Jakub - škodík Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 (editace) A ještě jsem zapoměl - pokud budeš dávat brzdovej kit - tak se ti může stát, ze tam ty tvoje 17ky nepudou nasadit - protože nové brzdiče budou širší - pak se musej dát podložky nebo kola s jinym ET - je dobrý si to nejdřív prověřit. Kde si našel ty brembo kity - www ? Taky teď řešim brzdy. Já koukal na : www.nextuning.cz ( nevim jestli 1 nebo 2 t ) - maj tam dobrý brzdy. Editováno: 2. Únor 2007, autor: Jakub - škodík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 to mi doporučil známej v Elitu ,jinak on objedná to co mi tam půjde jinak mu to vrátim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) tak to je asi zázrak ,nebo to předělal a auto mu stálo v garáži Ne jezdí s tim pořád a je to stejnej magor jako já. Tak to se hodne divim ze se mu to nerozlitlo, nedavno jsem koukal na 150tku tdi leona fr serii a vse je tak tak 2x vetsi jak u 66/81cky!!! hadice, intercooler, homokluby, proste vse, a kdyz tomu daval, tak se i ty obrvsky hadice roztahovali ...nebo u Vase jsem koukal na 150tku serii GIV a taky to same... Editováno: 3. Únor 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) já tam volam včera ,a myslel jsem že vím vše --- toje výkon 160 koní = turbo ze 130 ,trysky od DP ,a chip výkon 180 koní = turbo 150 ,trysky,chip ,spojka ,IC a hodně úprav kolem .Zatím volím variantu trysky ,protože mam turbo jako má 81kw a to zvladne 130 koní .Až andre bude mít turbo jdu do 130 turba a chipu na 160 koní a rovnou dám i spojku od sachse. Schvaluju, presne jak jsem rikal uz na zacatku... A k tem brzdam.. pokud mas ORS tak pocitej 16tky na zimaky minimlne, jak tu psal i michal.. PS: Kolik ti rikal Andre za spojku od sachse ? Taky se na ni pomalu chystam, nebo z VR6tky... Editováno: 3. Únor 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 neřikal nic ,ale vzal bych úplně novou ,mam nějakou slevičku v Elitu tak až to bude aktulní tak se o cenu budu zajímat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 zdravim ,protože chci zvednout výkon u své octy a každej řiká něco jiného ,prosím pište sem své poznatky z vašich vozů .Spolehlivost ,životnost dílů a případné výměny a opravy .samozřejmě i pište od koho a jak a na kolik a za kolik jste zvýšili .PROSÍM NEPIŠTE SE TI CO JSTE VÝKON NEZVEDLI .REAKCE JAKO JSOU ŽE NĚKDO MÁ NĚKDO SLYŠEL ,PIŠTE JINAM DÍK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 takže si nic nezvedl ? Tady o tom kdo zvedl a né kde byste zvedli ,prosím čtěte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 mám jen vstřiky 81 a turbo z 130 PD JasteR říkal že typuje cca 130 a nevím budu víc realista asi 120 zatím jediny vyditelny opotřebení jsou pneu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Na FRS turbo kaput, spojka se uz ozyva.Narust typuji mezi 160-170ps.Po spojce a zmene IC a turba 150 jdu na brzdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) úprava z 90HP na cca 175HP od Reeshy....výsledek: výměna spojky za silnější, prasklá levá poloosa, žere gumy, ale měl jsem jen 15ky, jenž na to nejsou vhodný...jinak spokojenost, tuk tuk tuk.. Editováno: 3. Únor 2007, autor: JimTDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) Vymenene turbo, trysky a chip na miru, namereny vykon 154PS@364Nm (cip 150PS+ od3200 - 4600ot.) Upravu mam od podzima, predtim jsem mel rok jen trysky a ok, spojka zatim drzi, nic se nepodalo, ale jezdim celkem normalne ..ne sprinty.. Editováno: 3. Únor 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 4. Únor 2007 Sdílet Vloženo 4. Únor 2007 zdravim ,protože chci zvednout výkon u své octy a každej řiká něco jiného ,prosím pište sem své poznatky z vašich vozů .Spolehlivost ,životnost dílů a případné výměny a opravy .samozřejmě i pište od koho a jak a na kolik a za kolik jste zvýšili .PROSÍM NEPIŠTE SE TI CO JSTE VÝKON NEZVEDLI .REAKCE JAKO JSOU ŽE NĚKDO MÁ NĚKDO SLYŠEL ,PIŠTE JINAM DÍK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaTP Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Mam zvednuty vykon z 81kW na cca. 103kw, na brzde jsem zatim nebyl, delali mi to ve Sportmotoru. Najel jsem s tim zatim cca. 15 tis. km bez problemu. Jede to daleko lip, dlouhodoba prumerna spotreba mi vylezla z 5,7 na 6,2... jezdim hodne dalnici a nikterak to nesetrim... Jinak kdyz jedu na pohodu po okreskach, tak sla spotreba cca. o 0,5 l dolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Cau no ja mam zatim jen chip na 97kW z puvodnich 81kW a jedinej problem je, ze je to zrout pneumatik, spotreba sla taky nepatrne na horu, ale za to svezeni to stoji. A na jare se chystam navstivit DieselPower, kdyz uz je mam za rohem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimec Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Trysky sprint764+ chip muj...Vykon 112kw..Praha-Brno 160km/h prumerne porad a 5,3l spotreba.Ted mam chip jiny trochu slabsi od spoda ale hodnejsi na spojku.Zalezi jaky kdo ma pozadavek.Pneu mam ted zimni 15'' a zatim nesleduji ze by to zralo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk.tuning Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 1,9 TDi81KW r.v. 2/99 zvednuto pouze čipem ( výměna, starší typ řídící jednotky ) na 103kw / 305Nm. Od úpravy najeto již přes 100tis a bez problémů ( pokud nebudu počítat již 3 váhu vzduchu, kterou jsem dával nedávnou v 171tis/km, ale to jde drobet na vrub sportovního filtru ). Dlouhodobá spotřeba šla krapet dolů. Něco kolem 5,3. MK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 nejsem si jistej ,ale možná sem choděj taky tak čtěte http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8957 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 Já jsem výkon nezvedl, ale jednou jsem to 4x zvedl když jsem měnil kola a to byl výkon Promazano na prani culdy, jinak sorry, ale tohle bylo hodne good. Proste JOKE, ale nedelejte z toho culdovi to co nechce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bageta Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 Jestli chceš tak mám v DP objednané trysky a až budou cca 14 dní,tak tam jedu je namontovat a na chip.Takže jestli chceš můžeš se přijet podívat a svést se(předpokládaný výkon cca 190Hp). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 12. Únor 2007 Sdílet Vloženo 12. Únor 2007 no koukám moc lidí nemá chip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 prosím promazat ,příspěvky co sem nepatřej dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 prosím promazat ,příspěvky co sem nepatřej dík Gatovo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matomoto Vloženo 18. Únor 2007 Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 Nema nahodou nekdo zkus. s necim takovymto ? Je to chip "na vypinac" DIGITÁLNÍ OPTIMALIZACE DIESELOVÝCH MOTORŮ - TDI - 81 kW / 97kW Obrázek Výrobce: . Popis: DIGITÁLNÍ OPTIMALIZACE DIESELOVÝCH MOTORŮ - CHIP TUNING Paramet - specifikace POWER BOX CHIP - TDI - zvýšení výkonnu z 81 kW na 97 kW/ 275Nm Dokonalé spojení výkonu a rozumu = chip tuning Přídavný digitální modul umožňuje využít rozumně výkonovýc Pro značky: univerzální Cena (s DPH): 10 341,-6 990,- Koupit: Podrobné informace: DIGITÁLNÍ OPTIMALIZACE DIESELOVÝCH MOTORŮ Dokonalé spojení výkonu a rozumu Přídavný digitální modul umožňuje využít rozumně výkonových rezerv v nastavení a doladění diesel agregátů.Nárůst výkonu a točivého momentu, snížení spotřeby. Výhodou naší koncepce je možnost využít vyššího výkonu a točivého momentu v době,kdy je motor již dosáhne optimální teploty. Nedochází k zbytečnému přetěžování studeného motoru. Využití naší koncepce je dáno možností ovládat připojení digitálního modulu spínačem,který se montuje tak,aby byl ergonometricky v dosahu řidiče,nejlépe v blízkosti řadící páky. To znamená, že zvýšení výkonu a točivého momentu můžeme využít v případech předjížděcích manévrů nebo v případech, kdy dlouhodobě nevyžadujeme maximální výkon ale snížení spotřeby při zachování zlepšené dynamiky jízdy.Zároveň při udržení dlouhodobé životnosti motoru. Plus pro Váš automobil * Až o 20% vyšší výkon motoru * Výrazně vyšší točivý moment,až o 25% * Až o 15% nižší spotřeba pohonných hmot * Lepší zrychlení,vyšší tah,vyšší konečná rychlost * Výkon s lepším komfortem * Zvýšená aktivní bezpečnost Radost z jízdy Jak účinné je zvýšení točivého momentu v každodenním provozu, poznáte na živých reakcích motoru,kterou dieselové motory s digitálním modulem dokážou vyvinout už při nízkých otáčkách.Předjíždění, jízda v zatáčkách i jízda po městě je díky lepší dynamice příjemnější. Každý kilometr jízdy se stává radostí. Diskuzní fórum: Od: motorista Datum: 2006-06-12 20:29:11 Předmět: předmět Zdravím.Již delší dobu cca 5let mám instalován Power Box (chip)od stejného dodavatele,jako nabízí CZtuning v Seatu Toledo. Z původních 81kW na 97kW.Po počáteční mírné nedůvře musím uznat,že montáž i pozdější provoz mne přesvědčili o solidnosti tohoto produktu. Jezdím s CHIPem bez problémů,samozřejmě dodržuji zahřivání motoru až po té aktivuji Chip ovládacím spínačem na řadící páce.Byl instalován při najetých cca 43 000km nyní mám 190 000 km bez jediného problému až na ojeté kotouče. Spotřeba při využívání maxima jde nahoru krátkodobě až k 9,5 litru/100km avšak při ustálené klidné jízdě jsem se dostal na podezřelých 4,3/100km litru při max. z kopečka 130km/h lehká noha(šudly,šudly) 50% jízdy bylo mimo dálnici při rychlosti v Rakousku do 90km/h.To byl můj rekord.( avšak žádná zábava) Běžně jezdím spíš za víc, podle momentální chuti. Zdraví motorista Reagovat Vložení nového příspěvku: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 18. Únor 2007 Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 napiš si to jinam tohle je jiné téma ,prosím přesunout příspěvek a tohle potom smazat ,děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 20. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2007 tak se zase pomalu chystá m na úpravu ,ale je toho hodně co chci a samozřejmě hned .Takže potřebuju předělat AC na Climatron a samozřejmě ty koně pod kapotu .Máte někdo nějaké nové poznatky ohledně zvýšení výkonu? Jaster už máš novou spojku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.