Publikováno Září 14, 200916 r Ahojte, mam takyto problem...mam fabiu 1,2 HTP 47kw 2003...pocas jazdy, najlepsie pri 50km/h je obcasne trhanie motora akoby nieco vynechavalo ale vacsinou to ide normalne...Na Vagu mi pise chyby 16490- tlak v saciom potrubi, tlak vzduchu (G71)/F96 nezmyselny signal....sporadicky a este jedna chyba 16 556- rada1: system odmeriavania paliva/ system prilis bohaty....sporadicky. Elektricke vedenie je OK, inak pred tyzdnom som bol na Emisnej a ziadny problem...Lambda sonda je asi este od vyroby lebo je uz celkom aj hrdzava okolo skrutky, mozno je to v nej? A este mi dotoho zacali kolisat otacky pri vyradeni padnu na takych 600 a nasledne sa vratia na cca 736 a obcas je volnobeh aj na 1500...valce nevynechavaju zapalovanie...takze neviem co s tym...velke prachy zato nechcem dat...Vdaka za pomoc.
Září 14, 200916 r A co tak zkusmo vyměnit snímač tlaku? A nebo se podívat na poškození káblů v okolí toho snímače. Upraveno Září 14, 200916 r od PauLofWoCC
Září 15, 200916 r Autor kable som pozeral a nezdaju sa mi poskodene...asi budem musiet vymenit tie nejake snimace...
Září 15, 200916 r hlavně na trhání motoru je už tady pár témat založených, tak by jsi mohl nejdřív hledat a psát tam
Září 24, 200915 r Autor No takze pricina sa vyriesila.Po teste akcnych clenov pri konkretnom testovani EGR ventylu sa objavila.Samostatna podstata testu je vporiadku ale pri skonceni testu rele spinalo stale a vyplo sa az po ukonceni komunikacie zo softom.Takze elektromagnet je dobry, no odporove snimace polohy vo ventyle su zle.Takze po odpojeni konektoru z EGR ventilu ide vsetko ako ma,ziadny problem a navyse otacky uz neklesaju prudko dole,ale rovnomerne na volnobeh.To mi este sposobilo dalsie chyby,spolu ich bolo az 5.Cize ventil blbol a daval zlu informaciu pre ostatne prvky ktore sposobovaly ten chaos.Navyse som mal dobre zasratu klapku a aj samotny ventil mal toho vsebe dost.Idem to vsetko komplet este precistit a odstranit tie sadze.Kupujem novy,len je to pekna sranda cena 120 - 250€. Takze kto ma podobny problem,treba najskor pozriet EGR ventil a skontrolovat aj samotne snimace a nie len ci cvaka,alebo nie...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.