Gus Vloženo 10. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2009 Zdravim. Mam 1.8RS 01. a vypína turbo a svítí na palubce znak motoru. Po vymazání na vagu auto cuká a nechce se mujet tak cca 5 km je vše ok ale když je dyl v tahu tak opet turbo vypne a po nekolika km se rozsvítí opet znak motoru. vag ukaže chybu: přispusobení smesi, system příliš chudy. Všechny tlakový a podtlakový hadice sem kontroloval a nic nenašel. Dekuju za rady a nápovědy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OldMan Vloženo 11. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2009 co lambda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slaboch Vloženo 11. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2009 co lambda? Lambdy sme meřily a ty sou v poho. vaha vzduchu taky. maji ty samy hodnoty jak udava vag. zejtra dam novy svíčky a uvidím. pak skusim čerpadlo v nadrži. Ale je divný že je to horší a horší. neco pomalu umírá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 11. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2009 co třeba ty gumový hadice který jsou odvětrání z víka a z kliky? tak se stává že to bývá proseklý lehce a přisává si to tam "falešnej" vzduch nemáš budík na tlak a podtlak turba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slaboch Vloženo 11. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2009 co třeba ty gumový hadice který jsou odvětrání z víka a z kliky? tak se stává že to bývá proseklý lehce a přisává si to tam "falešnej" vzduch nemáš budík na tlak a podtlak turba? budíky nemam ale na ty hadice čihnu. akorad sem menil to gumový téčko jak je v tom zpetnej ventyl. nad nim byla praskla jedna hadice. ta je nova ale pořad stejny. udelal sem si i připravek na natlakovaní hadic od turba - celou soustavu. natlakoval na 0.6 baru a v poho nic neuchazelo. tak jedine nejaká podtlaková a ty sem prolez taky. snad všechny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slaboch Vloženo 12. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2009 budíky nemam ale na ty hadice čihnu. akorad sem menil to gumový téčko jak je v tom zpetnej ventyl. nad nim byla praskla jedna hadice. ta je nova ale pořad stejny. udelal sem si i připravek na natlakovaní hadic od turba - celou soustavu. natlakoval na 0.6 baru a v poho nic neuchazelo. tak jedine nejaká podtlaková a ty sem prolez taky. snad všechny Tak sem vymenil svíčky. Dal sem tam NGK a vypada že zatim je to v poho. Daval sem ji co proto a zatim bez chyby. Doufam že to bude ono. Ty staré mely najeto 145 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael99 Vloženo 17. Červen 2013 Sdílet Vloženo 17. Červen 2013 Ahoj, chtěl bych se poradit s problémem, který řeším už několik týdnů a ani v servisu si s tím zatím neporadili. Mám Octavii I RS, rok výroby 2001, najeto 165 tis km... a mám problém s tím, že motor netáhne. Projevuje se to tak, že při sešlápnutí plynu auto pocukává jako by ho zezadu někdo přitahoval. Je cítit jako, že se auto trápí....na plyn reaguje jen pomalu a cuká při tom. Někdy se stane, že když jen o pár milimetrů uvolním plyn, tak se auto jakoby chytne a začne trochu táhnout...ale stejně ne tak, jak by mělo. Zvláštní je, že přes zimu auto jelo jak mělo, problém se vůbec nevyskytoval. Jak se ale postupně oteplovalo, zase to začalo. V servisu mi sdělili, že na svodech od turbu a i turbu samotném je několik prasklin. Na turbu dokonce prasklina z obou stran pláště. Takže turbo bylo vyměněno za zcela nové, svod byl svařen. Bohužel problém přetrvává:-( Bylo mi dokonce sděleno, že by to mohl dělat čip, který na autu je (Cimbu), prý se software přizpůsobuje/upravuje jízdou.....což jsem teda nikdy neslyšel. Kabely jsou prý v pořádku, hadice také, váha vzduchu je dá se říci zánovní, vzduchový filtr byl před pár tisíci km vyčištěn. Nemůže to dělat třeba palivová pumpa? Nemáte nějaký tip co to způsobuje? Děkuju za rady. Michael Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 Ahoj, hele odkud jsi chlape.....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macomh Vloženo 28. Červen 2013 Sdílet Vloženo 28. Červen 2013 (editace) Mám taký istý problém s mojou octaviou 1,8T + LPG. Čí na LPG alebo na benzín, robí presne to isté, cuká, niekedy aj strelí a potom keď uvolním plyn, alebo po zacukaní, akoby zhltlo bublinu a ťahá jak besné, no nie vždy plnou silou, ako tu píše zakladatel témy. Na VAGu mi vypisuje:00561-Prizpusobeni zmesi14-00-Adaptační hranice/součet/prekročena Bol by som vďačný aj za nápady, prípadné riešenia tohto problému. Túto tému by však trebalo presunúť, lebo tu sme 1,8 20 V a nie 1,8T. Editováno: 28. Červen 2013, autor: macomh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 28. Červen 2013 Sdílet Vloženo 28. Červen 2013 jak vysoko jste to chipovali....? A to cukání dělá to, jen po staru, když je auto studené......? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael99 Vloženo 2. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2013 Já mám chip od Cimbu....nějaký 142kW oproti původním 132kW....takže nic velkýho. I když je motor studený, tak auto otáčky drží...žádné kolísání, nic takového. Ale pak přidám prudšeji plyn, tak auto nechce jít do otáček, motor pocukává.....prostě to nejede. Většinou stačí nepatrně ubrat na plynu a auto se chytne....začně táhnout...ale i tak je to bída. Jinak já jsem z Prahy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 Mno mohl bych ti doporučiz´t a poslat číslo na jednoho člověka od Český Lípy. Já u něho servisuju všechny auta a dělá převážně jen škodovky... Myslim si, že by ti mohl pomoct. Chceš poslat na něho číslo přes SZ..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael99 Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 (editace) Jseš hodnej, ale dnes jsem si auto převzal a je to OOOOKKKKKK. Ani si nedovedete představit tu radost. Bylo to palivovým čerpadlem. Každopádně možná by nebylo od věci mít na někoho takového kontakt, poslal bys mi ho prosím. Díky. Editováno: 3. Červenec 2013, autor: Michael99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 4. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2013 Palivové čerpadlo je základ, v Praze změřím, a výkon odbrzdím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elmarees Vloženo 4. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2013 Taky jsem to řešil a dlouho...a taky palivové čerpadlo...to mi řekněte, že tak odchází Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macomh Vloženo 11. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2013 U mojej oktávky som čerpadlo vymenil a problém pretrvává, ale robí mi to isté aj na LPG. Nemáte nejaký nápad, čo by to ešte mohlo byť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo24 Vloženo 11. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2013 podone nieco aj mne .. ale tak ked pritlacim tak ako keby dochlo.. ked podradim a pritlacim tak lepsie. . mam tiez LPG co tak zapalovacie cievky? ze na 1.8t boli zvolavacky tak som volal dnes do servisu .. a som sa objednal. jednu cievku som uz menil asi mesiac dozadu. teraz sa pozeram aj po novych svieckach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macomh Vloženo 12. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2013 Potom keď vyriešiš, tak nezabudni sem napísať. Možno to pomôže aj nám ostatným. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*pepa* Vloženo 14. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2013 Přesně ten samý problém. Načipoval jsem na nějakých 156kW a od té doby se motor chová divně. Spolujezdec sice necítí nic, ale já na plynu cítím jako by motor buď vynechával a nebo turbo neudrželo tlak. Nevím jak to jinak popsat. Prostě to lehce škube. Někdy to jede jako šlak a někdy je to úplně tupé. Vyměnili jsme ventil turba a zapalovací cívky a nepomáhá. Svíčky jsou v perfektním stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeno113 Vloženo 16. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2013 Chlapí řešim stejnej problém u AGU bez čipu a LPG. Může mi nekdo poradit kde najdu čidlo plnícího tlaku sání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stany Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 (editace) Mám taký istý problém s mojou octaviou 1,8T + LPG. Čí na LPG alebo na benzín, robí presne to isté, cuká, niekedy aj strelí a potom keď uvolním plyn, alebo po zacukaní, akoby zhltlo bublinu a ťahá jak besné, no nie vždy plnou silou, ako tu píše zakladatel témy. Na VAGu mi vypisuje: 00561-Prizpusobeni zmesi 14-00-Adaptační hranice/součet/prekročena Bol by som vďačný aj za nápady, prípadné riešenia tohto problému. Túto tému by však trebalo presunúť, lebo tu sme 1,8 20 V a nie 1,8T. Tak stejny problem,stejna chyba,co vstrikovace?..mam taky auto na LPG.. Navic jsem to zkousel a jel na benzin,auto nejak moc netahlo.. Editováno: 13. Srpen 2013, autor: stany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 21. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2013 Přesně ten samý problém. Načipoval jsem na nějakých 156kW a od té doby se motor chová divně. Spolujezdec sice necítí nic, ale já na plynu cítím jako by motor buď vynechával a nebo turbo neudrželo tlak. Nevím jak to jinak popsat. Prostě to lehce škube. Někdy to jede jako šlak a někdy je to úplně tupé. Vyměnili jsme ventil turba a zapalovací cívky a nepomáhá. Svíčky jsou v perfektním stavu. Cimbu, nebo Sportmotor..nebo autochip?? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 Michael99 - mám možná stejný problém .... jen jsem dnes zjistil, že když odpojím váhu vzduchu, přestane při sešlápnutí plynu vynechávat a jede v pohodě ..... člověk by čekal, že když čerpadlo, závada bude trvalá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.