Jump to content

Nouzový režim 1.9 TDI 66 kW


mosnic
 Share

Recommended Posts

Ahoj vsem, koupil jsem si nedavno octavii 1.9tdi 66kW (100 tis. km) a v posledni dobe se mi cas od casu stane, ze motor uplne ztrati vykon. Kdyz zastavim, zhasnu motor, opetovne nastartuju tak pak vse uz je OK. Cetl jsem tu par odkazu, nekdo mel podobny problem, ale ten mu pry z nicehoz nic prestal. Mate s timto nekdo zkusenosti?

Link to comment
Share on other sites

Podle tvého polpisu se to nedá jednoznačně určít, ale vypadá to na přidřenou regulaci turbodmychadla. Motor ti zřejmě padá do nouzového rečimu z důvodu odchrany turba. Použij Hledání vopravo nahoře skus zadat třeba regulace turab. Tento problém se tu velmi často řeší.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Kontroloval si podtlakove hadicky v systeme regulacie tlaku turba? Je to casty problem u tycto aut. Inak staci spravit Vagom meranie za jazdy a vies presne aky mas problem. Som amater a s diagnostikou robim kratko,ale uz som take merania robil a naozaj ta to usetri bezhlavej vymene suciastok.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ahoj všem,

určitě se to tady už probíralo ale opravdu jsem nenašel nic co by mě pomohlo. Tak se omlouvám za nové téma.

K věci: koupil jsem Škodu Octavii 1,9 TDI 66 KW ALH, r.v. 2002 (před X lety prodělala dle slov majitele CHIP TUNING na AutoJarov) a problém je takový že po nastartování okamžitě spadne do nouzového režimu, musím zastavit stopnout motor a znovu nastartovat a pak zas jede "relativně" normálně, na první rychlost absolutně nechce táhnout až na druhou rychlost tak od 2800 ot/min teprv zatáhne což si myslím že není v pořádku. Prosím poradíte někdo ??? Nebo nezná někdo z vás někoho s diagnostikou v okolí Prahy nebo Středních Čech ???

Děkuju

Edited by MarfyE34
Link to comment
Share on other sites

Tak už to jede jenom v nouzovém režimu

Nepomohlo ani když jsem odpojil na 10 min baterku, prolejzal jsem podtlakové hadičky a zdají se být všechny v pořádku, sahal jsem na turbo na tu osičku

co leze z té podtlakové "bakule" a jde s ní hýbat celkem snadno. Tak bych řekl že asi odešla váha vzduchu :-(

Opravdu zde není nikdo s notebookem a VAGem kdo by mě pomohl najít závadu???

Edited by MarfyE34
Link to comment
Share on other sites

Jinak další poznatek, teď jsem se vrátil z cesty do Prahy a před odjezdem jsem odpojil konektor na váze vzduchu a hurá auto vystřelilo jako šíp,

závada pryč, ale jen pokud se jede s vypojeným konektorem, čili si jednotka bere signál místo od váhy tak ze svých map v paměti.

Takže to vypadá na vadnou váhu vzduchu.

Edited by Wojnar
Včem jsi jedinečný nebo Tvůj problém, že musí být celý příspěvek tučně a velkým písmem?
Link to comment
Share on other sites

Myslíš že nemusí??? Já nevim logiku to má, když je váha zapojená nejede to, když je odpojená a ŘJ si bere ze záložního zdroje data, tak jede správně tak jak má . No zítra jsem domluvenej s jedním klukem co má doma VAG tak uvidíme snad v tom umí i číst a řekne kde je chyba.

Edited by Wojnar
Link to comment
Share on other sites

Tak problém vyřešen díky jednomu ochotnému a šikovnému týpkovi z Děčínska :kol-47:

Celý problém byl v poškozené regulaci lopatek turbodmychadla, resp. byla špatná (protržená) membrána v tzv. baňce na turbu, baňku jsem koupil jinou

a funkční, namontoval a konečně vím jak ten můj pekáč umí pěkně jezdit :kol-27:

Rudo děkuji !!!

Edited by Wojnar
Není třeba psát celý příspěvek tučně a velkým písmem!
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Zdravim mám problém, mám škodu octavia 1.9tdi 66kw občas mi auto padne dou nouzového režimu,ale příde mi, že je to divný protože turbo v nížších otáčkách syčí a docela i rozumně táhne, potom je to děs. Prosil bych o radu co to může být? Na turbo jsem koukal a má mírnej vakl v horizontální rovině.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Dobrý den,

moc prosím o radu už jsem v koncích oct 1 1.9 66kw ALH padá do nouze různě nezávisle na ot. motoru, nové turbo, hadičky,podtl. baňka, vývěva, relé RJ motoru, váha vzduchu, čidlo teploty motoru , N75, sání vyčištěné komplet , nejde....  Přikládám logy padá to i při nízkých ot.  moc děkuji za případné návrhy rady aj. David

cca_42sec.CSV

cca_133sec.CSV

Link to comment
Share on other sites

  • Pawouk pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...