katoo Vloženo 10. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2009 Mám favorit 135 LX 43kw karburátor,palivo benzín a LPG. Při startování na benzín mi motor chytne ale do 2 sekund zhasne,to se opakuje někdy i 3x.Myslím že pokud je chladněji tak je to ještě horší. Taky jsem vypozoroval že když šlapu rychle na brzdu tak jdou otáčky klidně i na 400. Další věc která je oběvuje je ta že cítím tah motoru jen když sešlápnu plynový pedál max. do poloviny. Pokud ho sešlápnu až nadoraz tak se motor jakoby dusí a netáhne,pokud pedál popustím na polovinu tak cítím jak potáhne.Ještě dodám že když dám pedál na doraz a pak popustím,zústanou nachvíli otáčky a pak teprve klesnou. S LPG startuji dobře a motor ani nezhasne. Ovšem když šlapu na brzdu tak mi jdou otáčky nahoru a to až na 1400,čili opačný jev jak u benzínu. Asi bude moc bohatá směs,seřídit to však neumím. Ale nechápu to klesání otáček u benzínu a rostoucí u LPG když šlapu na brzdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 (editace) Mne to robilo ked som mal rozstelovany predzapal. Resp. rozdelovac mal velku volu. Skus pozret aky ma predzapal a daj vediet. Editováno: 11. Říjen 2009, autor: MAUpick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 11. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Mne to robilo ked som mal rozstelovany predzapal. Resp. rozdelovac mal velku volu. Skus pozret aky ma predzapal a daj vediet. Ten předstih zjistím když se podívám na stupnici co je z boku motoru? Kdysi mi to seřizoval kolega,myslím že přidával (chtěl jsem to kvůli přechodu na Natural 95) a jezdilo to pak perfektně. Tyhle problémy mi začaly až po výměně rozvodového řemene.Tehdy mi ten servisák říkal že to nemohl seřídit a pak prej zjistil že to saje falešný vzduch z prvního válce,že jsem to musel poznat když jsem brzdil (nic takového jsem však nikdy nepozoroval).Od té doby mi to nebyl schopný nikdo seřídit.Měl jsem to u dvou mechaniků a oba mi nakonec řekli že s tím nedělali že ať si to nechám seřídit na emisích že tam to udělají nejlépe.Tak nevím jestli do toho vrtali a nevěděli si rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 (editace) Ano, na stupnici pri remenici. Predstih najlepsie nastavis stroboskopom. Neviem ci mas. Ked nie tak dobehni a nastavime. Ale to by si si zrovna mohol kupit novy co by si dal za benal. Niektory davaju vacsi, niektory mensi. Zalezi na sposobe jazdy, pouziteho paliva, upravach a podobne... Editováno: 11. Říjen 2009, autor: MAUpick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 11. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Ano, na stupnici pri remenici. Predstih najlepsie nastavis stroboskopom. Neviem ci mas. Ked nie tak dobehni a nastavime. Ale to by si si zrovna mohol kupit novy co by si dal za benal. Niektory davaju vacsi, niektory mensi. Zalezi na sposobe jazdy, pouziteho paliva, upravach a podobne... Nic takového nemám,zkusím se podívat do knížky,něco by tam mělo být popsáno. Prvně ale asi zajedu na revizi LPG a tam je poprosím jestli by se mi na to nepodívali. Jet do BA by se nevyplatilo,sice bydlím u slovenských hranic,ale i tak to mám přes 250km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Alebo na EK (emisnej kontrole) by ti to mohli spravit... Ked za nimi prides a ponuknes im nejakych 200,- tak myslim ze nebudu mat problem ti to postelovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 11. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Alebo na EK (emisnej kontrole) by ti to mohli spravit... Ked za nimi prides a ponuknes im nejakych 200,- tak myslim ze nebudu mat problem ti to postelovat. Jjo nebo na emisích,stejně musím jít do 24.10 na technickou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 (editace) No tak to budes mat jednym vrzom spravene vsetko. EDIT: Omylom napisany prispevok co mal ist do ineho vlakna. Ale uz je to v poriadku. Editováno: 12. Říjen 2009, autor: MAUpick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 13. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Říjen 2009 Dneska jsem byl na emisích,měl jsem tam předstih 28°,nastavil mi to na hodnotu 4°.Seřídil i směs (byla chudá).Moc jsem to neprojížděl ale když sešlápnu pedál až na podlahu tak to pořád není ono,jako by chyběl benzín.Do poloviny pedálu je to dobré,pak se to ale chová jinak.Pokud motor vytočím a pak sundám nohu s plynu tak spadnou otáčky až někde na 500,po chvilce ale vylezou na 800-900. Na LPG jsem zatím nezkoušel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 13. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2009 No pekne ze 28 st. )) A teraz 4st. To je doost velky rozdiel. Som zvedavy co ti na to povie LPG ked prepnes. LPG sa vobec nerozumiem a nemam ziadne skusenosti, cize v tom ti neporadim. K tomu aby motor isiel tak ako ma, tak potrebuje 3 zakladne zlozky... BENZIN, VZDUCH a ELEKTRIKU. Vsetky tieto 3 ingrediencie po vhodnom zmiesani, davkovani, casovani, ..., zapricinuju chod motora. Cize vylucovacou cestou... Ak mas sviecky OK, kable OK, predstih OK, tak elektrika by som zatial vylucil. Na vzduchu toho moc nenarobime... Tu v BA ho mame dost zly a jazdime. )) Palivo... Tam to moze byt zanesenym palivovym filtrom, zanesenim (nefunkcnou) klapkou 2 komory, zlym davkovacim pomerom vzduchu s benzinom, akakolvek podtlakova regulacia na karburatori. No vyber si. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 13. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Říjen 2009 Filtr BA jsem dal nový,svíčky NGK najeté CCA 5 tis.Zítra ještě koupím vzduchový filtr. Zkusím taky jestli mi to bude dělat i s LPG,pokud nebude tak zase o jednu nápovědu víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 14. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Dneska jsem to trošku projel a je to tragédie.Startoval jsem na BA asi 10x poprvé to jen vyjelo na cca 800 ot. a chcíplo.S každým dalším startem se běh motoru prodlužoval.Když jsem se pak rozjížděl tak to zase mělo tendenci chcípat.Když jsem se rozjel na silnici a dal plný plyn tak to začalo poskakovat,ubral jsem na polovinu a jelo to už líp. Na LPG to zprvu jelo dobře,otáčky na volnoběh cca 1100.Rozjel jsem to a vyřadil,otáčky spadly na 500.Doma jsem přidal na směšovači a taky na hadici kde je sřoub s pružinkou.Když ale protočím motor tak střílí do výfuku,čili asi moc plynu a málo vzduchu. Taky jsem zkoušel mačkat brzdu jak na BA tak LPG a otáčky jdou okamžitě dolů. Podle mě to asi bude něco se vzduchem,buďto to někde saje falešný vzduch nebo je někde přicpaný karbec.Nevím poraďte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Pri brzdeni si odebira posilovac podtlak ze sani, a jelikoz regulace predstihu je taky castecne podtlakova, mohlo by to mit souvislost, zkontrolovat netesnosti na sacim potrubi, promazat mechanizmus podtlakoveho regulatoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Ako som uz pisal v inej diskusii. Zkontroluj podlozku pod karburatorom. Nie je zle rozobrat karburator a komplet ho vycistit a pozriet ci sa vsetko pohybuje tak ako sa pohybovat ma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Taky mi to podobně blblo, potom mi někdo poradil dát nové zapalovací kabely, moc jsem tomu nevěřil ale udělal jsem to a bylo po problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 14. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Taky mi to podobně blblo, potom mi někdo poradil dát nové zapalovací kabely, moc jsem tomu nevěřil ale udělal jsem to a bylo po problému Chtel jsem zajet do mototechny.Startoval jsem na LPG,motor chytnul,ale volnobeh tak 800,po proslapnuti plynu se to nemenilo.Po chvilce jizdy po ceste se volnobeh ustalil na 1100,pred mototechnou jsem zkousel slapat na brzdu a otacky se nemenily,krasne drzely.Koupil jsem novy vzduchovy filtr,vymenil a startoval,motor nechtel chytnout.Kdyz pak chytnul mel pouze 500 otacek,proslapnuti plynu nic nepomohlo.Cestou domu volnobeh padal uz na 200 a motor chcipal.Celkem sranda jet po zasnezene silnici,pribrzdovat kdyz pred vama auto odbocuje a u toho drzet nohu na plynu aby motor nechcipnul.Vrchol vsak byl kdyz jsem nemohl vyjet kopec.Jel jsem to na jednicku a zadnou silu to teda nemelo.Doma jsem to prepnul na benzin,motor zhasnul.Dlouho neslo nastartovat,kdyz chytnul drzel tech 800,ale pri mackani brzdy volnobeh padal klidne i na 500.Sundal jsem kryt vzduchoveho filtru a pritykat rukou sani,otacky padaly.Co me ale zarazilo tak to ze jsem slusel v karburatoru sucet vzduch.Nevim jestli to je spravne. Uz me nic dalsiho nenapada,nechci porad kupovat nove veci a jedine ceho docilim je jeste horsi stav. Kdyby jste nekdo vedeli o nekom ze severni moravy (Trinec) co se v techto vecech vyzna tak dejte vedet.Rad zaplatim,jen kdyz uz to bude normalne fungovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Karbec sici stale. Ked das dole kryt tak je to pocut ovela viacej. To je normalny jav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 15. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. Říjen 2009 Tak dneska mi začal ještě ke všemu rachotit startér a to pěkně hlučně.Všiml jsem si že odpadnul ten krycí plech co chrání zadní část startéru.Šroubek byl naštěstí pod motorem. Zkoušel jsem startér vymontovat ale nemůžu se moc dobře dostat ke spodní matce.Jde to demontovat pouze na kanále a po odejmutí plechu co chrání motor zespoda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 15. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2009 Starter jde demontovat i ze zhora, aspon ja jsem s tim nikdy zadny problem nemel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 16. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 I přes veškerou snahu se mi nepovedlo spodní šroub na startéru povolit.Matka je v poloze,že když nasadím plochý klíč tak už s ním neotočím protože mi vadí ten spodní plech co kryje motor. Klíč jsem tročku zbrousil abych ho mohl nasadit výše,matka drží ale pevně a klíč se rozevře a objede (visel jsem na něm celou váhou)Zkoušel jsem i sundat ten plech pod motorem abych měl víc místa,ale povolil jsem jen jeden šroubek co drží ten plech,zbytek drží. Dělá se to blbě horem,musel bych někde na kanál,ale v téhle kalamitě nikam nedojedu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 16. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 Plech das dolu aj bez jamy (kanalu). Nepamatam si presny pocet srobov. Ale ja som to robil bez jamy. Urcite to ide. Treba si lahnut pod auto a popozerat poraidne. Ja som si pomohol este dvyhakom a trosku pridvyhol auto. Mam velku hlavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 16. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 Kdyby ty šrouby s křížovou hlavou nevyby zasfiněné tak bych to měl dole dávno,kdysi jsem ho už tak sundával (nahmatal šroubek a vyšrouboval,ale nějak tam přitvrdly,ta zima tomu asi taky nepomáhá). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 16. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 (editace) Startér sundaný,stav ozubení mě posadil na zem,fotnu a postnu to sem. Editováno: 16. Říjen 2009, autor: katoo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katoo Vloženo 16. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 (editace) Kolega mi volal do servisu,cena práce 1500-2000 nové ozubené kolo cca 500,-.Při jednom by se podívali i na spojku,popřípadě vyměnili.V pondělí mám volat. Otázkou je co způsobilo to sjetí zubů?Vadný startér? Pokud do toho půjdu tak se budu snažit sehnat si i startér z felície. Editováno: 16. Říjen 2009, autor: katoo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 16. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 Zotrvak je fajne zkoseny. )) Tak ked budu menit zotrvak, tak uz by som vymenil aj spojku a aj lozisko spojkove. Nech to mas za sebou, lebo potom to cele rozoberat... Zalezi ako dlho mas to auto. Alebo info o tom ci a kedy boli menene veci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.