Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Na svoju Octu1 1.9SDI r.v99 som namontoval zad.kotucovu napravu, ale auto nema ABS. Povodnu bubnovu som sice zrepasoval a fungovala tak ako bola skonstruovana,ale aj tak som chcel zlepsit brzdy. Po montazi kotuc.napravy ma pedal cistejsi chod(bez kmitania) a aj ucinok brzd je efektivnejsi. No zaujima ma Vas nazor na regulator ucinku brzd. Na kotucovku som namontoval regulator z bubnovej napravy a tym som vlastne vytvoril prototyp. Napadlo ma to az po upozorneni od kamosa na Slovenskom fore. Co si o tom myslite? Mate niekto podobnu skusenost?

Upraveno od juro sdi

kotoučovka a bubnovka mají rozdílné pístky,tak to může dělat neplechu.Při norm.podmínkách možná ne,ale při krozovkách

Nevidím důvod proč by se měla chovat jinak. Brzdovej válec je přece stejnej ať je nebo není ABS- tlak v brzdový kapalině bude taky stejný. Regulátor pouze ubere na tlaku v závislosti na zatížení- tzn. dělá to stejný jako ABS.

Nevidím důvod proč by se měla chovat jinak. Brzdovej válec je přece stejnej ať je nebo není ABS- tlak v brzdový kapalině bude taky stejný. Regulátor pouze ubere na tlaku v závislosti na zatížení- tzn. dělá to stejný jako ABS.

Akorát, že je zkonstruován, aby ubral tlak pro daný druh nápravy s určitým brzdným účinkem, takže se může stát jak píše cosby, že při kritickém brždění nebude úbytek tlaku dostatečný a předjede tě "zadek".

Akorát, že je zkonstruován, aby ubral tlak pro daný druh nápravy s určitým brzdným účinkem, takže se může stát jak píše cosby, že při kritickém brždění nebude úbytek tlaku dostatečný a předjede tě "zadek".

To by se mohlo stát a bylo by to asi hodně nepříjemný. Chtělo by to zkusit někde na letišti, co to bude ve skutečnosti dělat, ať člověk ví do čeho jde :)

ja uz to take planuju asi rok a pul...vzadu mam bubny a chci tam davat RS napravu dozadu,pac moje bubny uz jsou radne oholene...

Ale slysel sem ze to de,pry bez problemu...uvidime no

A nenapadlo vás třeba zajet někam na válce a podle tabulek doseřídit zátěžový regulátor?

Na tom letišti zjistíš tak leda houby...

  • Autor

No zatial jazdim a brzdim bez problemov. Jazdim aj s príves.vozikom a ucinok brzd je oproti bubnom vyssi. Regulator si s kotucmi dobre rozumie. Nezatazene auto nevie zablokovat zad.brzdy skor ako predok.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.