mosnic Vloženo 3. Květen 2009 Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 Ahoj vsem, koupil jsem si nedavno octavii 1.9tdi 66kW (100 tis. km) a v posledni dobe se mi cas od casu stane, ze motor uplne ztrati vykon. Kdyz zastavim, zhasnu motor, opetovne nastartuju tak pak vse uz je OK. Cetl jsem tu par odkazu, nekdo mel podobny problem, ale ten mu pry z nicehoz nic prestal. Mate s timto nekdo zkusenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 3. Květen 2009 Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 Podle tvého polpisu se to nedá jednoznačně určít, ale vypadá to na přidřenou regulaci turbodmychadla. Motor ti zřejmě padá do nouzového rečimu z důvodu odchrany turba. Použij Hledání vopravo nahoře skus zadat třeba regulace turab. Tento problém se tu velmi často řeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 Záleží jaký je to rok výroby? Starší nemají proměnnou geometrii lopatek a mladší(tším od roku 2002??) už ji mají... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mosnic Vloženo 5. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 je to rok výroby 2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 Modelový rok 2002 už má naklápění klapek turbodmychadla a potom platí co jsem psal nahoře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wmat Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 Zdravím .u octavie tdi 66 kw mi nad 130 km/h motor skočí do nouzové režimu ventil tlaku turba jsem vyměnil a dělá mi to neustále ještě skusím čidlo intercoleru vyměnit. Mužete mi poradut co stím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 Myslím, že nemá smysl jen tak bezhlavě měnit čidla. Spíš to chce někoho, kdo Ti udělá pořádnou diagnostiku - ne jen vyčte závady. Nejspíš to bude zatuhlá regulace v turbu, ale jak říkám kvalitní diagnostika je základ. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 13. Září 2009 Sdílet Vloženo 13. Září 2009 Aky mas motor ? AGR alebo ALH? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wmat Vloženo 13. Září 2009 Sdílet Vloženo 13. Září 2009 Aky mas motor ? AGR alebo ALH? agr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wmat Vloženo 13. Září 2009 Sdílet Vloženo 13. Září 2009 agr jsem se spletl ALH je to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 13. Září 2009 Sdílet Vloženo 13. Září 2009 Kontroloval si podtlakove hadicky v systeme regulacie tlaku turba? Je to casty problem u tycto aut. Inak staci spravit Vagom meranie za jazdy a vies presne aky mas problem. Som amater a s diagnostikou robim kratko,ale uz som take merania robil a naozaj ta to usetri bezhlavej vymene suciastok. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarfyE34 Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 (editace) Ahoj všem, určitě se to tady už probíralo ale opravdu jsem nenašel nic co by mě pomohlo. Tak se omlouvám za nové téma. K věci: koupil jsem Škodu Octavii 1,9 TDI 66 KW ALH, r.v. 2002 (před X lety prodělala dle slov majitele CHIP TUNING na AutoJarov) a problém je takový že po nastartování okamžitě spadne do nouzového režimu, musím zastavit stopnout motor a znovu nastartovat a pak zas jede "relativně" normálně, na první rychlost absolutně nechce táhnout až na druhou rychlost tak od 2800 ot/min teprv zatáhne což si myslím že není v pořádku. Prosím poradíte někdo ??? Nebo nezná někdo z vás někoho s diagnostikou v okolí Prahy nebo Středních Čech ??? Děkuju Editováno: 28. Duben 2012, autor: MarfyE34 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 Bez diagnostiky by to bylo jen zbytečné spekulování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarfyE34 Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 (editace) Tak už to jede jenom v nouzovém režimu Nepomohlo ani když jsem odpojil na 10 min baterku, prolejzal jsem podtlakové hadičky a zdají se být všechny v pořádku, sahal jsem na turbo na tu osičku co leze z té podtlakové "bakule" a jde s ní hýbat celkem snadno. Tak bych řekl že asi odešla váha vzduchu :-( Opravdu zde není nikdo s notebookem a VAGem kdo by mě pomohl najít závadu??? Editováno: 28. Duben 2012, autor: MarfyE34 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camell.k Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 Podtlakove hadicky se zdaji byt v poradku ale nemusi tomu tak byt. moje taky vypadaly ok a jak jsem je menil tak se trhaly jak byly vevnitr pod opletenim sterele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarfyE34 Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 (editace) Jinak další poznatek, teď jsem se vrátil z cesty do Prahy a před odjezdem jsem odpojil konektor na váze vzduchu a hurá auto vystřelilo jako šíp, závada pryč, ale jen pokud se jede s vypojeným konektorem, čili si jednotka bere signál místo od váhy tak ze svých map v paměti. Takže to vypadá na vadnou váhu vzduchu. Editováno: 6. Květen 2012, autor: Wojnar Včem jsi jedinečný nebo Tvůj problém, že musí být celý příspěvek tučně a velkým písmem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 Nemusí to být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarfyE34 Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 (editace) Myslíš že nemusí??? Já nevim logiku to má, když je váha zapojená nejede to, když je odpojená a ŘJ si bere ze záložního zdroje data, tak jede správně tak jak má . No zítra jsem domluvenej s jedním klukem co má doma VAG tak uvidíme snad v tom umí i číst a řekne kde je chyba. Editováno: 6. Květen 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 Snad to nebude nic vážného, u těch nouzáků člověk nikdy neví, co bude muset měnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarfyE34 Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 (editace) Nevim no ale logicky z toho vyplývá jedině ta VÁHA. Editováno: 6. Květen 2012, autor: Wojnar Není třeba psát celý příspěvek tučně! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarfyE34 Vloženo 6. Květen 2012 Sdílet Vloženo 6. Květen 2012 (editace) Tak problém vyřešen díky jednomu ochotnému a šikovnému týpkovi z Děčínska Celý problém byl v poškozené regulaci lopatek turbodmychadla, resp. byla špatná (protržená) membrána v tzv. baňce na turbu, baňku jsem koupil jinou a funkční, namontoval a konečně vím jak ten můj pekáč umí pěkně jezdit Rudo děkuji !!! Editováno: 6. Květen 2012, autor: Wojnar Není třeba psát celý příspěvek tučně a velkým písmem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChotyOc81kwchip Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 Zdravim mám problém, mám škodu octavia 1.9tdi 66kw občas mi auto padne dou nouzového režimu,ale příde mi, že je to divný protože turbo v nížších otáčkách syčí a docela i rozumně táhne, potom je to děs. Prosil bych o radu co to může být? Na turbo jsem koukal a má mírnej vakl v horizontální rovině. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 Tak udělej log a dej ho sem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChotyOc81kwchip Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 Rád bych, ale nemám vag Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David Rampator Vloženo 13. Březen 2019 Sdílet Vloženo 13. Březen 2019 Dobrý den, moc prosím o radu už jsem v koncích oct 1 1.9 66kw ALH padá do nouze různě nezávisle na ot. motoru, nové turbo, hadičky,podtl. baňka, vývěva, relé RJ motoru, váha vzduchu, čidlo teploty motoru , N75, sání vyčištěné komplet , nejde.... Přikládám logy padá to i při nízkých ot. moc děkuji za případné návrhy rady aj. David cca_42sec.CSV cca_133sec.CSV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.