Přejít na obsah

Koupě Octavie I


galaher

Doporučené příspěvky

...psal sem turbo a trysky, kazdopadne na Cimbu se vyprdni lepsi SW ma DieselPower... a jeste usetris Cimbu jen prehazuje jednotky, DP ti udela SW spesl na kazde auto, Cimbu si nebude vedet rady uz jen kdyz das jiny trysky....

Díky za radu.. Zkusim tam zavolat.. u 96kw se daji dat take jine trysky? I kdyz si rikam, jestli opravdu nacipovaní nebude stacit.. u CIMBU to dela 125kw, coz uz je pekny vykon.. a kroutak ma taky pekny..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za radu.. Zkusim tam zavolat.. u 96kw se daji dat take jine trysky? I kdyz si rikam, jestli opravdu nacipovaní nebude stacit.. u CIMBU to dela 125kw, coz uz je pekny vykon.. a kroutak ma taky pekny..

...daji se Race783 tusim... i trubo se da samodrejme vetsi treba ze 150PS TDi vse je jen o penezich sam mam na 90PS TDi cca 185PS a 390Nm :) ...ale pak samodrejme zapomen na software od Cimbu....s PD neni az takovy problem dostat se na 200PS ale pak uz to stoji hodne penez ...chip je teprv zacatek lol

Jinak u 96Kw TDi pocitej jen chipem realne tak 165PS

Jinak taky bych si rad zajezdil jako TestDriver :) ..sem z Ceskeho raje- Jicin Turnov ;)

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prodávám svojí A6tku (2,5TDi, 180koní, Avant, Q..) a vyhlídnul jsem si místo ní O1 1,9 TDi, 81kW, r.v. 2003 výbava Laurin a Klement v max. palbě (nemá to snad jen 4x4) za 270tis. Je to normální cena anebo je to drahý a mám se radši podívat po něčem jiném?

Poraďte plz...

81Kw na 2003 LaK to je divny jestli neni omlazena, od MR03 8/02 se davalo do LaK jen nejsilnejsi TDi 96Kw se 6tikvaltem... za 96Kw tdi by to byla dobra cena...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

81Kw na 2003 LaK to je divny jestli neni omlazena, od MR03 8/02 se davalo do LaK jen nejsilnejsi TDi 96Kw se 6tikvaltem... za 96Kw tdi by to byla dobra cena...

Jak myslíš omlazená? Jak to zjistím? Je to 100%, že se tam dával jen ten 96kW motor od 8/02? Jestli jo, tak pěkně v tom autobazaru klamou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se byl dnes zetat do škodovky a 81kW motor dávali až do '04, takže to je v poho. Ale co mi taky řekli, tak xenony to mělo vždy v základu a vždy s ostřikovači světlometů. Takže tady dodělávané určo nebudou, ale asi to bylo bouchnuté na předek a nedali tam správnej nárazník...

No každopádně, když by to vypadalo ok, tak to ještě nechám projet Cebií a uvidím co mi na to řeknou oni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak tuhle určo nebrat... Když odmyslím to, že to nemá ostřikovače ke xenonům, přední mlhovky taky chybí (ale zapnout se dají :) ), tak je vidět že nárazník je nově lakovanej a tipnul bych že je tam na 99% špatnej. No a to, že jsme tam zjistili (a bazarník na to koukal strašně překvapeně), že to není koupě ČR a první majitel, ale dovoz a minimálně druhej, že nefunguje multifunkční volant, výhřev pravé sedačky a v motoru to divně cinká... Prostě podle mě bouračka daná do pucu s tím, že se na to určo někdo chytne... Ale bazarník to řekl přesně - každé auto si za určitou cenu svého majitele najde... Takže holt jen budou trochu dýl čekat a já zase můžu hledat... Chjo... :(

P.S. ale aspoň že kilometry tomu sedí... Ale nechtějte vidět výpis z diagnostiky na první pokus... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se byl dnes zetat do škodovky a 81kW motor dávali až do '04, takže to je v poho. Ale co mi taky řekli, tak xenony to mělo vždy v základu a vždy s ostřikovači světlometů. Takže tady dodělávané určo nebudou, ale asi to bylo bouchnuté na předek a nedali tam správnej nárazník...

No každopádně, když by to vypadalo ok, tak to ještě nechám projet Cebií a uvidím co mi na to řeknou oni.

Motor se sice daval do bezne Octavie od MR03 do MR05 ale LaK od 8/02 MR03 mel jen 96Kw TDiPD a 1,8T pokud vim...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja jsem koupil auto na soukromej inzerat, s chlapem byla perfektni domluva, aj s manzelkou jsme plkaly, kdyz vyrizoval papiry a muj otec kontroloval cislo motoru v servisu. Chlapek mel vse zarizeni, jak na prepsani, tak papiry. Udelal jsem dobry kup a od srpna zatim zadnej problem. az budu priste kupovat auto,tak opet prez inzerat. ;):palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak tuhle určo nebrat... Když odmyslím to, že to nemá ostřikovače ke xenonům, přední mlhovky taky chybí (ale zapnout se dají :) ), tak je vidět že nárazník je nově lakovanej a tipnul bych že je tam na 99% špatnej. No a to, že jsme tam zjistili (a bazarník na to koukal strašně překvapeně), že to není koupě ČR a první majitel, ale dovoz a minimálně druhej, že nefunguje multifunkční volant, výhřev pravé sedačky a v motoru to divně cinká... Prostě podle mě bouračka daná do pucu s tím, že se na to určo někdo chytne... Ale bazarník to řekl přesně - každé auto si za určitou cenu svého majitele najde... Takže holt jen budou trochu dýl čekat a já zase můžu hledat... Chjo... :(

P.S. ale aspoň že kilometry tomu sedí... Ale nechtějte vidět výpis z diagnostiky na první pokus... :)

Nebuď smutný, je lepší chviličku počkat, než přijít o 270 000Kč -_- Ten plůtek v maurském slohu je mi docela povědomej.U toho plotu už stálo na focení hodně aut.Bohužel česká klasika.Není umění auto opravit ale políčit ho na prodej-to mi jednou říkal známý-pořád si ta slova pamatuju. No a co se mrknout do německa(www.mobile.de) takm by se třebas taky něco našlo ;)

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak tuhle určo nebrat... Když odmyslím to, že to nemá ostřikovače ke xenonům, přední mlhovky taky chybí (ale zapnout se dají :) ), tak je vidět že nárazník je nově lakovanej a tipnul bych že je tam na 99% špatnej. No a to, že jsme tam zjistili (a bazarník na to koukal strašně překvapeně), že to není koupě ČR a první majitel, ale dovoz a minimálně druhej, že nefunguje multifunkční volant, výhřev pravé sedačky a v motoru to divně cinká... Prostě podle mě bouračka daná do pucu s tím, že se na to určo někdo chytne... Ale bazarník to řekl přesně - každé auto si za určitou cenu svého majitele najde... Takže holt jen budou trochu dýl čekat a já zase můžu hledat... Chjo... :(

P.S. ale aspoň že kilometry tomu sedí... Ale nechtějte vidět výpis z diagnostiky na první pokus... :)

presne tak nebud narany aut je hafo,jo a mlhovky to ma ve svetlech ne v narazniku :palec2: tak lovu zdar

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne tak nebud narany aut je hafo,jo a mlhovky to ma ve svetlech ne v narazniku :palec2: tak lovu zdar

Aha, tak to jsem netušil.. Ale není to blbost??

Jinak jak je to vlastně s maxidotem u Laurinů? Protože tenhle měl jen poloviční maxidot (dolní půlka display, horní půlka symboly) a co jsem koukal na net tak i jiné laurini mají to samé.. Docela mínus pro tohle auto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,chtel bych si poridit octavku rok 2000,s climatronikem ,pal.pocitacem ,v kombiku.A samozrejmne TDi-cko.. Nevite okolo jake ceny by se mohla pohybovat? A pak jeste bych se chtel zeptat co bych na ni mel vymenit po tom co ji koupim,proste co byste mi poradili.Diky predem :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,chtel bych si poridit octavku rok 2000,s climatronikem ,pal.pocitacem ,v kombiku.A samozrejmne TDi-cko.. Nevite okolo jake ceny by se mohla pohybovat? A pak jeste bych se chtel zeptat co bych na ni mel vymenit po tom co ji koupim,proste co byste mi poradili.Diky predem :palec2:

čau když si pořídíš předface tak počítej s cenou od 170 do 200 tis, když budeš schánět facelift tak 190-220

jinak doporučuju tipcars.cz nebo annonce.cz ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau když si pořídíš předface tak počítej s cenou od 170 do 200 tis, když budeš schánět facelift tak 190-220

jinak doporučuju tipcars.cz nebo annonce.cz ;)

Jasny a ty mas jakou octavenku? A jeste,co bych mel vymenit az ji koupim? Chtel bych TDi.dikec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se máme ptát tebe, tak dělal se do L&K plnohodnotný Maxi-Dot? Protože zatím jsem všude viděl jen ten poloviční...

varianta s malým bodovým displejem pro CAN-Busové motory (výbava: aut. převodovka nebo L&K či akční modely)

varianta s velkým bodovým displejem (MaxiDOT) pro CAN-Busové motory (výbava: navigace GPS)

asi jen s navigačkou :-(

Editováno: , autor: ph007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

varianta s malým bodovým displejem pro CAN-Busové motory (výbava: aut. převodovka nebo L&K či akční modely)

varianta s velkým bodovým displejem (MaxiDOT) pro CAN-Busové motory (výbava: navigace GPS)

asi jen s navigačkou :-(

To znamená že všechny co maj navigačku, tak mají MaxiDOT? Protože zrovna tahle, co jsem se na ni jel podívat měla navi, ale měla jen ten poloviční Maxi..

A to by mě ještě zajímalo jak je to s tím CAN-Busem.. Protože u tamté diagnostika tvrdila že can-bus nemá.. Tak nevím..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...