Rosta1.8 Vloženo 30. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2007 měnili jste spojku za keramickou nebo vám to ta origo zvládá[/b]?. Já bych ti doporučoval nechat originál-chrání ti převodovku.Je lepší měnit spojku nežli opravovat převodovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
potok Vloženo 30. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2007 Na spojku a převodovku má vliv krouťák, a ten má papírově Sportmotor dokonce nepatrně vyšší. Jinak bych se nebál ani těch 148kW, šlape mi to už 40tkm naprosto v pohodě. Nárůst výkonu v maximu je sice výrazný, ale i když eko jízdy nejezdím, tak přes 5500 ot. to točím jen zřídka a po dobu max. 2 vteřin (při předjíždění na II.), protože pak to stejně utne omezovač, takže vliv na životnost motoru bych neviděl tragicky. Nejlepší bys měl obě úpravy testnout, já za sebe jen můžu potvrdit, že u Motordesignu je nejlepší zátah někde mezi 2200-2500 ot. a nárůst výkonu je velmi plynulý (= vcelku plochá křivka krouťáku). takze mas od nich na tech 148kw a spokojenej?spojku ci prevodovku si menil nebo nejak jinak upravoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Epicop Vloženo 30. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2007 Taky bych rád čipnul 1.8T AGU 110 KW, ale chci tam dát LPG sekvenci. Myslíte že to bude makat. A nejdřív čipnout a pak dát LPG nebo je to jedno???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
potok Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 Taky bych rád čipnul 1.8T AGU 110 KW, ale chci tam dát LPG sekvenci. Myslíte že to bude makat. A nejdřív čipnout a pak dát LPG nebo je to jedno???? jak muzes dat lpg do auta?a do 1.8 t?nechapu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Epicop Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 No a já zas nechápu, čemu se tak divíš Měl jsem už dvě auta v plynu a neměl jsem s tím jediný problém. A jestli se ptáš, jak to tam můžu dát, tak odpověď je přeci úplně banální a to kvůli provozním nákladům. Ono je rozdíl jezdit za 30 kč/l a za 15 kč/l. Nevím co bych k tomu víc dodal, prostě potřebuju auto používat prakticky denně a chci aby mi zbyl nějaký peníz v peněžence, to je celý. Nerad bych, aby se debata o chipu do 1.8T zvrhla do diskuze o vhodnosti nebo nevhodnosti LPG v autě. Koneckonců budeš to mít v autě ty nebo já??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 No znam lidi co maji v chiple 1,8T LPG a ted i v ORS... kdyz uz mas platit 14L na sto..tak je LPG sakra znat...pak je to vyhodnejsi jak TDi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 Taky bych rád čipnul 1.8T AGU 110 KW, ale chci tam dát LPG sekvenci. Myslíte že to bude makat. A nejdřív čipnout a pak dát LPG nebo je to jedno???? Nejdřív to chipni a pak dávej LPG.Pokud bys byl s chipem nespokojený bude jasné, že problém je skutečně v chipnutí.Pokud dáš dříve plyn bude snaha odbýt tě , že problémy dělá plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 Jen jedna otázečka - měnili jste spojku za keramickou nebo vám to ta origo zvládá?. Já jen, jestli bych se rovnou neměl připravit na investici do spojky,pač jak se znám, po čipu bych tomu asi chvilku trochu nakládal (rozmuně, že). Uvažuji o Spotrmotoru, AGU, na 136kWdíky Všechno je původní a nezaznamenal jsem zatím žádný problém (klep, klep ...). ale samozřejmě, vyšší riziko tu při takovém nárůstu prostě je. Proto se snažím k auto chovat slušně a třeba plný kotel až na výjimky dávám až při zahřátém motoru (po čipu je rozdíl mezi studeným a zahřátým motorem podstatně výraznější než v sérii) a sprint 0-100 jsem zkoušel jen jednou, protože to je na I. pro spojku dost záhul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
potok Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 No a já zas nechápu, čemu se tak divíš Měl jsem už dvě auta v plynu a neměl jsem s tím jediný problém. A jestli se ptáš, jak to tam můžu dát, tak odpověď je přeci úplně banální a to kvůli provozním nákladům. Ono je rozdíl jezdit za 30 kč/l a za 15 kč/l. Nevím co bych k tomu víc dodal, prostě potřebuju auto používat prakticky denně a chci aby mi zbyl nějaký peníz v peněžence, to je celý. Nerad bych, aby se debata o chipu do 1.8T zvrhla do diskuze o vhodnosti nebo nevhodnosti LPG v autě. Koneckonců budeš to mít v autě ty nebo já??? nechci se te nejak dotknout,ja jen ze takovy auto(a jeste tomu chipnuty)neni na eco jizdy,jak tu uz bylo receno.ale mas pravdu ,ty to tam davas ja ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alegro Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 Jen jedna otázečka - měnili jste spojku za keramickou nebo vám to ta origo zvládá?. Já jen, jestli bych se rovnou neměl připravit na investici do spojky,pač jak se znám, po čipu bych tomu asi chvilku trochu nakládal (rozmuně, že). Uvažuji o Spotrmotoru, AGU, na 136kWdíky Všechno je původní a nezaznamenal jsem zatím žádný problém (klep, klep ...). ale samozřejmě, vyšší riziko tu při takovém nárůstu prostě je. Proto se snažím k auto chovat slušně a třeba plný kotel až na výjimky dávám až při zahřátém motoru (po čipu je rozdíl mezi studeným a zahřátým motorem podstatně výraznější než v sérii) a sprint 0-100 jsem zkoušel jen jednou, protože to je na I. pro spojku dost záhul Tak to jsem stylem na tom podobně jako ty. takže čipnu a ..klep klep Samozřejmě zahřátý motor je základ!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 Neporadi niekto niaku firmu co sidli na slovensku???Najlepsie niekde blizko BA. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 Mam AUM od Sportmotoru a jsem spokojenej. Jestli to ma ty kone co slibujou to nevim, ale oproti serii to je narust hodne znatelny. Pruzne zrychleni 80-120 se o tri sekundy zlepsilo. Opravdu si nepamatuju kdy jsem to dotocil az k omezovaci. Po cipu staci jezdit mezi 2tis a 4 tis otacek a staci to na slusnou dynamiku. Spotreba je porad stejna. Pri vyberu jsem chipu jsem skrtnul nejdrazsi a nejlevnejsi nabidky. Hodnoty slibovaneho vykonu jsem neresil. Myslim si ze papir snese vsechno a taky ze rozdily v softwaru taky nebudou moc velke... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Epicop Vloženo 23. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 Tak konečně mám chip :) Je od sportmotoru a jsem fakt hodně nadšenej. Už bych to 110 kW verzi fakt nechtěl zpátky. Zrychlení je opravdu famózní, hlavně kolem 3.000 ot/min je to hodně velkej kopanec. Vřele doporučuju. Jinak hodnoty by měly být 136 kW a 290 Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
evzene Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 Tak konečně mám chip :) Je od sportmotoru a jsem fakt hodně nadšenej. Už bych to 110 kW verzi fakt nechtěl zpátky. Zrychlení je opravdu famózní, hlavně kolem 3.000 ot/min je to hodně velkej kopanec. Vřele doporučuju. Jinak hodnoty by měly být 136 kW a 290 Nm. Jen otázečka kolik vše přišlo ?? a případně nějaká www stránka? Na Firmu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 No myslim ze tu prevodovku a spojku neznici tak motor ako sofer. Svatá pravda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 No myslim ze tu prevodovku a spojku neznici tak motor ako sofer. Svatá pravda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Epicop Vloženo 28. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2007 Takže chip u sportmotoru - www.sportmotor.cz - mě vyšel na nějakých 8.500,-- + filtr KN za nějakých 1.800,--. Jednání bylo velmi solidní, měl jsem spousty dotazů, všechno mi zodpověděli. Ta cena za chip je myslím bezkonkurenční, mají totiž akci na starší oktávky. Jinak za těch pár dnů, co jezdím s chipnutým autem , jsem fakt spokojenej. Jediný mínus je, že teď na těch mokrých silnicích se potenciál toho motoru nedá využít. Na první dvě rychlosti nemá smysl dávat plnej plyn, hned to začne hrabat, i na trojku si to na mokru hrábne, takže se těším až bude sucho (na jaře). Co se týče spotřeby, tak nepociťuju nějakou změnu a to asi proto, že s tím jezdím úplně normálně. O víkendu jsem jel trasu Praha - Tábor a zpět, schválně jsem zkoušel jet takovou eko-jízdu, na dálnici 120 km/h, na okreskách 100 km/h a při návratu do prahy mi ukazoval počítač 6,2 l/100km. Hlavně mě nekamenujte že je to blbost, majitelé 1.8T určitě potvrdí, že to není nic nenormálního. Samozřejmě to není reálná spotřeba, jen jsem to lechtal a auto nebylo naložený. Jinak není problém jezdit mimo město za 7-7,5 l/100km při slušný dynamice, což je super. Akorát město člověk nijak nevymyslí, to je 9-10l. Jsem zvědavej na ten LPG, za 14 dní jdu na montáž, tak už se těším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 Takže chip u sportmotoru - www.sportmotor.cz - mě vyšel na nějakých 8.500,-- + filtr KN za nějakých 1.800,--. Jednání bylo velmi solidní, měl jsem spousty dotazů, všechno mi zodpověděli. Ta cena za chip je myslím bezkonkurenční, mají totiž akci na starší oktávky. Jinak za těch pár dnů, co jezdím s chipnutým autem , jsem fakt spokojenej. Jediný mínus je, že teď na těch mokrých silnicích se potenciál toho motoru nedá využít. Na první dvě rychlosti nemá smysl dávat plnej plyn, hned to začne hrabat, i na trojku si to na mokru hrábne, takže se těším až bude sucho (na jaře). Co se týče spotřeby, tak nepociťuju nějakou změnu a to asi proto, že s tím jezdím úplně normálně. O víkendu jsem jel trasu Praha - Tábor a zpět, schválně jsem zkoušel jet takovou eko-jízdu, na dálnici 120 km/h, na okreskách 100 km/h a při návratu do prahy mi ukazoval počítač 6,2 l/100km. Hlavně mě nekamenujte že je to blbost, majitelé 1.8T určitě potvrdí, že to není nic nenormálního. Samozřejmě to není reálná spotřeba, jen jsem to lechtal a auto nebylo naložený. Jinak není problém jezdit mimo město za 7-7,5 l/100km při slušný dynamice, což je super. Akorát město člověk nijak nevymyslí, to je 9-10l. Jsem zvědavej na ten LPG, za 14 dní jdu na montáž, tak už se těším. A ake LpG tam ides davat??? cena? niaky odkaz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Epicop Vloženo 30. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2007 Takže chip u sportmotoru - www.sportmotor.cz - mě vyšel na nějakých 8.500,-- + filtr KN za nějakých 1.800,--. Jednání bylo velmi solidní, měl jsem spousty dotazů, všechno mi zodpověděli. Ta cena za chip je myslím bezkonkurenční, mají totiž akci na starší oktávky. Jinak za těch pár dnů, co jezdím s chipnutým autem , jsem fakt spokojenej. Jediný mínus je, že teď na těch mokrých silnicích se potenciál toho motoru nedá využít. Na první dvě rychlosti nemá smysl dávat plnej plyn, hned to začne hrabat, i na trojku si to na mokru hrábne, takže se těším až bude sucho (na jaře). Co se týče spotřeby, tak nepociťuju nějakou změnu a to asi proto, že s tím jezdím úplně normálně. O víkendu jsem jel trasu Praha - Tábor a zpět, schválně jsem zkoušel jet takovou eko-jízdu, na dálnici 120 km/h, na okreskách 100 km/h a při návratu do prahy mi ukazoval počítač 6,2 l/100km. Hlavně mě nekamenujte že je to blbost, majitelé 1.8T určitě potvrdí, že to není nic nenormálního. Samozřejmě to není reálná spotřeba, jen jsem to lechtal a auto nebylo naložený. Jinak není problém jezdit mimo město za 7-7,5 l/100km při slušný dynamice, což je super. Akorát město člověk nijak nevymyslí, to je 9-10l. Jsem zvědavej na ten LPG, za 14 dní jdu na montáž, tak už se těším. A ake LpG tam ides davat??? cena? niaky odkaz? Jelikož systémům sekvenčního vstřikování moc nerozumím, tak ani nevím přesně, jaké mi tam budou montovat. Každopádně cena s toroidní nádrží je 30 tisíc, montovat to budou ve firmě Automania - http://www.automania.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudomor Vloženo 30. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2007 Tak konečně mám chip :) Je od sportmotoru a jsem fakt hodně nadšenej. Už bych to 110 kW verzi fakt nechtěl zpátky. Zrychlení je opravdu famózní, hlavně kolem 3.000 ot/min je to hodně velkej kopanec. Vřele doporučuju. Jinak hodnoty by měly být 136 kW a 290 Nm. Mám 2 otázky. Kolik jsi za to dal a kolim má Tvoje auto najeto?Mám totiž taky 1.8T 02/2000,uvažuju o čipu,ale mám už najeto 130000.Jinak je auto naprosto v pořádku. Má cenu tam ten čip ještě dávat? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 30. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2007 Tak konečně mám chip :) Je od sportmotoru a jsem fakt hodně nadšenej. Už bych to 110 kW verzi fakt nechtěl zpátky. Zrychlení je opravdu famózní, hlavně kolem 3.000 ot/min je to hodně velkej kopanec. Vřele doporučuju. Jinak hodnoty by měly být 136 kW a 290 Nm. Mám 2 otázky. Kolik jsi za to dal a kolim má Tvoje auto najeto?Mám totiž taky 1.8T 02/2000,uvažuju o čipu,ale mám už najeto 130000.Jinak je auto naprosto v pořádku. Má cenu tam ten čip ještě dávat? Díky Jestli to ma cenu tam davat se zeptej sam sebe..Myslim to tak,jestli si to auto chces jeste nakou chvili nechat,tak neni duvod cip nedat,pokud jsi rozhodlej.. Jinak tech 130 000km bych se vubec nebal..Pokud jsou realne teda..Udelej rozvody a klido to chipni..Neni se ceho bat... Jinak jak tady psal jaster a i nekteri z vas,ze Chipnuta 1,8T jela lip,jak serie RS..Je to pochopitelny..vetsinou maji kolem tech 132kW a kdyz je tam vyssi kroutak (290Nm) jak v RS (235Nm) tak je to pak jasny.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Epicop Vloženo 30. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2007 Tak konečně mám chip :) Je od sportmotoru a jsem fakt hodně nadšenej. Už bych to 110 kW verzi fakt nechtěl zpátky. Zrychlení je opravdu famózní, hlavně kolem 3.000 ot/min je to hodně velkej kopanec. Vřele doporučuju. Jinak hodnoty by měly být 136 kW a 290 Nm. Mám 2 otázky. Kolik jsi za to dal a kolim má Tvoje auto najeto?Mám totiž taky 1.8T 02/2000,uvažuju o čipu,ale mám už najeto 130000.Jinak je auto naprosto v pořádku. Má cenu tam ten čip ještě dávat? Díky Dal jsem za to celkem nějakých 10.500,-- ale to i s KN filtrem. Najeto mám 150 tisíc. Myslím že se není čeho bát, já navíc ten výkon nevyužívám tak často, resp. moc s tím neblbnu. Chci aby mi auto vydrželo, ale zároveň jsem rád že mám výkonovou rezervu na předjetí. Ten výkon po chipu není zas tak brutální, aby to motor za chvíli oddělalo a nárust tlaku turba je strašně minimální. Měním včas olej, autu nenakládám dokud není prohřátej motor, turbo nechávám dochladit. Nic víc dělat nemůžu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 1. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2007 Mám 2 otázky. Kolik jsi za to dal a kolim má Tvoje auto najeto?Mám totiž taky 1.8T 02/2000,uvažuju o čipu,ale mám už najeto 130000.Jinak je auto naprosto v pořádku. Má cenu tam ten čip ještě dávat? Díky ja chipoval pri 160tis km. uz jsem byl na 1.8t zvyklej tak jsme chtel vic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
evzene Vloženo 7. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2007 (editace) už se na jaře těším novej podvozek Hp ,chip .svody ,vejfuk nové sport. brzdy možná nove turbo.Ja se nedoplatím ale už jsem natěšenej jak malej kluk ! přítelkyně mě zabije!!!ale to pude ......nevíte nemá sportmotor pobočku i nekde jinde ? než v Praze ?ja na stránkách našel jen Praha Editováno: 7. Prosinec 2007, autor: evzene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s chipem od Cimbu. Dostal jsem několik kladných ohlasů a recenzí, ale raději se tážu i zde. Po prostudování jejich stránek mi připadají solidní, i když to je dnes relativní pojem. Mám O RS1, AUQ, 136000km a udávají navýšení z 132KW na 139KW (190HP) a moment z 235 na 330. Mají letité zkušenosti a dělaj i závodní auta, tak se mi jeví ze všech asi nejdůvěryhodnější. Budu rád za zkušenost, pokud ji s Cimbu máte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.