Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj všem :ph34r: Nesetkal se někdo náhodou s problémem, že při natankování plné nádrže se ručička zastaví na předposledním dílku?? Děje se mi to poslední 3-4 měsíce, předtím pohoda.

Tak kdyby někdo věděl, písněte.. Dík

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Tak toto se mne stalo ted prvne. Natankoval jsem plnou do automatickeho vycvaknuti pistole.

Pred tankovanim ukazoval pal. poc. dojezd 100 km po natankovani 780. Uz jsem od te doby najel 180 km a rucicka na palivomeru se ani nehne, furt je na max.

Pal. poc. ukazuje dojezd stale okolo 750 km.

Astrana> sorry, myslime asi kazdy na jinou vec, tobe asi rucicka nezajede az (za roh) :huh: a j ji mam za rohem a nehne se.

Vloženo
Ahoj všem :ph34r: Nesetkal se někdo náhodou s problémem, že při natankování plné nádrže se ručička zastaví na předposledním dílku?? Děje se mi to poslední 3-4 měsíce, předtím pohoda.

Tak kdyby někdo věděl, písněte.. Dík

to akoze neukaze ze je plne ale len 4/5 , alebo?

Vloženo
Tak toto se mne stalo ted prvne. Natankoval jsem plnou do automatickeho vycvaknuti pistole.

Pred tankovanim ukazoval pal. poc. dojezd 100 km po natankovani 780. Uz jsem od te doby najel 180 km a rucicka na palivomeru se ani nehne, furt je na max.

Pal. poc. ukazuje dojezd stale okolo 750 km.

to je normalny stav ak natankujes trochu benzinu do expanznej nadrze.

Ked sa mi podarilo natankovat 53 litrv, tak sa rucicka nepohla nablizsich 350km,

tym padom PP ukazoval nerealne cisla, ale to je v poriadku

Vloženo
Tak toto se mne stalo ted prvne. Natankoval jsem plnou do automatickeho vycvaknuti pistole.

Pred tankovanim ukazoval pal. poc. dojezd 100 km po natankovani 780. Uz jsem od te doby najel 180 km a rucicka na palivomeru se ani nehne, furt je na max.

Pal. poc. ukazuje dojezd stale okolo 750 km.

to je normalny stav ak natankujes trochu benzinu do expanznej nadrze.

Ked sa mi podarilo natankovat 53 litrv, tak sa rucicka nepohla nablizsich 350km,

tym padom PP ukazoval nerealne cisla, ale to je v poriadku

O tomto problemu vim, ale zarazi me to hlavne proto, ze jsem nedotankovaval na silu, ale do prvniho vycvaknuti pistole. Pred tankovanim jsem mohl mit v nadrzi tak okolo 9 litru a tankoval jsem 39 litru.

Predpokladam, ze by nemelo dojit pri automatickem vycvaknuti k pretankovani do expanzky.

Uvidim, co to udela az najedu napr. dalsich 200 km.

Vloženo
Tak toto se mne stalo ted prvne. Natankoval jsem plnou do automatickeho vycvaknuti pistole.

Pred tankovanim ukazoval pal. poc. dojezd 100 km po natankovani 780. Uz jsem od te doby najel 180 km a rucicka na palivomeru se ani nehne, furt je na max.

Pal. poc. ukazuje dojezd stale okolo 750 km.

to je normalny stav ak natankujes trochu benzinu do expanznej nadrze.

Ked sa mi podarilo natankovat 53 litrv, tak sa rucicka nepohla nablizsich 350km,

tym padom PP ukazoval nerealne cisla, ale to je v poriadku

Mě se podařilo nalejt tam 57litrů -_-

Pak se ručička 200 až 400km jízdy nehne (podle spotřeby). A maximální dojezd na nádrž mám cca 980km (fabia combi 1,4 55KW)

Ale k tématu: se zastavenou ručičkou u předposledního dílku jsem se nesetkal :angry:

Vloženo

Daj si otestovať akčné členy prístrojovky a uvidíš, či sa nezasekáva ručička. Ak pobeží pekne plynule od minima až po maximum, tak by som problém hľadal v plaváku nádrže. Vybrať a preskúmať pohyblivosť.

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Tak jsem schvalne zajel do servisu, budiky jsou v pohode. Tak to bude na snimaci stavu paliva. Ve skodovce stoji neco pres dva tisice. Bud to bude zaneseny nebo uplne odesel. U dieselu pry neni klasickej plovak. Ale zkusil jsem tam ted nalejt naftu a nalil jsem tam tak sest litru a mam to po okraj. Tak ja vubec nevim kde je chyba. Prece neni mozny, aby ta nadrz byla plna, kdyz jsem vcera najel pomalu 400 km pri prumeru 5,3 l/100 km. Jeste pred tim, nez jsem tam lil naftu, tak jsem povolil na nadrzi to cerbadlo, trochu jsem s tim lomcoval, jestli nahodou se to nevzpamatuje. Tak jestli se tam nedostal vzduch a neni ta nadrz zavzdusnena. Jinak fakt nevim.

Vloženo

A nevite nahodou kolik penizku stoji ten plovak? V servisu mi rikali, ze to snimaci zarizeni stoji neco pres 2 tisice. A pry je uplne jine nez na benzin.....tak nevim. A je to slozite vymenit?

Vloženo

Ahoj ak chceš tak ti to môžem vybaviť. Dodávame komplet palivové nádrže čiže aj plaváky tak ak mi povieš číslo aké je na čerpadle keď odklopíš zadné sedadlo a dáš dole ten plastový kryt na nádrž tak ti ho zoženiem a ešte ti ho môžem aj vymeniť . Malo by tam byť číslo 6Q0.919.051 a dáke písmeno.

Vloženo

Tak jsem se na to sel podivat. Na tom cerpadle je kod :

22.0.212/007/001

6Q0 919 050

a pak dale na tech kabelech co k tomu vedou je stitek a na nem:

DELPHI PE CR - UVS

6Q1 970 083R

sv.nadrze

31.1.2000

Time:11:26

Date:18.09.01

Mam i foto:)

A za kolik by mohl bejt ten plovak?

Vloženo

Do 700 by to malo byť komplet nové čerpadlo plus plavák. Mení sa to celé je to tak lepšie lebo plavák je uchytený na tele čerpadla a keď ho chceš dať dole tak môžeš ulomiť plastové úchyty. Ešte jedna otázka. Farba čerpadla je biela?

Vloženo

než tady budete řešit barvy čerpadla, tak ať ti řekne, jaké je číslo destičky na plováku a můžeš mu ji poslat (spíše patřičný plovák). Protože destičky zůstavají stejné, jen VW čísla se časem mění dle motoru a výkonu čerpadla.

Anebo, jestli chce zkusit hardcore verzi, tak vyndat čerpadlo a lihem očistit tu odporovou dráhu. Stejně tam bude váznout ten jezdec na odporové dráze.

Vloženo

jj-stoji cca 2000-kupoval jsem taky new-ale z důvodu výměny budíků za maxík-pokud by jsi chtěl-mám plovák tdi fabii plonkovej-litr božkováka?

Vloženo

Je mozne, ze by se to samo vzpamatovalo? Palivomer zacal neco ukazovat, ale verit mu........radsi jsem dal jeden plnej kanystr do kufru. Zkusim to par dni sondovat a dam pak vedet. Pak by urcite nic jineho nezbyvalo, nez nejakej ten plovak koupit.....kor kdyz tady jsou tak zajimave nabidky.Ale urcite dekuji za ne a urcite dam vedet.....kde mi dosla nafta:)

Vloženo

Myslím si, že jsi předčasně podlehl panice a že je všechno v pořádku. Dle mého názoru se Ti podařilo neúmyslně přeplnit nádrž do expanzní nádoby a tím pádem načepovat o 13l nafty víc. Pak je opravdu možné při Tvé spotřebě, že se ručička po 400km ani nehnula. Když toto udělám já u své Fábie 2,0, tak ujedu 260km aniž by se ručička hnula.

Vloženo

To jako ze by se mi tam povedlo nalejt nejakejch 45 + 13 litru nafty? Vejde se to tam vubec? No, zatim to porad neco ukazuje, ale ted jsem s tim moc nejezdil, tak nevim, jestli to ukazuje spravne.Ale kanystr je stale v kufru......co kdyby?:)

Vloženo

Jo jo, když nechtěně (nebo chtěně) při čepování posuneš pistolí kolík odvzdušňovacího ventilu v hrdle nádrže dozadu, a čepuješ dostatečně pomalu, tak tam dostaneš až 13l navíc.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Tak včera koukám a ručička ukazovala 3/4, přestože ještě před chvílí tam byla 1/2. Po dalším startování zase sedla zpět na 1/2. Ale i celková spotřeba vystřelila na 9,5. :angry: Co to na mně zase zkouší?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...