Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

1.2TSI/63kW má udané zrychlení 0-100km/h za 12s, u 66kW varianty TDI to bude velmi podobné. Obchodníci jsou v lepších případech zvyklí na Octavie A5 s motorem 1.9TDI/77kW, která má udanou stovku za 11,9s.

 

Pokud se chceš s ostatními podělit o nějaké (další a další) negativní dojmy, udělej to prosím někde jinde. Sem tyhle věci nepatří.

 

Bicista: to musíš vědět ty, cos objednal. el. ovládané dveře nejsou v základní výbavě, u Superbu jsou od Elegance

 

Jeycom: 2.0TDI DSG 4x4 bude, ale ve verzi 135kW, Scout, rok 2014

Editováno: , autor: bojler
Vloženo (editace)

Ukončení objednávek současné verze Superbu. Octavia Combi na salonech od 30.dubna.

 

Pro zájemce o doprodávanou OII a OIIC - na skladech prodejců ještě nějaké jsou, ceny na úrovni akce Champion. Tzn. Octavia Combi Ambition 1.6TDI s paketem Plus a střešním nosičem za cca 440 000Kč.

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

Jen tak mimochodem: Roomster v ČR v březnu 254 kusů, Hojandé iksdvacet 353 kusů. Od začátku roku Roomster prohrává o nějakých 200 kousků a to běží furt nějaká akční nabídka. By mě zajímalo, jestli to chce Škodovka v případě Roomsteru ještě nějak zvrátit nebo už rezignovala...

Vloženo (editace)

Poslední týden su prakticky denodenně na cestách. Vidím billboardy na Octaviu, v radiu jedou spoty na Rapid a Fabiu Fresh. U Roomsteru nic. Co se týče poslední změny kampaní, tak se Fabia ve verzi Active dotáhla výbavou, která je nově prakticky shodná. U verze Ambiton postupně od podzimu Roomster zdražil o 17 000Kč (Fabia o 5000Kč) a výměnou oproti Fabii dostal navíc Swing a zadní parkovací senzory. Kdo ale ocení výbavu, ten sáhne po Rapidu. Nově  je jenom o 17 000Kč (resp. 29 000Kč s metalízou) dražší a navíc má hlavové airbagy, ESP, climatronic, multifunkční volant. A samozřejmě většinově výrazně přijatelnější vzhled.

 

Zajímavé je, že u verze Roomsteru Ambition rezignovala Škoda jako u jediné na baťovskou cenu 269 900Kč/279 900Kč a uvádí 271 900Kč a 281 900Kč. Mimochodem, marže pro prodejce je u Roomsteru aktuálně výrazně nižší než u Rapidu..

 

Su docela zvědavý, jestli domácí zastoupení Roomster odepíše a nebo nějak na vývoj prodejů zareaguje. Na podzim Pečenka tvrdil, že je absolutně nemyslitelné nebýt v kategorii se zastoupením Škody na prvním místě.

 

Docela slušně se rozjel Rapid. Uvidíme, jak dopadnou další měsíce. Pokud by najela Octavia zpátky po plném náběhu liftbacku a combi na dosavadních cca 2000ks měsíčně, zvedl by se Škodě docela dost podíl.

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

Tak u rapida vidim celkem hezkou poptavku v polsku , co vim tak polaci jsou hodne sedanoidni , ikdyz rapid sedanem neni tak ma podobny tvar a to je pro tamni trh velke plus ;) vsak tolik fl v sedanu jako tam jsem v zivote nevidel :D

Vloženo

Bojlere a u te 66kw Oktavky, nevis jestli to bude osetreny jen pomoci SW ci to bude orezane vice? Treba bubny, horsi spojka, turbo atd? Vzhledem k tomu ze nebude mit multilink, tak by mohli vsechno zachovat, ale jak znam skodu, tak vidim vzadu bubny a urcite jeste dalsi setreni, aby ta "sleva" nebyla zadarmo.

Vloženo

Trošku OT: Radius - v čem by byla úspora, kdyby se na zlomek výrobních kapacit (OIII 1,6TDi 66kW) montovaly jiné komponenty? To, že je většina dílů všude shodná dělá právě ty velké ušetřené peníze. Jakákoliv diverzita montovaných dílů jsou náklady.

Vloženo
Honza9007:

hele to se neptej mne, ale Skodovky (v minulosti to tak bylo, treba i je u jinych modelu; to nepocitam ridici jednotky - jsou stejne, presto nektere neco neumi a rekl bych ze to je hlavne o sw)

 

Boleslavák:

no nech bejt, to jsem si o multilinku myslel u O3 taky...

Vloženo

Radius: nemůžeš motat jablka s hruškama; řídící jednotky jsou všechny stejné (konstrukcí) a liší se jen označením, tj. verzí SW (který povoluje/zakazuje určité funkce a na některé je přímo zablokován). Ale brzdy nejsou všechny stejné - protože máš nabalených X dalších dílů např. na kotoučové brzdy a Y na bubnové - ať to jsou různé držáky, kryty či jiné náboje kola atp..

Nově se teď nápravy nemontují ve škodovce, ale nechávají se montovat jinde a vozí se jako tzv. montážní celky. Tím zase na druhou stranu vznikl prostor na nové výrobní kapacity a výrobní linky a další pracoviště. Ale i dodavatelský útvar, aby dokázal udržet cenu, dokáže montovat jen jeden druh nápravy se všemi komponenty (ten 1 druh je myšleno obrazně ;)).

U všech nových modelových řad se bude postupovat dle tohoto principu, protože se jedná o logisticky jednodušší operaci (převoz kompletních montážních celků), než je skládání jednotlivých dílů. A druhý efekt - zrychlení výroby, resp. schopnost zvládat v současném taktu více vozidel (toto je "špatně" formulováno, ale jde o to, že při současný rychlosti výrobní linky stihneš smontovat více aut, protože už máš hotové montážní celky).

Vloženo

Radius: ohledně specifikací zatím nic nevím. ale zrovna bubny vzadu si troufám rovnou vyloučit

 

Honza9007: měl jsem za to, že montáž náprav probíhá pořád v rámci Škody, proběhly už v roce 2011 zprávy o "upgrade" montážní linky pro přední i zadní nápravy. tehdy byly zmiňovány modely Octavia, Yeti, Superb, Roomster a "dva další modely Škoda" - tzn. Rapid a Spaceback nebo Fabia III. Je to tak tedy jenom u Octavie nebo celé jinak?

Vloženo (editace)

Celosvětové prodeje za první čtvrtletí dle modelů, meziroční srovnání. U Rapidu je započítané i přeznačkované Polo Sedan pro Indii. Za březen měl Rapid necelých 7000 kusů.

 

ŠKODA Octavia (87 500; -20,0 %)
ŠKODA Fabia (52 700; -22,3 %)
ŠKODA Superb (26 300; -4,5 %)
ŠKODA Yeti (18 800; -12,0 %)
ŠKODA Roomster (7 600; -18,7 %)
ŠKODA Rapid (15 000; nový model)
ŠKODA Citigo (12 500; nový model)

Editováno: , autor: bojler
Vloženo (editace)

ČR:

ŠKODA Octavia (3803; -41.3%)
ŠKODA Fabia (2342; -30,3%)
ŠKODA Superb (845; -19.2%)
ŠKODA Yeti (710; -33%)
ŠKODA Roomster (663; -13.8%)
ŠKODA Rapid (1423; nový model)
ŠKODA Citigo (726; +54.8%)

Editováno: , autor: Pawouk
Vloženo

ČR:

ŠKODA Octavia (3803; -41.3%)

ŠKODA Fabia (2342; -30,3%)

ŠKODA Superb (845; -19.2%)

ŠKODA Yeti (710; -33%)

ŠKODA Roomster (663; -13.8%)

ŠKODA Rapid (1423; nový model)

ŠKODA Citigo (726; nový model)

Citigo není nový model, má +54%

Vloženo

Ahoj, nemám žádné zprávy. Prodeje se rozběhly, takže snížení cen čekat nejde. V plném proudu je navíc kampaň na modely Fresh (řady Fabia, Roomster, Rapid, Yeti). Pokud by se mělo něco měnit, tak asi jenom drobné úpravy a nečekám v rámci nich vylepšování cen nebo výbavy.

 

Brzo by se do nabídky měl dostat motor 1.6TDI/66kW. Při zachování stejného odstupu jako u benzinu by měl být o 20 000Kč levnější než 77kW verze.

Vloženo

Dá se předpokládat, že bude mít Rapid 1.6 TDI 66 kW zadní brzdy bubnové, že?

Všiml jsem si, že nabídce v ŠkodaPlus se dá najít jeden z prvních Rapidů 1.6 TDI 77 kW asi pro novináře s bubnovými brzdami (pro jiné trhy může mít bubny na zadní nápravě každý touhle motorizací osazený model), zajímalo by mě, jestli by se pak lišilo osazení bubnů/kotoučů při použití převodovky DSG.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...