ariesek Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Zdravím všechny, mám Octu 1,9 TDi, 81 kW, a mám problém při startování. Za studena motor naskočí okamžitě, bez jediného problému, ale když je zahřátý, po ujetí pár km, točí strašně dlouho a ztěžka naskakuje. Možná to tady už bylo, tak se omlouvám, ale nesetkali jste se s takový problémem? V čem může být problém? Díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Ahoj, máš pravdu, bylo to tu asi 100x... Na vině je s největší pravděpodobností startér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ariesek Vloženo 30. Březen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Na vině je startér? Ten točí motorem jak o život a motor nechce naskočit. Tak nevím, jak by to mohl ovlivnit....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vilda Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 točí málo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Nech si zvýšit startovací dávku paliva a když to nepomůže tak zrepasuj nebo vyměň starter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
znamky Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Kolik má motor najeto, a který je to rok výroby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ariesek Vloženo 30. Březen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Je to rok výroby 2001 a má najeto asi 105 tisíc... celkem bezproblémový... v servisu mě strašili, že je to palivové čerpadlo a mám počítat s investicí tak 30 tisíc.... ale víme jak je to v servisech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
znamky Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Začni od startéru, na 90% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ariesek Vloženo 30. Březen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Díky všem, kouknu na ten startér.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochin Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Počkat, počkat?! Co, s tím má společného startér?! Pokud Ariesek má alespoň trochu cit pro auta, tak zřetelně slyší, jak písty "rázují" při točení startérem, když říká že točí dost... Tak jak to může být startér?! Mě to občas také v létě udělá, ale dělá to většině majitelů TDi Octiček... Co třeba předvstřik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ariesek Vloženo 31. Březen 2006 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 No mně se taky nezdá, že by to mohl až tak ovlivnit startér. Slyším, že točí stejně silně při studeném motoru i při zahřátém a studený motor naskočí okamžitě a zahřátý musím točit i několik sekund. Potřebuje snad zahřátý TDi motor více otáček, aby naskočil??? Nejsem odborník, ale zdá se mi to nelogické.... ale pokud máte zkušenosti.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hill Vloženo 31. Březen 2006 Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 Měl jsem ten samý problém, stejný motor,začalo sa u startéru a skončilo se...U nové baterky.Nechápali ani servisáci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 31. Březen 2006 Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 Furt a Furt dokola.je to startér.Přečti si i dieselpowerforum.osobně jsem jich měnil asi 10 a vždy potom OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hill Vloženo 31. Březen 2006 Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 No když to říká Cosby u mne se mrdali polovinu dne se startérem nastavením dávky paliva... nakonec tam maník dal novou baterku, co kdyby.a.. za tepla , za studena na ťuknutí...možná jen můj případ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 31. Březen 2006 Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 První předpoklad je samo OK baterka.Start.dávka z 90% nepomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ariesek Vloženo 31. Březen 2006 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 Celkem se s tím dá žít, ale..... už jen proto, že mě to fakt zajímá, zkusím koukonout na ten startér a baterku. Baterka v zimě párkrát zazlobila, ale vždycky jsem myslel, že je mnohem větší problém natočit ten nafťácký motor za studena, ale to jde úplně v pohodě..... uvidím..... díky všem za radu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ariesek Vloženo 31. Březen 2006 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 ...a ještě prosba.... máte představu o ceně nového startéru na to TDi...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
louke Vloženo 2. Duben 2006 Sdílet Vloženo 2. Duben 2006 můj dobrej kámoš má ten samej problém a ve fakt super servisu škoda-kde odhalí závadu na poprvé a né jak někde po výměně několika vecí řekli že má špatné čerpadlo...Třeba to bude opravdu tím startérem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radas Vloženo 2. Duben 2006 Sdílet Vloženo 2. Duben 2006 Zkus začít u toho jednodušího,třeba kecám,ale tohle mi připadá na relé 109.Vyjde na dvě kila a nic s ním nezkazíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 2. Duben 2006 Sdílet Vloženo 2. Duben 2006 Zkus začít u toho jednodušího,třeba kecám,ale tohle mi připadá na relé 109.Vyjde na dvě kila a nic s ním nezkazíš. to nebude relé 109 to by občas nastartoval a občas ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casek Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 Furt a Furt dokola.je to startér.Přečti si i dieselpowerforum.osobně jsem jich měnil asi 10 a vždy potom OK Já měl ten samý problém a byl to startér.Nechal jsem ho zrepasovat nasadili ho a bylo to pořád stejný.Co byl v opravně jsem si půjčil od kámoše druhý a bylo po problémech.Zdálo se mi že točí víc.Přijel jsem za týden jim říct že ta repas je nanic a problém mám stále a že ten starý startér točí jakoby do vyšších otáček.Nevěřili mě a tak jsem je ukecal ať ho vytáhnou a nechají přeměřit.Když to udělali tak bral polovic proudu co ten vypůjčený.Hleděli na to jako telata.Vrátili mě peníze a já zaplatil kámošovi ten starý a od té doby mám po problémech.Podotýkám že šlo o stejný typ podle čísla na startérech.Co z toho vyplývá?O tom startování se tu napsalo už hodně ale nikdo tu neřekl proč to ten startér dělá.Já osobně si myslím že tam dávali slabší startéry a když se vyskytly problémy u aut co měly něco najeto tak to vyřešily tak že tam začli dávat startéry silnější.Každopádně radím než začneš dělat nějakou repasi tak ho nech proměřit kolik bere proudu při zatížení.Mě osobně naměřili U vypůjčeného startéru 100 A a u startéru po repasi 50 A.Podotýkám znova že na obou byly stejné typové čísla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casek Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 Ještě jsi se ptal na cenu nového startéru.Nový stojí cca. 9000 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 Vim o novém starteru Bosch, kámoš za něj chce 3000Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myty Vloženo 4. Duben 2006 Sdílet Vloženo 4. Duben 2006 Hoj všem. Potkalo mne to samé. Dovezl jsem si autí, má najeto 150 tis a teplý start trvá cca 3-5 s. Využil jsem akce "Jarní prohlídka" a nechal to zkouknot v autorizovaném servise. Zjistili že to způsobuje 1 žhavící svíčka. Za studena svítí jak o život a za tepla když tam nejde tolik proudu ani neškrtne. Dali nový kus a vše je OK. Tak teď už je otázka, zda to alespoň chvíli vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepsi Octavia Vloženo 4. Duben 2006 Sdílet Vloženo 4. Duben 2006 Je to rok výroby 2001 a má najeto asi 105 tisíc... celkem bezproblémový... v servisu mě strašili, že je to palivové čerpadlo a mám počítat s investicí tak 30 tisíc.... ale víme jak je to v servisech... Ahoj, máš pravdu. Mám stejný problém se startováním. Jedině za tepla to blbě startuje. Byl jsem v několika servisech a výsledek je takový. Na vině může být buď teplotní čidlo a když ne, tak je to na 100% vstřikovací čerpadlo!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.