Jeycom Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 Chci se zeptat - bude se také nabízet varianta OIII combi 2.0 TDI DSG 4x4? Popř. od kdy? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 4. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 (editace) 1.2TSI/63kW má udané zrychlení 0-100km/h za 12s, u 66kW varianty TDI to bude velmi podobné. Obchodníci jsou v lepších případech zvyklí na Octavie A5 s motorem 1.9TDI/77kW, která má udanou stovku za 11,9s. Pokud se chceš s ostatními podělit o nějaké (další a další) negativní dojmy, udělej to prosím někde jinde. Sem tyhle věci nepatří. Bicista: to musíš vědět ty, cos objednal. el. ovládané dveře nejsou v základní výbavě, u Superbu jsou od Elegance Jeycom: 2.0TDI DSG 4x4 bude, ale ve verzi 135kW, Scout, rok 2014 Editováno: 4. Duben 2013, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 Viceprvková náprava jen u TDI, nebo i 103kw TSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 Viceprvek je u vsech motorizaci s pohonem 4x4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 U 4x4 technicky to inak ani nejde, takže viacprvková u 4x4, u Škodovky vždy , už od čias O1. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 (editace) Ukončení objednávek současné verze Superbu. Octavia Combi na salonech od 30.dubna. Pro zájemce o doprodávanou OII a OIIC - na skladech prodejců ještě nějaké jsou, ceny na úrovni akce Champion. Tzn. Octavia Combi Ambition 1.6TDI s paketem Plus a střešním nosičem za cca 440 000Kč. Editováno: 9. Duben 2013, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 Octavia II a combi u prodejců budou ještě dlouho stále jse ještě dojíždějí na lince. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 Ve výrobě by mělo být už jenom combi a pouze naobjednané kusy. Někde už stará není vůbec, někde mají na saloně pět kusů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Jen tak mimochodem: Roomster v ČR v březnu 254 kusů, Hojandé iksdvacet 353 kusů. Od začátku roku Roomster prohrává o nějakých 200 kousků a to běží furt nějaká akční nabídka. By mě zajímalo, jestli to chce Škodovka v případě Roomsteru ještě nějak zvrátit nebo už rezignovala... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 (editace) Poslední týden su prakticky denodenně na cestách. Vidím billboardy na Octaviu, v radiu jedou spoty na Rapid a Fabiu Fresh. U Roomsteru nic. Co se týče poslední změny kampaní, tak se Fabia ve verzi Active dotáhla výbavou, která je nově prakticky shodná. U verze Ambiton postupně od podzimu Roomster zdražil o 17 000Kč (Fabia o 5000Kč) a výměnou oproti Fabii dostal navíc Swing a zadní parkovací senzory. Kdo ale ocení výbavu, ten sáhne po Rapidu. Nově je jenom o 17 000Kč (resp. 29 000Kč s metalízou) dražší a navíc má hlavové airbagy, ESP, climatronic, multifunkční volant. A samozřejmě většinově výrazně přijatelnější vzhled. Zajímavé je, že u verze Roomsteru Ambition rezignovala Škoda jako u jediné na baťovskou cenu 269 900Kč/279 900Kč a uvádí 271 900Kč a 281 900Kč. Mimochodem, marže pro prodejce je u Roomsteru aktuálně výrazně nižší než u Rapidu.. Su docela zvědavý, jestli domácí zastoupení Roomster odepíše a nebo nějak na vývoj prodejů zareaguje. Na podzim Pečenka tvrdil, že je absolutně nemyslitelné nebýt v kategorii se zastoupením Škody na prvním místě. Docela slušně se rozjel Rapid. Uvidíme, jak dopadnou další měsíce. Pokud by najela Octavia zpátky po plném náběhu liftbacku a combi na dosavadních cca 2000ks měsíčně, zvedl by se Škodě docela dost podíl. Editováno: 10. Duben 2013, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 Tak u rapida vidim celkem hezkou poptavku v polsku , co vim tak polaci jsou hodne sedanoidni , ikdyz rapid sedanem neni tak ma podobny tvar a to je pro tamni trh velke plus vsak tolik fl v sedanu jako tam jsem v zivote nevidel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 Bojlere a u te 66kw Oktavky, nevis jestli to bude osetreny jen pomoci SW ci to bude orezane vice? Treba bubny, horsi spojka, turbo atd? Vzhledem k tomu ze nebude mit multilink, tak by mohli vsechno zachovat, ale jak znam skodu, tak vidim vzadu bubny a urcite jeste dalsi setreni, aby ta "sleva" nebyla zadarmo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 Trošku OT: Radius - v čem by byla úspora, kdyby se na zlomek výrobních kapacit (OIII 1,6TDi 66kW) montovaly jiné komponenty? To, že je většina dílů všude shodná dělá právě ty velké ušetřené peníze. Jakákoliv diverzita montovaných dílů jsou náklady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 (editace) Radius.Bubny vzadu nebudou to je přece nesmysl,neměla je aňi Octavia II už uňí byli všechny motorizace bez budnů. Editováno: 11. Duben 2013, autor: Boleslavák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 Honza9007:hele to se neptej mne, ale Skodovky (v minulosti to tak bylo, treba i je u jinych modelu; to nepocitam ridici jednotky - jsou stejne, presto nektere neco neumi a rekl bych ze to je hlavne o sw) Boleslavák:no nech bejt, to jsem si o multilinku myslel u O3 taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 Radius: nemůžeš motat jablka s hruškama; řídící jednotky jsou všechny stejné (konstrukcí) a liší se jen označením, tj. verzí SW (který povoluje/zakazuje určité funkce a na některé je přímo zablokován). Ale brzdy nejsou všechny stejné - protože máš nabalených X dalších dílů např. na kotoučové brzdy a Y na bubnové - ať to jsou různé držáky, kryty či jiné náboje kola atp.. Nově se teď nápravy nemontují ve škodovce, ale nechávají se montovat jinde a vozí se jako tzv. montážní celky. Tím zase na druhou stranu vznikl prostor na nové výrobní kapacity a výrobní linky a další pracoviště. Ale i dodavatelský útvar, aby dokázal udržet cenu, dokáže montovat jen jeden druh nápravy se všemi komponenty (ten 1 druh je myšleno obrazně ). U všech nových modelových řad se bude postupovat dle tohoto principu, protože se jedná o logisticky jednodušší operaci (převoz kompletních montážních celků), než je skládání jednotlivých dílů. A druhý efekt - zrychlení výroby, resp. schopnost zvládat v současném taktu více vozidel (toto je "špatně" formulováno, ale jde o to, že při současný rychlosti výrobní linky stihneš smontovat více aut, protože už máš hotové montážní celky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Radius: ohledně specifikací zatím nic nevím. ale zrovna bubny vzadu si troufám rovnou vyloučit Honza9007: měl jsem za to, že montáž náprav probíhá pořád v rámci Škody, proběhly už v roce 2011 zprávy o "upgrade" montážní linky pro přední i zadní nápravy. tehdy byly zmiňovány modely Octavia, Yeti, Superb, Roomster a "dva další modely Škoda" - tzn. Rapid a Spaceback nebo Fabia III. Je to tak tedy jenom u Octavie nebo celé jinak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 (editace) Celosvětové prodeje za první čtvrtletí dle modelů, meziroční srovnání. U Rapidu je započítané i přeznačkované Polo Sedan pro Indii. Za březen měl Rapid necelých 7000 kusů. ŠKODA Octavia (87 500; -20,0 %)ŠKODA Fabia (52 700; -22,3 %)ŠKODA Superb (26 300; -4,5 %)ŠKODA Yeti (18 800; -12,0 %)ŠKODA Roomster (7 600; -18,7 %)ŠKODA Rapid (15 000; nový model)ŠKODA Citigo (12 500; nový model) Editováno: 12. Duben 2013, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 spíš by nás zajímaly čísla z našich končin..v zahraničí mají také jiné mzdy,životní úroveň a jiné ceny aut... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 třeba tohle? http://www.auto.cz/cesky-trh-v-breznu-2013-poradi-modelu-a-znacek-73916 ten pokles má být ještě horší..snad to do budoucna neovlivní poměr cena-kvalita výrobku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 (editace) ČR:ŠKODA Octavia (3803; -41.3%)ŠKODA Fabia (2342; -30,3%)ŠKODA Superb (845; -19.2%)ŠKODA Yeti (710; -33%)ŠKODA Roomster (663; -13.8%)ŠKODA Rapid (1423; nový model)ŠKODA Citigo (726; +54.8%) Editováno: 18. Duben 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ady2410 Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 ČR: ŠKODA Octavia (3803; -41.3%) ŠKODA Fabia (2342; -30,3%) ŠKODA Superb (845; -19.2%) ŠKODA Yeti (710; -33%) ŠKODA Roomster (663; -13.8%) ŠKODA Rapid (1423; nový model) ŠKODA Citigo (726; nový model) Citigo není nový model, má +54% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Angel@Devil Vloženo 18. Duben 2013 Sdílet Vloženo 18. Duben 2013 Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda se teď chystá nějaká akce (něco nového) kolem Rapida? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 18. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2013 Ahoj, nemám žádné zprávy. Prodeje se rozběhly, takže snížení cen čekat nejde. V plném proudu je navíc kampaň na modely Fresh (řady Fabia, Roomster, Rapid, Yeti). Pokud by se mělo něco měnit, tak asi jenom drobné úpravy a nečekám v rámci nich vylepšování cen nebo výbavy. Brzo by se do nabídky měl dostat motor 1.6TDI/66kW. Při zachování stejného odstupu jako u benzinu by měl být o 20 000Kč levnější než 77kW verze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 18. Duben 2013 Sdílet Vloženo 18. Duben 2013 Dá se předpokládat, že bude mít Rapid 1.6 TDI 66 kW zadní brzdy bubnové, že? Všiml jsem si, že nabídce v ŠkodaPlus se dá najít jeden z prvních Rapidů 1.6 TDI 77 kW asi pro novináře s bubnovými brzdami (pro jiné trhy může mít bubny na zadní nápravě každý touhle motorizací osazený model), zajímalo by mě, jestli by se pak lišilo osazení bubnů/kotoučů při použití převodovky DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.