mambo Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 (editace) Taky by tam mohly bejt zrcátka z eMBéčka. Nevim, proč tam nenechali ty původní z O Editováno: 20. Srpen 2009, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 myslis tie chromovane ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 To jsou přesně ony. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 mmmm vypada to zvlastne. asi len nezvyk. zas az tak skarede to neni. mozno keby bola na hlinach a trosku ucupena tak by to bolo OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 Co to je " na hlinach a ucupena"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 jester: ano, nesmyslne reseny interier (rozumej na urovni roku 1996), napric jsou velmi nestastne tvarovane vyplne dveri, podelne je jednak velmi kratky rozvor a take palubni deska vycnivajici do prostoru kolen spolujezdce.nema cenu tady porovnavat a oslavovat dve auta, at si kazdy poridi co chce. nekdo ocenuje snadne nastupovani a nekdo se zase chce ohybat. jak uz jsem napsal, FII/R a OI nabizi kazda neco jineho. sermovat tady s nesmyslnymi a nicnerikajicim frazemi "praktictejsi kombik" a presvedcovat jeden druheho proste nema smysl. Zalezi taky vzdy na tom, k cemu se to auto a jak bude vyuzivat. Rodice se ted treba rozmysli, jestli tohle vyuziji, vezmou R a nebo rocni OII. Negativni vlasntosti prakticky dvoumistneho auta jim nevadi, takze to vypada asi na korunu - cena je prakticky totozna s tim, ze do Touru nekolik veci nelze objednat. S rozvorem a tapecama mas pravdu, ale stou palubkou to snad nemyslis vazne, prave diky palubce ktera ma tunel az dolu se po jezdeni v F1 nebo Roomsteru vzdy tesim do Octavky kde si muzu pohodle oprit nohu, pri mejch 187cm me palubka u F1/2/RM neskutecne sere i s malym radiem me tlaci do kolene a nemuzu si najit pohodlny posez...palubky v Oct1 (stavajici palubka je od roku 98- verze SLX) a O2 me prijdou nejlepsi na autech, vypadaji jak z vyssich trid, ten protahlej stred. tunel az dolu.. Jinak asi mam k Octavce1 jiny vztah protoze sem zazil vyrobu O1 ve Vrchlabi stejne tak jeste F1 v Bolce to byla jeste doba kdy si skodovka vylepsovala kvalitu a image... ale od doby nastupu F2/RM sem zazil jen samy usporny reseni a spousta levnych resieni na FII/RM se me ve vyrobe nelibyla... nicmene posledni pulrok sem ve verchlabi nebyl, takze treba uz to s kvalitou O1 taky neni takovy.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 No vidis, co sem rikal. Ty si rad opiras nohu o tvrdej plast a ja zas ocenuju pristrojovou desku vys, aby mela noha misto a v zadnem kontaktu nebyla. Kazdy ma rad neco jineho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 20. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2009 Co to je " na hlinach a ucupena"? No to znamena na hlin. diskoch a znizena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 21. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2009 (editace) bojler: nechapu co tu pises, s rozvorem mas pravdu... Ale interier? Vzadu je malo mista,ale vepredu si pripadam moc dobre, mam Roomstera a ten interier tam s klidnym hlasem muzu rict ze nesnasim...lacine plasty, ne zrovna dobre resene... Myslim se ze Octavia (na to ze uz se ta novejsi palubovka dela od 99 - 10 let) ma palubovku neustale velmi dobrou...kolikrat si sednes do jineho auta a palubovky u aut r.v. 2005 maji horsi nez Octavia I generace. Mam 185cm a porad se tesim az si sednu do me Octavie. Jinak u Roomsteru chvalim podvozek,ten se jim povedl... Jo a abych nezapomel...sedaky v romsteru jsou jak lehatka na plazi...zadne bocni vedeni,jen takove lehke utopeni... Kdyz jedu ve firemni Octavii 4x4 ma klasicke sedaky a sedi se v nich moc dobre, kdyz sednu do sve, do RS sedaku,je radost tam sedet. V Roomsteru jsou hodne mekke... Editováno: 21. Srpen 2009, autor: Dandiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 21. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2009 Akorát ta fotka interiéru není moc dobrá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2009 dandiel: zjevne´s nepochopil pojem "nesmyslne reseny interier". vkladas mne do ust co sem nerekl. kdyz si prectes muj prispevek, tak tam o tomhle nenajdes ani slovo. mluvim o ergonomii a celkovem reseni prostoru - tzn. nemusis se ohybat k ovladani topeni, tam kde ma spolujezdec kolena neni vyboulena pristrojova deska, mas kam dat brejle apod. s materialama souhlasim, osobne se mne libi jenom interiery Chic a Pulse, zbytek vubec nemusim, kor svetlej. stejne tak souhlasim se sedadlama, ty klasicky prakticky nemaji bocni vedeni a asi se hodne chce primet zakaznika k nakupu "sportovnich". mne se naopak pristrojovka OI libi, jenom je podle me neprakticka. pusobi na me dokonce ve vhodne vybavenem aute dokonce hodnotneji nez v OII treba.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 21. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2009 To jo,ale ja se zase treba v Roomu boucham o rantl kolem radia,je nizko a kolenam mi vadi, v OI je tam plocha o kterou se da oprit.. Castecne mozna interier by sel lepe vyresit,ale v roomu,jsou treba dva drzaky na nejake kelimky,ale v zivote jsem to nepouzil,pak je tam nejaka schranka nalevo pod volantem ,to taky nevim co tam dat...lip ma reseny kastil a navic i tu prihradku nad kastlikem,ale urco by slo vyuzit i lip v roomsteru... Kvalitou je urco velmi dobra... V OII se mi lipi u OII rs tapeci,s tim hlinikovym dekorem,co treba vubec nemusim je dekor dreva...bleeeee:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 21. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2009 Dandiel: Já třeba do tý schránky vlevo pod volantem pravidelně odkládám mobil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 21. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2009 Tak takovy maly nemam,navic bych se bal ze vypadne a potrebuju ho po ruce,ale vyzkousim:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 21. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2009 Normální mobil se tam vejde úplně v pohodě, nikdy mi z tý schránky nevypadl. A po ruce to koneckonců taky je. Omlouvám se za OT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 21. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2009 Osobne mam O1 facelift, ale už dvakrát jsem měl pujcenyho Rooma, pokazdy na 3 dny a nechapu, co se vam libi na jeho podvozku. Podle me Roomster hrozne drnca, je tam citit kazdy vymol, kazdou diru. Kdyz jedu po hrbaty silnici, tak se auto hrozne pohupuje a to nemluvim o vyhybani se prekazce. Zrejme kvuli tomu, ze je Roomster docela vysoky, tak se cely dost naklani. Nemuzu si pomoct, ale jizda Roomsterem alespon me hrozne unavuje prave drncanim a ruznym pohupovanim, ktere z Octy neznam. Dalsi kapitolou je interier, jelikož měřim 192cm, tak mam sedacku uplne vzadu tím se místo za mnou stává nepoužitelné a roh u radia jsem proklinal celou dobu, už kvuli tomu bych si Rooma ani koupit nemohl a myslim že tenhle podle me vaznej nedostatek (spis nadbytek plastu) nevykompenzuje ani držák na kelímek ani pouzdro na brýle. Uprimne jsem nemohl pochopit, že si někdo může koupit tohle auto, když za podobný peníze může mít Octu Tour, její jedinou nevýhodu vidim v tom, že se vyrábí 13let a je okoukaná. To že se z Roomstra vystupuje lépe ocenil můj děda :-) mne to připadá, jako když vystupuju z mikrobusu.. Ale naštěstí máme každý jiný vkus, osobně bych si koupil opět Tourku a evidentně nejsem sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 22. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2009 No vidis, co sem rikal. Ty si rad opiras nohu o tvrdej plast a ja zas ocenuju pristrojovou desku vys, aby mela noha misto a v zadnem kontaktu nebyla. Kazdy ma rad neco jineho. No jenze prave u FII/RM je problem ze pri moji vejscce vzdy reju kolemen do rohu pristrojovky coz je alarmujici i pri nehode a toto misto jako nebezpecne oznacil i E-NCAP.. vzdy se musim usatit neprirozene abych mel rezervu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 22. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2009 tomina: Takže když si v Roomu posuneš sedačku zcela vzad, je místo za tebou nepoužitelné? Ale ale. A jak to teda máš v tý Octě Tour? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 22. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2009 Osobne mam O1 facelift, ale už dvakrát jsem měl pujcenyho Rooma, pokazdy na 3 dny a nechapu, co se vam libi na jeho podvozku. Podle me Roomster hrozne drnca, je tam citit kazdy vymol, kazdou diru. Kdyz jedu po hrbaty silnici, tak se auto hrozne pohupuje a to nemluvim o vyhybani se prekazce. Zrejme kvuli tomu, ze je Roomster docela vysoky, tak se cely dost naklani. Nemuzu si pomoct, ale jizda Roomsterem alespon me hrozne unavuje prave drncanim a ruznym pohupovanim, ktere z Octy neznam. Dalsi kapitolou je interier, jelikož měřim 192cm, tak mam sedacku uplne vzadu tím se místo za mnou stává nepoužitelné a roh u radia jsem proklinal celou dobu, už kvuli tomu bych si Rooma ani koupit nemohl a myslim že tenhle podle me vaznej nedostatek (spis nadbytek plastu) nevykompenzuje ani držák na kelímek ani pouzdro na brýle. Uprimne jsem nemohl pochopit, že si někdo může koupit tohle auto, když za podobný peníze může mít Octu Tour, její jedinou nevýhodu vidim v tom, že se vyrábí 13let a je okoukaná. To že se z Roomstra vystupuje lépe ocenil můj děda :-) mne to připadá, jako když vystupuju z mikrobusu.. Ale naštěstí máme každý jiný vkus, osobně bych si koupil opět Tourku a evidentně nejsem sám. Mam uplne stejny nazor... a to bych si dal sedacku v Oct jeste niz ... nechapu lidi co rvou sedacky co nejvyss..nicmene podvozek u O1 beru jako dobry pouze RS..serie je uz dnes hodne podpruer a moc svizne se stim jezdit neda, RM je na tom daleko lepe a pokud mas 15tky tak je ok.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 22. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2009 tomina: Takže když si v Roomu posuneš sedačku zcela vzad, je místo za tebou nepoužitelné? Ale ale. A jak to teda máš v tý Octě Tour? Podle me stejne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 22. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2009 Já bych řekl, že je rozdíl v místě pro nohy zadních cestujících v Roomu a Octě Tour při posunutí přední sedačky zcela vzad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 22. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2009 No mista je vzadu v Roomu urcite vic nez v Octavii,to uznavam,ale zase octavie to komplenzuje velkym kufrem,do ktereho dam bez problemu kolo... Podvozek u Rooma muzu jen chvalit,muj ma nejto 57000 km a nemuzu rict ani tuk, podvozek u Octavie je hodne slaby na tohle... Na roomu jsou 15" pneu s profilem 195/55 a i kdyz jsou ty pneu tak nizke,tak na hrbech apod je to pohoda,navic je to dobre odhlucnene. Ja na svoji octe 205/50 R17 citim hrby a navic to jde vic citit do kastle... Ano RS podvozek u Octavie je o necem jinym, uz jen uchycenim stabiku.... proto rikam,mam Roomstera ale uzitnou hodnotou se mi daleko vic libi Octavia, kdyz se jeste pekne upravi je z ni pekny autko i po 13 letech. Roomster je taky pekny,ale ma taky sve mouchy, ten ram kolem radia je opravdu divny a vadi i me.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 22. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2009 S tím rádiem problémy nemám. Měřím asi 185 cm a úplně bez problému. Věřim, že s tím máte problémy, protože si na to tady dost lidí stěžuje, ale popravdě jsem to zkoušel a nenašel jsem polohu, při který by mi to rádio vadilo, leda bych zase nemohl šlapat na plyn . V oktávce II jsem jel jako řidič pouze jednou a v octě I několikrát jako spolujezdec. V obou případech velice pohodlný. Jenomže to jsem byl "zhýčkanej" ze starýho auta , proto záleží na tom, jaký má kdo nároky. Každopádně cena za jakou je teď octavia tour trumf je hodně lákavá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 22. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2009 (editace) No pokud ma nekdo problem u R s pohupovanim a u mnohem gumovejsi OI s tim problem nema, tak se nezlobte, ale to je podle me na pomoc psychologa Je zajimave, ze neznam kritictejsiho cloveka R nez majitele 7-12 let stare OI :-D Jinak videl sem dneska ty novy zrcatka a neni to vubec strasny. Dandiel: kolo bez sklapeni sedacek? Editováno: 22. Srpen 2009, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HOUZJ5AJ Vloženo 22. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2009 Mě ta nabídka připadá dost lákavá, zejm. v relaci Fabia - silnější haťapka za 260.000,- v ambientu nebo octavii tour trum s 1,6 za 270.000,- Pěkné dilema, co z toho vybrat, zda morálně zastaralejší auto se silnějším motorem, nebo novější ale s tříválcem. Navíc teď vypadají všechny ojeté octavie první generace dost předražené (Zrovna doma řešíme zda ojetou octavii z důvodu úspor nebo něco z výše uvedených.). Když si vezmu, že novou 1,6 lze koupit s klimou za 280.000, teď za tři roky se říká tak min 40 % ceny dolu, takže jsme na 168.000 za tříletou octavii, za další tři roky to samé, takže cca 100.000 za šestiletou. Ale cena octavií z 2000 či 2001 s klimou a prokazatelným původem a slušnějším stavem je tak 110.000,- a výš, zejm. pak TDI ještě víc. A teď se rozhodnout, co koupit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.