Přejít na obsah

Spatne starty u O 1.6 75kW


chase

Doporučené příspěvky

Mas pravdu pristup je ke svicka hodne spatny, ale jde to. Pred mesicem jsem je chtel taky prave zkontrolovat, a kdyz jsem se dostal az ke svickam, tak jsem zjistil ze ten klic co jsem mel v kufriku se nevejde kvuli nalitkum v hlave motoru. Nejlepsi je primo klic na svicky (mela by to byt 16mm) s kloubkem. Chystam se ho taky poridit, videl jsem ho v autokelly kolem 60kc.

Kdyz jsem rozdelaval sani, tak jsem si nejdriv sundal cerpadlo vzduchu, stejne se pak sunda drzak cepadla, odmontujes spodni dil plastoveho sani od hlavy motoru a horni dil drzi spondi pomoci rozpernych plastnovych nytu (takove cepy), staci vytahnout do strany. Od hlavy motoru sundas lehce, v hornim dilu jsou zapasovane tesnici vlozky, staci trochu zabrat, posunes si rozdelovaci listu paliva, sani posunes trochu stranou a misto ke svickam je volne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, kamo, to teda ne.to vypada na cely den.krome toho mam v tom sani zespodu naproti benzinovym vstrikum jeste vstriky na LPG, moooc prace, kdo to pak da do kupy? Minule mi to delal mechanik tak jak to je, jen kloubovym klicem.jde to,ale nadaval jak prase.no a ja premyslim jestli to zvladnu sam u 2 a 3. valce to bude masakr.Vis, svicky tam mam cca. pul roku,ale to je zatim to jedine, co jsem jeste nemeril nebo nezkontroloval.Jeste perlicku,byl jsem si zmerit baterii u mistniho autodiloprodejce.Rekl,ze baterie ma 74procent kapacity,a mam ji vymenit, a ze dava start. proud 455A.To jsem se pobavil, kdyz jsem sundal kryt a na ni je napsano 380 :).jak muze po 8.5 letech davat vic nez rika vyrobce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prace na cely den ale s nekvalitnim naradim nebo chybejicim, musel jsem si vyrobit imbusovy bit na nastrckovy klic, ale jinak jsem to mel rozdelany a slozeny za 2 hodky, chvili jsem dumal jak oddelit horni dil od spodniho saciho potrubi, ale demontaz svicek jsem nedelal, jak uz jsem psal, nevesel se mi tam tlusty trubkovy klic ;-(

Podle toho na kolik urcil zkratovaci proud 455A, tak bych ani moc neveril te kapacite. Ja jsem si pujcil od dedy (spravuje startery, alternatory) klestovy ampermetr a nameril pri startu pri teplote okoli cca 15st startovaci proud 110A. 455A je nejaky nesmysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj pánové

Mám také 75 Kw a také problém se startem ale já jen když svítí sluníčko tak po hodině stání startuju až na potřetí. Vyměnil jsem celouřadu věcí teplotní čidlo vstřikovací lištu čerpadlo filtry svíčky kabely. Jeden elektrikář mi říkal něco o nějakém zesilovacím modulu co je pod řídící jednotkou ale fakt nevím jestli tam něco je nebo ne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, kdybych si precetl cele Skoda forum jeste predtim nez jsem auto kupoval, nikldy bych si oktavku potazmo Skodovku nekoupil.Dnes jdu z prace driv a zacnu svickama, promerim nove kabely, zapalovaci civku, pokles napeti pri startu, slehnu palici do cerpadla, odpojim RJ lPG (doufam), zkontroluju studenaky,... co jeste, kopnu do dveri a dam si inzerat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o zesil. modulu jsem taky neslysel, k cemu by to melo byt?

Hele fakt nevím prej je to něco na zesílení jiskry při startu víc k tomu nemohu dodat. Nic méně něco jsem u sebe objevil v elektrice tak zitra vyzkouším a dám vědět. Jinak pak dávám také inzerát a půjde. Neee to musíme vyřešit jsem s tím autem jinak moc spokojenej!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mam ten stejny problem... svicky meneny pred cca 5 tis km, cerpadlo podle zvuku jede, na volnobeh otacky nekolisaji, nova lambda, ale startuje si to jak chce. obcas mi prijde ze, kdyz pri startovani tuknu do plynu, tak ze to naskoci. to by mohlo byt snimacem polohy skrtici klapky, ale byla na jare cistena a vag zadnou chybu nehlasi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vetsinou mam nohu na plynu pripravenou a kdyz vidim ze motor ne a ne naskocit, pridam a motor vetsinou naskoci. Se skrtici klapkou je tu prima souvislost, to jo, ale na skrtici klapku se vazou i dalsi veci, zvyseny tlak paliva, mensi podtlak v sani (mensi prisavani falesneho vzduchu) apod., tak zatim taky tapu kde hledat zavadu. No jeste zkusim zkontrolovat ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu, jestli nezustava pri startu kratce otevreny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jediny co vim, tak to prestalo chvilku delat, kdyz bylo auto na servsni prohlidce v S A. to menili palivovy filtr. ale cca po 2 mesicich to zacalo zase.

a kdyz nastartujes a hned to chcipnes a znova nastartujes chytne ti to hned? mne jo. taky me napadla nejaka netesnost ve vedeni benzinu. ale zase si myslim, ze je tpö blbost, kdyz by byl tlak spravny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to prestanu resit, nez se neco poradnyho ukaze.Udelal jsem co jsem napsal,promeril odpory u vseho co slo a nic.rano na brnk, odpoledne 2x,ach jo.Dneska jedu za manikem co mi snad pujci nejake relatka a uvidime,pujcil jsem si i baterku, nic.Co mi vyskocilo naVAGu hned po startu, ze lambda 2 napeti prilis velke,ja v haji uz delsi dobu,ale nic nehlasila,tak objednam aspon tu, planuju to uz dele,treba to bude tim, i kdyz nevim proc, kdyz ta nereguluje a uz vube ne pri studenem motoru pri startu, ale kdo vi co posila do RJ za zkraty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli myslis lamdou 2 tu za katem, tak ta uz vubec do regulace nekeca a o nizsim vykonu spatnou regulaci tedy nemuze byt rec, jinak vysoke napeti na lambe za katem znaci nizkou ucinnost katalyzatoru, lamba muze byt naprosto v poradku, tak at zbytecne nevyhazujes penize

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nj, ale jak rikam, chyba vyskoci hned jak spustim starter.Ale je v haji uz dyl,hlasi stav bud 000 nebo 100, i pri zahratem motoru,ma mit 110 nebo v zatezi 111.ale nikdy se chyba neukazala az ted, tak uvidime.a delejte taky neco kua, nebo si budu muset vzit pujcku a dat to do Skodovky <_<

Jeste dotaz, ktera relatko ma na starost vstrikovaci ventily a jine tyhle veci, co se tykaj startu? Co vsechno spina napr. rele pal. cerpadla.Tuhle sporadickou jsem tam taky jednou mel, ale rele se zda ok, cvaka,cerpadlo beha atd.?

Editováno: , autor: milosk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hezke , diky, ja se v tech schematech nevyznam. a to myslis sepne jednim kontaktem vse, nebo je to rele rozdelene, napr. dvojite? Jde o to, ze i kdyz cerpadlo bezi, je mozne ze by treba nesel proud do vstrikovani a tak? je na tom rele asi 6 vyvodu,ptam se proto, ze nevim jak to vlastne uvnitr ma.Znam jen princim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Melo by to byt tak, ze rele cerpadla napaji spolecne vyse uvedene soucasti, ktere jsou ale jisteny jeste zvlast a spinany proti kostre RJ. Z rele je podle schematu napojeny i spinac dveri, jak mi tu nekdo vysvetloval, ze cerpadlo se na cca 1s spusti pri otevrenych dverich aby zvysilo tlak paliva. Jinak schemata v DP jsou naprd, chtelo by to jedno velke schema a ne 20 stranek s jednotlivymi castmi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mi asi hrabne.dneska po startu, chcip,start, chcip, kolisani otacek.Tak uz fakt nevim.Pujcil jsem si od kamose sadu relatek, ma sice tDI ale relatka budou asi stejna tak vymenim a uvidim.mam podezreni na trafo, civku, jen se mi nechce pokazde kdyz pojedu do prace a z prace otevirat kapotu,vytahnout kabel ze 4. valce,dat tam svicku a koukat jestli hazi jiskru.Asi mi nic jineho nezbyde.Jeste zkusim tedy koupit tu baterku, jeste jsem ji nekoupil, nemam na to ted prachy, ale co uz, ta se neztrati.Co vy, pokrocili jste nejak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vcera jsem to na poprve bez plynu nestartoval, podruhe uz jo, ale volnobeh okamzite vyletel na 1100 ot/min a zatez motoru pres 35% pri volnobehu. Chvili to bezelo neklidne pri takto vysokem volnobehu a pak bac spadlo to na 750 ot/min a klidny chod. Jeste napojim vag abych zjistil hodnoty snimacu primo pri startu.

Jeste mi prestal ukazovat panel pristroju teplotu motoru (signal do RJ je OK), nemohl by nekdo rozpojit svorkovnici kombinovaneho snimace teploty motoru (vedle svornovnice termostatu) a zmerit napajeci napeti na svorkovnici (odpovida pinu A na snimaci, pripadne i C do RJ), ja nameril pro RJ 5V a pro panel pristroju 200mV coz je divne.

post-22106-1252315734_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne v DP to neni, tam je zminka o promereni samotneho snimace chl. kapaliny, ten jsem promeril a je OK, akorat to napeti k termistoru se mi nezda, zkusim odchytit oktavku nekoho znameho a zmerit to, jinak opatrnost pri promerovani zvlastne odporu vedeni se zapojenou RJ je na miste (nestaci jen odpojit baterku), ale pokud meris napeti, tak se neni ceho bat ;-)

Jinak planuju zkontrolovat tesnost toho AGR (nejdriv asi podle DP jestli hodnoty otevreni odpovidaji prirucce a pak jestli to pujde tak ho zkusim demontovat a zkontrolovat na tesnost) a pak jeste snimac otacek motoru (nejlepsi by byl osciloskop), ale uvidime jestli pomuze seriova diagnostika. Nejak se ty poruchy kupi, spatny starty, vadny ukazatel, uz se tesim cim predvapi auto v budoucnu ;-(

Editováno: , autor: chase
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v elektrice se vubec nevyznam, jsem strojar no.Fakt promin, mam bobky, krome toho muj merak je jeden z vojenskych z minuleho tisicileti, pod rucickou ma napsano Sdelano v CCCP.

Takze, vymenil jsem ty relatka za pujcene, a pri ceste z prace start na 2x a to jeste s proslapnutym plynem. Ale rano, manzelka startovala, ja mel svicku na kabelu od prvniho valce venku, a chytlo to temer hned a to na 3. Takze takovy bude ted muj postup, musim vyloucit, ze to neni zapalovanim.Tu baterku teda jeste nemam, ale proste tomu nejak neverim.Zajimave je, ze se stava pravidlem, ze to nestartuje jen kdyz je cely den na slunicku.takze jedine cidlo teploty ve vaze,jinak nevim.

17.50 tak jsem ted zkontroloval klapku, jeji napajeni atd, vse OK, udelal adaptaci, OK.Projel jsem vahu, zmeril odpory dle teploty, vse OK,tak jsem ji jeste prostriknul.Tak uz budu jen cihat kazdy start,kde nebudu delat lidem saska, se svickou v ruce na motoru. Neco proste postupne vyloucit musim. Blby je ze to dela jen obcas.

Piste taky vase postupy a na co jste postupne prisli.

Nejste nekdo pobliz Zbiroha, okr. Rokycany,Beroun? Ze bychom to dali nejak dohromady, popujcovali dily a tak, az na neco prijdem.

10.9. tak vcera kontrola vsech svicek,na to ze tam jsou cca. 15000km tak docela ojete, Championky no. ale zhrozil jsem se, ze mely odtrh mezi 1.2-1.5mm,tak jsem je priklepl na 0.8,na plyn je to pry lepsi tak uvidime.prikladam foto jedne z nich, dobra zprava je, ze maji vsechny absolutne stejnou barvu, isolator cihlove cerveny.

post-8143-1252565077_thumb.jpg

Editováno: , autor: milosk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak vcera na vAGu chyba 16554, to jest chybne vstriky nebo regulator tlaku paliva. Lambda 2 je od vcera nova a chodi, takze aspon to, coz ale nic neresi. Asi budu muset zkusmo poridit ten regulator a nebo tepl. cidlo, je sice promerene a zkousel hjsem uz 2 ale nejak se mi to k tomu porad hodi.

Nemohl byste mi nekdo zjistit cislo z ETKy na ten regulator a taky na to cidlo? Regulator je na vstrikovaci liste.Diky predem.

Editováno: , autor: milosk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...