maho Vloženo 24. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2009 Zdravim, koupil jsem O2 4x4 TDI 1.9 77kw BXE od prvniho majitele z nemecka - najeto 85tis km. Obcas mi od 2000 do 2300 otacek auto zacuka... prijde mi ze castejsi je to pri vetsi zatezi - do kopce a tak... mate nekdo zkusenost s touto zavadou ? v jednom servisu mi poradili ze to bude nejspis setrvacnik a at to necham zatim vice projevit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 26. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2009 Mozna spise EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maho Vloženo 27. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Mozna spise EGR. da se to nejak poznat ze to je EGR ? na VAG zadna chyba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zer0 Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Ahoj, mám stejnej problém na Supu 2.5 TDI. Kolega měl stejný příznaky + problémy se studeným startem a byla to převodovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maho Vloženo 27. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Ahoj, mám stejnej problém na Supu 2.5 TDI. Kolega měl stejný příznaky + problémy se studeným startem a byla to převodovka. kdyby to byla prevodovka tak by to melo blbe radit a radi mi to normalne... hlavne ma to najeto neco pres 80 tis.... verim tomu EGR nebo setrvaku ale na prevodovku se mi to nezda... kazdopadne prevodovka by me stala velkou kasu (( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zer0 Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 kdyby to byla prevodovka tak by to melo blbe radit a radi mi to normalne... hlavne ma to najeto neco pres 80 tis.... verim tomu EGR nebo setrvaku ale na prevodovku se mi to nezda... kazdopadne prevodovka by me stala velkou kasu (( On měl taky určitě do 100k, převodovku sehnal za 10k na vrakáči. Akorát nevim, jestli to má smysl řešit nebo jezdit a čekat? Stalo se mi to fakt jen párkrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maho Vloženo 27. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 On měl taky určitě do 100k, převodovku sehnal za 10k na vrakáči. Akorát nevim, jestli to má smysl řešit nebo jezdit a čekat? Stalo se mi to fakt jen párkrát. me se to prave deje celkem casto ale neni to nejak nesnesytelny a treba ve meste se mi to stava minimalne spis kdyz jedu rychleji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zer0 Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 me se to prave deje celkem casto ale neni to nejak nesnesytelny a treba ve meste se mi to stava minimalne spis kdyz jedu rychleji... Jj, dálnice + když to přišlápnu do kopce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Mozna spise EGR. Zdravím...můžu se zeptat co je to EGR?? To slyším poprvé..Doufám, že nebudu vypadat jako blbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maho Vloženo 27. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Jj, dálnice + když to přišlápnu do kopce. hmmm tak tak no... mas taky O2 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peppo Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Zdravim, koupil jsem O2 4x4 TDI 1.9 77kw BXE od prvniho majitele z nemecka - najeto 85tis km. Obcas mi od 2000 do 2300 otacek auto zacuka... prijde mi ze castejsi je to pri vetsi zatezi - do kopce a tak... mate nekdo zkusenost s touto zavadou ? v jednom servisu mi poradili ze to bude nejspis setrvacnik a at to necham zatim vice projevit.... Mal som podobny problem, tiez to sklbalo sem tam pri akceleracii na 5-ke a nevedel som co s tym. Mam tiez BXE motor a po upgrade softwaru to zmizlo nadobro,takze je to uz OK. Treba aktualizovat softwer RJ cital som to niekde na inom fore a pomohlo to,cena bola okolo 500 Sk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maho Vloženo 28. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Červenec 2009 Mal som podobny problem, tiez to sklbalo sem tam pri akceleracii na 5-ke a nevedel som co s tym. Mam tiez BXE motor a po upgrade softwaru to zmizlo nadobro,takze je to uz OK. Treba aktualizovat softwer RJ cital som to niekde na inom fore a pomohlo to,cena bola okolo 500 Sk. mno me to dela znatelne od tretiho rychlostniho stupne vys... u dvojky jsem to nespozoroval... ono taky v techto otackach je nejvyssi bod krouticiho momentu... ale tu aktualizaci vyzkousim i kdyz tomu neverim...pokud to bude stat 500,- tak to zkusim.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maho Vloženo 3. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Srpen 2009 tak dnes jsem si nechal udelat ten flash... zatim mi to ani jednou nezacukalo tak uvidime..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peppo Vloženo 6. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2009 tak dnes jsem si nechal udelat ten flash... zatim mi to ani jednou nezacukalo tak uvidime..... Dufam ze ti to pomoze,a nech sluzi.p.s. kolko stalo upgrade softwaru ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dracek Vloženo 24. Září 2009 Sdílet Vloženo 24. Září 2009 Dufam ze ti to pomoze,a nech sluzi.p.s. kolko stalo upgrade softwaru ?? učitě to bylo aktualizací! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Chci se zda se update softwaru tykal i facelift modelu vyrobenych od 5/2009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocur.peto Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 a možno by stálo za skúšku hľadať problém vo vstrekovacom systéme - či už vstrekovače alebo kabeláž ku vstrekovačom - vraj sú to časté príčiny týchto problémov a tento problém - skôr za studena - mám ja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alchemist Vloženo 26. Únor 2017 Sdílet Vloženo 26. Únor 2017 Ahojte mám O2 77kw 2005 rok kód motora BJB a nabehane 270 000km posledný týždeň mi začalo auto cukat presne pri otáčkach 1800-2000ot. ale robi to iba na 4-5 prevodovom stupni a hlavne ked idem do kopca ale v iných otackach to nerobi ani pri zaradeni nizzsieho prevodu, aku som chipoval pri 180 000km a nemal som s tym ziadny problem, mechanik mi vymenil zotrvak ale v tom to nebolo tak mi vrátil môj pôvodny, potom zlozil veko motora ci nebude problem vo vydratej vačke ale tá bola v poriadku. Na Vagu nevypísalo žiadne chyby a vstrekovače sú v poriadku aj v zátaži. Prosim o pomoc kto by mi vedel poradiť čo by to mohlo robit ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trny680 Vloženo 5. Června Sdílet Vloženo 5. Června @alchemist Můžu se zepatco to způsobovalo? Mám ten stejný problém. Mám podezření na vstřiky. Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Června Sdílet Vloženo 5. Června Ten tady byl nasposled v červenci 2017.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.