mosnic Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Ahoj vsem, koupil jsem si nedavno octavii 1.9tdi 66kW (100 tis. km) a v posledni dobe se mi cas od casu stane, ze motor uplne ztrati vykon. Kdyz zastavim, zhasnu motor, opetovne nastartuju tak pak vse uz je OK. Cetl jsem tu par odkazu, nekdo mel podobny problem, ale ten mu pry z nicehoz nic prestal. Mate s timto nekdo zkusenosti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Podle tvého polpisu se to nedá jednoznačně určít, ale vypadá to na přidřenou regulaci turbodmychadla. Motor ti zřejmě padá do nouzového rečimu z důvodu odchrany turba. Použij Hledání vopravo nahoře skus zadat třeba regulace turab. Tento problém se tu velmi často řeší. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomášT Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 Záleží jaký je to rok výroby? Starší nemají proměnnou geometrii lopatek a mladší(tším od roku 2002??) už ji mají... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mosnic Posted May 5, 2009 Author Share Posted May 5, 2009 je to rok výroby 2002 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Modelový rok 2002 už má naklápění klapek turbodmychadla a potom platí co jsem psal nahoře. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wmat Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Zdravím .u octavie tdi 66 kw mi nad 130 km/h motor skočí do nouzové režimu ventil tlaku turba jsem vyměnil a dělá mi to neustále ještě skusím čidlo intercoleru vyměnit. Mužete mi poradut co stím? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quicksilver Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Myslím, že nemá smysl jen tak bezhlavě měnit čidla. Spíš to chce někoho, kdo Ti udělá pořádnou diagnostiku - ne jen vyčte závady. Nejspíš to bude zatuhlá regulace v turbu, ale jak říkám kvalitní diagnostika je základ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juro sdi Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Aky mas motor ? AGR alebo ALH? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wmat Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Aky mas motor ? AGR alebo ALH? agr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wmat Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 agr jsem se spletl ALH je to Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juro sdi Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Kontroloval si podtlakove hadicky v systeme regulacie tlaku turba? Je to casty problem u tycto aut. Inak staci spravit Vagom meranie za jazdy a vies presne aky mas problem. Som amater a s diagnostikou robim kratko,ale uz som take merania robil a naozaj ta to usetri bezhlavej vymene suciastok. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarfyE34 Posted April 28, 2012 Share Posted April 28, 2012 (edited) Ahoj všem, určitě se to tady už probíralo ale opravdu jsem nenašel nic co by mě pomohlo. Tak se omlouvám za nové téma. K věci: koupil jsem Škodu Octavii 1,9 TDI 66 KW ALH, r.v. 2002 (před X lety prodělala dle slov majitele CHIP TUNING na AutoJarov) a problém je takový že po nastartování okamžitě spadne do nouzového režimu, musím zastavit stopnout motor a znovu nastartovat a pak zas jede "relativně" normálně, na první rychlost absolutně nechce táhnout až na druhou rychlost tak od 2800 ot/min teprv zatáhne což si myslím že není v pořádku. Prosím poradíte někdo ??? Nebo nezná někdo z vás někoho s diagnostikou v okolí Prahy nebo Středních Čech ??? Děkuju Edited April 28, 2012 by MarfyE34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Under Posted April 28, 2012 Share Posted April 28, 2012 Bez diagnostiky by to bylo jen zbytečné spekulování. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarfyE34 Posted April 28, 2012 Share Posted April 28, 2012 (edited) Tak už to jede jenom v nouzovém režimu Nepomohlo ani když jsem odpojil na 10 min baterku, prolejzal jsem podtlakové hadičky a zdají se být všechny v pořádku, sahal jsem na turbo na tu osičku co leze z té podtlakové "bakule" a jde s ní hýbat celkem snadno. Tak bych řekl že asi odešla váha vzduchu :-( Opravdu zde není nikdo s notebookem a VAGem kdo by mě pomohl najít závadu??? Edited April 28, 2012 by MarfyE34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camell.k Posted April 28, 2012 Share Posted April 28, 2012 Podtlakove hadicky se zdaji byt v poradku ale nemusi tomu tak byt. moje taky vypadaly ok a jak jsem je menil tak se trhaly jak byly vevnitr pod opletenim sterele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarfyE34 Posted April 28, 2012 Share Posted April 28, 2012 (edited) Jinak další poznatek, teď jsem se vrátil z cesty do Prahy a před odjezdem jsem odpojil konektor na váze vzduchu a hurá auto vystřelilo jako šíp, závada pryč, ale jen pokud se jede s vypojeným konektorem, čili si jednotka bere signál místo od váhy tak ze svých map v paměti. Takže to vypadá na vadnou váhu vzduchu. Edited May 6, 2012 by Wojnar Včem jsi jedinečný nebo Tvůj problém, že musí být celý příspěvek tučně a velkým písmem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Under Posted April 28, 2012 Share Posted April 28, 2012 Nemusí to být. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarfyE34 Posted April 28, 2012 Share Posted April 28, 2012 (edited) Myslíš že nemusí??? Já nevim logiku to má, když je váha zapojená nejede to, když je odpojená a ŘJ si bere ze záložního zdroje data, tak jede správně tak jak má . No zítra jsem domluvenej s jedním klukem co má doma VAG tak uvidíme snad v tom umí i číst a řekne kde je chyba. Edited May 6, 2012 by Wojnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Under Posted April 28, 2012 Share Posted April 28, 2012 Snad to nebude nic vážného, u těch nouzáků člověk nikdy neví, co bude muset měnit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarfyE34 Posted April 28, 2012 Share Posted April 28, 2012 (edited) Nevim no ale logicky z toho vyplývá jedině ta VÁHA. Edited May 6, 2012 by Wojnar Není třeba psát celý příspěvek tučně! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarfyE34 Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 (edited) Tak problém vyřešen díky jednomu ochotnému a šikovnému týpkovi z Děčínska Celý problém byl v poškozené regulaci lopatek turbodmychadla, resp. byla špatná (protržená) membrána v tzv. baňce na turbu, baňku jsem koupil jinou a funkční, namontoval a konečně vím jak ten můj pekáč umí pěkně jezdit Rudo děkuji !!! Edited May 6, 2012 by Wojnar Není třeba psát celý příspěvek tučně a velkým písmem! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChotyOc81kwchip Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Zdravim mám problém, mám škodu octavia 1.9tdi 66kw občas mi auto padne dou nouzového režimu,ale příde mi, že je to divný protože turbo v nížších otáčkách syčí a docela i rozumně táhne, potom je to děs. Prosil bych o radu co to může být? Na turbo jsem koukal a má mírnej vakl v horizontální rovině. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAG BoBo Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Tak udělej log a dej ho sem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChotyOc81kwchip Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Rád bych, ale nemám vag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Rampator Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 Dobrý den, moc prosím o radu už jsem v koncích oct 1 1.9 66kw ALH padá do nouze různě nezávisle na ot. motoru, nové turbo, hadičky,podtl. baňka, vývěva, relé RJ motoru, váha vzduchu, čidlo teploty motoru , N75, sání vyčištěné komplet , nejde.... Přikládám logy padá to i při nízkých ot. moc děkuji za případné návrhy rady aj. David cca_42sec.CSV cca_133sec.CSV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.