kptr Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Ahaaaaa......tak už mam jasno....si teda myslim.... Dneska mám nějaké ježdění tak to zkusím. Uvidí se jak to bude fungovat. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Až si to osaháš a pochopíš zjistíš že je to jednoduchý a ovládání je hračka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kptr Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Pro Veteran: Hele, když tak nad tím ještě teoreticky přemýšlím, tak v podstatě tlačítko ECON je zbytečné nebo ne?? Kdy ho doporučuješ používat?? Když teď budu mít navoleno AUTO a teplotu na 22stupňů, tak ten climatronic si to zreguluje a pohlídá sám. Pokud budu chtít přitopit na víc, tak si navolím třeba 26stupňů a zase se to zreguluje automaticky. A to samé opačně. Budu chtít snížit z 26 na 22stupňů tak to nacvakám a ono se to zreguluje zase samo. A to pořád ve funkci AUTO. Tak k čemu ten ECON??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Já nepoužívám ani AUTO ani ECON. Ráno sednu do auta, nastartuju, teplotu mám v zimě stále nastavenou na 20C, protože jezdím v zimní bundě. Ventilátor se rozběhne na 1 stupeň, pak si postupně sám přidá až na trojku a když je v autě teplo, tak zase sám sníží na dvojku nebo jedničku. Sklo se mi nemlží. Pouze když je sklo namrzlé, tak pustím po startu ofuk čelního skla, ventilátor běží na vyšší stupeň než normálně a když je rozmrzlé, tak ofuk vypnu. Když jsem zkoušel AUTO, tak ventilátor běžel třeba na 5 stupeň docela dlouho, než si to samo ubralo, vadil mi ten hluk uvnitř. Ale třeba na delší cesty ve více lidech bych to používal, já ale jezdím spíš kratší trasy sám nebo ve dvou, tak se mi sklo nemlží. Tlačítko ECON snad ani nemá cenu používat, jedině v létě, když někdo nemá rád chladný vzduch z klimatizace, tak to chlazení tím vypnout. To tam tu klimatizaci ale nemusím mít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kptr Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 HTP 12V Já mám pocit, že i když je navoleno AUTO, tak se dá navolit rychlost ventilátoru. Přece není problém nacvakat menší otáčky ventilátoru......ale teď nechci kecat. Schválně to odpoledne zkusím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 když máš režim AUTO a snížíš otáčky, tak se ti AUTO vypne (zhasne ta kontrokla v tlačítku). Ale teplotu uvnitř to reguluje pořád automaticky, akorát je možná riziko ve více lidech a vhkém počasí, že by se mohla skla uvnitř mlžit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Pokud někdo potřebuje klimu vypnout i v létě ta k tomu slouží tlačítko ECON Tak zbytečný určitě není. Pokud máš režim AUTO tak to jede pouze na 22°C pokud cokoliv změníš zapneš vypneš- režim AUTO se vypne a musíš si nastavit k tomu příslušný ofuky kam chceš směřovat foukanej vzduchJinak to nebude foukat ven ale bude se to honit jen v topení.Teplota se udržuje automaticky na zvolenou na displeji.Do režimu AUTO stačí zmáčnout tlačítkoAUTO a je to zas automat na22°C tudíž reguluje naprosto vše samo. Otáčky ventilátoru je možno měnit i ručně ale ty se mění automaticky podle dosažený teploty ve voze.Tak pokud je vůz studenej fouká víc a když už je vyhřátý fouká míň ale je možnost si tu rychlost změnit dle potřeby. Nastavení zůstává tak jak ho necháte beze změn.Pamatuje si vždy poslední nastavení a tak se bude chovat do doby další změny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Eště jste zapoměli napsat, že tuším tl. vnitřní okruh a auto mají dvě polohy, svítí jedna/dvě diody a tím má také dvě intezity točení větráků... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 režim AUTO funguje na jakoukoliv teplotu, klidně 18C nebo 24C, jak je komu libo. I si můžem nastavit různou teplotu pro pravou a levou část interiéru, taky na to máme dva displeje. Akorát po navolení teploty se musí znovu tlačítko AUTO zmáčknout, teplota zůstane nastavená podle too jak chceme. Rozhodě tam neskočí zpátky 22C. acek: když nemám zvoleno AUTO, tak si nemusím určovat tlačítem ofuky, fouká to i tak, teď když je zima tak na nohy a čelní a boční skla, v horku to vyzkoušené nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 (editace) Virtual ty maš facelift(novější)provedení klimatroniku oni tam mají jěště ty tři kolečka.Já ho mám taky předělanej na face a to je o něco lepší a hlavně hezčí + čidlo kvality nasávanýho vzduchu a na zapnutí nebo vypnutí je tlačítko AC a pokud ti spolujezdec pohne s nastavením teploty na svojí straně dvouzónové klimy tak to u starýho provedení již nejde nastavovat od řidičovy trany současně teplotu na obou stranách.Tam se to vyresetovalo akorát vypnutím auta a znovu nastartováním a u face panelu na to je chytrý tlačítko DUAL tak pohodlně kdykoliv se to dá nastavovat jednotlivě nebo současně bez nutnosti vypnutí zapalování. HTP 12V Tak mě to vždycky po nastavení na AUTO skočí zpět na 22°C i u starýho provedení. Ale já to nepoužívám nelíbí se mi jak to svítí a jak svítil starý klimatronik.Víc se mi zamlouvalo prosvícený tlačítka každého směru ofuku.Za tmy to bylo zelenější a stačilo jen upravit požadovanou teplotu dle libosti.Po aktivaci AUTO to vždy skočilo a skočí na 22°C ať dělám co dělám.Netuším jestli není u někoho nějaká chyba nebo jinak nastaveno softem klimatroniku. Editováno: 17. Únor 2011, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 tak já to ještě teďka cestou z práce zkoušel a v režimu AUTO můžu točit teplotou vlevo i vpravo jak chci a AUTO svítí pořád. Až když snížim ručně otáčky ventilátoru, tak se AUTO vypne. Takže klidně s můžu dát vlevo 18C, vpravo 26C a na AUTO to bude chodit. Tak by to mělo být i podle návodu, je hloupost, aby na AUTO šlo nastavit pouze 22C a nic jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanson Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Musím nesouhlasit s tím že klimatizace běží vždy, manuál udává toto: Popis Climatronicu Chlazení může pracovat jen tehdy, jsou-li splněny následující podmínky: • nastartovaný motor, • vnější teplota nad +2 °C, • není stisknuto tlačítko ECON Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanson Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 tak já to ještě teďka cestou z práce zkoušel a v režimu AUTO můžu točit teplotou vlevo i vpravo jak chci a AUTO svítí pořád. Až když snížim ručně otáčky ventilátoru, tak se AUTO vypne. Takže klidně s můžu dát vlevo 18C, vpravo 26C a na AUTO to bude chodit. Tak by to mělo být i podle návodu, je hloupost, aby na AUTO šlo nastavit pouze 22C a nic jiného. A když pak znovu zapneš AUTO, tak ti zůstane ta teplota jako pře tím? Já si teď nejsem jistej a nechce se mi do auta, ale v nějakém případě nastává, že tam naskočí na obě strany těch 22. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 (editace) HMM zajímavý mě to tak nefunguje.Jak říkám mám natavenou teplotu22°C a zapnutý všechny ofuky a tak to to používám pořád.A pokud mám třeba 26°C a zmáčknu AUTO je tam automaticky 22°C a reguluje si to samo všechny směry podle potřeby. Chybu to žádnou nevykazuje.A tak jak to popisuješ mi to funguje stejně v audině tam u jakýkoliv teploty zmáčknu AUTO tak to jede v tom AUTO režimu i na max i min. Tak to mám asi rozbitý nebo jsem to nenaučil pamatovat si jiný nastavení než používám. Editováno: 17. Únor 2011, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Virtual ty maš facelift(novější)provedení klimatroniku oni tam mají jěště ty tři kolečka... Máš pravdu, už čtu, že se to trochu liší. BTW mě AUTO taky "přebírá" nastavenou teplotu - tedy zůstane třeba těch 26°C na jedné 18° na druhé (svítí dual)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Jo nedalo mi to a vlezl jsem do okty a zkoušel to.A je to jak se píše v manuálu a i jak to funguje i vám.Ale opravdu ten starej panel klimatroniku fungoval tak jak jsem psal.A po předělávce na face panel se to chovalo stejně ale je fakt že i moje zvolený nastavení se několikrát posobě nezapamatovalo a po několika znovu nastavení už si to pamatovalo.Někdo mi říkal že si to musí zapamatovat palubní PC a pak to bude fungovat.Je pravda že jiný nastavení nijak nepoužívám tedy konkrétně nastavení AUTO jen si navolím teplotu a všechny ofuky a tak to nechám a už se o nic nestarám,maximálně občas nastavím rychlost ventilátoru nebo teplotu.Pak používám rozmrazování čelního skla který vypnu zas tím samím tlačítkem kterým ho zapínám. Tak se omlouvám za své nepotvrzené informace ,neměl jsem možnost si to v autě ověřit, (jezdím audinkou a oktu má přítulkyně) tak jako to dělám vždy pokud si nejsem jistý tím co tvrdím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kptr Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 (editace) Tak jsem to odpoledne zkusi. Zapnul jsem AUTO a rozsvítilo se mě 22stupňů. Když jsem navolil 26stupňů, tak jsem tam měl pořád AUTO - nic nezhaslo. A obráceně taky. Snížil jsem na 19stupňů a pořád jsem tam měl AUTO. Vyzkoušel jsem v režimu AUTO i to ovládání otáček ventilátoru - potvrzuji, že v okamžiku kdy se začne manipulovat s otáčkama ventilátoru, tak se funkce AUTO vypne. Po opětovném zapnutí tl.AUTO - se otáčky vrátí tam kde byly. Jediný problém ještě v mlžení vidím v tom, že mám kombika. Boční okýnka v předu a ještě u zadních sedadel se dají jakžtakž udržovat bez zamlžení. Ale ty zadní boční a na 5tých dveřích už to tak není účinné. Musím zapnout ještě vyhřívání zadního okna...:-(( To bude asi problém dlouhého auta.....:-(( Editováno: 17. Únor 2011, autor: kptr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Tak V OII kombi je to furt lepší jak u A4 Avanta.Ty máš výhodu v tom že pokud máš loketku máš tam dva výdechy od topení a ty pokud namíříš tím směrem k zadním bočním oknům tak se nebudou tolik mlžit jako u avanta tam není nic,jen přívod na nohy pod sedadla řidiče a spolujezdce.Je to jenom o tom jaký je počasí (jaká je vlhkost vzduchu) a jak moc je vlhko v autě.Pokud si nanosíš sních na koberečky(na zimu určitě gumotextilní nebo gumový) a nacucá se ti koberec pod koberečkama tak pak se toho blbě zbavuje.Je třeba zavčasu tu vodu vylejvat.Čím míň vlhkosti tím míň vykondenzovaná voda na sklech ale pokud bude plně obsazený auto tak se tomu zamlžení neubráníš.Už z toho důvodu že nasátý vzduch proudí zkrz auto a kufrem přez průduchy zas ven a vzadu tý vlhosti je prostě nejvíc. A proto je i lepší nepoužívat tlačítko ECON aby klima vysoušela nasávaný vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matt12 Vloženo 18. Únor 2011 Sdílet Vloženo 18. Únor 2011 ... a na zapnutí nebo vypnutí je tlačítko AC a pokud ti spolujezdec pohne s nastavením teploty na svojí straně dvouzónové klimy tak to u starýho provedení již nejde nastavovat od řidičovy trany současně teplotu na obou stranách.Tam se to vyresetovalo akorát vypnutím auta a znovu nastartováním a u face panelu na to je chytrý tlačítko DUAL tak pohodlně kdykoliv se to dá nastavovat jednotlivě nebo současně bez nutnosti vypnutí zapalování. Vypínať motor nie je potrebné, postačuje stlačiť Auto na 2 sekundy. FL Climatronic má výhodu, že pribudol režim Auto Low a High, pričom Low bohate postačuje bez toho, aby ma obťažoval hluk z ventilátora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanrs Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 Ja som si vzdy myslel aj som po prestudovani navodu pochopil ze ECON vypne klimu a je zapnuty len vetrak. Takze vam do auta ide bud najnizia teplota aka je vonku alebo najvyssia aku si nastavite (HI). Ak je vonku 20 °C tak najchladnejsi vzduch pojde 20 °C pretoze ho nema uz co schladit a naopak ked je vonku 35°C tak vam zapnuty ECON nepomoze pretoze chladnejsie ako 35°C vam neschladi, vtedy je nutne ECON vypnut aby sa nasledne zapla klima na chladenie. AUTO zas sluzi na automaticku regulaciu teploty kedy v podstate funguje aj klima aj ECON. Ked je vonku zima automaticky zacne aj ohrievat na nastavenu teplotu a ak je teplo automaticky zacne chladit. Pri rezime AUTO je automaticky nastavene ze nesvieti odkial fuka a fukanie je na polovicnom vykone, akonahle nieco ine nastavite uz sa vypne AUTO. Moj nazor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuchtala Vloženo 26. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2012 Mě se zdá,že když zapnu přední foukání nad rádiem,tak u spolujezdce to fouká normálně,ale u řidiče skoro vůbec.Je to normální nebo je něco špatně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doval Vloženo 29. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2013 Ked sa stlaci ECON, tak v lete to vypne klimu, ale v zime to vypne aj pridavny ohrev PTC. TDI motory (okrem krajin juznej Europy, Francuzska a Beneluxu) maju vo ventilacii vložene doplnkove vyhrevne teleso PTC. Ak je po nastartovani studeny motor a ja chcem kurit, tak sa zapne toto teleso az do casu, kym sa nezohreje motor. Avsak po stlaceni ECON sa PTC vypne. Aspon tak som to cital po roznych forach, nie je to potvrdene od Skody. Ale dava to zmysel, takze tomu verim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctavianusII Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 (editace) cawte, chcem sa podelit svami o mojom probleme. Mam OII predFL, mam climatronic (aut. climu) a zistil som resp. som sa docital a aj tak to pochopil ze, 1. ked svieti AUTO a ECON tak si to reguluje vsetko samo, jedine ked si navolim stupen fukania tak sa to auto vypne ale stale to reguluje automaticky, a dalej je vypnuta clima a aj PTC (pridavne kurenie pre diesle) 2. ked nesvieti ECON cize LEN AUTO, tak si vsetko reguluje automaticky, podla pocasia, teploty a ineho. -viem aj to ze ked je navolena napr 22 stupnov a vonku je menej ako tych 22, tak klimu to nezapne. V navode aj pisu ze klima cize chladenie sa zapina IBA vtedy ked je vypnute ECON alebo je viac ako +2 stupne. lenze moj problem je taky ze: viem uz od leta ze ked mam zapnutu klimu tak ide znej smrad. No a teraz je zima, napr vonku je 8 stupnov, navolim si AUTO a ECON vypnem cize mi svieti len AUTO, 22 stupnov tak postupne zacinam citit ten zapach v aute aj ked klima by sa nemala zapnut, lebo je navolenych 22 a to je viac ako 8...cize zapne sa mi len ptc (to aj trosku pocitim ked sa to zapne) a ohrievanie. Napr. pri -5 stupnoch si podobne navolim cize 22, tak mi ide iba PTC a ohrievanie ale ZIADEN ZAPACH zapach. Toto mi vie niekto vysvetlit ? Editováno: 20. leden 2014, autor: OctavianusII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pasat Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 No zkrátka si nech klimatizaci vydesinfikovat = vyčistit a máš po problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sharky487 Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 cawte, chcem sa podelit svami o mojom probleme. Mam OII predFL, mam climatronic (aut. climu) a zistil som resp. som sa docital a aj tak to pochopil ze, 1. ked svieti AUTO a ECON tak si to reguluje vsetko samo, jedine ked si navolim stupen fukania tak sa to auto vypne ale stale to reguluje automaticky, a dalej je vypnuta clima a aj PTC (pridavne kurenie pre diesle) 2. ked nesvieti ECON cize LEN AUTO, tak si vsetko reguluje automaticky, podla pocasia, teploty a ineho. -viem aj to ze ked je navolena napr 22 stupnov a vonku je menej ako tych 22, tak klimu to nezapne. V navode aj pisu ze klima cize chladenie sa zapina IBA vtedy ked je vypnute ECON alebo je viac ako +2 stupne. lenze moj problem je taky ze: viem uz od leta ze ked mam zapnutu klimu tak ide znej smrad. No a teraz je zima, napr vonku je 8 stupnov, navolim si AUTO a ECON vypnem cize mi svieti len AUTO, 22 stupnov tak postupne zacinam citit ten zapach v aute aj ked klima by sa nemala zapnut, lebo je navolenych 22 a to je viac ako 8...cize zapne sa mi len ptc (to aj trosku pocitim ked sa to zapne) a ohrievanie. Napr. pri -5 stupnoch si podobne navolim cize 22, tak mi ide iba PTC a ohrievanie ale ZIADEN ZAPACH zapach. Toto mi vie niekto vysvetlit ? Ten zápach jde nejspíš z výparníku klimatizace, skrz kterej fouká vzduch bez ohledu na to, jestli klima chladí (pak je výparník ledově studenej a chladí vzduch) nebo klima nechladí (ECON - výparník má teplotu okolního vzduchu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.