Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

[OT] muzu se prosim zeptat, jakou informacni hodnotu pro tento thread, krome sebechvaly, ma tvuj prispevek? [/OT]

Tak přesně o tom jsem mluvil. Vždycky se někdo najde, kdo chce kritizovat.

Já si vždy nechám poradit a nikdy nikoho nesoudím. Pokud hodnotím jeho práci,

tak mám vždy v hlavě to, že se mu to jeho dílo líbí a že do ho vrazil více či méně

peněz. Nikomu neřeknu, že to má na hovno a respektuji to. A pokud chce, řeknu

mu svůj názor.

Co se týče tebe, co tě žere? Pokud mám takový zkušenosti, rozhodně se s nimi

nechci chlubit. Spousta lidí tu ví o autech mnohokrát více a já si vždy nechám

poradit. Když se ti někdo představí jako inženýr, taky mu řekneš, proč se vychloubá. Dal jsem to jen jako příklad, protože v ničem jiném, co se týče aut,

odborník nejsem. Nikdy jsem se na nikoho nepovyšoval, jsem tak vychovanej.

A kdyby jsi mě znal, pro přátele se dokážu roztrhnout, když potřebují pomoc.

A pokud bys mě požádal třeba i ty, když to bude v mých možnostech, pomohu.

Lugo: Souhlasím s tebou.

A co se týče tebe Laky. Je mi úplně jedno, jak jsi k autu přišel.

Je to jen čirá závist. Když jsem tenkrát dostal od našich Rapida,

slýchával jsem podobný narážky.

A tvoje auto: Líbí se mi. Já bych něco udělal jinak, ale kritizovat ho nebudu.

Řekl bych ti jen svůj názor, pokud bych o to stál.

A jinak ti fandím, utápíš v tom mnoho peněz a mnozí i já na to nemají prostředky.

Já jsem si 40 kW pořídil z finančních důvodů. Už jsem neměl ani korunu navíc.

Věděl jsem o 47 a mrzelo mě to. Ale nešlo to. A tak se musím spokojit s tím,

co mám. A pokud bych měl někomu poradit, kupte si 47 minimálně nebo tu 1.4,

ještě lépe.

Takže jestli můj příspěvek někomu připadal jako vychloubavý, tak se omlouvám.

ja te nechtel urazit. nicmene kdybys predtim napsal to, co jsi napsal ted o autu, tak bych "nerekl" ani popel. a to, ze nekdo ukazuje sve dilo ostatnim jako vychloubani nepovazuji. naopak me desne stval pristup uzivatele pesu z nejmenovaneho serveru, ktery cokoliv pod milion a 1000 koni pod kapotou oznacil velice nemistnym zpusobem.

timto se omlouvam vsem za offtopic.

ohledne tematu bych snad jen rekl, ze moc dobre vim, o cem je rec u feldy 1.3 ( a plnem nalozeni ). o to vetsi je to sok u auta, ktere ma o 300kg vic. a to mam dvounasobny vykon proti felde...

Nic se nestalo, neurazil jsem se. Jen mě mrzí ty pře místo toho, aby se řešilo něco

smysluplného. Asi jsem se do toho neměl vměšovat, ale chtěl jsem jen pomoct.

Díky. Měj se fajn.

Fakt by som navrhoval držať sa témy. Môj názor je ten, že so 40 kW sa určite bude dať žiť, ak to človek bude používať sám a nebude s týl lietať neustále po republike. Ale ak by to bolo možné, tiež by som odporúčal priplatiť za silnejšie 1,2. Hlavne mimo mesta to je prínos. Za optimálny benzínový motor pre Fabiu považujem 1,4 16V/55 kW (po novom 1,4/59 kW). Ale u vás v CZ je zaň dosť vysoký príplatok a to by už asi bolo pre pôvodného dotazovateľa finančne neúnosné. A ja sám by som tiež zvážil, či radšej nevoliť 1,2/47 (miesto 1,4/55) a za ušetrené peniaze radšej nejakú výbavu naviac.

Fakt by som navrhoval držať sa témy. Môj názor je ten, že so 40 kW sa určite bude dať žiť, ak to človek bude používať sám a nebude s týl lietať neustále po republike. Ale ak by to bolo možné, tiež by som odporúčal priplatiť za silnejšie 1,2. Hlavne mimo mesta to je prínos. Za optimálny benzínový motor pre Fabiu považujem 1,4 16V/55 kW (po novom 1,4/59 kW). Ale u vás v CZ je zaň dosť vysoký príplatok a to by už asi bolo pre pôvodného dotazovateľa finančne neúnosné. A ja sám by som tiež zvážil, či radšej nevoliť 1,2/47 (miesto 1,4/55) a za ušetrené peniaze radšej nejakú výbavu naviac.

Diamant: Ty máš často zaručené informace ze zákulisí ;) , nevíš v čem je rozdíl v motorech 1.4(55kW) a 1.4(59kW)? Docela by mě zajímalo, jestli je to jen záležitost SW nebo, jestli je tam nějaký jiný rozdíl.

Jinak souhlasím, že při volbě motoru je potřeba zohlednit velikost auta a na co se bude auto používat.

ja se schvalne chtel kouknout, jak velky je cenovy rozdil mezi 40/47 a v konfiguratoru skodovky se motor 1.2/40 nenachazi ( anebo mam spinave brylky ). muze mi nekdo rici, jak to tedy aktualne je s timto motorem?

Ale pozor!!! Motor 1.4 16V 59kW bude jen u sedanu nebo combi, u kratke fabie nebude.

Tak, tak... ;)

ja se schvalne chtel kouknout, jak velky je cenovy rozdil mezi 40/47 a v konfiguratoru skodovky se motor 1.2/40 nenachazi ( anebo mam spinave brylky ). muze mi nekdo rici, jak to tedy aktualne je s timto motorem?

15 000 Kc.

Konkrétne k tomuto nemám žiadne informácie, ale predpokladám, že bude zmenený motormanagement a ešte by som tipoval nejaké drobné zmeny na niektorých dieloch (napr. inak tvarované sanie a pod.) Keď niečo zistím, tak určite dám vedieť.

Diamant: :D

kdybych byl Transporter na benzín mám vyhráno, tu zbývající bych dal tam.

Ja skutočne občas nechápem obchodnú politiku Škodovky. Keď som kupoval sedana (2002), najslabší motor ktorý sa tam dával bol 1.4 50 Kw. Z finančných dôvodov som sa s ním musel uspokojiť. Keď cestujem v aute sám, ešte sa to celkom dá ale keď je v aute 5 ľudí + nejaká batožina v kufri, tak si predbiehanie občas treba dobre premyslieť. Hlavne v rýchlostiach okolo 100 km/h. Sedan s motorom 40 Kw musí byť utrpenie na ceste. Viem si ho predstaviť len na jazdu po meste za nákupmi. Je pravda, že na prevážanie objemných vecí ten kufor nie je stavaný, skôr je vhodný na klasickú batožinu ale jeden bicykel tam v pohode odveziete (vlastná skúsenosť). Takže ako rozumné minimum si viem predstaviť jedine motor 47 Kw. ;)

S tím převážením jízdního kola v sedanu bych souhlasil za podmínek, že vymontuješ přední kolo, nebo povolíš a vytočíš řidítka. Jinak jsi bez šance, taktéž mám zkušenost.

S tím převážením jízdního kola v sedanu bych souhlasil za podmínek, že vymontuješ přední kolo, nebo povolíš a vytočíš řidítka. Jinak jsi bez šance, taktéž mám zkušenost.

Nie, nič sa nemuselo vymontovávať alebo povolovať. Bolo to síce natesno ale vošiel tam. A bol to bicykel štandardnej veľkosti. :)

V práci máme 1.2 40kW a jede o poznání lépe než moje 1.4 44kW a to mám méně najeto.

Ten tříválec je hodně hodně povedený motor.

V práci máme 1.2 40kW a jede o poznání lépe než moje 1.4 44kW a to mám méně najeto.

Ten tříválec je hodně hodně povedený motor.

:o

Xp3: nezlob se na me nechci spochybnovat tvoje tvrzeni ale neda mi to 1.4 44kW nikdy nepojede lepe. Jednak diky snizeny kWatazi ma trosku jine vlastnosti nez 50kW a dokonce sem slysel, ze co se pruznosti tyce je min. srovnatelna s 50kW neli lepsi. Olin ji ma a co predvadel, kdyz sme jeli do pribrami sem stimhle slabonkym motorem docela sem nestihal.

1.2 je konstrukcne povedej motor na malej obsah jede solidne, ale urcite neni lepis jak 44kW, jedinam oznost me napada ze si ho hodne hodne ale hodne spatne zajel, a kdyz si to zajizdel jezdil si stim opatrne, to je u novejch modernich motoru spatne. Nesmis je ani pretacek ale novej motor chce tocit, aby si nato zvyknul a pak dobre frcel. Sam sem zajizdel 1.2 47kW asi dva nebo tri kusi prvni cca 3-5tis. km a taky sem ho nikterak netocil a do dnes jezdi a uz ma nalitano dost kilometru a stale jezdi pry super.

to laky: treba jsi tu 1,2 spatne zajel ty, nebo je to proste ridicem. Nedokazes z toho motoru dostat to co v nem je. ;)B)

Xp3: nezlob se na me nechci spochybnovat tvoje tvrzeni ale neda mi to 1.4 44kW nikdy nepojede lepe. Jednak diky snizeny kWatazi ma trosku jine vlastnosti nez 50kW a dokonce sem slysel, ze co se pruznosti tyce je min. srovnatelna s 50kW neli lepsi. Olin ji ma a co predvadel, kdyz sme jeli do pribrami sem stimhle slabonkym motorem docela sem nestihal.

1.2 je konstrukcne povedej motor na malej obsah jede solidne, ale urcite neni lepis jak 44kW, jedinam oznost me napada ze si ho hodne hodne ale hodne spatne zajel, a kdyz si to zajizdel jezdil si stim opatrne, to je u novejch modernich motoru spatne. Nesmis je ani pretacek ale novej motor chce tocit, aby si nato zvyknul a pak dobre frcel. Sam sem zajizdel 1.2 47kW asi dva nebo tri kusi prvni cca 3-5tis. km a taky sem ho nikterak netocil a do dnes jezdi a uz ma nalitano dost kilometru a stale jezdi pry super.

To ze mám 1.4 44kW spatne zajetou - na tom asi neco bude, protože nejsi první kdo mi to řekl :o:o Bohužel jsem jí nazajížděl já, koupil jsem jí se 43.000km.

Jeden mechanik mi dokonce řekl, že ten majitel předemnou to musel šimrat, protože i po 43.000km se mu zdá ten motor pořád takový syrový. Doporučil mi dát tomu pořádnou nakládačku, aby si motor zvyknul.

Ale ta v práci 1.2 40kW jede fakt moc dobře.

Škoda, že tu nie je Igor. On mal 1,4/44 a teraz si kúpil kombíka 1,2/47. Pribudla dlhšia karoséria a nejaké kg výbavy navyše, a k tomu len 3 kW. Takže v podstate nič. Ale Igor by to určite potvrdil, že tá 1,2-ka jazdí fakt lepšie. Skúsim ho sem nasmerovať.

Souhlas, no ja bych radil vzit auti jeden vykend nekam na projizdku nejlepe kdyz pojedes sam, treba v nedeli rano vyjet kdy je prazdno. Radne prohrat motor, pred jizdou pro jistotu skontrolovat volej jestli ho je dost a podobne, no a pak to vzit a trosku ji vytacet, nevim jak sni jezdis ty ale proste protahnout ji nekde v zatacka brzda plyn a plyn neustale na podlaze a tocit tak cca 500ot. pred omezovac, a treba na trojku ji nechat tocit chvili neradit, on se ten motor rozhejbe, mel sem feldu, ktera byla dobre zajeta ale po 60tis. sni majitel jezdil 40tis. neustale okolo 2tis. otacek a potom nechtela vubec jet. Tak sem si ji postupne behem mesice rozhejbal a jezdi super do ted. 130tis. Ja ji dostal kdyz mela 94tis. Jen sme pri 115 vymemnili spojku, ktera klouzala na to feldy dost trpej. Ale jak rikam tohle sem moderni motory nebal bych se je tocit, urcite to dela motoru lip nez ho utahat k smrti.

Upraveno od laky

Škoda, že tu nie je Igor. On mal 1,4/44 a teraz si kúpil kombíka 1,2/47. Pribudla dlhšia karoséria a nejaké kg výbavy navyše, a k tomu len 3 kW. Takže v podstate nič. Ale Igor by to určite potvrdil, že tá 1,2-ka jazdí fakt lepšie. Skúsim ho sem nasmerovať.

přesně tak!!!já zas chvilku jezdil s pučenou 1,4 44kW a jede huř než 47 HTP v kombiku, to sme si ostatně vyzkoušely i v mimoni ;) (zasvěcení vědí :smich: )

jinak nechápu proč se furt dokola musí řešit tema 1,2 :disgust:

Škoda, že tu nie je Igor. On mal 1,4/44 a teraz si kúpil kombíka 1,2/47. Pribudla dlhšia karoséria a nejaké kg výbavy navyše, a k tomu len 3 kW. Takže v podstate nič. Ale Igor by to určite potvrdil, že tá 1,2-ka jazdí fakt lepšie. Skúsim ho sem nasmerovať.

Já to pořád říkám, že ty 1.2-ky jsou daleko lepší než MPi. Ta silnější hravě udělá i silnější MPi, za tím si stojím. ;)

No ja si pod pojmom "hravě udělá" predstavujem, ako obehne 74 kW TDI povedzme 55-kw 1,4-ku. Nič v zlom, ale toto 1,2/47 určite nezvláda v porovnaní s 1,4/50. Ak by aj 1,2/47 vyhralo, tak to bude len o chlp. Či už pri maximálke alebo pri zrýchlení. Hovorte si čo chcete. A samozrejme byvíme sa o motoroch, ktoré sú fit a nie KO.

to laky: když ona 1.4 44kW se mi moc nechce točit, při 4.500 ot/min už vůbec netahá a jenom řve.

Zato ta 1.2 se točí úplně sama 5.000 ot/min no problem. A je tichounká.....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.