Publikováno Březen 30, 200619 r Zdravím všechny, mám Octu 1,9 TDi, 81 kW, a mám problém při startování. Za studena motor naskočí okamžitě, bez jediného problému, ale když je zahřátý, po ujetí pár km, točí strašně dlouho a ztěžka naskakuje. Možná to tady už bylo, tak se omlouvám, ale nesetkali jste se s takový problémem? V čem může být problém? Díky...
Březen 30, 200619 r Ahoj, máš pravdu, bylo to tu asi 100x... Na vině je s největší pravděpodobností startér.
Březen 30, 200619 r Autor Na vině je startér? Ten točí motorem jak o život a motor nechce naskočit. Tak nevím, jak by to mohl ovlivnit....?
Březen 30, 200619 r Nech si zvýšit startovací dávku paliva a když to nepomůže tak zrepasuj nebo vyměň starter.
Březen 30, 200619 r Autor Je to rok výroby 2001 a má najeto asi 105 tisíc... celkem bezproblémový... v servisu mě strašili, že je to palivové čerpadlo a mám počítat s investicí tak 30 tisíc.... ale víme jak je to v servisech...
Březen 30, 200619 r Počkat, počkat?! Co, s tím má společného startér?! Pokud Ariesek má alespoň trochu cit pro auta, tak zřetelně slyší, jak písty "rázují" při točení startérem, když říká že točí dost... Tak jak to může být startér?! Mě to občas také v létě udělá, ale dělá to většině majitelů TDi Octiček... Co třeba předvstřik?
Březen 31, 200619 r Autor No mně se taky nezdá, že by to mohl až tak ovlivnit startér. Slyším, že točí stejně silně při studeném motoru i při zahřátém a studený motor naskočí okamžitě a zahřátý musím točit i několik sekund. Potřebuje snad zahřátý TDi motor více otáček, aby naskočil??? Nejsem odborník, ale zdá se mi to nelogické.... ale pokud máte zkušenosti....
Březen 31, 200619 r Měl jsem ten samý problém, stejný motor,začalo sa u startéru a skončilo se...U nové baterky.Nechápali ani servisáci...
Březen 31, 200619 r Furt a Furt dokola.je to startér.Přečti si i dieselpowerforum.osobně jsem jich měnil asi 10 a vždy potom OK
Březen 31, 200619 r No když to říká Cosby u mne se mrdali polovinu dne se startérem nastavením dávky paliva... nakonec tam maník dal novou baterku, co kdyby.a.. za tepla , za studena na ťuknutí...možná jen můj případ
Březen 31, 200619 r Autor Celkem se s tím dá žít, ale..... už jen proto, že mě to fakt zajímá, zkusím koukonout na ten startér a baterku. Baterka v zimě párkrát zazlobila, ale vždycky jsem myslel, že je mnohem větší problém natočit ten nafťácký motor za studena, ale to jde úplně v pohodě..... uvidím..... díky všem za radu....
Duben 2, 200619 r můj dobrej kámoš má ten samej problém a ve fakt super servisu škoda-kde odhalí závadu na poprvé a né jak někde po výměně několika vecí řekli že má špatné čerpadlo...Třeba to bude opravdu tím startérem...
Duben 2, 200619 r Zkus začít u toho jednodušího,třeba kecám,ale tohle mi připadá na relé 109.Vyjde na dvě kila a nic s ním nezkazíš.
Duben 2, 200619 r Zkus začít u toho jednodušího,třeba kecám,ale tohle mi připadá na relé 109.Vyjde na dvě kila a nic s ním nezkazíš. to nebude relé 109 to by občas nastartoval a občas ne
Duben 3, 200619 r Furt a Furt dokola.je to startér.Přečti si i dieselpowerforum.osobně jsem jich měnil asi 10 a vždy potom OK Já měl ten samý problém a byl to startér.Nechal jsem ho zrepasovat nasadili ho a bylo to pořád stejný.Co byl v opravně jsem si půjčil od kámoše druhý a bylo po problémech.Zdálo se mi že točí víc.Přijel jsem za týden jim říct že ta repas je nanic a problém mám stále a že ten starý startér točí jakoby do vyšších otáček.Nevěřili mě a tak jsem je ukecal ať ho vytáhnou a nechají přeměřit.Když to udělali tak bral polovic proudu co ten vypůjčený.Hleděli na to jako telata.Vrátili mě peníze a já zaplatil kámošovi ten starý a od té doby mám po problémech.Podotýkám že šlo o stejný typ podle čísla na startérech.Co z toho vyplývá?O tom startování se tu napsalo už hodně ale nikdo tu neřekl proč to ten startér dělá.Já osobně si myslím že tam dávali slabší startéry a když se vyskytly problémy u aut co měly něco najeto tak to vyřešily tak že tam začli dávat startéry silnější.Každopádně radím než začneš dělat nějakou repasi tak ho nech proměřit kolik bere proudu při zatížení.Mě osobně naměřili U vypůjčeného startéru 100 A a u startéru po repasi 50 A.Podotýkám znova že na obou byly stejné typové čísla.
Duben 4, 200619 r Hoj všem. Potkalo mne to samé. Dovezl jsem si autí, má najeto 150 tis a teplý start trvá cca 3-5 s. Využil jsem akce "Jarní prohlídka" a nechal to zkouknot v autorizovaném servise. Zjistili že to způsobuje 1 žhavící svíčka. Za studena svítí jak o život a za tepla když tam nejde tolik proudu ani neškrtne. Dali nový kus a vše je OK. Tak teď už je otázka, zda to alespoň chvíli vydrží.
Duben 4, 200619 r Je to rok výroby 2001 a má najeto asi 105 tisíc... celkem bezproblémový... v servisu mě strašili, že je to palivové čerpadlo a mám počítat s investicí tak 30 tisíc.... ale víme jak je to v servisech... Ahoj, máš pravdu. Mám stejný problém se startováním. Jedině za tepla to blbě startuje. Byl jsem v několika servisech a výsledek je takový. Na vině může být buď teplotní čidlo a když ne, tak je to na 100% vstřikovací čerpadlo!!!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.