Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

radarek: Jj, přesně jak píše Malta, protože přepínání benzín plyn při dosažení určité teploty, třeba těch 40-70st. C se děje jen u sekvenčního vstřiku, podtlak přepíná jinak a protože podle motorizace nepochybně máš podtlak, tak je to v pohodě -_-

tak dnes mám po namontování plynu najeto 2000 km. Zatím velká spokojenost. průměrná spotřeba 7,2 - 7,5 l/100 km. Cukání se nějak vytrácí, což bude asi tím, že jsem se s tím naučil jezdit :D:D .

Na pondělí se objednám do servisu, aby mě to prohlídl čuchačkou, protože čas od času (hlavně po nastartování teplého motoru, nebo delšího stání na volnoběh - s plynem) je plyn trošku cítit v autě. Ale myslím že není nic vážnýho. Ale pro jistotu to nechám očuchat.

tak dnes mám po namontování plynu najeto 2000 km. Zatím velká spokojenost. průměrná spotřeba 7,2 - 7,5 l/100 km. Cukání se nějak vytrácí, což bude asi tím, že jsem se s tím naučil jezdit :D:D .

Na pondělí se objednám do servisu, aby mě to prohlídl čuchačkou, protože čas od času (hlavně po nastartování teplého motoru, nebo delšího stání na volnoběh - s plynem) je plyn trošku cítit v autě. Ale myslím že není nic vážnýho. Ale pro jistotu to nechám očuchat.

to nebude nic vážného, přes léto ho při stání v křižovatce také občas cítím.

tak dnes mám po namontování plynu najeto 2000 km. Zatím velká spokojenost. průměrná spotřeba 7,2 - 7,5 l/100 km. Cukání se nějak vytrácí, což bude asi tím, že jsem se s tím naučil jezdit  :D  :D .

Na pondělí se objednám do servisu, aby mě to prohlídl čuchačkou, protože čas od času (hlavně po nastartování teplého motoru, nebo delšího stání na volnoběh - s plynem) je plyn trošku cítit v autě. Ale myslím že není nic vážnýho. Ale pro jistotu to nechám očuchat.

to nebude nic vážného, přes léto ho při stání v křižovatce také občas cítím.

jo jo, souhlasím. Je fakt, že po delší jízdě mě něco nepříjemně píská v motoru ( při volnoběhu ) tak jen doufám že to není plynem. ( typuju to na vodní pumpu - musím kouknout do dílenské příručky jestli se dá nějak kuchnout a namazat. - teda pokud je to ona )

Měl bych ještě jeden dotaz, nekde sem četl, že by se měl plyn x benzín střídat v nějakým poměru. Mám čas od času projet auto jen na benzín ( třeba po vyjetí 3 - 4 nádrží plynu ) ?

tak dnes mám po namontování plynu najeto 2000 km. Zatím velká spokojenost. průměrná spotřeba 7,2 - 7,5 l/100 km. Cukání se nějak vytrácí, což bude asi tím, že jsem se s tím naučil jezdit  :D  :D .

Na pondělí se objednám do servisu, aby mě to prohlídl čuchačkou, protože čas od času (hlavně po nastartování teplého motoru, nebo delšího stání na volnoběh - s plynem) je plyn trošku cítit v autě. Ale myslím že není nic vážnýho. Ale pro jistotu to nechám očuchat.

to nebude nic vážného, přes léto ho při stání v křižovatce také občas cítím.

jo jo, souhlasím. Je fakt, že po delší jízdě mě něco nepříjemně píská v motoru ( při volnoběhu ) tak jen doufám že to není plynem. ( typuju to na vodní pumpu - musím kouknout do dílenské příručky jestli se dá nějak kuchnout a namazat. - teda pokud je to ona )

Měl bych ještě jeden dotaz, nekde sem četl, že by se měl plyn x benzín střídat v nějakým poměru. Mám čas od času projet auto jen na benzín ( třeba po vyjetí 3 - 4 nádrží plynu ) ?

Domnívám se, že se toto doporučení týkalo podtlakových systémů, kdy spousta lidí jezdila jen na plyn a na benzín neujeli ani metr, což pak odneslo palivové čerpadlo ;) U sekvenčního vstřiku bych to neřešil, tam startuješ na benzín a nějakou dobu i na benzín jedeš, takže problém s čerpadlem nehrozí, jen nenechávat v benzínové nádrži zbytečně moc benzínu, spíš jen tak na okraji rezervy a jak se rožne mlsné oko tak dotankovat třeba za 200,- :)

Mám 1,4 MPI krátkou - do města - práce a nákupy.Plyn namontovaný 4,5 roku (po roce a půl)

najeto 145000 km a žádný problém.To mazání není tak ožehavé,protože auto automaticky startuje na benzín a přepíná až po zahřátí.Počáteční finance jsou dávno

doma a teď si jen chrochtám blahem. :D

Tak jsem prověřoval několi variant Lpg do fábie a protože jsem se tu dozvěděl mnoho zajmavého ,rád bych se podělil o své poznatky.V mém okoli (UO)

je nejvíce rozšířený holandský typ lpg.Za cenu okolo 34000kč.

Hradec Gera montuje 32500kč Tartariny.Já se ale asi rozhodnu pro Elpigaz za 26000kč.Jen ještě jedna otázka.Mám trochu obavy,že při menších vzdálenostech budu hodně jezdit na benzín.Mám namysli vzdálenost 8km.

Tak jsem prověřoval několi variant Lpg do fábie a protože jsem se tu dozvěděl mnoho zajmavého ,rád bych se podělil o své poznatky.V mém okoli (UO)

je nejvíce rozšířený holandský typ lpg.Za cenu okolo 34000kč.

Hradec Gera montuje 32500kč Tartariny.Já se ale asi rozhodnu pro Elpigaz za 26000kč.Jen ještě jedna otázka.Mám trochu obavy,že při menších vzdálenostech budu hodně jezdit na benzín.Mám namysli vzdálenost 8km.

No já mám sice systém od HL propan, ale na vzdálenost 8 km, pojedeš asi 3-5 km na benzín ( v zimě při nastartování studenýho motoru ) v létě to bude myslím tak do 1 km.

tak tak, přes zimu počítej že půlku pojedeš na benál, v létě to bude výrazně lepší ;) , jak psal jara2

Jj, naprostý souhlas, je to tak...

Chtěl bych se vás zeptat, jestli nepozorujete po tom co jste namontovali plyn, že se vám snížila účinnost topení ( hlavně když je pod nulou ). U mého auta to pozoruju, ale nevím jestli je to normální, nebo je vada někde jinde. ( termostat je v pořádku, provozní teplota je 80 - 90 st.C.) Je jasné, že přibilo trochu vody, a že je teďka delší trasa ( tím že hadice vedou přes reduktor ), ale je fakt že úbytek výkonu na topení je celkem dost znát.

Chtěl bych se vás zeptat, jestli nepozorujete po tom co jste namontovali plyn, že se vám snížila účinnost topení ( hlavně když je pod nulou ). U mého auta to pozoruju, ale nevím jestli je to normální, nebo je vada někde jinde. ( termostat je v pořádku, provozní teplota je 80 - 90 st.C.) Je jasné, že přibilo trochu vody, a že je teďka delší trasa ( tím že hadice vedou přes reduktor ), ale je fakt že úbytek výkonu na topení je celkem dost znát.

Nepozoruji.... ;)

U staré Feldy, kterou jsem měl rovněž předělanou na lpg, jsem měl problém s topením několikrát, ale nikdy to nemělo žádnou souvislost s plynem. 1x mě odešel termostat, pak bylo vše OK a přesto účinek nic moc, zkoušel jsem čistit chladící soustavu od vodního kamene, měnit těleso topení, pořád nic... problém byl nakonec ve vodním kameni v chladiči, po výměně chladiče zase hicovala jako za mlada. S plynem rozhodně žádná souvislost... :)

Taky si myslím že topí stejně, ale Felicie topila lepší, asi to bude tím, že mám jenom tři válce, nebo stárnu a potřebuji se více rozehřát. -_-

Taky si myslím že topí stejně, ale Felicie topila lepší, asi to bude tím, že mám jenom tři válce, nebo stárnu a potřebuji se více rozehřát. -_-

souhlasím s tebou že topila lepši, ale můžu tě uklidnit, stářím to není, leda že bych byl v tvém věku :D

Tak po pročtení DP a zjišťování co by to mohlo být, to vypadá na větrák ( málo fouká ) ( asi zasranej pilovej filtr ). Zkusím ho vyčistit a uvidím.

Vážně o přestavbě uvažuji, ale mám krátkou fabču a ta rezerva mě poněkud štve. Jak to máte vyřešený? Hoďte sem případně foto. Díky.

Vážně o přestavbě uvažuji, ale mám krátkou fabču a ta rezerva mě poněkud štve. Jak to máte vyřešený? Hoďte sem případně foto. Díky.

já to mám takhle, ale je to combi. Docela by mě ale zajímalo jestli takhle na štorc vleze i do krátké.

post-8-1166518534.jpg

Tak tkhle na štorc v krátké nevleze. :angry:

ale když se položí do kufru tak to není tak hrozný, a do prohlubně v kole se dá dát nějaká kabela atd. Ale časem seženu dojezdoý kolo. To by se mělo vejít i na štorc.

Vážně o přestavbě uvažuji, ale mám krátkou fabču a ta rezerva mě poněkud štve. Jak to máte vyřešený? Hoďte sem případně foto. Díky.

rezerva lezi uz rok v garazi. :D:D

ale v lete pred STK, musim nejako zbastlit drziak. :disgust:

Vážně o přestavbě uvažuji, ale mám krátkou fabču a ta rezerva mě poněkud štve. Jak to máte vyřešený? Hoďte sem případně foto. Díky.

já to mám takhle, ale je to combi. Docela by mě ale zajímalo jestli takhle na štorc vleze i do krátké.

Nevleze :( Když třeba převážím kola do pneuservisu na prohození, tak musím odjistit opěradla zadních sedadel <_< Holt kombi je kombi....

Vážně o přestavbě uvažuji, ale mám krátkou fabču a ta rezerva mě poněkud štve. Jak to máte vyřešený? Hoďte sem případně foto. Díky.

Rezervu mám na podlaze, je přišroubovaná jedním šroubem ke středu nádrže lpg, samo sebou je v podlaze díra pro ten šroub. Časem jsem si pořídil z netu z lpg klubu koženkový obal na rezervu za 500,- :palec2: Moc pěkný a slušivý, ale nafocené to ještě nemám. Myslím si, že ten obal je super, kdybych někdy měnil kolo, aspoň si nezašpiním vnitřek kufru :)

V případě, že potřebuješ větší kapacitu kufru, tak se dá rezerva dočasně umístit třeba mezí sedadla...

Takhle to vypadalo ještě bez obalu... kola mám 185/60 R14 a ta větší šířka běhounu je v tak malém kufru, jaký má Fabia přece jen znát <_<

post-8-1166551051.jpg

To wassermann: čéče nevím proč ale já si pořád myslel že máš kombajna :doh a přitom v podpisu nic takovýho nemáš :)

To jsi fakt udelal díru do podlahy? Vyrábí se nějaká náhradní rezerva, která by byla menší a tím zabrala míň místa. Nechce se mi vozit plnohodnotné kolo, protože za deset let jsem měnil rezervu jen jednou. Když jsem pích, tak jsem vždy ještě chvíli jezdil a po několika dnech jsem dojel do servisu na té píchlé.

To jsi fakt udelal díru do podlahy? Vyrábí se nějaká náhradní rezerva, která by byla menší a tím zabrala míň místa. Nechce se mi vozit plnohodnotné kolo, protože za deset let jsem měnil rezervu jen jednou. Když jsem pích, tak jsem vždy ještě chvíli jezdil a po několika dnech jsem dojel do servisu na té píchlé.

Pak jedině sehnat na vrakáči dojezdovku, která bude mýt stejný rozteče šroubů.

Myslím, že Seat dává dojezdovky, který by mohli pasovat.

Vážně o přestavbě uvažuji, ale mám krátkou fabču a ta rezerva mě poněkud štve. Jak to máte vyřešený? Hoďte sem případně foto. Díky.

aha, tu som nasiel nejake foto, je to sice oktava, ale to nevadi.

aspon je jasny sposob uchytenia.

je to sice brutus - vrtane do kastle, ale aspon na STK prejdes... ;)

th_48955_drziak_rezervy_oktavia_122_520lo.jpg

Upraveno od colins

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.