše je OK. Tak teď už je otázka, zda to alespoň chvíli vydrží. :ph34r:

Je to rok výroby 2001 a má najeto asi 105 tisíc... celkem bezproblémový... v servisu mě strašili, že je to palivové čerpadlo a mám počítat s investicí tak 30 tisíc.... ale víme jak je to v servisech...

Ahoj, máš pravdu. Mám stejný problém se startováním. Jedině za tepla to blbě startuje. Byl jsem v několika servisech a výsledek je takový. Na vině může být buď teplotní čidlo a když ne, tak je to na 100% vstřikovací čerpadlo!!!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.