lukash Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 Je tu ještě nekdo další s podobnou zkušeností jako BENY, tzn. KYB Excel-G v řiti po 30t km ? Bohužel na 4x4 se Bilsteiny že prý nedělají a Sachs nevím. Nechci snižovat, jenom vyměnit stávající za nové a raději bych něco méně náročného jako originály. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cube-X Vloženo 6. Září 2009 Sdílet Vloženo 6. Září 2009 Čau - taky sháním nový podvozek. Mám Golfa IV 1,9 Tdi a chtěl bych tam hodit podvozek z Octavie I RS. Doneslo, že je to nesrovnatelný proti sérii (zvlášť u mě už dost vychozené). Bohuže se mi nikde nepodařilo zjistit co se tam za ten podvozek dávalo - značka a typ tlumičů, pružin a stabilizátoru. Chtěl jsem ho totiž pořídit nový a v origo škoda/VW servise mi řekli že mi dokázou nabídnout jenom origo podvozek kterej mi najdou podle mého VIN. Dokáže mi někdo poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 13. Září 2009 Sdílet Vloženo 13. Září 2009 zdar chlapi, máte někdo tyhle teláky na Octavii? http://www.escape6.cz/podvozky/pevne-kompl...,-snizeni-35mm/ Potřebuji vědět, jestli mají tlumiče zkrácené pístnice! Pokud ano, šel bych do nich... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 13. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2009 zdar chlapi,máte někdo tyhle teláky na Octavii? http://www.escape6.cz/podvozky/pevne-kompl...,-snizeni-35mm/ Potřebuji vědět, jestli mají tlumiče zkrácené pístnice! Pokud ano, šel bych do nich... Cus chlape, ty jo, to nezni jako spatna nabidka, ze bych to nakonec taky snizil? Jak se dari? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subz3ro Vloženo 14. Září 2009 Sdílet Vloženo 14. Září 2009 @Jarda: Ja som myslel ze ti jeden rebrinak stacil (KYB UltraSR) KW bude so znizenymi pruzinami este tvrdsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 14. Září 2009 Sdílet Vloženo 14. Září 2009 Jdu do toho komplet podvozku KW. Ale mám problém, že už mám doma sadu teláků Bilstein B4. Potřeboval bych je rychle udat. Nepotřebuje někdo nový teláky? Viz můj inzerát http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=74137 Ono totiž to KW stálo 16 000,- takže jsem se po něm nějak nedíval! A ejhle čučím na stránky, že je v akci za 10 000,- Tak že to KWéčko koupím ikdybych měl mít ty Bilsteiny ještě měsíc doma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 15. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2009 (editace) @Standa: no, to mi vazne stacilo, a vzhledem k tomu, jak se tu zhorsuji silnice, bych to VAZNE NERAD opakoval A pokud by to bylo tak tvrdy, tak to sem vazne nejde @Milan: mas SZ, HR mas prodany Ja to zkusim, zivot ma byt sranda a -35mm jsem na aute jeste nemel Ale B4 bohuzel netreba, soucasny jsou jak novy a to jim davam za usi Editováno: 15. Září 2009, autor: krysarr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RST Vloženo 7. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 Vážení, rád bych znal nějaké názory a zkušenosti s podvozky a pružinami JOM. Dají se pořídit až podezřele levně a podle fotek a katalogů nevypadjí nejhůře. Zatím jsem uvažoval o kompletech HP, případně perkách Eibach, HaR nebo Weitec, ale pro srovnání mě JOM docela taky zaujal a úplně noname firma to taky není. Díky předem za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 7. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 JOM bych si na auto osobne nedal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohajek Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 Taky uz ty originaly po 189tis km (a to jsem z Prahy) musim vymenit - mluvil jsem o tom uz pred rokem, ale ted uz je to vazne nebezpecny. Otazka se za ty roky v tomhle tematu nezmenila: KayB Ex-G / B4 / Sachs... Mam dom origo novy RS pruziny, ale vzhledem k tomu ze mam TDI, tak si to asi sedne jeste malilinko niz nez RS (navic - proste to nejsou pruziny na tuto motorizaci)!!! Asi ted koupim ty Kayaby, ale... napadlo me, jestli kdybych nedal pruziny RS, dal treba Powerflexi nabo silentbloky z TT, udelal stabik jako to ma RS a dal tam ty Sachsy (preci jen je ted muzem koupit za 5590 vcetne zaruky!!!), jestli to nebude mit podobny vlastnosti jako tvrdsi tlumice na normos podvozku, ale budu na tom evidentne lip s komfortem a hlavne zarukou!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TG_Jirka Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 Tak já měl na oktě Kayaby Exel nebo jak se jmenují a RS pružiny...ale na Tdi to nebylo to pravé, bylo to dost nevyzpitatelné a nevhodné... dal jsem štelovák V-maxx za cca 5tis, mírně jetý, nastavený je na prostředek závitu, takže jsem na stejné výšce auta jako u RS pružin a nedá se to vůbec srovnat, komfort tam stále je a sportovní charakter plně dostačující... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohajek Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Toz... mam tyden RSove pruziny, Kayaby Excel-G a vsechno ostatni prislusenstvi komplet nove od Sachsu. Auto kleslo naprosto presne tak, jak jsem chtel... tedy o 15mm na obouch napravach (mereno v nejvyssi miste blatniku). Je to tvrde, ale vede to nadherne... vsude jak prilepeny k silnici. Prudky zatacky zase takovej rozdil nejsou, ale treba prudka zmena pruhu ve vysoky rychlosti je fakt solidni. Ale jak psal i Jirka vys, nedokazu posoudit jestli je to to nejlepsi. Me se to libi, zvykam si... Ale ty tlumice proste pracuji v jinem rozsahu nez jsou urceny (ac jen o trosku). Posilhavam na jaro po silnym stabiku, takze to mozna v lete porovnam s komplet original RS podvozkem. Tot moje zkusenost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr74 Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 Čau chlapy, prosím o pomoc. Rozhodl jsem se na své OI Combi 1.9TDI 81kW vyměnit tlumiče na paket pro špatné cesty. Zadek už mám pořešený, jen si nejsem jist zda tam nebude potřeba dát jiné pružiny, doufám že ne, tlumiče jsem pořídil 1J0 513 025 DJ. Ale mám problém s předními tlumiči. Vím že tam mají být 1J0 413 031 BF, ale nevím též, zda tam může být původní pružina nebo tam má být jiná. Máte s tím jakoukoliv zkušenost? Díky Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davča Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Kupuji Bilsteiny VNE 4574,prý sedí na 4x4,nevíte někdo jaké jsou a zda se hodí na 4x4,popřípadě,jaké máte Vy na své 4 kolce.Díky za odpověďi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepinoTDi Vloženo 7. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2009 tento týden jsem dal na předek Bilsteiny B4 a nové origo pružiny pro TDi a je to sakra znát, kapku to ztuhlo, ale řízení a ovládání je takové ostřejší a přesnější, hlavně při rychlejší jízdě no paráda, nechápu proč jsem to tak neměl už dříve ps: vzadu jsem Bilsteiny B4 už měl, na předku jsem měl origo škoda tak jsem to sjednotil...a doporučuji! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davča Vloženo 7. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2009 (editace) tento týden jsem dal na předek Bilsteiny B4 a nové origo pružiny pro TDi a je to sakra znát, kapku to ztuhlo, ale řízení a ovládání je takové ostřejší a přesnější, hlavně při rychlejší jízdě no paráda, nechápu proč jsem to tak neměl už dříve ps: vzadu jsem Bilsteiny B4 už měl, na předku jsem měl origo škoda tak jsem to sjednotil...a doporučuji! Na kolik Tě vyšly tlumiče s pružinami? Editováno: 7. Listopad 2009, autor: Davča Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepinoTDi Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 pružiny jsem měl od kamaráda za hubičku, ale vím, že vychází kus kolem 1.100,-Kč v Autotechně v Karviné a je to origo Škoda díl, v autorizáku za ně chtějí skoro 3.000 za kus tak si vyber , tlumiče jsem měl od Seba, udělá ti cenu, jinak doporučuji ( pokud je to třeba) vyměnit i axiální ložiska, vrchní uložení tlumičů a dorazy, ale toto Sebo taky všechno má, pošli mu SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davča Vloženo 11. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2009 Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 11. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2009 kdyz budu měnit, tak jedina za: www.hpsporting.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 11. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2009 Jojo, casto byvaji "lehce jety" v bazarech, proc asi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 14. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2009 (editace) Fire napsal: kdyz budu měnit, tak jedina za: www.hpsporting.cz To by jsi byl ochoten dát 15 000,- za tuhle sračku a ještě k tomu bez pér??? Teda já si koupil tento komplet za 9990,- od KW... KW mají zkrácené pružiny, tak i teláky!!!! HP má tak leda kulový! Měnil jsem i uložení stab, axiál. ložiska + to horní gumové uložení, tak jak píše Pepíno TDI Editováno: 12. Prosinec 2019, autor: Milan II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 17. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 prej sačku tak to seš teda komik HP jsou nejlepší tlumiče u nás vůbec. Kdo je měl na nějákym jinym autě třeba na feldě ví o čem mluvim na jaře je budu kupovat.... a navíc když se ti za pár let vytlučou tak ti tady kluci udělaj komplet repas za pár korun a sou jak nový..... a když je vlastně takhle kriziuješ tak měl si s nima nějaký zkušenosti ? jako jestli máš dát 15000 za nějaký KW a nebo 20k za komplet HP tak nevim no a myslim že nazakázku udělaj s regulací tvrdosti popřípadě seženeš ostrou verzi na skupinu N, dále si pak můžeš vybrat jakou pružinu jestli žlutou nebo modrou ( tvrdost)..... respektive ti udělaj to co chceš. A je to česká firma. né jako ty rádoby německý čínský výrobky z aukra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 17. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 Jojo, nejlepsi tlumice vubec, ale jeste si je nemel na aute (nebo na felde jo? ), takze agentura JPP povidala informuje? HP jsou dobry tak na rallye a casto menit... na felde o poznani lepsi, ale o trvanlivosti nemuze moc byt rec. A jeste za ty prachy. Ale evidentne nemas sajn, o cem mluvis, kdyz mas za to, ze jsou KW cinsky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 17. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 (editace) přesně jsem to věděl že se do mě pustíte takže vim o čem mluvim mám s nima zkušenost, dále jsem řekl že to jsou jedny z nejlepších tlumičů u nás vůbec a mám takovej pocit že žádný jiný český kromě nějakejch sériovek neznám...... a v životě jsem neřekl že KW jsou čínské..... takže pohoda. Klidně se tu můžem hádat do nekonečna ale podle mýho to nemá cenu..... napsal jsem zde svůj názor a o tom tohle fórum je..... ale nakonec jsem rád že jsi to alespoň okomentoval.... nikomu HP nevnucuju ani nikomu neřikám že KW jsou špatný jenom řikám že až budu na jaře kupovat tlumiče koupim HP a vůbec se za to nebudu stydět a sem přesvědčenej o tom že si nebudu vyčítat za co jsem ty prachy vyhodil Editováno: 17. Listopad 2009, autor: headerTDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 17. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 (editace) Pusobilo to jako rejpnuti uz kvuli tem KW, kdes psal, ze jsou radoby nemecky cinsky z Aukra Inu, at slouzi... Bajdavej mas z vetsi casti nemecky auto, smontovany v Cechach z dilu vyrobenych z velky u cizich subdodavatelu vyrabejicich v CR, takze ten tlumic to zase (bohuzel) az tak nevytrhne Editováno: 17. Listopad 2009, autor: krysarr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.