CharlieRunkle Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 Zdravim, chtel bych Vas pozadat o radu. Mam fabii 1.4 16V z roku 2004 najeto cca 52000 km. Pokusim se zda popsat jak se tento problem projevuje. Jedna se o zvysene huceni automobilu pri zvysujicich se rychlostech. Ovsem nezalezi vubec na otackach motoru, ten zvuk pouze stoupa s rychlosti a je znatelny cca od 40-50 km v hodine. Zvuk je podobny tomu, jako bych mel nejakou ladenou konckovku vyfuku...coz nemam. Prvne me napadla rucni brzda...ale ta funguje, jinak vsechny ukazatele v normalu, pneu jsem taky dofoukaval...opravdu nevim cim to je. Diky moc za kazdou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 a díru ve výfuku nemáš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 aerodynamicky hluk? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.Š. Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 Ložisko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubox Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 Náboj kolesa /ložisko/. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bob29 Vloženo 10. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2009 zkus kouknout na vzorek kola jestli neni oskákaný některý gumy to dělaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Kučera Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 Mně auto dělá naprosto to samý. Taky jsem si z počátku myslel, že je to díra ve vejfuku, ale děje se to i když jedu bez plynu. Mechanik v servisu mi řek, že jsou to vytlítaný ložiska na nábojích přední nápravy. Fabka se teda bude opravovat. Doporučuju s opravou nečekat a dát to co nejdřív do pucu. Když by ložisko prasklo, může se stát průser Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr. Zajda Vloženo 13. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2009 ložisko prasklo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 13. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2009 (editace) když už se tu bavíte o těch nábojích a ložiskách, tak tady mám jednu "zajímavost". Když dva dělají totéž, není to totéž Vlevo německá a vpravo francouzská výroba. Snad to nebude dělat neplechu. Kupovány oba dva najednou. Editováno: 13. Prosinec 2009, autor: Jirka_CZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Kučera Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 ne, to ne, ložisko chválabohu neprasklo, ale při výraznejšim opotřebení by se to stát mohlo.... když už jsi tady předložil ty fotky německý a francouzký výroby, je v nich nějakej kvalitativní rozdíl, nebo ty se teprv budou na auto montovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 jsou fungl nové, na auto teprve příjdou. Až na drobnosti jsou úplně stejné, jen se mi zdá že na tom FR je ložisko nalisované cca o 1mm na náboji než na DE. Jinak nic. Oznqčení na krabicích je stejné a na funkčnost by to nemělo mít vliv. No uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.